Het pesjanse duurt nog een paar dagen dus?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
zo gauw Oop ontdekt heeft hoe dat ding aangaat, geeft ie dat door
Hahaha... dat komt door KPN Draadloos. Dat werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
Hij is off air, het is nog geen 22.00 uur en hij is off air, wtf, kapsoneslijer vergeet je nu niet wie je groot gemaakt hebben ..
ja nou ja zeg .. die tablet moet online .. dan geeft ie eerst 26 keer aan start uw modem opnieuw opquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:46 schreef Jian het volgende:
Hij is off air, het is nog geen 22.00 uur en hij is off air, wtf, kapsoneslijer vergeet je nu niet wie je groot gemaakt hebben ..
Gewoon het linkje aan PB vragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter zetten we die foto ook in de OP, dan kunnen wij de tieten van Copycat ook eens aanschouwen.
Ja en de tablet is weg en in plaats daarvan heeft ie nu een Heineken in zijn hand, da's een stuk vertrouwder en veiligerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar is ie weer!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Als die net zo spannend zijn als die fotoseries van eerder ... laat dan maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter zetten we die foto ook in de OP, dan kunnen wij de tieten van Copycat ook eens aanschouwen.
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Das toch knap!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Techneut Oop heeft internet weer aan de praat gekregen en ook de tablet doet het weer. Alleen geeft de tv nu ineens geen beeld meer..
Heb je ook foto's van mootie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..
Ik had het kunnen weten
Inderdaad, zet gewoon die hele reut in een keer hier neerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van mootie?
Zoekt en gij zult vinden.quote:
Only black knights here ... , dat zijn de verdorven, slechtequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de verontwaardiging voortkwam uit white knighting..
Ik had het kunnen weten
Vandaar dat ik me hier zo thuis vo... Laat maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Only black knights here ... , dat zijn de verdorven, slechte
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezenquote:
houwe zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezen
Heeft Cc hangtieten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bij het woordje *hangt* ben ik gestopt met lezen
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....quote:
Ik insinueer niets...jij begon over hangen, toen ben ik gestoptquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....
sorry, ik bedoel ZOA natuurlijk,
maar misschien even aan Oop vragen, die heeft de foto's![]()
Ik zal ook wel geband zijn bij opa want ik ben ook nog nooit op z'n chat geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat lijkt SOA te insinueren .....
sorry, ik bedoel ZOA natuurlijk,
maar misschien even aan Oop vragen, die heeft de foto's![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Techneut Oop heeft internet weer aan de praat gekregen en ook de tablet doet het weer. Alleen geeft de tv nu ineens geen beeld meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |