ja, die is weg. er staat nuquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus zie hem niet. DREIRDSTEIN DER BESTE IM WELT oid is dus weg?Of is dat die andere.
iPad = ook mobiel. Ik ben retesnel man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Ik zag dat Pino op mobiel zat dus toen dacht ik, ik maak em wel...
Hoe zie je dat nou weerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Ik zag dat Pino op mobiel zat dus toen dacht ik, ik maak em wel...
dat poste hij een paar posts eerderquote:
pino is lenig. ik denk dus eerder 96enquote:
Sorry schatje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]Ik wilde het nog even tussen ons houden, Pientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
^^ dat ziet er fout uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef henkde_j het volgende:
* doet een dansje
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
we zijn sprakeloos....quote:
JE BENT EEN KIKKER! KWAKEN!quote:
Crack and Smackquote:
Ik zapte laatst langs dat programmaquote:
ik ben er nooit langs gezapt.....ik zap nl zeldenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zapte laatst langs dat programmaWat een suffe boel.
Ik was in between programs. Dan ga ik altijd een rondje zappen, wetende dat er niets boeiends op tv is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er nooit langs gezapt.....ik zap nl zelden
ik zet em dan meestal op de zender die ik ga kijken en dan ga ik ff achter m'n pc hangenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was in between programs. Dan ga ik altijd een rondje zappen, wetende dat er niets boeiends op tv is.
Voor die paar minuten neem ik de moeite niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet em dan meestal op de zender die ik ga kijken en dan ga ik ff achter m'n pc hangen
ik doe dat zelf tijdens reclamesquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor die paar minuten neem ik de moeite niet.
DIE ZIT NAAST JE!quote:
t zou mij niets verbazenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
Loopt serieus heel 3FM met een iPhone rond ofzo?
Ja want dat is hip jeweettog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
Loopt serieus heel 3FM met een iPhone rond ofzo?
nou ja, of ze ligt onder je, zit op je of weet ik veel wat jullie daar doenquote:
dat moeten vrouwen vaak na de seks. dat gebeuk tegen de blaas zorgt daarvoorquote:
Dat moet om een blaasontsteking te voorkomen, al die mannelijke bacteriënquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moeten vrouwen vaak na de seks. dat gebeuk tegen de blaas zorgt daarvoor
en ik maar denken dat het door het gebeuk met mijn enorme tampeloeres komtquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet om een blaasontsteking te voorkomen, al die mannelijke bacteriën
pino wordt dementquote:
broekiequote:
volgens mij is het stiekem iedere week hetzelfdequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Ik vind het ook elke week hetzelfde klinken zonder beat
Altijd iets met vogels he.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
Ik vind het ook elke week hetzelfde klinken zonder beat
Dat is het alquote:
moet morgen en overmorgen ook nog even knallen. ˜Maar weekend is het!quote:
14:15, dan is het weekendquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
moet morgen en overmorgen ook nog even knallen. ˜Maar weekend is het!
Ook op zondag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
wat ben ik blij dat ik tegenwoordig in het weekend weekend heb. Hoewel dat wellicht gaat veranderen ivm wat nieuwe taken. maar ach, als ik extra salaris krijg hoor je mij niet klagen. alhoewel ik dan wel Timur moet missen
zou theoretisch kunnen. er komt nl een soort van "bijzondere-gevallen-lijn" en die gaat deels door mij en 2 auditorcollega's bemand worden. ook door een aantal ervaren agents en de kans is groot dat zij de weekenden gaan doen aangezien zij al in het weekend werken. Wel een kans dat ik wat avonden tot 21u ofzo zou moeten bellen maar dat vind ik niet ergquote:
ja, ben Katholiek dus mag ik lekker de pastoor verwennenquote:
yup, de mannelijke kandidaat heeft afgezegdquote:
Met kniebeschermers naar de kerk zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ben Katholiek dus mag ik lekker de pastoor verwennen
Ga je weer vaker in de lijn? Godzijdank zit ik niet op een bepaalde afdeling, die werken ook op zondag. Mij niet gezienquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou theoretisch kunnen. er komt nl een soort van "bijzondere-gevallen-lijn" en die gaat deels door mij en 2 auditorcollega's bemand worden. ook door een aantal ervaren agents en de kans is groot dat zij de weekenden gaan doen aangezien zij al in het weekend werken. Wel een kans dat ik wat avonden tot 21u ofzo zou moeten bellen maar dat vind ik niet erg
nja, in de lijn.....zoiets. t zijn echt slepende, langlopende gevallen waar veel expertise, communicatieve vaardigheden en een out-of-the-box-mentaliteit voor nodig is. Waarom ik dat dan moet gaan doen is mij ook een raadsel. maar tis nog niet zeker dat dat ook in het weekend gaat gebeuren. Het hoofdkantoor werkt dan toch niet, dus daarmee kunnen we niet schakelen en we kunnen dus eigenlijk alleen de klanten updaten......nouja, ik zie het allemaal nog welquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je weer vaker in de lijn? Godzijdank zit ik niet op een bepaalde afdeling, die werken ook op zondag. Mij niet gezien
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
De muziek valt me de hele avond al wat tegen, eigenlijk. Met hier en daar wat uitschieters.
Goedkope oostblokdancequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef henkde_j het volgende:
Stenders heeft dan ook een afwijking voor goedkope oostblok dance
Saxobeat!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef henkde_j het volgende:
Stenders heeft dan ook een afwijking voor goedkope oostblok dance
Van z'n favoriete oostblok prostituettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I reject reality and substitute my own
En alles van Innaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
O-Zone!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
En alles van InnaEnneh... Tot zover mijn kennis van goedkope oostblokdance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |