Of slaat het nergens op?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben 3 koppen thee verder en ik heb 1 mango gegeten want ik hield het niet meer![]()
Ik denk dat ik beter de 600 calorieen dagjes (2x per week) kan kiezen en dan maak
ik er ''fruitdagjes'' van, dat is eigenlijk niet eens zo gek anders dan anders ik deed dat
eigenlijk onbewust al een beetje, dat voelde wel goed, nu weet ik dus ook waarom![]()
Dus vanavond kan ik nog een banaantje nemen (zo;n kleintje) en een handje vol blauwe bessen.
Ik weet niet precies hoeveel calorieen ik dan binnen heb gekregen maar in ieder geval
niet boven de 600.
Waarom kut Yuri?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Kut Yuri
Gewoon veel light-producten en altijd kiezen voor 'ik kies bewust'-logo's.
Succes!
Diëtisten zijn oplichters.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef koekii het volgende:
Een verwijzing naar een diëtist is kennelijk niet nodig met 't huidige topicreeks
Kan je niet gewoon beter de Op aanpassen én de TTquote:
Wat doe je precies, 24 uur?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter de Op aanpassen én de TT![]()
dit slaat toch nergens opmaak er ''vasten'' van ofzo
![]()
en krijg ik nog antwoord op mijn vraag?![]()
eh... dus 2x per week een dagje van 600 calorieën, en die dagen neem ik dan alleen fruit.quote:
Alternate Day Fasting is dat. Ik ben er niet zo bekend mee. In de docu gaven ze als 't goed is ook aan dat er nog meer onderzoek naar gedaan moet worden. Als het zou moeten werken dan werkt het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... dus 2x per week een dagje van 600 calorieën, en die dagen neem ik dan alleen fruit.
Is dus niet écht vasten, maar in de docu zeiden ze dat dat ook een manier was.
of ik moet het niet goed begrepen hebben
Zoals ik hierboven al zei weet ik dat niet. Ik weet niet hoe ADF precies werkt. Ik zou gewoon iets onder onderhoud (als je überhaupt weet hoeveel die van jou is) eten. Just to be sure.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar aangezien ik dus NIET wil afvallen kan ik me morgen dus het schompes vreten?
eh... wat en hoe kom ik erachter wat mijn onderhoud is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alternate Day Fasting is dat. Ik ben er niet zo bekend mee. In de docu gaven ze als 't goed is ook aan dat er nog meer onderzoek naar gedaan moet worden. Als het zou moeten werken dan werkt het.
[..]
Zoals ik hierboven al zei weet ik dat niet. Ik weet niet hoe ADF precies werkt. Ik zou gewoon iets onder onderhoud (als je überhaupt weet hoeveel die van jou is) eten. Just to be sure.
Diëtist is inderdaad weggegooid geld, helemaal in deze tijd waar een schat aan informatie met een paar muisklikken beschikbaar is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef koekii het volgende:
Een verwijzing naar een diëtist is kennelijk niet nodig met 't huidige topicreeks
DM.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... wat en hoe kom ik erachter wat mijn onderhoud is?
nog nooit van gehoord
Quitter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geef het op!
Ik doe 2x per week 600 calorieën en dan fruit en voor de rest eet ik gewoon goed en
gezond en als ik meer ga afvallen neem ik wel een wafel met slagroom ofzo.
kan óókquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef G.R.S. het volgende:
Kunnen we niet beter een IF topic maken? Aan Yuri de eer
Heb je de docu wel goed bekeken? Eén vd onderzoeken toonde zelfs aan dat als men na een vast naar de Mc Donalds ging, men het kcal- tekort niet gingen opvullen. Misschien zaten ze die dag op 130% van hun normale inname maar dan had men alsnog dat tekort van 70% opgelopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zeg geen dingen die niet correct zijn. Afvallen is Kcal in vs. Kcal uit en niet eten wat je gewend bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |