Niettemin vond ik dit wel zo ongeveer de beste battle. Degene die afviel had zich makkelijk bij de beste 10 gezongen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:13 schreef female81 het volgende:
Als ik deze foto zo zie, vraag ik me af of die styliste (Chantal Bles) een hekel heeft aan stevige mensen, of zo.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon een minimaal rekje kleding hebben voor die plus maten. En de 'gewone' maten zijn waarschijnlijk rekken vol. Op zich wel begrijpelijk, maar ja...quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:13 schreef female81 het volgende:
Als ik deze foto zo zie, vraag ik me af of die styliste (Chantal Bles) een hekel heeft aan stevige mensen, of zo.
[ afbeelding ]
Vorige seizoenen waren er 24(6 per team) kandidatenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vanwaar die PI, Benny?
Zijn dit trouwens elk jaar evenveel kandidaten, of zijn er dit jaar meer dan voorheen?
Ah dus toch, het leek al zo veel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige seizoenen waren er 24(6 per team) kandidaten
The Voice Kids start direct hierna. En daarna gaan we nog ff verder met eh... iets. Weet alleen niet meer precies watquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch, het leek al zo veel!Wat ironisch dat het tempo nu met meer mensen veel hoger ligt en Erland zsm dit seizoen af wil ronden
HGT misschien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Kids start direct hierna. En daarna gaan we nog ff verder met eh... iets. Weet alleen niet meer precies wat
Over HGT heb ik niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HGT misschien?
Ik snap niet waarom er haast is, we hebben geen EK ofzo deze zomer
En hoe gaat het in de live shows nu verder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat tot de halve finale 2 kandidaten per team weg moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
En hoe gaat het in de live shows nu verder?
Vorig jaar gingen ze toch ook met ieder 8 kandidaten naar de liveshows en vlogen in de eerste liveshow er 2 van de 8?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er maar 6 kandidaten per team.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze toch ook met ieder 8 kandidaten naar de liveshows en vlogen in de eerste liveshow er 2 van de 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |