quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Espri, kom je ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef trampolientje het volgende:
waaar is dat feestje?
nou lekker in mn bed zo, nog even zappen,salmiaklolly mee en dan lekker tukken.
Hè jakkes.. Heb je wel nog wat leuks op de planning staan voor zondag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
pffffff ik ben moemaar ik zou nog opruimen..
Nog 1 dagje werken en dan is het zondag. Dat kan ik niet echt weekend noemen.
Ok, ok.. vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:
Dit is hun jubileum concert, de band bestaat 20 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Oeh, nice.. wil ook nog steeds eens naar een van hun concerten..
Aardbeving gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef trampolientje het volgende:
ik denk het! alle playmobile kinders dakloos!
Heb hier nog wel een kartonnen doos liggen:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef trampolientje het volgende:
ik voel een FHF aktie aankomen:dozen gezocht voor dakloze playmobile kinders
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef trampolientje het volgende:
moet eerst de beschrijving maar eens opzoeken en alle onderdelen,zag het dak wel liggen besmeurd onder de lipgloss van mini-me...zucht,,,,,,,,,,,,,,,,
playmobil is leuk en lego ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?quote:
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..
Ho, stop! Geen samenvatting graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :p
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:P
En ik kan niet behangen.
Wat kost een rol bij jullie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :p
3,95, 4 voor 10 euro :pquote:
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.quote:
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
Wat voor een winkel is dat dan waar jij werkt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ik
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stukquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oe leuk!!! Dat is echt mijn ding...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!!!
[..]
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stuk(en dan nog de behangrand
) Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ze mocht uitzoeken
![]()
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.
Samenvatting pleasequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Kleine kinderen worden groot. zit net een foto van mijzelf te bekijken toen ik 7 was, grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!
De samenvattingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De samenvattingJe vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OP
whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :p
vanochtend werd ik uit bed gebeld door mijn lieftallige collega die de vlaggen buiten ging hangen maar de sleutels binnen liet liggen en de deuren nog op de verkeerde stand had staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha
jij hebt hem vanmorgen al kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |