no shit dat die pedo niets mee wouquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.Maagd enzo.
daarom ging die pedo van 27 ook wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.
Maagd enzo.
Noem hem geen pedo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
no shit dat die pedo niets mee wou
daarom is hij weg, klein naief dom meisjequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Noem hem geen pedo.And guess what, we hebben geen seks gehad.
Hij is inderdaad geen pedo, maar vond je het zelf niet een beetje fout?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef loveyourlife het volgende:
Kan het even niet over hem gaan, het is echt niet leuk. En noem hem geen pedo!
Nee want hij zei dat ie wou wachten tot ik 18 ben. Het ging uit omdat het gewoon niet werkt vanwege de leeftijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daarom is hij weg, klein naief dom meisje
Nee ik dacht er niet echt over na in het begin. Ik vond hem gewoon helemaal geweldig, knap, slim enz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef Draganta het volgende:
[..]
Hij is inderdaad geen pedo, maar vond je het zelf niet een beetje fout?
JIJ wou niet, hij had dat al door, dus wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:23 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee want hij zei dat ie wou wachten tot ik 18 ben. Het ging uit omdat het gewoon niet werkt vanwege de leeftijd.
Tja, liefde maakt soms blind, is niet jouw schuld.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik dacht er niet echt over na in het begin. Ik vond hem gewoon helemaal geweldig, knap, slim enz.
Die is niet interessant.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:27 schreef loveyourlife het volgende:
Ugh. Kan het weer over die andere jongen gaan?
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Tja, liefde maakt soms blind, is niet jouw schuld.
Nu on-topic: is al een tijdje geleden voor mij (heb an jaren een vaste relatie), maar het zou niet verkeerd zijn iemand beter te leren kennen, anders kan ik je nu al zeggen: dan wordt het een korte relatieDat kun je doen door gewoon eens met hem te praten. Over normale dingen, wat je doet, wat je interesses zijn etc. Ik weet niet of het tegenwoordig ook nog zo gaat, maar zo deden wij dat 10 jaar geleden
dan bitchslapp je hemquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?
Dat maakt niet zo veel uit, moet je geen waarde aan hechten. Denk ook niet dat hij dat doet. Ook zou ik me afvragen: ga ik me niet irriteren aan zijn ego? Veel mensen kunnen daar niet tegen dus...quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij heeft best een hoge eigendunk van zichzelf, ik ben bang dat als ik probeer hem beter te leren kennen hij gaat denken dat ik hem leuk vind. Wat als hij dan gemene dingen over mij gaat zeggen?
Omdat dit het enige forum is waar ik niet helemaal word afgekraakt en waar veel mensen zitten rond dit tijdstip.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:29 schreef Draganta het volgende:
Maar ehm... waarom staat dit in onzin? Damn, ik ben er in getrapt
Afgekraakt wordt je op Fok altijd, dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:31 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Omdat dit het enige forum is waar ik niet helemaal word afgekraakt en waar veel mensen zitten rond dit tijdstip.
Ja dat probeer ik ook te zeggen. Ik hoop stiekem dat hij niet echt zo'n groot ego heeft en het wel meevalt als ik hem beter leer kennen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:31 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit, moet je geen waarde aan hechten. Denk ook niet dat hij dat doet. Ook zou ik me afvragen: ga ik me niet irriteren aan zijn ego? Veel mensen kunnen daar niet tegen dus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |