Het pesjanse duurt nog een paar dagen dus?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
zo gauw Oop ontdekt heeft hoe dat ding aangaat, geeft ie dat door
Hahaha... dat komt door KPN Draadloos. Dat werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
Hij is off air, het is nog geen 22.00 uur en hij is off air, wtf, kapsoneslijer vergeet je nu niet wie je groot gemaakt hebben ..
ja nou ja zeg .. die tablet moet online .. dan geeft ie eerst 26 keer aan start uw modem opnieuw opquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
Hij is off air, het is nog geen 22.00 uur en hij is off air, wtf, kapsoneslijer vergeet je nu niet wie je groot gemaakt hebben ..
Gewoon het linkje aan PB vragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter zetten we die foto ook in de OP, dan kunnen wij de tieten van Copycat ook eens aanschouwen.
Ja en de tablet is weg en in plaats daarvan heeft ie nu een Heineken in zijn hand, da's een stuk vertrouwder en veiligerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar is ie weer!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Als die net zo spannend zijn als die fotoseries van eerder ... laat dan maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter zetten we die foto ook in de OP, dan kunnen wij de tieten van Copycat ook eens aanschouwen.
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Das toch knap!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Techneut Oop heeft internet weer aan de praat gekregen en ook de tablet doet het weer. Alleen geeft de tv nu ineens geen beeld meer..
Heb je ook foto's van mootie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..
Ik had het kunnen weten
Inderdaad, zet gewoon die hele reut in een keer hier neerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van mootie?
Zoekt en gij zult vinden.quote:
Only black knights here ... , dat zijn de verdorven, slechtequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..
Ik had het kunnen weten
Vandaar dat ik me hier zo thuis vo... Laat maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Only black knights here ... , dat zijn de verdorven, slechte
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezenquote:
houwe zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezen
Heeft Cc hangtieten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezen
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....quote:
Ik insinueer niets...jij begon over hangen, toen ben ik gestoptquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....
sorry, ik bedoel ZOA natuurlijk,
maar misschien even aan Oop vragen, die heeft de foto's![]()
Ik zal ook wel geband zijn bij opa want ik ben ook nog nooit op z'n chat geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....
sorry, ik bedoel ZOA natuurlijk,
maar misschien even aan Oop vragen, die heeft de foto's![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Techneut Oop heeft internet weer aan de praat gekregen en ook de tablet doet het weer. Alleen geeft de tv nu ineens geen beeld meer..
Niet jokken Kees Tokus. Je bent er wel geweest. Weliswaar heeeeel kort, maar je bent er geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal ook wel geband zijn bij opa want ik ben ook nog nooit op z'n chat geweest.
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet jokken Kees Tokus. Je bent er wel geweest. Weliswaar heeeeel kort, maar je bent er geweest.
Ik echt nog nooit . Wil maar niet lukken, dus heb de pogingen maar gestaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet jokken Kees Tokus. Je bent er wel geweest. Weliswaar heeeeel kort, maar je bent er geweest.
Internet, Bellen en Televisiequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Helpdesk bellen van de KPN is gratis, volgens die ouwe.
Wat een nono is het ook.
In het allereerste begin, toen Oop pas begon te streamen. Oop had er toen nog de ballen verstand van, alleen het bannen had ie heel snel onder de kniequote:
Je kunt zijn stream toch gewoon aanzetten? Hoor je vanzelf wat hij te melden heeft. Weinig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Lees gewoon wel wat jij ons vertelt.
Ja, maar dat geldt niet voor Interactieve TV en dergelijke. Maar zijn zoon werkt toch bij de KPN? Kan die niks ritselen? Hij spant toch iedereen voor zijn karretje.quote:
Heb ik geprobeerd. Kwam er niet op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt zijn stream toch gewoon aanzetten? Hoor je vanzelf wat hij te melden heeft. Weinig moet ik zeggen.
Steaming hot.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de steam hoef je niet in te loggen hoor.
http://www.ditisopaatje.tk/ of http://www.onzechats.tk/
Jawel is ook gratis, weet dat omdat mijn kind eerverleden week met hun gebeld heeft s@avonds, alle vragen kan je bij klantenservice terecht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt niet voor Interactieve TV en dergelijke. Maar zijn zoon werkt toch bij de KPN? Kan die niks ritselen? Hij spant toch iedereen voor zijn karretje.
Bij onzechats.tk moet je daarna wel ff op OPAATJE klikken (of op WIEM65, als je een schattige pup in de bench op stream wilt zien)quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de steam hoef je niet in te loggen hoor.
http://www.ditisopaatje.tk/ of http://www.onzechats.tk/
Dat herinner jij je?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het allereerste begin, toen Oop pas begon te streamen. Oop had er toen nog de ballen verstand van, alleen het bannen had ie heel snel onder de knie
Ik hoef in ieder geval geen KPN meer. Ben pas volledig overgeschakeld naar xs4all. En kabel van Ziggo gaat er ook uit. Daar zitten we in Noordwijk al meer dan een jaar mee te klooien en de service is put met kerenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel is ook gratis, weet dat omdat mijn kind eerverleden week met hun gebeld heeft s@avonds, alle vragen kan je bij klantenservice terecht.
In die tijd maakte Oop nog deel uit van de algemene COS. Dat Oop een eigen topic kreeg hebben we te danken aan BQ en Disana, die Oop uit de COS wilden hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat herinner jij je?
Ik zie in mijn posthistorie dat ik pas in deel 10 van deze reeks voor het eerst meegepost heb overigens.
Bij Wim kan je gesjellig inloggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij onzechats.tk moet je daarna wel ff op OPAATJE klikken (of op WIEM65, als je een schattige pup in de bench op stream wilt zien)
Ik zit al erg lang bij XS4ALL, niet goedkoop maar wel goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval geen KPN meer. Ben pas volledig overgeschakeld naar xs4all. En kabel van Ziggo gaat er ook uit. Daar zitten we in Noordwijk al meer dan een jaar mee te klooien en de service is put met keren
Kind boven heeft KPN en heeft draadloos KPN op mijn laptop gezet, dus nu kook ik in de keuken met nieuws aan, lekker hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval geen KPN meer. Ben pas volledig overgeschakeld naar xs4all. En kabel van Ziggo gaat er ook uit. Daar zitten we in Noordwijk al meer dan een jaar mee te klooien en de service is put met keren
Juist. Goedkoop is duurkoop. De geboden producten schelen niets, maar op het moment dat er iets loos is, dan ga je het verschil merken. Wij zitten hier met kabel al vanaf het begin bij Ziggo, nooit problemen ondervonden, maar in Noordwijk (ook Ziggo) zijn we al meer dan een jaar bezig om een (let wel) al bestaande aansluiting goed te krijgen. Na uren heen en weer bellen met dure nummers en tig monteurs over de grond die het ook niet wisten, zijn we er wel een beetje klaar meequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit al erg lang bij XS4ALL, niet goedkoop maar wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |