quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Espri, kom je ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef trampolientje het volgende:
waaar is dat feestje?
nou lekker in mn bed zo, nog even zappen,salmiaklolly mee en dan lekker tukken.
Hè jakkes.. Heb je wel nog wat leuks op de planning staan voor zondag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
pffffff ik ben moemaar ik zou nog opruimen..
Nog 1 dagje werken en dan is het zondag. Dat kan ik niet echt weekend noemen.
Ok, ok.. vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:
Dit is hun jubileum concert, de band bestaat 20 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Oeh, nice.. wil ook nog steeds eens naar een van hun concerten..
Aardbeving gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef trampolientje het volgende:
ik denk het! alle playmobile kinders dakloos!
Heb hier nog wel een kartonnen doos liggen:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef trampolientje het volgende:
ik voel een FHF aktie aankomen:dozen gezocht voor dakloze playmobile kinders
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef trampolientje het volgende:
moet eerst de beschrijving maar eens opzoeken en alle onderdelen,zag het dak wel liggen besmeurd onder de lipgloss van mini-me...zucht,,,,,,,,,,,,,,,,
playmobil is leuk en lego ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?quote:
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..
Ho, stop! Geen samenvatting graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :p
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:P
En ik kan niet behangen.
Wat kost een rol bij jullie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :p
3,95, 4 voor 10 euro :pquote:
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.quote:
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
Wat voor een winkel is dat dan waar jij werkt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ik
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stukquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oe leuk!!! Dat is echt mijn ding...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!!!
[..]
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stuk(en dan nog de behangrand
) Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ze mocht uitzoeken
![]()
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.
Samenvatting pleasequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Kleine kinderen worden groot. zit net een foto van mijzelf te bekijken toen ik 7 was, grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!
De samenvattingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De samenvattingJe vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OP
whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :p
vanochtend werd ik uit bed gebeld door mijn lieftallige collega die de vlaggen buiten ging hangen maar de sleutels binnen liet liggen en de deuren nog op de verkeerde stand had staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha
jij hebt hem vanmorgen al kunnen zien
dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
vanochtend werd ik uit bed gebeld door mijn lieftallige collega die de vlaggen buiten ging hangen maar de sleutels binnen liet liggen en de deuren nog op de verkeerde stand had staan.dus ik heb vanochtend wel wat gelezen maar niet alles :p
Hij vanmiddag ook, belde ik je nou wakker? Nee toch?quote:
naar het werk jahquote:
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!
je hoeft toch niet naar je werk ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:24 schreef JK1982 het volgende:
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!![]()
Ik ben meteen klaarwakker..
Maargoed, nu eerst koffie...
Ik was om 7 uur ofzo al wakkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar je werk ?
wat doe je al op dan ???
Oh jij moet werken vandaag? Werk je trouwens alleen nog maar op die nieuwe locatie of ook nog op de oude?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja idd! Ik zou me ook nog wel ff willen omdraaien.
Ik werk alleen nog maar op de nieuwe. Had zelf ook verwacht dat er meer een wisselwerking tussen zou zitten. Helemaal op zaterdag. Ik zal opschieten want dan kan ik voordat ik de winkel open gooi nog langs de stomerij anders wordt dat pas volgende weekquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh jij moet werken vandaag? Werk je trouwens alleen nog maar op die nieuwe locatie of ook nog op de oude?
Koffie drinken..quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar je werk ?
wat doe je al op dan ???
duidelijkquote:
hahahahahahahahahaquote:
wekker ging om 05:30 dus mag ook welquote:
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wekker ging om 05:30 dus mag ook wel
grijns
geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:20 schreef dolfina-chica het volgende:
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.
Elke morgen als hij naar zijn werk gaat, gaat hij met de lift naar beneden.
Als hij terugkomt van zijn werk, gaat hij met de trap.
Waarom?
gelukkig.. zo wakker is hij nog niet..quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
te moeilijk voor mijn achtergrondje...
Het is een liliputterquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.
Elke morgen als hij naar zijn werk gaat, gaat hij met de lift naar beneden.
Als hij terugkomt van zijn werk, gaat hij met de trap.
Waarom?
Ja wist ik veel dat ze ook zulk duur behang hadden, ze mocht uitkiezenquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!![]()
Ik ben meteen klaarwakker..
Maargoed, nu eerst koffie...
Zo Ireth is wakkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een liliputterSmorgens kan ie wel bij de 1, maar smiddags niet bij de 24 in de lift
mini-you heeft het behang extra kleur gegeven?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:23 schreef trampolientje het volgende:
Morning!
lees ik iets over goedkoop behang????
ik zoek behoorlijk rose behang liefst effen voor kamer van 16 m2
mini-me kan nl erg goed tekenen en na 5,5 jaar moet er nu echt wat anders op!
Gnagna..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:27 schreef trampolientje het volgende:
ja maar dan blauw op fuhsiarose behang! Zo geen pan.
Ach ze geeft kleur ant leven zullen we maar zeggen, maar owee als ze het op t nieuwe behang ook doet!
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef trampolientje het volgende:
wilde ff foto van t beest from hell doen
Trouwens ik lees net morgen 10% korting op brandstof bij makro ook voor niet pashouders.
1 liter euro loodvrij kost normaal 1,69 nog wat,nu dus minus 10%.Scheelt toch op volle tank.
van de week 1,40.9 betaaldquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...
jammer genoeg geen Makro in de buurt volgens mij
Groningen is het dichtsbijzijnde voor jou ( http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen )quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...
jammer genoeg geen Makro in de buurt volgens mij
ff naar grun om te tankenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Groningen is het dichtsbijzijnde voor jou ( http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen )
schiet niet helemaal op inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff naar grun om te tanken
is tankje al weer leeg voor je thuis bent![]()
ollah frederik
20/30min heen... en 20/30min terug.. valt meequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:55 schreef kwiebuske het volgende:
vooral niet als je dan ook nog eens de uren gaat tellen
pffffffff
kan ook niet uit, weet ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:07 schreef kwiebuske het volgende:
valt mee
totaal 1 uur a raison 25¤ p/u
tankvoordeel is ongeveer 10¤ per tank
brandstof heen / terug....
wat hou je dan nog over ?
nie veul tot nikkes/nakkes
quote:
Ik wil morgen wel even kijken of er ook fuchsia tussen zit. Moet toch nog een ladder die kant op brengen voor de kerstversiering.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:23 schreef trampolientje het volgende:
Morning!
lees ik iets over goedkoop behang????
ik zoek behoorlijk rose behang liefst effen voor kamer van 16 m2
mini-me kan nl erg goed tekenen en na 5,5 jaar moet er nu echt wat anders op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
trui 1 zeg maar?quote:
hihihi.. dit klinkt grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef kwiebuske het volgende:
kan hier niet bij mijn 'downloadsites'
anders had ik ff gekeken..
ben bang dat ik eerst op mijn knieën moet.. voor ze begintquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef trampolientje het volgende:
werkt je mam ook op bestelling dolfina)
geen geduld om te breien...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef kwiebuske het volgende:
wrom leer je het dan niet zelf....
zo moeilijk is het niet
*als je rechttoe rechtaan moet breien dan...*
te langzaam resultaat dus..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
geen geduld om te breien...
al geprobeerd...
stomme is, wel geduld voor dromenvanger enz. maar breien en haken nee..
en ik weet hoe ik moet haken en breien hoor, speel me alleen van de domme
ja.. inderdaadquote:
tof!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
YSKA!!!!
ik weet wat leuks, wat we kunnen gaan maken, bij mijn ma met die ... machine:
[ afbeelding ]
hotfixen? wat is dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef trampolientje het volgende:
nou dolfina,ik heb in 2 dagen een tocht alias knuffelslang gehaakt van 1.20 m voor mini-me, vond dat best vlot resultaat.
breien heb ik geen lol in bah.Hotfixen doe ik ook graag even als decopatchen en taarten en cupcakes maken.
hmmquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef trampolientje het volgende:
ik bankhang en neig ernaar zak chips te consumeren.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben op zoek naar brei patronen... maar naar specifieke truien...
zucht...Oeh, die nr. 1 en nr. 3 zijn wel sexy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank jequote:
klinkt leuk!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef trampolientje het volgende:
Hotfixen is kleding opleuken met bling bling steentjes.ik haal bijv effen longsleeves voor mini-me en miniman en dan haal ik patronen van inet,die leg ik op transferfolie dan op kleding,strijkbout eroverheen en klaar.Je kan dit ok met tassen,jassen en lingerie en schoenen doen.Erg leuke en goedkope hobby.
1 zakje steentjes kost iets van 3 euro en daar haal ik zo 7 patronen uit.patronen zoals bijv hello kitty of skulls of een merknaam ergens op.transferfolie is 1 euro voor halve a-4.stickygum potlood is ook 1 euro.
de dingen die je gehotfixed hebt kunnen alleen niet in een droger!
ik wel...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
lijkt me wel lekker
alleen geen sjips aanwezig
Hier ook. Cheese onion! En tuc-koekjesquote:
en ik heb nog wat voor jou liggen dus...quote:
zal een zak bewaren, mag je die hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en ik heb nog wat voor jou liggen dus...
lol
ff verbeterdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
het oudste...ikzelf en daarna ik gok mijn tv meubel... 3de hands, ik heb hem nu 10 jaar...
daarna komen de katten.. en de hond
quote:
kweet....quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:27 schreef dolfina-chica het volgende:
dank je, ik vergeet wel vaker mezelf
hahahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kweet....
daarom help ik je maar even
hihi
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahaha
niet de reactie waarop je gehoopt had?
Zullen we op Faustino wachtenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef trampolientje het volgende:
Wat is het oudste dat jullie in huis hebben?
quote:
zuid toevallig ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef trampolientje het volgende:
waai gerust eens aan in arnhem om middagje te hotfixen, kan je het eens uit proberen!
tis al laatquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
verwacht altijd het onverwachtse
nope geen zuid, helemaal andere kant, tegen velp aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zuid toevallig ?
wonen vrienden ....
kquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef trampolientje het volgende:
nope geen zuid, helemaal andere kant, tegen velp aan
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef trampolientje het volgende:
tis de goeie kant van arnhem kwiebus
oude postzegels van begin 20e eeuw.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef trampolientje het volgende:
zit me te bedenken wat het oudste is dat ik in huis heb,denk de 2 kraagjes van mijn oma die nu iets van 99 geweest zou moeten zijn.Zij had ze van haar moeder en ze waren onderdeel van de dagelijkse klederdracht en het zondagskleed.Wat is het oudste dat jullie in huis hebben?
eerst maar eens kijken of ik met de wind mee kan waaienquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef trampolientje het volgende:
[..]
waai gerust eens aan in arnhem om middagje te hotfixen, kan je het eens uit proberen!
de goede kant van arnhem? buiten de stadsgrens?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef trampolientje het volgende:
tis de goeie kant van arnhem kwiebus
tuurlijk schatquote:
zolang je niet met alle winden meewaait komt dat heus goed hahahahahquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken of ik met de wind mee kan waaien
volgens mij hoeft 6x niet echt hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef trampolientje het volgende:
Zit me te verdiepen in de alpd huzes,mini-man wil hem in 2014 fietsen met mij, maar ik weet er heel weinig van.Moet je gewoon echt 6 keer die berg op????en hoe kom je in vredesnaam aan 2500 pp sponsorgelden das een bult geld!Zou het wel verschrikkelijk stoer vinden dit met hem te ondernemen ter nagedachtenis aan 2 hele lieve mensen.
hoe oud is mini-man?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef trampolientje het volgende:
Zit me te verdiepen in de alpd huzes,mini-man wil hem in 2014 fietsen met mij, maar ik weet er heel weinig van.Moet je gewoon echt 6 keer die berg op????en hoe kom je in vredesnaam aan 2500 pp sponsorgelden das een bult geld!Zou het wel verschrikkelijk stoer vinden dit met hem te ondernemen ter nagedachtenis aan 2 hele lieve mensen.
Nou als ik presikhaaf zeggen gaan er tig lui steigeren van woon je in die aso buurt etc maar presikhaaf is vrij groot en wij wonen over het lange water, gewoon een heel goed deel van arnhem.veel groen, alles centraal in buurt,voldoende speelruimte voor kinders, weinig criminaliteit,nette buurt enzovoortsquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
de goede kant van arnhem? buiten de stadsgrens?
punt is beetje, dat mijn maatje van de week net zei: "nu waai je niet meer weg met die extra kilo'squote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef trampolientje het volgende:
[..]
zolang je niet met alle winden meewaait komt dat heus goed hahahahah
was een grapje. ik ken arnhem eigenlijk niet echt goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef trampolientje het volgende:
[..]
Nou als ik presikhaaf zeggen gaan er tig lui steigeren van woon je in die aso buurt etc maar presikhaaf is vrij groot en wij wonen over het lange water, gewoon een heel goed deel van arnhem.veel groen, alles centraal in buurt,voldoende speelruimte voor kinders, weinig criminaliteit,nette buurt enzovoorts
beetje hurricane doet niet moeilijk over paar pondjes meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
punt is beetje, dat mijn maatje van de week net zei: "nu waai je niet meer weg met die extra kilo's
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef trampolientje het volgende:
Zit me te verdiepen in de alpd huzes,mini-man wil hem in 2014 fietsen met mij, maar ik weet er heel weinig van.Moet je gewoon echt 6 keer die berg op????
quote:en hoe kom je in vredesnaam aan 2500 pp sponsorgelden das een bult geld!Zou het wel verschrikkelijk stoer vinden dit met hem te ondernemen ter nagedachtenis aan 2 hele lieve mensen.
vanaf 05:30 ....quote:
wel de moeite waard om te leren kennen hoor.ik ben hier niet geboren en getogen maar woon er nu 12 jaar tot volle tevredenheid en plezierquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
was een grapje. ik ken arnhem eigenlijk niet echt goed.
ooooooooquote:
stoere mini-manquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef trampolientje het volgende:
miniman is nu 10 geworden in september en zal in juni 2014 nog net 11 zijn dan.
das waar!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef trampolientje het volgende:
[..]
beetje hurricane doet niet moeilijk over paar pondjes meer
ik ben er wel een aantal keer geweest hoor, maar steeds op een afspraak. dus gewoon naar een bepaalde locatie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:09 schreef trampolientje het volgende:
[..]
wel de moeite waard om te leren kennen hoor.ik ben hier niet geboren en getogen maar woon er nu 12 jaar tot volle tevredenheid en plezier
ik zei toch al tuurlijk schat...quote:
denk erom he of ik vraag mn chips terug!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oooooooo
de achterbuurt van arnhem
grijns
goed aanpakken hoor!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef trampolientje het volgende:
[..]
denk erom he of ik vraag mn chips terug!
hehe dat mag niet he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef trampolientje het volgende:
stomme vraag maar met een electrische fiets de berg op is geen optie zeker?
hehe en dan een nieuw record vestigen he. 'nog nooit eerder ging iemand 35x de berg op bij de alpe d'huzes'quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef trampolientje het volgende:
[..]
beetje jammer hahahahahh fluitend die berg op en af op mn nimbus 2000
ah ja t was voor een goed doel he, dus geen sponsor zal zn geld terugeisenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef trampolientje het volgende:
zoiets ja, en 35000 euro bij elkaar gefietst, mijn moment van triomf, 2 minutes of fame, maar helaas ook deze zeepbel spatte snel uiteen................
klopt idd. was vorig jaar ofzo toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef trampolientje het volgende:
ooit was hier topic over lui die met bierfiets de berg op wilden, benieuwd war er van die snode plannen terecht is gekomen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
I killed the topic Yes I did!
Dat konden we alleen zien op facebook, maar niet hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 4 november 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
En dan zingen wij een liedje voor Ehhe!
Er is er 1 jarig hoera, hoera.. Dat kun je wel zien dat is.......
feli ehhequote:
slecht geslapen schatquote:Op zondag 4 november 2012 06:17 schreef dolfina-chica het volgende:
Wat een nacht... pffff
ik heb het koud en zelfs na een warme douche word ik niet warm
tot half 2..quote:
damnquote:Op zondag 4 november 2012 06:43 schreef dolfina-chica het volgende:
tot half 2..
daarna de straat op gegaan..
vriend van me belde...
zijn hond is pleite
Zat ik ook aan te denken. Maar ik weet niet waar hij een kloon van is. Hij heeft het mij ooit verteld, maar in het kader van 'persoonlijk' heb ik daar nooit iets mee gedaan. En dus vergeten.quote:Op zondag 4 november 2012 07:21 schreef gomi het volgende:
hey ridocar
billie had een ander hoofdaccount. mss dat hih.daar nu mee post
ah k. maar mss effe een.pm ofzo.op.zn billy account?quote:Op zondag 4 november 2012 07:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Maar ik weet niet waar hij een kloon van is.
moet hij daar nog wel eens mee inloggenquote:Op zondag 4 november 2012 07:32 schreef gomi het volgende:
ah k. maar mss effe een.pm ofzo.op.zn billy account?
lol ja idd. maar dolfina spreekt hem ook weleens op msn toch?quote:Op zondag 4 november 2012 07:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet hij daar nog wel eens mee inloggen
anders geen zin
kunt het vragen, maar....quote:Op zondag 4 november 2012 07:34 schreef gomi het volgende:
lol ja idd. maar dolfina spreekt hem ook weleens op msn toch?
mss dat zij m ff kan porren ofzo
Nee sorry, m'n sociale netwerkactiviteiten beperken zich tot FOK!quote:Op zondag 4 november 2012 10:25 schreef Ehhe het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, lief
Ridocar, heb je hem op facebook? Anders wil ik wel ff een berichtje naar hem sturen dat hij contact met je opneemt?
quote:
is door gelinkt...quote:Op zondag 4 november 2012 07:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet hij daar nog wel eens mee inloggen
anders geen zin
pffffquote:
zoek zequote:Op zondag 4 november 2012 11:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat haar skibroek aandoen en weer op zoek...
even kijken of een foto ook doorgelinkt kon worden vanaf mijn blog voor de kerstpakkettenactiequote:
goessoquote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef dolfina-chica het volgende:
ik krijg net telefoon...
als het goed is...
* dolfina-chica gaat niet te vroeg juigen
Je juichde al wel bij mij op FB :pquote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef dolfina-chica het volgende:
ik krijg net telefoon...
als het goed is...
* dolfina-chica gaat niet te vroeg juigen
klopt, hier nog niet, want ik had ze nog aan de lijnquote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je juichde al wel bij mij op FB :p
jippie!!!quote:Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, hier nog niet, want ik had ze nog aan de lijn![]()
maar ze is het echt
Bij mijn opa en oma is nog plaats, suus mag vast wel kleindochter spelenquote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef Ireth het volgende:
Voor 1 euro op 8 december naar De Groeten van Mike in de bioscoop!!
http://www.degroetenvanmike.nl/makeawish/
Snel zijn, onze bioscoop was al vol
Ach welnee. Ze zegt net ook dat het haar een stomme film lijktquote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij mijn opa en oma is nog plaats, suus mag vast wel kleindochter spelen
Ohh wat fijn! Scheelt je weer heel wat zorgen makenquote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat hondje knuffelen...
Schijnt last te hebben van haar poot.
Hoop dat alles goed gaat
De wereld buiten FOK! is ook eng hoor, ik snap het welquote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee sorry, m'n sociale netwerkactiviteiten beperken zich tot FOK!
FOK! is m'n leven, m'n lust, m'n steun en toeverl.... eh, je snapt me.
Maar als je 'm wil vragen, graag.
Psssst ik ben niet jarig, je moet Ehhe hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef trampolientje het volgende:
Yska van harte gefeliciteerd! dolfina fijn dat de hond terg is.
ik heb net wel kaarten gereserveerd voor die film, hij lijkt ons hartstikke leuk en met 5 man naar bios en wat drinken en wat lekkers is gewoon financieel niet te doen, je bent zo 45 aan kaartjes kwijt en het eten en drinken is keiduur in bios en zelf iets meenemen mag hier niet grrr.Dus ik ben er erg blij mee en ik print de mail uit en in envelop en weer pakje voor sinterklaas!
ach jaaaa sorry EHHE van harte!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Psssst ik ben niet jarig, je moet Ehhe hebben
Het was ook tof dat de live registratie gewoon bij ziggo te zien was. Ik heb alleen niet gekeken :pquote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef cvboer het volgende:
Gisteren naar BLØF geweest in de Ziggo Dome, was erg mooi om mee te maken.
[ afbeelding ]
Met 17.000 man was het dan ook volledig uitverkocht.
[ afbeelding ]
Het net het volgende concert al weer geboekt voor volgend jaar. Maroon 5 op 3 juli 2013.
was het ook. Het geluid daar is fenomenaal, helder en zuiver. daar kan menig concertzaal iets van leren.quote:
wordt vast nog wel een keer herhaald.quote:Op zondag 4 november 2012 13:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het was ook tof dat de live registratie gewoon bij ziggo te zien was. Ik heb alleen niet gekeken :p
Hihi dankjewel ^^quote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef trampolientje het volgende:
[..]
ach jaaaa sorry EHHE van harte!!!!!!!!!
jippiee!quote:Op zondag 4 november 2012 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is blij!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk geknuffeld met het "verloren" hondje!!!
quote:Op zondag 4 november 2012 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is blij!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk geknuffeld met het "verloren" hondje!!!
van wat ik begrepen heb, heeft ze door de hele wijk steeds rond gelopen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
waar was het verloren schaap hondje nu ?
mooi zoquote:Op zondag 4 november 2012 14:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik begrepen heb, heeft ze door de hele wijk steeds rond gelopen. uiteindelijk is ze over het spoor gelopen naar de benzine pomp.collega van mij was vanmorgen vroeg wakker, heeft 20 min. oog in oog gestaan met haar, maar de hond vertrouwde het niet.. (niet altijd even makkelijk beestje, ook 1 van de redenen waarom ik dan gebeld wordt.. zodra ze mijn stem hoort, komt
weet het wel zeker...quote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
beestje was gewoon van de leg denk ik
eind goed, al goedquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
weet het wel zeker...
beetje raar gegaan allemaal..
maar goed, baasje was haar ophalen, ik was al naar zijn huis gegaan en ze komt binnen en het is gelijk vol overgave knuftijd!!!
gelukkig wel!!quote:
Duur geintjequote:Op zondag 4 november 2012 15:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig wel!!
Kost wat tijd.. jammer genoeg ook wat geld..
hond gehaald door dierenambu 20euro..
hond nog geen 2 uur in opvang 8euro..
jammer genoeg..quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef cvboer het volgende:
Het moment is bereikt, meer dan 10.000 posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef dolfina-chica het volgende:
daar ben ik een klein beetje overheen... die 10.000Sommige hebben ook altijd meer dan een ander....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
daar staat tegenover dat jij vanaf 2008 hier bent...quote:Op zondag 4 november 2012 16:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sommige hebben ook altijd meer dan een ander....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef kwiebuske het volgende:
ben ik dan traag....Meer posten dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Jij hebt je 12,5 jarig jubileum dan ook al gehad hier.quote:Op zondag 4 november 2012 16:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar staat tegenover dat jij vanaf 2008 hier bent...
dus ja, mag ik er dan meer hebben
heb jij gebak gezien ???quote:Op zondag 4 november 2012 17:01 schreef cvboer het volgende:
Jij hebt je 12,5 jarig jubileum dan ook al gehad hier.
Ik ook niet, beetje jammer weer,quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb jij gebak gezien ???
IK niet....
hmmmquote:
Absoluut.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
komt wel goed....
grijns
we nodigen onszelf gewoon een keer uit
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij hebt je 12,5 jarig jubileum dan ook al gehad hier.
maar dat duurt niet lang meer...quote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef dolfina-chica het volgende:
juli 2000 + 12.5 jaar.. is nog steeds 2013...
quote:
vissenquote:Op zondag 4 november 2012 17:36 schreef dolfina-chica het volgende:
wel de vissen rekenwonder zijn, maar als het op jaren en halve jaren komt dan niet?
10 vissen...quote:
oooooooooooquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef dolfina-chica het volgende:
10 vissen...
5 verdronken
3 kwamen terug tot leven, hoeveel vissen zijn er nog?
DIE!
Een vis die verdrinkt?quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
10 vissen...
5 verdronken
3 kwamen terug tot leven, hoeveel vissen zijn er nog?
DIE!
niet gezien??quote:
euh, nee?quote:
Oh die had ik niet gezien. Weet wel dat het antwoord 10 is. vissen verzuipen immers niet.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef dolfina-chica het volgende:
SC #5 Met smerige meiden.. en een feestje in het verschiet!
quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gezien. Weet wel dat het antwoord 10 is. vissen verzuipen immers niet.
Ohw, maar mijn hersentjes werken s'morgens ook hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
maar ja, was een post van smorgens vroeg he...
ow... echt???quote:Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ohw, maar mijn hersentjes werken s'morgens ook hoor.
dattie ze heeft of.....quote:
anders was ik dood geweest.quote:
beide...quote:
ik heb ze wel, alleen soms heb ik momenten dat de verschillende onderdelen ervan niet met elkaar samen werken.quote:
zou ik ook zeggen...quote:Op zondag 4 november 2012 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
ik heb ze wel, alleen soms heb ik momenten dat de verschillende onderdelen ervan niet met elkaar samen werken.
Volgens mij de Hema wel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben verbaasd! Zelfs de Makro heeft nog geen kerstkransjes![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 18:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben verbaasd! Zelfs de Makro heeft nog geen kerstkransjes![]()
Ik heb ze woensdag niet gezien maar ik ga morgen wel langs de hema :pquote:
Aankomende week beschik ik niet over een auto. Week erna doen? Maandag? Ofzo? Anders wordt het in de avond ivm werk. Dinsdagavond bijv.quote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Yska?
* dolfina-chica zit bij mams... enig idee wanneer je wilde afspreken??
week van de 12de bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aankomende week beschik ik niet over een auto. Week erna doen? Maandag? Ofzo? Anders wordt het in de avond ivm werk. Dinsdagavond bijv.
Ja die ja :pquote:
ollahquote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef dolfina-chica het volgende:
avond kwiebusje
* dolfina-chica gaat eens richting huis..
warme douche nemen, kijken of ik warm kan worden
mijn warme kruik loopt steeds wegquote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ollah
moet toch wel lukken
en anders met een warme kruik bed in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |