abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:01:36 #276
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118740931
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, ik hoef ook niet af te vallen, sterker nog, ik wil helemaal niet afvallen, maar daar ging
het toch allang niet meer over? Of heb ik iets gemist?
Het wordt vaak wel gebruikt om af te vallen/strakker te worden, maar hoeft niet perse inderdaad.
Maar omdat je het er zelf over had als 'dieet' ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118740987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:01 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Het wordt vaak wel gebruikt om af te vallen/strakker te worden, maar hoeft niet perse inderdaad.
Maar omdat je het er zelf over had als 'dieet' ;)
ja jee, je moet het beestje een naam geven, laten we het ''levensstijl'' noemen dan?

Of voedingspatroon? vind ik ook prima ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:04:35 #278
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118741055
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja jee, je moet het beestje een naam geven, laten we het ''levensstijl'' noemen dan?

Of voedingspatroon? vind ik ook prima ;)
Haha nee oke dan is dat duidelijk.
All she wants and needs is just a little taste..
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 14:07:49 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118741171
Zeg dames/heren, kun je er nu 'zomaar' mee beginnen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118741194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:25 schreef yvonne het volgende:
En nu?
Kan ik gewoon beginnen?
Euh ja. Het is heel simpel, je hoeft maar één ding niet te doen, niet eten, dawast.

Fann, ik stop gewoon met eten na 17.00 uur en eet de volgende dag 17.00 uur weer. Ik hou me dus niet aan de 5/2 methode. Maar je kunt gewoon ontbijten met fruit bijvoorbeeld en dan eet je de volgende ochtend weer. Je moet zelf kijken wat je prettig vindt en wat bij je past.

.
Go hard or go home
pi_118741237
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik had het niet over acné, maar over een puist (8>

edit: open deur dit, maar om jou een plezier te doen.

Gezonde onbewerkte voeding
Wat je eet, bepaalt volgens Marmur dus deels de gezondheid van je huid.
Een uitgebalanceerd dieet zou je daarom een behoorlijk eind kunnen brengen in het voorkomen
van huidproblemen.

Mensen die aanleg hebben voor acne raad ze aan om onbewerkte, magere voedingsmiddelen te eten. Met hormonen volgepompt vlees en zuivel raad ze af. Net als chocolade, patat en ander junkfood.

Gezonde onbewerkte voeding zoals groente en fruit zou de kans op ontstekingen en uitbraken van puistjes verkleinen.

http://www.dokterdokter.n(...)un-omstreden-relatie
Goede bron :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_118741239
Water, thee enzo, drink drink drink. Je spoelt lekker door. Het helpt ook echt bij de hongergolven die echt overgaan na een paar keer vasten.
Go hard or go home
pi_118741277
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Euh ja. Het is heel simpel, je hoeft maar één ding niet te doen, niet eten, dawast.

Fann, ik stop gewoon met eten na 17.00 uur en eet de volgende dag 17.00 uur weer. Ik hou me dus niet aan de 5/2 methode. Maar je kunt gewoon ontbijten met fruit bijvoorbeeld en dan eet je de volgende ochtend weer. Je moet zelf kijken wat je prettig vindt en wat bij je past.

.
Ah... oké ik ga gewoon uitproberen wat ik het beste vol kan houden :Y
Ik heb nu eigenlijk best honger, maar misschien is dat na een kop groene thee ook over,
die methode van 2 dagen 600 calorieën lukt me wel, maar tot morgenochtend niks meer
dat durf ik niet te beloven :@
pi_118741325
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Goede bron :D
ah, ja man ga jij effe over die puist door :')

boeien...

not/
pi_118741357
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Noek het volgende:
Water, thee enzo, drink drink drink. Je spoelt lekker door. Het helpt ook echt bij de hongergolven die echt overgaan na een paar keer vasten.
Ik ga thee zetten ! :+
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 14:14:23 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118741398
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Noek het volgende:
Nou kijk, ik werk 'savonds hè, dus ik zou kunnen beginnen met van 18 ( eten voor mn werk=noodzaak) tot 18.(want ik heb toch pas laat honger)
Eigenlijk heb ik vast wel eens zulke dagen gehad, onbewust, oh en als ik at dan ook meteen koek snoep ijs erbij :')
Maakt het uit of je een groot deel van de 24 uur slaapt? Metabolisme etc bladiebla.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_118742178
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, ik hoef ook niet af te vallen, sterker nog, ik wil helemaal niet afvallen, maar daar ging
het toch allang niet meer over? Of heb ik iets gemist?
Als je van plan bent 2 dagen per week 600 kcal te eten in plaats van de normale zeg 2000, dan moet je de overige 5 dagen wel 2560 kcal (de 2x1400 kcal van de vastdagen, gedeeld door de 5 eetdagen) eten. Anders val je dus wel af, als je minder eet dan je basaal metabolisme + evt sport. Snap je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:14 schreef yvonne het volgende:
Maakt het uit of je een groot deel van de 24 uur slaapt? Metabolisme etc bladiebla.
Niet voor je metabolisme, die verandert niet als je lange tijd vast. Maar je lichaam heeft wel dagelijks slaap nodig en je verbrandt ook meer calorieën als je wakker bent en werkt. Dus het is mentaal wel makkelijker om gewoon 8 van die 24 uur te slapen, dan gaat de tijd wat sneller voorbij.
pi_118742259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Als je van plan bent 2 dagen per week 600 kcal te eten in plaats van de normale zeg 2000, dan moet je de overige 5 dagen wel 2560 kcal (de 2x1400 kcal van de vastdagen, gedeeld door de 5 eetdagen) eten. Anders val je dus wel af, als je minder eet dan je basaal metabolisme + evt sport. Snap je?
:Y snap ik !
pi_118742465
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou kijk, ik werk 'savonds hè, dus ik zou kunnen beginnen met van 18 ( eten voor mn werk=noodzaak) tot 18.(want ik heb toch pas laat honger)
Eigenlijk heb ik vast wel eens zulke dagen gehad, onbewust, oh en als ik at dan ook meteen koek snoep ijs erbij :')
Nee, Noekman doet niet anders. Die vast altijd op zondag en slaapt zo lang mogelijk uit. :z
Inmiddels is mijn lijf zo ingesteld op het vasten dat het me echt niks uitmaakt. Soms eet ik niet en soms ook wel, soms niet zo gek veel en soms heel veel. Ik hoop dus idd dat die docu klopt en dat mijn cellen worden gefixt tijdens het vasten.
Het meest opvallende is mijn gevoel. Ik voel me echt topfit en of dat nu placebo is of niet, lekker belangrijk. Het is mijn redding geweest want ik werd echt naar vd honger door het sporten maar wat ik ook at, ik voelde me gewoon niet fit. Nu wel.

Het schijnt dat je metabolisme pas langzamer gaat werken na ongeveer 72 uur dus het valt allemaal wel mee. Je lijf kan wel wat hebben. We zijn zo bang dat we niks te eten hebben dat we maar blijven eten, lijkt het wel. Totdat je niet eet en dan merk je eigenlijk dat je gewoon blijft leven. :o

Er is trouwens wel een link aangetoond tussen zuivel en acné, zit 'em in de IGF-1.
Meende dat dit inmiddels ook al wel bekend was. In de praktijk zie ik het ook vaak, de whey-huidjes. Heb er zelf ook last van. In mijn kwark en whey-tijd zat mijn borst onder. Charming! :')
Voordat er gegooid wordt met linkjes van welles/nietes, op Google zijn er voldoende bronnen te vinden.
Go hard or go home
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 14:54:52 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118742807
Oh god, ik voel me nu een zeikerd heur, maarre:
oké, ik vast 24 uur en neem op m'n eetdagen minder caloriën tot me.
En als ik het goed begrijp is het in feite hetzelfde eten alswat je gewend was, maar minder.

Admin vrijdag 2 november 2012 @ 14:55:07 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118742813
Ik ben echt geen huillie echt niet :o

Admin vrijdag 2 november 2012 @ 14:56:57 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118742885
Is er geen apart topic over IF?

pi_118742942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
En als ik het goed begrijp is het in feite hetzelfde eten alswat je gewend was, maar minder.
Ligt aan je doel. Waarom wil je het doen? Wil je afvallen, dan moet je gewoon eten wat je gewend bent. Dus niet opeens ontbijten, lunchen en dineren in een uur maar gewoon verder gaan waar je gebleven was. Doe je het om je lijf te laten herstellen, dan eet je gewoon even niet en daarna eet je wat je wil ofzo.
Go hard or go home
pi_118742983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:56 schreef yvonne het volgende:
Is er geen apart topic over IF?
Oh ja, arme Brannie. Gewoon niet eten tijdens het lezen, Brannie en je valt af. Amaaaazing!
Go hard or go home
  Admin vrijdag 2 november 2012 @ 15:06:51 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118743317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Ligt aan je doel. Waarom wil je het doen? Wil je afvallen, dan moet je gewoon eten wat je gewend bent. Dus niet opeens ontbijten, lunchen en dineren in een uur maar gewoon verder gaan waar je gebleven was. Doe je het om je lijf te laten herstellen, dan eet je gewoon even niet en daarna eet je wat je wil ofzo.
Afvallen en hopelijk herstelt m'n lijf zich.
Ik heb er zin an ^O^

pi_118744516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Afvallen en hopelijk herstelt m'n lijf zich.
Ik heb er zin an ^O^
Succes! Laat je wel weten hoe het je vergaat? Fann ook, ben benieuwd.
Go hard or go home
pi_118750816
Ik doe ook aan IF. Feeding window van 11 uur-19 uur. En m'n grootste gedeelte eet ik na de training.
pi_118752171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef yvonne het volgende:
Niet zo stressen yvonne. Bepaal eerst eens goed wat je wilt, 2x per week 24 uur vasten zoals die andere vrouw uit dit topic of elke dag vasten zoals ik bijvoorbeeld doe. 24 uur en werk lijkt imo niet perfect maar dat moet je zelf even uitvogelen/testen.

Vergeet dat ene ook niet. :)
If not now, then when.
pi_118752244
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef Noek het volgende:

[..]

Succes! Laat je wel weten hoe het je vergaat? Fann ook, ben benieuwd.
Ik ben 3 koppen thee verder en ik heb 1 mango gegeten want ik hield het niet meer :')
Ik denk dat ik beter de 600 calorieen dagjes (2x per week) kan kiezen en dan maak
ik er ''fruitdagjes'' van, dat is eigenlijk niet eens zo gek anders dan anders ik deed dat
eigenlijk onbewust al een beetje, dat voelde wel goed, nu weet ik dus ook waarom :D

Dus vanavond kan ik nog een banaantje nemen (zo;n kleintje) en een handje vol blauwe bessen.

Ik weet niet precies hoeveel calorieen ik dan binnen heb gekregen maar in ieder geval
niet boven de 600.
pi_118752294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Niet zo stressen yvonne. Bepaal eerst eens goed wat je wilt, 2x per week 24 uur vasten zoals die andere vrouw uit dit topic of elke dag vasten zoals ik bijvoorbeeld doe. 24 uur en werk lijkt imo niet perfect maar dat moet je zelf even uitvogelen/testen.

Vergeet dat ene ook niet. :)
Is mijn manier ook een beetje goed? Of slaat het weer nergens op? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')