Het wordt vaak wel gebruikt om af te vallen/strakker te worden, maar hoeft niet perse inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook niet af te vallen, sterker nog, ik wil helemaal niet afvallen, maar daar ging
het toch allang niet meer over? Of heb ik iets gemist?
ja jee, je moet het beestje een naam geven, laten we het ''levensstijl'' noemen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het wordt vaak wel gebruikt om af te vallen/strakker te worden, maar hoeft niet perse inderdaad.
Maar omdat je het er zelf over had als 'dieet'
Haha nee oke dan is dat duidelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jee, je moet het beestje een naam geven, laten we het ''levensstijl'' noemen dan?
Of voedingspatroon? vind ik ook prima
Euh ja. Het is heel simpel, je hoeft maar één ding niet te doen, niet eten, dawast.quote:
Goede bronquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het niet over acné, maar over een puist
edit: open deur dit, maar om jou een plezier te doen.
Gezonde onbewerkte voeding
Wat je eet, bepaalt volgens Marmur dus deels de gezondheid van je huid.
Een uitgebalanceerd dieet zou je daarom een behoorlijk eind kunnen brengen in het voorkomen
van huidproblemen.
Mensen die aanleg hebben voor acne raad ze aan om onbewerkte, magere voedingsmiddelen te eten. Met hormonen volgepompt vlees en zuivel raad ze af. Net als chocolade, patat en ander junkfood.
Gezonde onbewerkte voeding zoals groente en fruit zou de kans op ontstekingen en uitbraken van puistjes verkleinen.
http://www.dokterdokter.n(...)un-omstreden-relatie
Ah... oké ik ga gewoon uitproberen wat ik het beste vol kan houdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh ja. Het is heel simpel, je hoeft maar één ding niet te doen, niet eten, dawast.
Fann, ik stop gewoon met eten na 17.00 uur en eet de volgende dag 17.00 uur weer. Ik hou me dus niet aan de 5/2 methode. Maar je kunt gewoon ontbijten met fruit bijvoorbeeld en dan eet je de volgende ochtend weer. Je moet zelf kijken wat je prettig vindt en wat bij je past.
.
Ik ga thee zetten !quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Noek het volgende:
Water, thee enzo, drink drink drink. Je spoelt lekker door. Het helpt ook echt bij de hongergolven die echt overgaan na een paar keer vasten.
Nou kijk, ik werk 'savonds hè, dus ik zou kunnen beginnen met van 18 ( eten voor mn werk=noodzaak) tot 18.(want ik heb toch pas laat honger)quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Noek het volgende:
Water, thee enzo, drink drink drink. Je spoelt lekker door. Het helpt ook echt bij de hongergolven die echt overgaan na een paar keer vasten.
Als je van plan bent 2 dagen per week 600 kcal te eten in plaats van de normale zeg 2000, dan moet je de overige 5 dagen wel 2560 kcal (de 2x1400 kcal van de vastdagen, gedeeld door de 5 eetdagen) eten. Anders val je dus wel af, als je minder eet dan je basaal metabolisme + evt sport. Snap je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook niet af te vallen, sterker nog, ik wil helemaal niet afvallen, maar daar ging
het toch allang niet meer over? Of heb ik iets gemist?
Niet voor je metabolisme, die verandert niet als je lange tijd vast. Maar je lichaam heeft wel dagelijks slaap nodig en je verbrandt ook meer calorieën als je wakker bent en werkt. Dus het is mentaal wel makkelijker om gewoon 8 van die 24 uur te slapen, dan gaat de tijd wat sneller voorbij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:14 schreef yvonne het volgende:
Maakt het uit of je een groot deel van de 24 uur slaapt? Metabolisme etc bladiebla.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je van plan bent 2 dagen per week 600 kcal te eten in plaats van de normale zeg 2000, dan moet je de overige 5 dagen wel 2560 kcal (de 2x1400 kcal van de vastdagen, gedeeld door de 5 eetdagen) eten. Anders val je dus wel af, als je minder eet dan je basaal metabolisme + evt sport. Snap je?
Nee, Noekman doet niet anders. Die vast altijd op zondag en slaapt zo lang mogelijk uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kijk, ik werk 'savonds hè, dus ik zou kunnen beginnen met van 18 ( eten voor mn werk=noodzaak) tot 18.(want ik heb toch pas laat honger)
Eigenlijk heb ik vast wel eens zulke dagen gehad, onbewust, oh en als ik at dan ook meteen koek snoep ijs erbij![]()
Maakt het uit of je een groot deel van de 24 uur slaapt? Metabolisme etc bladiebla.
Ligt aan je doel. Waarom wil je het doen? Wil je afvallen, dan moet je gewoon eten wat je gewend bent. Dus niet opeens ontbijten, lunchen en dineren in een uur maar gewoon verder gaan waar je gebleven was. Doe je het om je lijf te laten herstellen, dan eet je gewoon even niet en daarna eet je wat je wil ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ik voel me nu een zeikerd heur, maarre:
oké, ik vast 24 uur en neem op m'n eetdagen minder caloriën tot me.
En als ik het goed begrijp is het in feite hetzelfde eten alswat je gewend was, maar minder.
Oh ja, arme Brannie. Gewoon niet eten tijdens het lezen, Brannie en je valt af. Amaaaazing!quote:
Afvallen en hopelijk herstelt m'n lijf zich.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ligt aan je doel. Waarom wil je het doen? Wil je afvallen, dan moet je gewoon eten wat je gewend bent. Dus niet opeens ontbijten, lunchen en dineren in een uur maar gewoon verder gaan waar je gebleven was. Doe je het om je lijf te laten herstellen, dan eet je gewoon even niet en daarna eet je wat je wil ofzo.
Succes! Laat je wel weten hoe het je vergaat? Fann ook, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afvallen en hopelijk herstelt m'n lijf zich.
Ik heb er zin an
Niet zo stressen yvonne. Bepaal eerst eens goed wat je wilt, 2x per week 24 uur vasten zoals die andere vrouw uit dit topic of elke dag vasten zoals ik bijvoorbeeld doe. 24 uur en werk lijkt imo niet perfect maar dat moet je zelf even uitvogelen/testen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ik voel me nu een zeikerd heur, maarre:
oké, ik vast 24 uur en neem op m'n eetdagen minder caloriën tot me.
En als ik het goed begrijp is het in feite hetzelfde eten alswat je gewend was, maar minder.
Ik ben 3 koppen thee verder en ik heb 1 mango gegeten want ik hield het niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Succes! Laat je wel weten hoe het je vergaat? Fann ook, ben benieuwd.
Is mijn manier ook een beetje goed? Of slaat het weer nergens op?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet zo stressen yvonne. Bepaal eerst eens goed wat je wilt, 2x per week 24 uur vasten zoals die andere vrouw uit dit topic of elke dag vasten zoals ik bijvoorbeeld doe. 24 uur en werk lijkt imo niet perfect maar dat moet je zelf even uitvogelen/testen.
Vergeet dat ene ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |