quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Espri, kom je ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef trampolientje het volgende:
waaar is dat feestje?
nou lekker in mn bed zo, nog even zappen,salmiaklolly mee en dan lekker tukken.
Hè jakkes.. Heb je wel nog wat leuks op de planning staan voor zondag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
pffffff ik ben moemaar ik zou nog opruimen..
Nog 1 dagje werken en dan is het zondag. Dat kan ik niet echt weekend noemen.
Ok, ok.. vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:
Dit is hun jubileum concert, de band bestaat 20 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Oeh, nice.. wil ook nog steeds eens naar een van hun concerten..
Aardbeving gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef trampolientje het volgende:
ik denk het! alle playmobile kinders dakloos!
Heb hier nog wel een kartonnen doos liggen:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef trampolientje het volgende:
ik voel een FHF aktie aankomen:dozen gezocht voor dakloze playmobile kinders
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef trampolientje het volgende:
moet eerst de beschrijving maar eens opzoeken en alle onderdelen,zag het dak wel liggen besmeurd onder de lipgloss van mini-me...zucht,,,,,,,,,,,,,,,,
playmobil is leuk en lego ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?quote:
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..
Ho, stop! Geen samenvatting graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als je meer behang nodig hebt mag je het altijd bij mij komen kopen :p
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dat scheelt:P
En ik kan niet behangen.
Wat kost een rol bij jullie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou met zo'n prijsje kan je prima oefenen hoor :p kost niks, dat behang :p
3,95, 4 voor 10 euro :pquote:
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.quote:
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
Wat voor een winkel is dat dan waar jij werkt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
dat zal dit behang van origine ook wel ongeveer hebben gekost gok ik
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stukquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das erg goedkoop. heb hier 2 slaapkamers waar behang op de muren zit, 19 euro per rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oe leuk!!! Dat is echt mijn ding...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!!!
[..]
Toen wij dit huis kregen was er maar 1 kamer die behangen (behongen??) moest worden en dat was de slaapkamer van Susanne. In totaal hadden we er 4 rollen voor nodig.. ze heeft dus compleet de vrije hand gekregen in het uitzoeken er van... het werden rollen van 59 euro per stuk(en dan nog de behangrand
) Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ze mocht uitzoeken
![]()
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das wel prijzig inderdaad. Ik heb het laten doen, want ik kan het zelf niet. Anderzijds, je zit ook voor jaren en superstrak.
Samenvatting pleasequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb je het terug gelezen of wil je de samenvatting?
Kleine kinderen worden groot. zit net een foto van mijzelf te bekijken toen ik 7 was, grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!
De samenvattingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De samenvattingJe vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je vergeet het pakje shag onder de spoiler in de quote in de OP
whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oja ik vergeet nog te vermelden, ik heb de spoilers niet gelezen ik was aan het eten :p
vanochtend werd ik uit bed gebeld door mijn lieftallige collega die de vlaggen buiten ging hangen maar de sleutels binnen liet liggen en de deuren nog op de verkeerde stand had staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha
jij hebt hem vanmorgen al kunnen zien
dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
vanochtend werd ik uit bed gebeld door mijn lieftallige collega die de vlaggen buiten ging hangen maar de sleutels binnen liet liggen en de deuren nog op de verkeerde stand had staan.dus ik heb vanochtend wel wat gelezen maar niet alles :p
Hij vanmiddag ook, belde ik je nou wakker? Nee toch?quote:
naar het werk jahquote:
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het ook absoluut niet zelf, mijn schoonzusje en schoonmoeder hebben haar kamertje toen gedaan. Zit me net te bedenken, ze was toen net 3 jaar... ze wordt nu dinsdag 9! Mijn baby is pleite!!!!
je hoeft toch niet naar je werk ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:24 schreef JK1982 het volgende:
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!![]()
Ik ben meteen klaarwakker..
Maargoed, nu eerst koffie...
Ik was om 7 uur ofzo al wakkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar je werk ?
wat doe je al op dan ???
Oh jij moet werken vandaag? Werk je trouwens alleen nog maar op die nieuwe locatie of ook nog op de oude?quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja idd! Ik zou me ook nog wel ff willen omdraaien.
Ik werk alleen nog maar op de nieuwe. Had zelf ook verwacht dat er meer een wisselwerking tussen zou zitten. Helemaal op zaterdag. Ik zal opschieten want dan kan ik voordat ik de winkel open gooi nog langs de stomerij anders wordt dat pas volgende weekquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh jij moet werken vandaag? Werk je trouwens alleen nog maar op die nieuwe locatie of ook nog op de oude?
Koffie drinken..quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar je werk ?
wat doe je al op dan ???
duidelijkquote:
hahahahahahahahahaquote:
wekker ging om 05:30 dus mag ook welquote:
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wekker ging om 05:30 dus mag ook wel
grijns
geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 09:20 schreef dolfina-chica het volgende:
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.
Elke morgen als hij naar zijn werk gaat, gaat hij met de lift naar beneden.
Als hij terugkomt van zijn werk, gaat hij met de trap.
Waarom?
gelukkig.. zo wakker is hij nog niet..quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
te moeilijk voor mijn achtergrondje...
Het is een liliputterquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Er woont een man in een flat.. op de 24ste verdieping.
Elke morgen als hij naar zijn werk gaat, gaat hij met de lift naar beneden.
Als hij terugkomt van zijn werk, gaat hij met de trap.
Waarom?
Ja wist ik veel dat ze ook zulk duur behang hadden, ze mocht uitkiezenquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een kind van 3 behang van ¤ 59,= per rol uit laten kiezen?!![]()
Ik ben meteen klaarwakker..
Maargoed, nu eerst koffie...
Zo Ireth is wakkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een liliputterSmorgens kan ie wel bij de 1, maar smiddags niet bij de 24 in de lift
mini-you heeft het behang extra kleur gegeven?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:23 schreef trampolientje het volgende:
Morning!
lees ik iets over goedkoop behang????
ik zoek behoorlijk rose behang liefst effen voor kamer van 16 m2
mini-me kan nl erg goed tekenen en na 5,5 jaar moet er nu echt wat anders op!
Gnagna..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:27 schreef trampolientje het volgende:
ja maar dan blauw op fuhsiarose behang! Zo geen pan.
Ach ze geeft kleur ant leven zullen we maar zeggen, maar owee als ze het op t nieuwe behang ook doet!
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef trampolientje het volgende:
wilde ff foto van t beest from hell doen
Trouwens ik lees net morgen 10% korting op brandstof bij makro ook voor niet pashouders.
1 liter euro loodvrij kost normaal 1,69 nog wat,nu dus minus 10%.Scheelt toch op volle tank.
van de week 1,40.9 betaaldquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...
jammer genoeg geen Makro in de buurt volgens mij
Groningen is het dichtsbijzijnde voor jou ( http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen )quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
euro loodvrij, betaalde woensdag 1,74 per liter...
jammer genoeg geen Makro in de buurt volgens mij
ff naar grun om te tankenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Groningen is het dichtsbijzijnde voor jou ( http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen )
schiet niet helemaal op inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff naar grun om te tanken
is tankje al weer leeg voor je thuis bent![]()
ollah frederik
20/30min heen... en 20/30min terug.. valt meequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:55 schreef kwiebuske het volgende:
vooral niet als je dan ook nog eens de uren gaat tellen
pffffffff
kan ook niet uit, weet ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:07 schreef kwiebuske het volgende:
valt mee
totaal 1 uur a raison 25¤ p/u
tankvoordeel is ongeveer 10¤ per tank
brandstof heen / terug....
wat hou je dan nog over ?
nie veul tot nikkes/nakkes
quote:
Ik wil morgen wel even kijken of er ook fuchsia tussen zit. Moet toch nog een ladder die kant op brengen voor de kerstversiering.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:23 schreef trampolientje het volgende:
Morning!
lees ik iets over goedkoop behang????
ik zoek behoorlijk rose behang liefst effen voor kamer van 16 m2
mini-me kan nl erg goed tekenen en na 5,5 jaar moet er nu echt wat anders op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
trui 1 zeg maar?quote:
hihihi.. dit klinkt grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef kwiebuske het volgende:
kan hier niet bij mijn 'downloadsites'
anders had ik ff gekeken..
ben bang dat ik eerst op mijn knieën moet.. voor ze begintquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef trampolientje het volgende:
werkt je mam ook op bestelling dolfina)
geen geduld om te breien...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef kwiebuske het volgende:
wrom leer je het dan niet zelf....
zo moeilijk is het niet
*als je rechttoe rechtaan moet breien dan...*
te langzaam resultaat dus..quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
geen geduld om te breien...
al geprobeerd...
stomme is, wel geduld voor dromenvanger enz. maar breien en haken nee..
en ik weet hoe ik moet haken en breien hoor, speel me alleen van de domme
ja.. inderdaadquote:
tof!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
YSKA!!!!
ik weet wat leuks, wat we kunnen gaan maken, bij mijn ma met die ... machine:
[ afbeelding ]
hotfixen? wat is dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef trampolientje het volgende:
nou dolfina,ik heb in 2 dagen een tocht alias knuffelslang gehaakt van 1.20 m voor mini-me, vond dat best vlot resultaat.
breien heb ik geen lol in bah.Hotfixen doe ik ook graag even als decopatchen en taarten en cupcakes maken.
hmmquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef trampolientje het volgende:
ik bankhang en neig ernaar zak chips te consumeren.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben op zoek naar brei patronen... maar naar specifieke truien...
zucht...Oeh, die nr. 1 en nr. 3 zijn wel sexy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank jequote:
klinkt leuk!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef trampolientje het volgende:
Hotfixen is kleding opleuken met bling bling steentjes.ik haal bijv effen longsleeves voor mini-me en miniman en dan haal ik patronen van inet,die leg ik op transferfolie dan op kleding,strijkbout eroverheen en klaar.Je kan dit ok met tassen,jassen en lingerie en schoenen doen.Erg leuke en goedkope hobby.
1 zakje steentjes kost iets van 3 euro en daar haal ik zo 7 patronen uit.patronen zoals bijv hello kitty of skulls of een merknaam ergens op.transferfolie is 1 euro voor halve a-4.stickygum potlood is ook 1 euro.
de dingen die je gehotfixed hebt kunnen alleen niet in een droger!
ik wel...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
lijkt me wel lekker
alleen geen sjips aanwezig
Hier ook. Cheese onion! En tuc-koekjesquote:
en ik heb nog wat voor jou liggen dus...quote:
zal een zak bewaren, mag je die hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en ik heb nog wat voor jou liggen dus...
lol
ff verbeterdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
het oudste...ikzelf en daarna ik gok mijn tv meubel... 3de hands, ik heb hem nu 10 jaar...
daarna komen de katten.. en de hond
quote:
kweet....quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:27 schreef dolfina-chica het volgende:
dank je, ik vergeet wel vaker mezelf
hahahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kweet....
daarom help ik je maar even
hihi
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef dolfina-chica het volgende:
hahahaha
niet de reactie waarop je gehoopt had?
Zullen we op Faustino wachtenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef trampolientje het volgende:
Wat is het oudste dat jullie in huis hebben?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |