Ik kreeg een e-mail van een vluchtwijziging en met twee alternatieven die ik niet kan accepteren en dan bel ik het Nederlandse ticket bureau waar ik geboekt heb en krijg ik te horen ja je ticket is uitgeven door Duitsland.
Maar echte klacht is dat ik ruim van de tevoren boek en dit al de tweede wijziging is en ik deze dus niet kan accepteren omdat ik op de nieuwe aankomst dag nog een andere vlucht heb die ik zo dan zou missen.
Dus nu zelf even vlucht schema's nagekeken en terug gemaild met verzoek dat ze me dan maar een vlucht op een vroegere datum geven, dat is geen probleem voor mij, nu hopen dat ze dat gewoon doen want anders moet ik een complete nieuwe vlucht gaan zoeken en daarom boek ik dus niet ruim vooruit voor.
Bij de eerste vluchtwijziging hadden ze het in iedere geval wel naar mijn wens aangepast, dus nu maar hopen dat ze dat deze keer ook doen, want een paar dagen langer in China zijn vind ik niet erg

, maar een dag later zorgt ervoor dat ik mijn vlucht naar Hangzhou zou missen.