Kom op, lees het nog eens. Ik kan echt geen duidelijkere versie typen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:42 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Verkorte versie?
Hij is best wel populair en hij heeft heel veel aanbidsters , echt niet normaal. Hij maakt meestal alleen maar gemene opmerkingen over meisjes en wil altijd laten zien hoe geweldig hij is, discussting.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:43 schreef CytiseChromatique het volgende:
Wat voor jongen is het verder? Zo iemand die eigenlijk bij alle chicks tegelijk populair doet en dan hoopt dat ze om hem gaan vechten? Of gedraagt hij zich echt anders tegen jou dan tegen de rest?
Serieus?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef LompeHork het volgende:
Gelezen.
Hij wilt je keihard nemen op een schooltafel, dat is wel duidelijk.
Ja, als ik z'n reacties naar jou toe lees wel. Hij wilt je, anders had hij dat berichtje ook niet onthouden en probeert hij niet elke keer contact te zoeken.quote:
Ze is zelf de vriendinquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Een vriendin die een kutverhaal door verteld, over wat iemand anders over die vriendin heeft verteld.
Wie is er hier nu gemeen?
Ik ken hem niet zo goed.. Als blijkt dat hij ook een aardige kant heeft en dat ie niet altijd even gemeen en egocentrisch is dan wil ik het wel proberen. Denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef CytiseChromatique het volgende:
Maar vind je hém wel leuk? Daar gaat het om.
Oh maar mijn vriendin dan, zou ik hem moeten laten gaan vanwege haar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, als ik z'n reacties naar jou toe lees wel. Hij wilt je, anders had hij dat berichtje ook niet onthouden en probeert hij niet elke keer contact te zoeken.
Nee, gewoon nemen voor "erbij", geen nadelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oh maar mijn vriendin dan, zou ik hem moeten laten gaan vanwege haar?
nee joh gewoon stiekem.. toe, je wil hemquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Oh maar mijn vriendin dan, zou ik hem moeten laten gaan vanwege haar?
Dat ligt echt aan wat voor karakter hij heeft.. Maar ik vind hem wel een mooie jongen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:56 schreef Lanejo het volgende:
[..]
nee joh gewoon stiekem.. toe, je wil hem
Nee hij is ook een sukkel maar ik zeg alleen dat ik hem niet ken , misschien is hij wel aardig en doet ie alleen gemeen omdat ie onzeker is. Dat ik hem knap noem betekend niet dat ik hem 'op de schooltafel wil nemen'. Zijn gedrag maakt hem lelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:58 schreef Lanejo het volgende:
het valt me wel op dat je helemaal omdraait in dit gesprek.. eerst was het een rare sukkel die je vriendin en anderen de grond in stampt en nu wil je hem op een schooltafel nemen
Ik ben niet makkelijk.. :/quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Lanejo het volgende:
mijn zegen heb je.. maar als je zo makkelijk bent.. wat is je nr?
zo komt het nu wel een beetje over.. je vraagt wat je voor je vriendin moet doen, maar stiekem wil je dat wij ons vertellen hoe jij hem te pakken krijgtquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef CytiseChromatique het volgende:
Probeer hem eerst beter te leren kennen
Ik wil het gewoon zeker weten.. Trouwens, ik kan wel wat afleiding gebruiken nu de liefde van m'n leven en ik nooit meer samenkomen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef Lanejo het volgende:
[..]
zo komt het nu wel een beetje over.. je vraagt wat je voor je vriendin moet doen, maar stiekem wil je dat wij ons vertellen hoe jij hem te pakken krijgt
wie zegt dat wij niet samen komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon zeker weten.. Trouwens, ik kan wel wat afleiding gebruiken nu de liefde van m'n leven en ik nooit meer samenkomen.
Grapje zeker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef Lanejo het volgende:
[..]
wie zegt dat wij niet samen komen?
Mijn ex was 11 jaar ouder. En ik ben geen baby.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:07 schreef Lanejo het volgende:
ja
[..]
ja.. je bent 10 jaar jonger.. wtf lig je nog niet in bed?
je bent 14/15 wat was dat voor pedofiel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Mijn ex was 11 jaar ouder. En ik ben geen baby.
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef Lanejo het volgende:
[..]
je bent 14/15 wat was dat voor pedofiel?
van jouw kant ja.. een 26 jarige op een 15 jarige.. kan echt niet!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..
27 was ie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:12 schreef Lanejo het volgende:
[..]
van jouw kant ja.. een 26 jarige op een 15 jarige.. kan echt niet!
Lees het!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb het verhaal niet gelezen maar het heeft te maken met de puberteit.
HAHAHAH ZE GELOOFT HET ECHTquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..
no shit dat die pedo niets mee wouquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.Maagd enzo.
daarom ging die pedo van 27 ook wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.
Maagd enzo.
Noem hem geen pedo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
no shit dat die pedo niets mee wou
daarom is hij weg, klein naief dom meisjequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Noem hem geen pedo.And guess what, we hebben geen seks gehad.
Hij is inderdaad geen pedo, maar vond je het zelf niet een beetje fout?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het even niet over hem gaan, het is echt niet leuk. En noem hem geen pedo!
Nee want hij zei dat ie wou wachten tot ik 18 ben. Het ging uit omdat het gewoon niet werkt vanwege de leeftijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daarom is hij weg, klein naief dom meisje
Nee ik dacht er niet echt over na in het begin. Ik vond hem gewoon helemaal geweldig, knap, slim enz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef Draganta het volgende:
[..]
Hij is inderdaad geen pedo, maar vond je het zelf niet een beetje fout?
JIJ wou niet, hij had dat al door, dus wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:23 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee want hij zei dat ie wou wachten tot ik 18 ben. Het ging uit omdat het gewoon niet werkt vanwege de leeftijd.
Tja, liefde maakt soms blind, is niet jouw schuld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik dacht er niet echt over na in het begin. Ik vond hem gewoon helemaal geweldig, knap, slim enz.
Die is niet interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:27 schreef loveyourlife het volgende:
Ugh. Kan het weer over die andere jongen gaan?
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Tja, liefde maakt soms blind, is niet jouw schuld.
Nu on-topic: is al een tijdje geleden voor mij (heb an jaren een vaste relatie), maar het zou niet verkeerd zijn iemand beter te leren kennen, anders kan ik je nu al zeggen: dan wordt het een korte relatieDat kun je doen door gewoon eens met hem te praten. Over normale dingen, wat je doet, wat je interesses zijn etc. Ik weet niet of het tegenwoordig ook nog zo gaat, maar zo deden wij dat 10 jaar geleden
dan bitchslapp je hemquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?
Dat maakt niet zo veel uit, moet je geen waarde aan hechten. Denk ook niet dat hij dat doet. Ook zou ik me afvragen: ga ik me niet irriteren aan zijn ego? Veel mensen kunnen daar niet tegen dus...quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?
Omdat dit het enige forum is waar ik niet helemaal word afgekraakt en waar veel mensen zitten rond dit tijdstip.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:29 schreef Draganta het volgende:
Maar ehm... waarom staat dit in onzin? Damn, ik ben er in getrapt
Afgekraakt wordt je op Fok altijd, dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:31 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Omdat dit het enige forum is waar ik niet helemaal word afgekraakt en waar veel mensen zitten rond dit tijdstip.
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:31 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit, moet je geen waarde aan hechten. Denk ook niet dat hij dat doet. Ook zou ik me afvragen: ga ik me niet irriteren aan zijn ego? Veel mensen kunnen daar niet tegen dus...
je vind hem toch ook leuk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
meestal hebben zulke jongens een klein hartje.. maar omdat ze niet anders kunnen blijven ze altijd een achterbaks rotjongquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.
Dan zou ik zeggen, probeer het uit. Een gesprekje kan geen kwaad. Als je er niet veel uit kunt halen, heb je waarschijnlijk niet veel aan hem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.
Omdat ze groter dan 60x60 pixels en/of groter dan 50kB zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Lanejo het volgende:
ff offtopic.. waarom lukken alle plaatsjes niet als avatar voor me forum.. kutsite
Interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Lanejo het volgende:
[..]
meestal hebben zulke jongens een klein hartje.. maar omdat ze niet anders kunnen blijven ze altijd een achterbaks rotjong
that sucks.. vind maar eens een plaatje dat dat niet isquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ze groter dan 60x60 pixels en/of groter dan 50kB zijn.
Maak het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
that sucks.. vind maar eens een plaatje dat dat niet is
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Wat wil je met meer dan 1 miljoen pageviews per dagquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
quote:
Ga niet off-topicquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat wil je met meer dan 1 miljoen pageviews per dagGewoon in paint ff verkleinen.
Niet iedereen heeft Photoshop.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ga niet off-topicdit gaat over avatars.
voor die skere bitches is dit een perfect alternatiefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |