abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118847224
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Jullie moeten kappen met dat sneue gezeik. Het liefst ros ik jullie allemaal in elkaar met dat domme gekanker. Er gaat geen enkele post zowat over de trailer, maar meer over jullie sneue nerdjes die het over "PC VS XBOX VS PS3" hebben.

Ga verdomme wat doen met je leven man :')
  maandag 5 november 2012 @ 14:10:04 #202
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118847240
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, hij heeft wel gelijk. Ieder z'n ding. Als je liever op de console speelt speel je op de console, vind je PC meer recht doen aan een spel dan ga je met je luie reet achter je PC zitten. Klaar.
Van mij mag iedereen je dat hoor maar ik hoor hier alleen maar mensen roepen 'haha lekker voor je pc-gamers xd'
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 5 november 2012 @ 14:10:47 #203
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118847267
Goed, het is nu echt klaar met de Xbox vs PS3 vs PC discussie.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_118847278
Maak dan een apart topic :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_118847339
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed, het is nu echt klaar met de Xbox vs PS3 vs PC discussie.
Prima. Zet dat ook even in de topicwaarschuwing boven de quick reply aub
  maandag 5 november 2012 @ 14:13:21 #206
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_118847366
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maak dan een apart topic :')
Nee, niks van dat. De PC versie is nog niet bevestigd, daarbij is dit het GTA V topic en niet een GTA V Round 1 Fight 360 vs PS3 vs possibly PC..

Het gaat om GTA, niet de platformen en waarop het spel uitkomt. Dus dient het inhoudelijk over het spel te gaan en niet om infantiel ge-pingpong waarom het ene platform wel de shit is en een ander niet. Ricko en Morph hebben gelijk.

Vecht het uit op MSN ofzo, weet ik veel.

Gezeik altijd.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  maandag 5 november 2012 @ 14:14:20 #207
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118847403
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Nee, niks van dat. De PC versie is nog niet bevestigd, daarbij is dit het GTA V topic en niet een GTA V Round 1 Fight 360 vs PS3 vs possibly PC..

Het gaat om GTA, niet de platformen en waarop het spel uitkomt.

Gezeik altijd.
En aangezien velen daar niet normaal mee om kunnen gaan mijden we die discussie.
pi_118847443
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:12 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Prima. Zet dat ook even in de topicwaarschuwing boven de quick reply aub
Check
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 5 november 2012 @ 14:15:48 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118847474
Oh Pheno is me voor ;(
  maandag 5 november 2012 @ 14:16:03 #210
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118847488
Ik hoop i.e.g. dat er een laag gameplay bijkomt. Misschien iets managers achtigs ofzo? Of dat je weer property kan kopen zoals geïntroduceerd in VC
  maandag 5 november 2012 @ 14:17:46 #211
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_118847570
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop i.e.g. dat er een laag gameplay bijkomt. Misschien iets managers achtigs ofzo? Of dat je weer property kan kopen zoals geïntroduceerd in VC
Na de farce van radiozenders in GTA 4, verwacht ik in elk geval dit maal weer een dikke soundtrack. Dating mogen ze de nek omdraaien, property kopen e.d mag er wel in ja. In VCS was dit ook erg leuk om te doen. :)
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_118847639
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 14:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Check
daar had minstens een doodsbedreiging bij gekund
  maandag 5 november 2012 @ 14:21:20 #213
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118847755
Ik wil gewoon mijn jetpack terug.
En vliegtuigen.
pi_118847853
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Dat was vet ja. Je eigen huizen kopen in Vice City. Ik vind Vice City nog steeds de beste GTA en hoop nog steeds dat er ooit een remake komt _O_ O-)
pi_118847927
Ik zit op mn telefoon dus ik kan de tekst niet kopiëerendus maar een linkje:
http://www.psx-sense.nl/(...)ta-v-details-gelekt/
pi_118847942
Daar kon je wat doen met je geld ja. Bij GTA IV kon je alleen beetje rijk doen bij de geld automaten.
  maandag 5 november 2012 @ 14:28:21 #217
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118848018
quote:
No gyms or tattoos
0/10
pi_118848051
quote:
Een hoop nieuwe GTA V details gelekt
Door Lennard Verhage op november 5, 2012 om 14:05 - 162 keer bekeken

Een hoop nieuwe GTA V details gelekt ps3 nieuws
Over een paar dagen zal de Game Informer aftrappen met de eerste preview van Grand Theft Auto V ter wereld en het lijkt er op dat de eerste details inmiddels gelekt zijn. Op Gamefaqs (via X360A) zijn deze details komen bovendrijven en hoewel het op dit moment nog even afwachten is of het klopt, klinkt het allemaal erg interessant. Hieronder het lijstje met de nieuwe details.

You play as Albert DeSilva a half American half Puerto Rican
He is 42 years old and has an ex-wife and two kids
The show Breaking Bad has a little influence on the game, as Albert is drawn to the life of crime from an older age for the money
You also play as Dougie Vejo a younger criminal just coming up in Los Santos
Los Santos is the only large city, smaller towns round out the countrtyside
Grove Street makes a return, however Carl and Sweet are not in the game
Money plays a large part as Albert lost most of his in a ponzi like scheme
Property buying is back
The only customization for characters are clothes/hair/facial hair.
No gyms or tattoos
One or more characters from (GTA) 4 may show up
car customization is back, seems more fitting for Dougie however Albert may be going through a midlife crisis
The triumphant return of Lovefist!!! or as the band is now known as the Jezzies
Songs confirmed so far: My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming – The beach boys and Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrell
New mini games include golf, tennis and surfing
Mission played was called “Alimony” featured the scene from the trailer in which they rob the jewelry store
Robbery returns only for Dougie, dispensaries are a large source of cash income
You can switch between Albert and Dougie by holding down the back button(360)
Game autosaves at that point
Stinger makes a return
Speculated not confirmed Aziz Ansari voices radio DJ for current hip-hop station

Naast de details is ook een nieuw stukje artwork gelekt, zie hieronder.
  maandag 5 november 2012 @ 14:33:47 #219
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118848250
quote:
Klinkt goed :Y
pi_118848380
Klinkt iig als een veelbelovende setting ipv de "startende crimineel"
Built for Speed
pi_118849369
There seems to be a so called leak of Game Informer's GTAV preview floating around, that certain sites are picking up on. While it is certainly possible for print issues to reach some subscribers before Thursday November 8th (or leaked elsewhere, considering there are millions to be printed) the example you are seeing is indeed a fake.

A good tip to always remember: If it's not on GTAV.net, it is most certainly a fake. That's why you didn't see the site publish all those other faked linkedin accounts or CVs that pointed to an October release, because they didn't have any truth to them. The same applies for all the other so called leaks, like the "Adrian" main character one.

Once any real information comes from the Game Informer preview, expect it to be up on GTAV.net soon thereafter.
pi_118849457
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:
There seems to be a so called leak of Game Informer's GTAV preview floating around, that certain sites are picking up on. While it is certainly possible for print issues to reach some subscribers before Thursday November 8th (or leaked elsewhere, considering there are millions to be printed) the example you are seeing is indeed a fake.

A good tip to always remember: If it's not on GTAV.net, it is most certainly a fake. That's why you didn't see the site publish all those other faked linkedin accounts or CVs that pointed to an October release, because they didn't have any truth to them. The same applies for all the other so called leaks, like the "Adrian" main character one.

Once any real information comes from the Game Informer preview, expect it to be up on GTAV.net soon thereafter.
Zou ik ook zeggen. Anders GameInformer boos, alles. We gaan het meemaken de 8ste of leugensch of niet.
  maandag 5 november 2012 @ 15:19:04 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118849878
Als alleen dit stukje al waar is:

quote:
The triumphant return of Lovefist!!!
Ben ik sowieso al blij :D Alle missies mbt die band waren allemaal hilarisch
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 november 2012 @ 15:19:14 #224
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_118849891
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bron?
Als het echt niet voor de pc uitkomt moet ik het dus doen met een xBox of PS port.
Lijkt me logisch dat ie die 8 pixels wel kan afspelen maxed out.
pi_118849937
Hoop dat ze auto's pimpen net zo uitgebreid hebben aangepakt als in Saints Row
pi_118849965
Sowieso krijgt mijn Harvester dan een dikke spoiler en nitro
pi_118851292
Rockstar uploadt ‘geheime’ video op YouTube

GTA V is een jaar na de eerste trailer toch weer helemaal een hot topic. Zo werd er onlangs bekend gemaakt dat GTA V in de lente van 2013 zal gaan verschijnen en er verschijnt bijna dagelijks nieuwe artwork van de game.

Ook is er de afgelopen tijd veel gedoe geweest rondom een tweede trailer van de game en deze trailer zou op dit moment wel al eens klaar kunnen zijn. Sterker nog, de trailer kan wel al op YouTube staan! Het YouTube account van Rockstar Games heeft namelijk een video geupload vandaag, maar deze is nog niet te bekijken. Hou dus goed de voorpagina van PSX-Sense in de gaten, want het ziet er naar uit dat we snel de tweede trailer van GTA V kunnen bekijken.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_118851546
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:

[ afbeelding ]

GTA V is een jaar na de eerste trailer toch weer helemaal een hot topic. Zo werd er onlangs bekend gemaakt dat GTA V in de lente van 2013 zal gaan verschijnen en er verschijnt bijna dagelijks nieuwe artwork van de game.

Ook is er de afgelopen tijd veel gedoe geweest rondom een tweede trailer van de game en deze trailer zou op dit moment wel al eens klaar kunnen zijn. Sterker nog, de trailer kan wel al op YouTube staan! Het YouTube account van Rockstar Games heeft namelijk een video geupload vandaag, maar deze is nog niet te bekijken. Hou dus goed de voorpagina van PSX-Sense in de gaten, want het ziet er naar uit dat we snel de tweede trailer van GTA V kunnen bekijken.
AIGHT! 8-)

Dat van dat kunnen switchen tussen de 2 characters lijkt me wel apart zo, ben eens benieuwd.
Flesje bier
pi_118851690
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:

[ afbeelding ]

Dat is volgens mij de oude trailer.

Als je naar het plaatje kijkt van die trailer, en het is de enige trailer in die playlist toegevoegd. 6 hours ago 1 trailer geplaatst, maar je kan zien aan het plaatje dat het de oude trailer is.
pi_118851794
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Als je naar het plaatje kijkt van die trailer, en het is de enige trailer in die playlist toegevoegd. 6 hours ago 1 trailer geplaatst, maar je kan zien aan het plaatje dat het de oude trailer is.
Het plaatje is gewoon het logo van gta v met de tekst trailer.. partner accounts kunnen op youtube zelf een thumbnail uploaden voor videos
pi_118851801
quote:

[..]

het is ook het kanaal van de Italiaanse Rockstar. Die zijn wel heul traag :') Anders hadden er wel 2 video's gestaan, gezien er al een trailer uit is. Misschien nu eens gelokaliseerd?

Ah well, ik zie geen mail, dus ik verwacht het niet vandaag. Of ze mailen me eindelijk niet meer, want de hoeveelheid spam is dan echt bizar.
  maandag 5 november 2012 @ 16:10:37 #232
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_118851847
quote:

[..]

Plaatje is natuurlijk wel het GTA V logo, kan prima dat ze die voor elke trailer gebruiken.
pi_118851868
denk niet dat rockstar fokgames een mail stuurt om te vertellen dat de trailer er aan komt lijkt mij?
pi_118851904
Nee ik heb het over dat andere plaatje ;)

Dat 2e plaatje waar bij staat 6 hours ago. Daar zie je CJ of wie dat ook is lopen wat je ook in die eerste trailer zag.

Edit: Deze bedoel ik, http://imgur.com/a/v6NYm#2
  maandag 5 november 2012 @ 16:12:50 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118851941
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
denk niet dat rockstar fokgames een mail stuurt om te vertellen dat de trailer er aan komt lijkt mij?
Wedden van wel? Met een enorme disclaimer er in dat er een embargo op zit tot een bepaalde tijd ;)

Als ik me goed kan herinneren is de trailer alleen van de ftp van rockstar direct te downloaden op de dag van de release.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_118852169
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]

Wedden van wel? Met een enorme disclaimer er in dat er een embargo op zit tot een bepaalde tijd ;)
Dus Rockstar die mailt elke flippo met een games website dat de trailer er aan komt en dat ze hem aub geheim moeten houden? Dat dacht ik niet.

GTA is zo'n enorme franchise die verkoopt zichzelf. Rockstar gooit gewoon een trailer online en hij staat binnen een uur op duizenden websites.

GTA is de best verkochte franchise op moderne consoles

Grand Theft Auto (114mil)
Final Fantasy (102mil)
Call of Duty (100mil)
FIFA (100 mil)
Need for Speed (100mil)
  maandag 5 november 2012 @ 16:26:41 #237
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_118852566
Het kan dat er een nieuwe trailer geupload is, door de manier waarop 'bumpen' werkt op YouTube.

In de CoD-YouTube scene was daar een heleboel gezeik over. Als je op YouTube een verborgen video uploadt in een afspeellijst, worden andere videos uit die afspeellijst weer naar voren 'gepusht' in de abonnementslijsten en zoekresultaten e.d. Wat kanaaleigenaren dus deden was een 'unlisted' video van 10 seconden uploaden, zodat hun andere videos weer bovenaan in de zoekresultaten kwamen.

Het zou dus prima kunnen dat Rockstar een 'verborgen' video heeft geupload.
pi_118852812
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dus Rockstar die mailt elke flippo met een games website dat de trailer er aan komt en dat ze hem aub geheim moeten houden? Dat dacht ik niet.
en dan hebben we nog het verschil tussen wat jij denkt en een ander weet.
pi_118858561
quote:

[..]

GTA is zo'n enorme franchise die verkoopt zichzelf. Rockstar gooit gewoon een trailer online en hij staat binnen een uur op duizenden websites.

GTA is de best verkochte franchise op moderne consoles

Grand Theft Auto (114mil)
Final Fantasy (102mil)
Call of Duty (100mil)
FIFA (100 mil)
Need for Speed (100mil)
Triest dat CoD/FIFA en NfS zo hoog staan
pi_118858761
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_118859003
quote:

[..]

Ik denk het wel. En he, kijk eens, ik zit bij een gamewebsite. En he, verrek. Ross heeft dat ook gedaan. Hij weet.
pi_118859243
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Want? Prima franchises. Verkopen als een tierelier. Zoals GTA V ook bizar gaat verkopen. Maar goed, die haat tegen EA en Activision snap ik niet en zal ik ook nooit snappen. Zonder grote uitgevers geen grote games. Laat het supercreatieve maar aan indies over :)
pi_118859458
De haat aan EA snap ik echt wel, ze melken je voor elke euro uit. Games die gewoon niet compleet zijn zonder DLC en elk jaar nieuwe delen van games. FIFA 12 en 13 op de Wii zijn identiek behalve nieuwe opstellingen/spelers. Kost wel gewoon weer de volle prijs. Dat soort dingen
  maandag 5 november 2012 @ 19:08:25 #244
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_118859624
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef TwyLight het volgende:
De haat aan EA snap ik echt wel, ze melken je voor elke euro uit. Games die gewoon niet compleet zijn zonder DLC en elk jaar nieuwe delen van games. FIFA 12 en 13 op de Wii zijn identiek behalve nieuwe opstellingen/spelers. Kost wel gewoon weer de volle prijs. Dat soort dingen
Ik heb er weinig problemen mee. Natuurlijk gooien ze nieuwe delen van games in de markt, zolang het als een tierelier verkoopt is er geen probleem. Wij zijn de markt, dus als wij allemaal aan de boycot gaan moeten ze wel wat anders. maar dat gebeurt niet, want de meeste games zijn gewoon goed. Niets mis met FIFA, niets mis met Sims, niets mis met MoH. Oh wacht, dit jaar is die wel kut. Most Wanted is ook weer lekker racen. DLC? nergens last van. Ik kan gewoon spelen en heb zeker niet het idee dat het niet compleet is :+
  maandag 5 november 2012 @ 19:09:54 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118859673
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want? Prima franchises. Verkopen als een tierelier. Zoals GTA V ook bizar gaat verkopen. Maar goed, die haat tegen EA en Activision snap ik niet en zal ik ook nooit snappen. Zonder grote uitgevers geen grote games. Laat het supercreatieve maar aan indies over :)
Enigszins onzin, mijn waerde Pheno

http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/

Is ook een zeer ambitieus project, dat gerund gaat worden op de crysis 3 engine. Scheelt superveel geld zonder die uitgevers die allemaal eisen stellen (zoals teringveel DLC) aan de developers.
EA brengt superveel DLC uit.

Dat gezegd hebbende, ik vind EA sowieso al een beetje kut omdat het bijv. SHiny en Bullfrog heeft overgekocht en helemaal NIKS met de rechten doen. Hebben ze overgekocht zodat zij veel meer marktaandeel konden hebben.
pi_118859724
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Enigszins onzin, mijn waerde Pheno

http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/

Is ook een zeer ambitieus project, dat gerund gaat worden op de crysis 3 engine. Scheelt superveel geld zonder die uitgevers die allemaal eisen stellen (zoals teringveel DLC) aan de developers.
EA brengt superveel DLC uit.

Dat gezegd hebbende, ik vind EA sowieso al een beetje kut omdat het bijv. SHiny en Bullfrog heeft overgekocht en helemaal NIKS met de rechten doen. Hebben ze overgekocht zodat zij veel meer marktaandeel konden hebben.
Dat wij als spelers even een paar miljoen moeten ophoesten voor Star Citizen vergeet je even :P En dat er dan pas een zooi grote geldschieters mee gaan doen als er zoveel pledges zijn om zo het risico flink te verminderen vergeet je ook even ;)

Games maken kost geld. Dus grote producties zijn een groot risico. GTA gaan ze ook niet wereldschokkend veranderen, want dan is er meer risico voor de aandeelhouders en die willen ze net te vriend houden ;)
  maandag 5 november 2012 @ 19:11:47 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118859758
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat wij als spelers even een paar miljoen moeten ophoesten voor Star Citizen vergeet je even :P En dat er dan pas een zooi grote geldschieters mee gaan doen als er zoveel pledges zijn om zo het risico flink te verminderen vergeet je ook even ;)
:'( Ik vergeet best wel vaak dingen ja :(
pi_118859797
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:11 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:'( Ik vergeet best wel vaak dingen ja :(
Ik heb die leeftij dook gehad, ik herinner me alleen dingen die ik op mijn hand heb gekerfd.
pi_118859888
Maar de dag dat de trailer komt zal op heel veel sites bekend worden gemaakt, wees gerust. Rockstar flikkert het niet stilletjes op YT :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')