Dat zeg ik, maar ik werd afgekraakt door iemandquote:
Photoshop is f***** duur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef leeell het volgende:
[..]
voor die skere bitches is dit een perfect alternatief
De eckte hebben gewoon Photoshop.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef leeell het volgende:
[..]
voor die skere bitches is dit een perfect alternatief
Illegaal jaquote:
wat is f sterretje ?quote:
Geen idee, heb de sterren niet geteld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is f sterretje ?
fucking ?
en photoshop kopen
studentenlicentie daargelaten
Wel terecht. Paint.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar ik werd afgekraakt door iemand
Het is me duidelijk nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij is best wel populair en hij heeft heel veel aanbidsters , echt niet normaal. Hij maakt meestal alleen maar gemene opmerkingen over meisjes en wil altijd laten zien hoe geweldig hij is, discussting.
Het is je geluktquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Lanejo het volgende:
maar je ene vriendje is een zak.. de ander een pedo
windows 8 draaien als consument op een non-touch apparaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Draganta het volgende:
[..]
Geen idee, heb de sterren niet geteld.
Ik heb ook een school licentie
Ik heb ook originele Windows 8![]()
![]()
Staropramen.. het meest goddelijke bier op aardequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:45 schreef Draganta het volgende:
[..]
Het is je gelukt![]()
Maar wtf staat er?
Niet mee eens. De extreemsnelle boot tijden, en het makkelijk vinden van applicaties is het voor mij waard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:45 schreef leeell het volgende:
[..]
windows 8 draaien als consument op een non-touch apparaat
nietstoevoegende gimmick
Nooit van gehoord, maar als bierdrinker saluteer ik je met respectquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:46 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Staropramen.. het meest goddelijke bier op aarde
boottijd is toch afhankelijk van schijf dus onzinnig argument.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:46 schreef Draganta het volgende:
[..]
Niet mee eens. De extreemsnelle boot tijden, en het makkelijk vinden van applicaties is het voor mij waard.
Is bier uit Tsjechie.. dit jaar op vakantie geweest.. elke avond vaten weg gedronken en de volgende dag zo fit als een hoentje!! daar moet god iets mee te maken hebben gehadquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:47 schreef Draganta het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar als bierdrinker saluteer ik je met respect
Ik heb een SSD, en hiervoor had ik Win7 op dezelfde schijf, was echt een stuk trager, zelfs toen het er pas op stond. En ik typ liever snel de naam van de applicatie dan dat ik op icoontjes klik, kwestie van smaak. Kan in 7 ook, alleen moet je daar voor 1 klik meer uitvoeren dan in 8quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:48 schreef leeell het volgende:
[..]
boottijd is toch afhankelijk van schijf dus onzinnig argument.
en makkelijk vinden applicatie ?
wat is er mis met een bureaublad of start menu
Hehe, dat had ik met Troy bier in Turkije, maar die bestaat volgens mij niet meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:49 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Is bier uit Tsjechie.. dit jaar op vakantie geweest.. elke avond vaten weg gedronken en de volgende dag zo fit als een hoentje!! daar moet god iets mee te maken hebben gehad
waarom word je van dat Nederlands bier dan zo fucking slecht de volgende dag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:50 schreef Draganta het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik met Troy bier in Turkije, maar die bestaat volgens mij niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |