je vind hem toch ook leuk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?
meestal hebben zulke jongens een klein hartje.. maar omdat ze niet anders kunnen blijven ze altijd een achterbaks rotjongquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.
Dan zou ik zeggen, probeer het uit. Een gesprekje kan geen kwaad. Als je er niet veel uit kunt halen, heb je waarschijnlijk niet veel aan hem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.
Omdat ze groter dan 60x60 pixels en/of groter dan 50kB zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Lanejo het volgende:
ff offtopic.. waarom lukken alle plaatsjes niet als avatar voor me forum.. kutsite
Interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef Lanejo het volgende:
[..]
meestal hebben zulke jongens een klein hartje.. maar omdat ze niet anders kunnen blijven ze altijd een achterbaks rotjong
that sucks.. vind maar eens een plaatje dat dat niet isquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ze groter dan 60x60 pixels en/of groter dan 50kB zijn.
Maak het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
that sucks.. vind maar eens een plaatje dat dat niet is
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
Wat wil je met meer dan 1 miljoen pageviews per dagquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Lanejo het volgende:
[..]
quote:
Ga niet off-topicquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat wil je met meer dan 1 miljoen pageviews per dagGewoon in paint ff verkleinen.
Niet iedereen heeft Photoshop.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:39 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ga niet off-topicdit gaat over avatars.
voor die skere bitches is dit een perfect alternatiefquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |