quote:
Ga niet off-topicquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat wil je met meer dan 1 miljoen pageviews per dagGewoon in paint ff verkleinen.
Niet iedereen heeft Photoshop.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ga niet off-topicdit gaat over avatars.
voor die skere bitches is dit een perfect alternatiefquote:
Dat zeg ik, maar ik werd afgekraakt door iemandquote:
Photoshop is f***** duur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef leeell het volgende:
[..]
voor die skere bitches is dit een perfect alternatief
De eckte hebben gewoon Photoshop.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef leeell het volgende:
[..]
voor die skere bitches is dit een perfect alternatief
Illegaal jaquote:
wat is f sterretje ?quote:
Geen idee, heb de sterren niet geteld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is f sterretje ?
fucking ?
en photoshop kopen
studentenlicentie daargelaten
Wel terecht. Paint.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar ik werd afgekraakt door iemand
Het is me duidelijk nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is best wel populair en hij heeft heel veel aanbidsters , echt niet normaal. Hij maakt meestal alleen maar gemene opmerkingen over meisjes en wil altijd laten zien hoe geweldig hij is, discussting.
Het is je geluktquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Lanejo het volgende:
maar je ene vriendje is een zak.. de ander een pedo
windows 8 draaien als consument op een non-touch apparaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Draganta het volgende:
[..]
Geen idee, heb de sterren niet geteld.
Ik heb ook een school licentie
Ik heb ook originele Windows 8![]()
![]()
Staropramen.. het meest goddelijke bier op aardequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:45 schreef Draganta het volgende:
[..]
Het is je gelukt![]()
Maar wtf staat er?
Niet mee eens. De extreemsnelle boot tijden, en het makkelijk vinden van applicaties is het voor mij waard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:45 schreef leeell het volgende:
[..]
windows 8 draaien als consument op een non-touch apparaat
nietstoevoegende gimmick
Nooit van gehoord, maar als bierdrinker saluteer ik je met respectquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:46 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Staropramen.. het meest goddelijke bier op aarde
boottijd is toch afhankelijk van schijf dus onzinnig argument.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:46 schreef Draganta het volgende:
[..]
Niet mee eens. De extreemsnelle boot tijden, en het makkelijk vinden van applicaties is het voor mij waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |