nou, met het tempo van vandaag moet dat lukkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Nu moeten we 2 maanden met dit topic doen
wie zit erin?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:08 schreef Evertjan het volgende:
http://www.uitzending.net(...)st_Ziet_Sterren.html
Jim Vorwald?quote:
SUCCES!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:19 schreef Evertjan het volgende:
MENSEN IK GA BOODSCHAPPEN DOEN WENS ME SUCCES!!!
ALTIJD DOOR HUN HOOFD SCHIETEN!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
IK HOOP MAAR DAT IK GEEN ZOMBIES TEGEN KOM!!
yup. nummer va Kodaline. ik vind het een typische herfstplaat. en ik vind het een stomme plaat, maar dat heeft niet met het feit dat ik het een herfstplaat vind te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Cee het volgende:
Oh is dit de MH? Ik hoor steeds "Take my bunny."
zulke onzin flikken ze iedere keerquote:
ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Wellicht heeftPeter al eens eerder gebeld ofzo....quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zei Peter dat ze hem nog wel kennen?
Omdat ie al 20x had gezegd dat ie Peter was?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zei Peter dat ze hem nog wel kennen?
Geen idee, schakelde op het laatst pas inquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ie al 20x had gezegd dat ie Peter was?
te jong? ze is 23? onder de 18 is te jong!quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:43 schreef Cee het volgende:
Wat een lul zeg.Geen wonder, uit Oisterwijk.
dat ja. ik koop nooit meer iets bij de IKEA in de buurt van Oisterwijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
Ze verliest het spelletje, hij vraagt hoe oud ze is, ze zegt 23, hij zegt "jammer, te jong, maar ik heb nog wel een leuke collega die met me mee wil naar The Script."
Even nog een steek nageven nadat ze al mis heeft gegrepen op kaartjes.
* weg is *quote:
is dan ook muziek voor paardenquote:
Ja mijn telefoon lag op het hooi en zij moest er natuurlijk even met haar bakkes overheen frummelen, ik kwam er pas achter toen ik me bedacht dat Timur nooit zoveel kutmuziek achterelkaar zou draaienquote:
Doorzagen en ringen tellen werkt veel beterquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
Stipjes tellen van lieveheersbeestjes om te bepalen hoe oud ze zijn
Ja hou jij wel van dikke kloppende boomstammenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doorzagen en ringen tellen werkt veel beter
Dat ook, maar ik doelde op het bepalen van de leeftijd van lieveheersbeestjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hou jij wel van dikke kloppende boomstammen
Maar da's zielig, zo'n lieveheersbeestje doorzagenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik doelde op het bepalen van de leeftijd van lieveheersbeestjes
Ja, wel een beetje...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar da's zielig, zo'n lieveheersbeestje doorzagen
Ja, maar stel je voor dat dat beestje zich ontzettend bewust is van zichzelf en zich daardoor NOG meer bekeken voelt... Is ook best zieligquote:
Je denkt te ver doorquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor dat dat beestje zich ontzettend bewust is van zichzelf en zich daardoor NOG meer bekeken voelt... Is ook best zielig![]()
Of denk ik te ver door nu?
Da's het beste plan voor de zaterdagavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Owkeej...
*gooit gedachten overboord*
Gossiequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Evertjan het volgende:
zombie kill of the week
[ afbeelding ]
soppend op de stoel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen! Sowieso Sander
Bazenbabyquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Evertjan het volgende:
zombie kill of the week
[ afbeelding ]
Neu, dat dan weer niet... Te jong (veel!) en te magerquote:
Dat hoop ik nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
Kunnen zombies eigenlijk babies krijgen??
geen idee in the walking dead is er nu wel een zwangerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
Kunnen zombies eigenlijk babies krijgen??
dude moet je echt gauw aan beginnen seizoen 3 is echt de bomb!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet als je nog niet aan de serie begonnen bent
spoilertag die shitz nog ff danquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dude moet je echt gauw aan beginnen seizoen 3 is echt de bomb!
Ik had 't niet gedaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:58 schreef Evertjan het volgende:
wel cool dat je met een tas met bier zo de 3fm studio in kan lopen
ik ben het niet heb geen feestboekquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
Er voegt me net iemand toe op Facebook, iemand van hier? Linkt via Sander Hoogendoorn, DM anders even... Ken niet iedereen van naam
Zijn naam lijkt ook in de verste verte niet op die van jouquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben het niet heb geen feestboek
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn naam lijkt ook in de verste verte niet op die van jou
quote:Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorffvoralternwarengewissenhaftschaferswessenschafewarenwohlgepflegeundsorgfaltigkeitbeschutzenvonangreifendurchihrraubgierigfeindewelchevoralternzwolftausendjahresvorandieerscheinenwanderersteerdemenschderraumschiffgebrauchlichtalsseinursprungvonkraftgestartseinlangefahrthinzwischensternartigraumaufdersuchenachdiesternwelchegehabtbewohnbarplanetenkreisedrehensichundwohinderneurassevonverstandigmenschlichkeitkonntefortplanzenundsicherfreuenanlebenslanglichfreudeundruhemitnichteinfurchtvorangreifenvonandererintelligentgeschopfsvonhinzwischensternartigraum, Senior.
Dit zijn alle foute oude vorige drukken:quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En das slechts deel 1 van de trilogie...
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn alle foute oude vorige drukken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En kut, ik kan geen plaatje van een superdun boekje vinden over mannen...
Geeft niks, dat maakt het vaak een stuk leukerquote:
Trusten.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef Evertjan het volgende:
mensen ben naar bed iedereen is toch al weg uit dit topic
Het is bedtijd geloof ikquote:
Ja idd, maar wel erg dichtbijquote:
Nu in mijn gevalquote:Op zondag 4 november 2012 03:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog even internet afstruinen en dan pitten idd
Jaarlijkse uitvoering van de muziek gehad, en daarna nog even met een aantal naar de Italiaanquote:
Ik kan niet uitslapenquote:
jawelhoor. net als gisteren. hoezo?quote:
laat maar dacht dat ik Sander zag op de webcamquote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawelhoor. net als gisteren. hoezo?
bril kopen? ik heb nog een sterke in de aanbiedingquote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat maar dacht dat ik Sander zag op de webcam
ik heb het al getweet richting de sociale werkplaats die nu 3fm bevolktquote:Op zondag 4 november 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
ze bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
Wat wilde dat kind weten dan?quote:Op zondag 4 november 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
ze bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
hoe dat stukje op de kaart heet wat tussen Polen en Litouwen ligt. of dat bij Rusland hoort of een apart land isquote:
boven Polen ligt nog 1 of ander landje dat ze niet thuis kunnen brengen. dat is Kaliningrad dat bij Rusland hoortquote:
Is me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 4 november 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boven Polen ligt nog 1 of ander landje dat ze niet thuis kunnen brengen. dat is Kaliningrad dat bij Rusland hoort
TOLL!quote:
zegt dr love herselfquote:Op zondag 4 november 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt op de lange termijn niks, trouwens
neuken?quote:
surequote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
langoestines en lange vingers![]()
[..]
neuken?
maar dan ben jij wel de ontvanger!quote:
olaquote:
quote:
Heb amper een oog dichtgedaan, was voor 8u al wakkerquote:
* 3rdRock geeft glas Roosvicee en zegt: komt wel goed schatjequote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb amper een oog dichtgedaan, was voor 8u al wakker![]()
Toen heb ik lekker brutaal nog een paar uurtjes geprobeerd te pitten, totdat Kodaline me het bed deed uitvliegen met een van de meest deprimerende platen ooit.
Van wakker is echter geen sprake
ik denk dat voor mij hetzelfde geldt...quote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Toch maar geen snor laten staan ivm Movemberhet ziet er bij mij ECHT niet uit
ik heb wel een geile sik!quote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik laat hem gewoon groeien, het maakt me een stuk intullugenterquote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh je heet eigenlijk Fatima?? Gaha haha jaja luek racistisch grapjequote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon groeien, het maakt me een stuk intullugenter
quote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
die beller![]()
![]()
Weten jullie wat er gebeurd is met de suiker in de koffie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
ach, de heren zijn gewoon lekker bezigquote:Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef FZN05 het volgende:
Haha, er is echt een gebrek aan inbreng van luisteraars vandaag volgens mij.
hij vertelde net een heel zielig verhaal en nu ziet Timur bijna niets meer met 1 oog!quote:
Nein man, zo blond als blond maar kan zijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh je heet eigenlijk Fatima?? Gaha haha jaja luek racistisch grapje
Kom maar gezellig bij mij in het hoekje zitten dan, gaan we lekker tegen elkaar op brullenquote:Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef CindieY het volgende:
Zit ik me net te verbazen hoe snel een jaar voorbij vliegt, komt 9 crimes voorbij, grote associatie met de winterIk ga even in een hoekje zitten huilen.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom maar gezellig bij mij in het hoekje zitten dan, gaan we lekker tegen elkaar op brullen
ik hoop op alles behalve verschuurenquote:Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Veenstra Verschuuren en Reijmer
ooeehhwww daar heb ik een keileuk draadje over geopend op de facebook hihihiquote:Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
Ja hoor, ga ook maar over het Glazen Huis beginnen. Ik heb nog steeds het gevoel dat het nog maar een paar weken geleden is dat het zomer was
Ik dacht even over de zomer, maar je bedoelt natuurlijk het Glazen Huisquote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ooeehhwww daar heb ik een keileuk draadje over geopend op de facebook hihihi
Ik ontken gewoon dat het herfst is, dat alles kut gaat, dat SR weer voor de deur staat, dat ik nog een megaberg werk voor school heb liggen en nog driehonderdmiljoenmiljard andere dingen. Lastig, maar het is het proberen waardquote:Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
Ja hoor, ga ook maar over het Glazen Huis beginnen. Ik heb nog steeds het gevoel dat het nog maar een paar weken geleden is dat het zomer was
twitter:Domien twitterde op zondag 04-11-2012 om 13:54:15@timur3fm @ramon3fm Ik ga voor Pieter, Jeroen en Kim! #kratjepils #SR12 reageer retweet
Ik heb het zojuist opgegeven. Kom maar op met dat stormachtige weer dat voor vandaag (in Zwolle) beloofd is en laat er dan binnenkort ook maar een bende sneeuw vallen. Ik kan warme choco maken, ook wat hebben?quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ontken gewoon dat het herfst is, dat alles kut gaat, dat SR weer voor de deur staat, dat ik nog een megaberg werk voor school heb liggen en nog driehonderdmiljoenmiljard andere dingen. Lastig, maar het is het proberen waard
Heb je een passende borrel voor erdoor? Kan hem gebruikenquote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist opgegeven. Kom maar op met dat stormachtige weer dat voor vandaag (in Zwolle) beloofd is en laat er dan binnenkort ook maar een bende sneeuw vallen. Ik kan warme choco maken, ook wat hebben?
Ehm, nee, maar tis koopzondagquote:Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een passende borrel voor erdoor? Kan hem gebruiken
Yayquote:
Nee, niet echt... Ik drink nooit, maar er zou op het moment best een borrel in kunnenquote:Op zondag 4 november 2012 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock ziet Cin en Min chocomel met rum slempend in een hoekje zitten
Gaat ie lekker dames?
Anders was je langs gekomen? Ik heb ook nog schilfertruffels liggenquote:Op zondag 4 november 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay![]()
Het is dat ik zo familie op bezoek krijg...
Woaaahquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders was je langs gekomen? Ik heb ook nog schilfertruffels liggen
iemand gaat haar familie afzeggen.....quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 4 november 2012 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock ziet Cin en Min chocomel met rum slempend in een hoekje zitten
Gaat ie lekker dames?
Kan niet meer, ze zijn een half uurtje geleden al vertrokken vanuit Leeuwardenquote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand gaat haar familie afzeggen.....
time flies when you're having funquote:Op zondag 4 november 2012 14:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel hoorZat me gewoon wat te verbazen over hoe snel de tijd voorbij vliegt. Volgende week zondag woon ik hier alweer 5 jaar, ook niet helemaal wat ik destijds in gedachten had
ik wist niet eens dat jij familie in mijn woonplaats hebtquote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze zijn een half uurtje geleden al vertrokken vanuit Leeuwarden
Marssum om exact te zijn, maar dat schuurt er tegenaanquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat jij familie in mijn woonplaats hebt
Mja, dat zal voor mij helaas niet eerder dan komende zomer worden (verhuizen dan, want ik zit niet particulier), ze hebben studenten heel wat dingen ontzegd sinds een paar maanden qua woningen. Nog even de tandjes op elkaar en doorbijten.quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
time flies when you're having fun
damn, ik woon ook alweer bijna 2 jaar in Leeuwarden. ik sta inmiddels ook al bijna zolang ingeschreven bij woningcoörporaties. toch maar eens wat vaker gaan reageren zodat ik uit die particuliere sector raak
ik zie het op de kaart jaquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Marssum om exact te zijn, maar dat schuurt er tegenaan
nja, t moet voor mij ook allemaal binnen t budget vallen. zeker door een tegenvaller de laatste maanden waarvan ik niet weet hoelang dat nog gaat duren.....ach, ik kom er wel uitquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat zal voor mij helaas niet eerder dan komende zomer worden (verhuizen dan, want ik zit niet particulier), ze hebben studenten heel wat dingen ontzegd sinds een paar maanden qua woningen. Nog even de tandjes op elkaar en doorbijten.
Het is een schitterend oud dorpje, de moeite waard om eens rond te kuierenquote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het op de kaart janooit geweest, maar dat geldt zo'n beetje voor heel Friesland buiten Leeuwarden
meh, in dit jaargetijde blijf ik liever binnen. bovendien moet ik dan met de bus daar ik geen fiets heb en dat is weer zo'n gedoequote:Op zondag 4 november 2012 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een schitterend oud dorpje, de moeite waard om eens rond te kuieren
Wat dat betreft heb je geluk in Leeuwarden. Minder duur en minder inschrijfduur nodig. Ik sta al ingeschreven sinds september 2005 en ik kan d'r nog bijna niks meequote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t moet voor mij ook allemaal binnen t budget vallen. zeker door een tegenvaller de laatste maanden waarvan ik niet weet hoelang dat nog gaat duren.....ach, ik kom er wel uit
nja, ik ben hier ook maar bij toeval terechtgekomen. ik blijf iig nog een jaar bij m'n huidige werkgever en daarna zien we wel weer verder. ik heb aan de ene kant niet de intentie hier eeuwig te blijven, aan de andere kant zou ik niet weten wat ik anders zou moetenquote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je geluk in Leeuwarden. Minder duur en minder inschrijfduur nodig. Ik sta al ingeschreven sinds september 2005 en ik kan d'r nog bijna niks mee
yup, titelsong van de Bondfilmquote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Evertjan het volgende:
hey is dit een nieuw nummer van Adele?
Ik had hem deze week al verwacht eigenlijk... Toffe plaatquote:
Heb je onder een steen geleefd of ben je sarcastisch?quote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Evertjan het volgende:
hey is dit een nieuw nummer van Adele?
The Scientistquote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef Evertjan het volgende:
alweer 10 jaar oud maar wat een goede ploat
Da's een soort verplichting. Je schijnt een hekel te moeten hebben aan Roos (en Domien ook trouwens), ook al geef je het nooit een kans. Niks van aantrekkenquote:
Eensquote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's een soort verplichting. Je schijnt een hekel te moeten hebben aan Roos (en Domien ook trouwens), ook al geef je het nooit een kans. Niks van aantrekken
en een hekel hebben aan coldplayquote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's een soort verplichting. Je schijnt een hekel te moeten hebben aan Roos (en Domien ook trouwens), ook al geef je het nooit een kans. Niks van aantrekken
en heel vaak roepen dat de hoge heren in Den Haag allemaal zakkenvullers zijnquote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Kane en Blof. Wat een triestigheid
Graaiers zijn het!quote:Op zondag 4 november 2012 14:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en heel vaak roepen dat de hoge heren in Den Haag allemaal zakkenvullers zijn
Graaiers, dat zijn 't!quote:Op zondag 4 november 2012 14:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en heel vaak roepen dat de hoge heren in Den Haag allemaal zakkenvullers zijn
als ik aan iemand een hekel heb of krijg dan negeer ik die persoon zo veel mogelijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef CindieY het volgende:
Ik heb aan niks of niemand een hekel. Scheelt me heel wat energie
Ik zeg ook niet dat ik alles en iedereen leuk vindquote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik aan iemand een hekel heb of krijg dan negeer ik die persoon zo veel mogelijk
Moeten we een baantje voor je regelen op 3 mei in de Ziggodome?quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
One Direction![]()
![]()
ik word hier oprecht vrolijk van
nee, ik koop mijn kaartjes hier! is niet duurquote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we een baantje voor je regelen op 3 mei in de Ziggodome?
Oh mijn god, kaartjes voor bijna 1000 euroquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik koop mijn kaartjes hier! is niet duur
is maar 200 per bandlid!quote:Op zondag 4 november 2012 14:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh mijn god, kaartjes voor bijna 1000 euro
koop een pruik, 2 meloenen en een bhquote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef Evertjan het volgende:
als ik een lekker meisje was dan ging ik proberen om als groupie binnen te komen
Pardon? Ik vind Roos gewoon een erg vervelende stem hebben en ongeinspireerd klinken. Dat ze goede muzieksmaak heeft vind ik dan weer wel. Maar dat ik haar een matige radiomaker vind heeft niks met een verplichting te maken.quote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook heus niet leuk te vinden, maar zoals met zoveel dingen lijkt het meer alsof de meute elkaar maar wat naroept en achter elkaar aan loopt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon? Ik vind Roos gewoon een erg vervelende stem hebben en ongeinspireerd klinken. Dat ze goede muzieksmaak heeft vind ik dan weer wel. Maar dat ik haar een matige radiomaker vind heeft niks met een verplichting te maken.
Met Domien heb ik geen geen probleem, die is gewoon prima geworden tussen 10 en 12.
Snap ik, maar zoals je hierboven leest heb ik daar een prima persoonlijke reden voor om Roos liever niet in dat huis te hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook heus niet leuk te vinden, maar zoals met zoveel dingen lijkt het meer alsof de meute elkaar maar wat naroept en achter elkaar aan loopt.
Het boeit me niet zoveel, maar ik denk dat of Roos of Domien wel grote kanshebbers zijn als nieuwelingen. Dus je hebt of pech of gelukquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoals je hierboven leest heb ik daar een prima persoonlijke reden voor om Roos liever niet in dat huis te hebben
Ik geloof dat Timur en Ramon zeiden dat het volgende week bekend wordt gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de maandelijkse 'Wie moet er in het huis'-discussie is weer geweest.
och SR volgen die ik toch welquote:Op zondag 4 november 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het boeit me niet zoveel, maar ik denk dat of Roos of Domien wel grote kanshebbers zijn als nieuwelingen. Dus je hebt of pech of geluk
Komende of volgende week?quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat Timur en Ramon zeiden dat het volgende week bekend wordt gemaakt
Geen idee, binnenkort dusquote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komende of volgende week?
Spannend hoor!11
Eén ding is in ieder geval zeker: Gerard zit er niet in.
je kunt er donder op zeggen dat Giel erin gaat. daarnaast denk ik dat Veenstra een grote kanshebber is ivm Twente en wellicht een nieuwkomer en dan gok ik op Roos. Timur, Rabbering en Coen zijn outsiders imho.quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik gok op Roos, Timur en Veenstra
Of kan dat niet qua omroepen![]()
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt er donder op zeggen dat Giel erin gaat.
Dat ookquote:Daarnaast denk ik dat Veenstra een grote kanshebber is ivm Twente
Neuj.quote:en wellicht een nieuwkomer en dan gok ik op Roos.
1 van die drie ja, maakt niet uit welkequote:Timur, Rabbering en Coen zijn outsiders imho.
Ben bang dat hij te waardevol is om over te slaanquote:
zou het juist getuige van waardering voor de andere DJ's als ze is een keer zonder Gerard en Giel het glazen huis doenquote:Op zondag 4 november 2012 17:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben bang dat hij te waardevol is om over te slaan
Gaat niet gebeuren. Het is de bedoeling dat SR meer luisteraars/kijkers trekt dan alleen de 3FM-luisteraar.quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou het juist getuige van waardering voor de andere DJ's als ze is een keer zonder Gerard en Giel het glazen huis doen
Giel en Gerard zijn vaste waardes mits ze er de afgelopen 3 jaar niet in hebben gezeten. wellicht dat ze van Coen ook zo'n vaste waarde gaan maken omdat Coen en Sandershow erg populair is. Betekent dan ieder jaar 2 van die 3 plus 1 andere. Dat zou voor dit jaar betekenen: Coen, Giel en waarsch Veenstra ivm Twente. maar dat is pure speculatie hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |