Makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:17 schreef Deetch het volgende:
http://www.southparkstudios.com/clips/103726/barbra-who
quote:
Op zwart vinyl ?quote:Op maandag 5 november 2012 11:39 schreef WRH het volgende:
hoezo was?
ik draai nog steeds Barry White helemaal grijs, heerlijk!
In de brugklas was dit het schuifelhitje, vlgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:07 schreef Karina het volgende:
Als deze gedraaid werd, dan was het schuifelen in de disco
Klopt, vandaar mijn commentaar erbijquote:Op maandag 5 november 2012 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de brugklas was dit het schuifelhitje, vlgens mij.
Moet jij ook weten, want je bent ongeveer net zo oud als ik.
O, had jij die ook gepaste, ik kon het niet zien... maar bij schuifelen en jaren 70 dacht ik aan die.quote:Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, vandaar mijn commentaar erbijIn de disco was het sowieso altijd raak met dit nummer (raak, qua schuifelen dan).
Een beetje onwennig nog wel hoor...quote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Karina het volgende:
10 CC inderdaad ookAls er een shuifelplaat werd gedraaid was dat ook meestal de enige keer dat de jongens (mannen waren het nog niet) wilden dansen
Dat wel, maar dan konden ze opeens zomaar een meisje vasthoudenquote:Op maandag 5 november 2012 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een beetje onwennig nog wel hoor....
Ja, idd.quote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan konden ze opeens zomaar een meisje vasthoudenAl was het misschien heeeel voorzichtig.
En van die sletjes die daar maar al te graag aan meededenquote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd..
Maar er waren altijd wel van die zittenblijvers (die later steevast naar MAVO-3 gingen) die een meisje stonden te ''bekken"....
Dit was ook een grote hit van deze topper (en nog gewoon lekker rokend op het podium).quote:
Lijkt wel een nummer van Johnny Cash.quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was ook een grote hit van deze topper (en nog gewoon lekker rokend op het podium).
Zou zomaar kunnen dat die het ook gezongen heeft.quote:Op maandag 5 november 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt wel een nummer van Johnny Cash.
Geweldig nummer. Maar vind je dat echt romantisch ?quote:
Ik heb er wel romantische herinneringen aan.....geldt dat ook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Maar vind je dat echt romantisch ?
Het is de grote wens van Jan Smeets om haar ooit nog op Pinkpop te krijgem.quote:
Dan sta ik daar ook, altijd best fan van haar geweest, met of zonder de boobiesquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de grote wens van Jan Smeets om haar ooit nog op Pinkpop te krijgem.
Dat heb ik met Hetty Blokquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Dan sta ik daar ook, altijd best fan van haar geweest, met of zonder de boobies![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |