Ik had dat al bij die GTA4 extra episodes.quote:Op maandag 5 november 2012 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja heb hem laatst bekeken, gewoon te lelijk om te spelen.
een spel spelen op basis van graphicsquote:Op maandag 5 november 2012 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja heb hem laatst bekeken, gewoon te lelijk om te spelen.
probeer het eerst eens voordat je wat gaat roepenquote:Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
een spel spelen op basis van graphics
verwend nest ben je.quote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had dat al bij die GTA4 extra episodes.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef Compoantje het volgende:
Maar ik wil geen discussie aanvoeren die het aangeeft wat beter is (consoles of pc), want we weten allemaal dat de pc beter is, zowel als kwaliteit als in gameplay en controls, maar waarom geen pc versie?
Als dit echt waar is hoef ik deze kutreeks ook niet meer te volgen en kan ik die 60 euro ergens anders voor uitgeven.
Dat dacht je dan verkeerdquote:Op maandag 5 november 2012 10:05 schreef -Datdus- het volgende:
meh ik dacht de trailer is er wel onderhand.
Ben ik al mee bezigquote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
probeer het eerst eens voordat je wat gaat roepen
komt gewoon later net als alle andere delenquote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
De grootste game van 2013 gaat nu al aan je neus voorbij, daar ga je met je dure PC.
Bron?quote:Op maandag 5 november 2012 10:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komt gewoon later net als alle andere delen
En anders de week erop. of daarop!quote:Op maandag 5 november 2012 07:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarschijnlijk deze week die 2e trailer, of volgende week.
bron dat hij helemaal niet komt?quote:
Het zou ook een persbericht over de trailer kunnen zijn!quote:
alle voorgaande delen kwam hij ongeveer een half jaar later voor pc, waarom zou het nu anders zijn?quote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan komt hij ook voor de Nintendo Gamecube.
Haha, ja ik schrok me al de pleuris toen ik 'em een keer op de computer speelde (20")quote:Op maandag 5 november 2012 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens doen op je 47" HD tv, ik schrok me de pleuris
Die krijgen we bij games ja, serieus. Wel een stuk of vijf voordat we de trailer zelf in de mail vindenquote:Op maandag 5 november 2012 10:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het zou ook een persbericht over de trailer kunnen zijn!
Neuh, die komt toch (nog) niet.quote:Op maandag 5 november 2012 10:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
is het een idee om nog even over de pc door te discussiëren?
De weblog mail weten ze daarvoor ook te vinden. Vooral driewerf p is goed in bulk persberichtenquote:Op maandag 5 november 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die krijgen we bij games ja, serieus. Wel een stuk of vijf voordat we de trailer zelf in de mail vinden
Helemaal hypen, alles.
Het scheelt, zij doen geen Rockstarquote:Op maandag 5 november 2012 11:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De weblog mail weten ze daarvoor ook te vinden. Vooral driewerf p is goed in bulk persberichten
Valt wel mee. Hij heeft ne inderdaad wat gekost, maar hij is 6 jaar oud, en hij zal GTA 5 maxed out kunnen spelen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
De grootste game van 2013 gaat nu al aan je neus voorbij, daar ga je met je dure PC.
Bron?quote:Op maandag 5 november 2012 11:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft ne inderdaad wat gekost, maar hij is 6 jaar oud, en hij zal GTA 5 maxed out kunnen spelen.
Omdat sony een contract heeft met Take 2 waarin staat dat de PC versie altijd gedelayed is, wat dus betekend dat het alsnog voor de pc komt aangezien ze anders dik veel inkomsten mis lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alle voorgaande delen kwam hij ongeveer een half jaar later voor pc, waarom zou het nu anders zijn?
Want de gameplay is anders?quote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Lol weer die pc discussie![]()
Ik heb allang besloten dat ik toch voor de 360 versie ga. Het zal heus wel mooier zijn op de pc, maar ik ga toch al geen mods gebruiken etc. Ik wil gewoon het spel lekker weer vanouds grijs spelen.
Gameplay is voor mij toch belangrijker dan super graphics.![]()
Ik wacht liever een halfjaar dan dat ik een slechtere versie speel.quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, zo van dat je het al in de lente van 2013 kan spelen!
content in hetzelfde, waarschijnlijk meer op PC omdat er mods zijnquote:Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op een console spelen is anders dan PC, ja.
+1quote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb allang besloten dat ik toch voor de 360 versie ga. Het zal heus wel mooier zijn op de pc, maar ik ga toch al geen mods gebruiken etc. Ik wil gewoon het spel lekker weer vanouds grijs spelen.
Gameplay is voor mij toch belangrijker dan super graphics.![]()
Internet tough guyquote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Jullie moeten kappen met dat sneue gezeik. Het liefst ros ik jullie allemaal in elkaar met dat domme gekanker. Er gaat geen enkele post zowat over de trailer, maar meer over jullie sneue nerdjes die het over "PC VS XBOX VS PS3" hebben.
Ga verdomme wat doen met je leven man
Ik discussieer niets, zeg enkel dat hij een internet tough guy isquote:
Ach, hij heeft wel gelijk. Ieder z'n ding. Als je liever op de console speelt speel je op de console, vind je PC meer recht doen aan een spel dan ga je met je luie reet achter je PC zitten. Klaar.quote:
Shit,quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Jullie moeten kappen met dat sneue gezeik. Het liefst ros ik jullie allemaal in elkaar met dat domme gekanker. Er gaat geen enkele post zowat over de trailer, maar meer over jullie sneue nerdjes die het over "PC VS XBOX VS PS3" hebben.
Ga verdomme wat doen met je leven man
Van mij mag iedereen je dat hoor maar ik hoor hier alleen maar mensen roepen 'haha lekker voor je pc-gamers xd'quote:Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel gelijk. Ieder z'n ding. Als je liever op de console speelt speel je op de console, vind je PC meer recht doen aan een spel dan ga je met je luie reet achter je PC zitten. Klaar.
Prima. Zet dat ook even in de topicwaarschuwing boven de quick reply aubquote:Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, het is nu echt klaar met de Xbox vs PS3 vs PC discussie.
Nee, niks van dat. De PC versie is nog niet bevestigd, daarbij is dit het GTA V topic en niet een GTA V Round 1 Fight 360 vs PS3 vs possibly PC..quote:
En aangezien velen daar niet normaal mee om kunnen gaan mijden we die discussie.quote:Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, niks van dat. De PC versie is nog niet bevestigd, daarbij is dit het GTA V topic en niet een GTA V Round 1 Fight 360 vs PS3 vs possibly PC..
Het gaat om GTA, niet de platformen en waarop het spel uitkomt.
Gezeik altijd.
Checkquote:Op maandag 5 november 2012 14:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prima. Zet dat ook even in de topicwaarschuwing boven de quick reply aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |