abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:27:14 #1
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118749227
Goede avond Fokkers!

Ik wil graag weten wat jullie mening hierover zijn of mijn klacht terecht is of niet.
(mijn verhaal zal geen perfect Nederlands bevatten)

Mijn broertje (13 jaar) presteert sinds de begin nieuw school jaar helemaal niet goed,
de oorzaak ligt doordat de school aan hem een Ipad heeft meegegeven als een studie materiaal.
Hij is er enorm verslaafd aangeraakt, omdat hij gewoon spellen kan downloaden, chatten met schoolsysteem, maar sinds de begin van de school tijd heeft hij enorm slechte cijfers behaald, geen projecten afgemaakt of ingeleverd, bij ons afwezigheid speelt hij enorm met dat Ipad, wij hebben hem duidelijk gemaakt, je mag per dag 1 uur spelen, maar wij vermoeden dat hij veel langer speelt en heeft hij een excuus dat ie zijn huiswerk moet maken op de ipad.

Ten tweede, hij wordt soms gepest, beledigd en uitgescholden op schoolsysteem chat, een chat programma dat gemaakt is door zijn school, om in contact te komen met zijn klasgenoten en mogelijk met hele school, vandaag is zijn tas gestolen of vermist, mogelijk door pesterij.

Dus ik ben vandaag naar de teamklasleidster gegaan voor dit klacht.
Ik vertelde haar van waarom voeren jullie geen beperkingen uit op de ipad, de schoolpunten gaan enorm achteruit door deze toedoen...
houden jullie de pesterijen op jullie chatsysteem in de gaten?
wat doen jullie eraan?
De reactie van deze leidster luidt:
Dit is onze probleem niet, wij kunnen de leerlingen geen ook geen beperkingen of censuur op Ipad geven, (deze leerlingen zijn allemaal nog geen 15 maar 12 en 13)
het is ook ons probleem niet dat er wordt gescholden, uitgedaagd, gepest enzo.
Wij geven deze leerlingen te vrijheid om deze ipad te gebruiken, als u hem ontbied van zijn Ipad dan doet u uw broertje niet goed voor zijn welzijn, u heeft het recht niet om van zijn ipad te weerhouden.

De laatste woorden maakte mij zo boos van hoe onverantwoordelijk deze leidster's ideeën zijn.
Zelfs de schoolsysteem is corrupt als wat, ze kunnen de veiligheid van zijn leerlingen niet waarborgen, ik liep kwaad en onbegrijpend weg.
kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is, als je ze teveel vrijheid geeft, dan kunnen ze op sommige plekken te ver gaan en daar moeten wij als volwassen voor die situatie's weerhouden of niet?

Wat is er mis met laptop? wat is er mis met boeken?
Mijn emotie's liepen zo hoog op dat ik wel een ruit in kon slaan.
(Kort verhaaltje over mijn broertje)
Mijn broertje heeft een ziekte van open ruggetje die hij opgelopen heeft bij zijn geboorte.
Het is een wonder dat hij kan lopen, de doktoren voorspelde eerst dat hij na 5de verjaardag niet meer zal gaan lopen, wij zijn al bijna 10 jaar verder...de doktoren zijn er verbaasd erover, maar hij mag niet voetballen, niet zware dingen tillen en mag ook niet stoeien om een val te voorkomen, anders zal hij straks definitief niet meer lopen.

De probleem is, als hij zijn studie serieus nam en goed deed, dan zou hij later een baan nemen waarbij je niet je rug kan belasten, voorbeelden als kantoormedewerker, boekhouder, doktor enzovoort.
Maar als hij geen begeleiding of steun krijgt op school, is hij geen knip waard voor de maatschappij aangezien hij dan op uitkering kan leven en straks spijt krijgt van waarom die naar mij of ouders niet luisterde...

Maar wat vinden jullie van mijn mening? is het terechte klacht? of heeft de leidster gelijk?
moet ik de onderwijsinspectie klacht sturen?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118749324
Klacht indienen. ;)
pi_118749590
ik heb een ander vermoeden waarom hij zo slecht presteert op school. Heeft ie slechte cijfers voor Nederlands??
pi_118749631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef Andijvie_ het volgende:
Klacht indienen. ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:45:50 #5
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_118749788
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef Andijvie_ het volgende:
Klacht indienen. ;)
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_118749935
Scholen zijn verplicht de veiligheid van de scholieren te garanderen. Hieronder hoort ook een gedegen protocol of beleid tegen pesten. De onderwijsinspectie doet hier niets mee.

Voor problemen met het onderwijs (de Ipad wordt voor verkeerde doeleinden gebruikt, de school weet dit, ziet de gemiddelde cijfers dalen, maar doet er niets aan)kun je wel een klacht indienen. Beter is het om met een vertrouwenspersoon van de inspectie in gesprek te treden, zodat het probleem in de juiste context en de juiste omvang behandeld kan worden.
pi_118750160
Haalde hij hiervoor wel goede punten dan?
"Nibnub. A name to remember."
pi_118750187
Sorry maar ik vind dat het hier wel heel makkelijk bij school neer word gelegd
het is aan jullie om hem op te voeden en een limiet te stellen aan het spelen etc en hem aan te leren dat huiswerk eerst moet en daarna pas spelen
mik desnoods alle spellen er af en beheer het zelf
Als hij een werkstuk op de computer moet maken en geen discipline heeft en gaat gamen is dat ook niet de schuld van school?

Het pesten is natuurlijk een ander verhaal
daar moet school wat aan doen ja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118750211
quote:
kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is, als je ze teveel vrijheid geeft, dan kunnen ze op sommige plekken te ver gaan
Dit is zo onjuist. Kinderen vanaf ongeveer 12/13 weten donders goed waar ze mee bezig zijn en wat ze hadden moeten doen. De schuld ligt vind ik voornamelijk bij je kind, hij maakt immers zijn projecten niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:05:06 #10
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118750415
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef Nibnub het volgende:
Haalde hij hiervoor wel goede punten dan?
ja voordat hij naar deze school ging haalde hij altijd punten boven 7's
nu zit ie ver onder de 4, niet 1 of 2 vakken maar alle vakken.
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118750448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:05 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja voordat hij naar deze school ging haalde hij altijd punten boven 7's
nu zit ie ver onder de 4, niet 1 of 2 vakken maar alle vakken.
en op deze school is het nooit goed geweest?

Volgens mij zoek je het te makkelijk in de ipad
wel eens op een serieus oudergesprek geweest?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:18:40 #12
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118750828
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en op deze school is het nooit goed geweest?

Volgens mij zoek je het te makkelijk in de ipad
wel eens op een serieus oudergesprek geweest?
afgelopen woensdag geweest, de mentor kan geen beperkingen uitvoeren op ipad, ik had al gezegd waarom hij niet gewoon op schoolboeken kan werken inplaats van ipad...
en waarom zoek ik het te makkelijk op ipad? hij is in de eerste schooljaar...
hij presteert gewoon te slecht...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:20:32 #13
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118750882
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar ik vind dat het hier wel heel makkelijk bij school neer word gelegd
het is aan jullie om hem op te voeden en een limiet te stellen aan het spelen etc en hem aan te leren dat huiswerk eerst moet en daarna pas spelen
mik desnoods alle spellen er af en beheer het zelf
Als hij een werkstuk op de computer moet maken en geen discipline heeft en gaat gamen is dat ook niet de schuld van school?

Het pesten is natuurlijk een ander verhaal
daar moet school wat aan doen ja
dat is het probleem nou juist, we proberen hem goed op te voeden, maar wanneer de tijd hij aan zijn huiswerk moet gaan maken met ipad betrappen wij iedere keer hem op gamen...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118750965
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Yondaime het volgende:

[..]

afgelopen woensdag geweest, de mentor kan geen beperkingen uitvoeren op ipad, ik had al gezegd waarom hij niet gewoon op schoolboeken kan werken inplaats van ipad...
en waarom zoek ik het te makkelijk op ipad? hij is in de eerste schooljaar...
hij presteert gewoon te slecht...
misschien is het niveau te hoog, de manier van les geven te anders, kan ie niet plannen etc.
Het is heel normaal dat cijfers kelderen bij de overgang naar de middelbare/een andere school

ik heb het gevoel dat je daar alleen binnen gewalst bent, hebt gefoetert over die ipad, en nooit een echt gesprek hebt gevoerd
wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers? Zijn houding in de klas etc
hij word ook nog gepest dat kan ook van alles betekenen en invloed hebben op zijn prestaties

maar jij bijt je meteen vast op die ipad...

wat doen jullie thuis om zijn cijfers omhoog te krijgen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118751078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Yondaime het volgende:

[..]

dat is het probleem nou juist, we proberen hem goed op te voeden, maar wanneer de tijd hij aan zijn huiswerk moet gaan maken met ipad betrappen wij iedere keer hem op gamen...
laat hem zijn huiswerk in de huiskamer maken zodat je mee kunt kijken, ga hem helpen
overhoor hem voor toetsen, hou samen zijn agenda bij etc.

Alleen vitten op dat ding gaat niets veranderen hoor
je be t tich ook niet boos op zijn schrift als ie steeds gaat zitten tekenen ipv opdrachten maken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118751092
Ik ben niet zon troll-spotter, maar volgens mij is dit een troll. Iemand die amper normaal Nederlands kan vindt de weg naar het FOK! forum ook niet. Daarnaast, huiswerk maken op een iPad?? Misschien in Wassenaar oid, maar als je als een tokkie schrijft woon je daar echt niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:29:50 #17
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751193
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien is het niveau te hoog, de manier van les geven te anders, kan ie niet plannen etc.
Het is heel normaal dat cijfers kelderen bij de overgang naar de middelbare/een andere school

ik heb het gevoel dat je daar alleen binnen gewalst bent, hebt gefoetert over die ipad, en nooit een echt gesprek hebt gevoerd
wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers? Zijn houding in de klas etc
hij word ook nog gepest dat kan ook van alles betekenen en invloed hebben op zijn prestaties

maar jij bijt je meteen vast op die ipad...

wat doen jullie thuis om zijn cijfers omhoog te krijgen?
Ben jij nou een ipad fan of zo?
"wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers?" wat zul jij denken!? domme vraag!
zorgwekkend is het!
smorgens vroeg voordat hij naar school gaat, gaat ie niet eten maar wel ipad op om te gamen,
als hij tijd heeft zit ie op de ipad om te gamen, als ie huiswerk heeft, zegt hij dat ie ipad nodig heeft en betrappen wij hem op gamen...
is dit de oorzaak van de ipad? genoeg aanleidingen toch!? 8)7 |:(
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:31:10 #18
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef dude1960 het volgende:
Ik ben niet zon troll-spotter, maar volgens mij is dit een troll. Iemand die amper normaal Nederlands kan vindt de weg naar het FOK! forum ook niet. Daarnaast, huiswerk maken op een iPad?? Misschien in Wassenaar oid, maar als je als een tokkie schrijft woon je daar echt niet.
jij bent ook een trol, mijn broertje wordt les gegeven in Venlo bij Den hulster...volgens mij kijk jij niet verder dan je neus lang is....
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef Yondaime het volgende:

[..]

jij bent ook een trol, mijn broertje wordt les gegeven in Venlo bij Den hulster...volgens mij kijk jij niet verder dan je neus lang is....
En hij doet al zn huiswerk op een iPad??
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:34:00 #20
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751328
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef dude1960 het volgende:

[..]

En hij doet al zn huiswerk op een iPad??
pfff waar heb ik gezegd dat hij alle huiswerken op ipad doet?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:35:52 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751377
Zie hier het falen van de opvoeding van de ouders die een kind van 13 niet onder controle kunnen houden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118751389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:29 schreef Yondaime het volgende:

[..]

Ben jij nou een ipad fan of zo?
"wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers?" wat zul jij denken!? domme vraag!
zorgwekkend is het!
smorgens vroeg voordat hij naar school gaat, gaat ie niet eten maar wel ipad op om te gamen,
als hij tijd heeft zit ie op de ipad om te gamen, als ie huiswerk heeft, zegt hij dat ie ipad nodig heeft en betrappen wij hem op gamen...
is dit de oorzaak van de ipad? genoeg aanleidingen toch!? 8)7 |:(
pak die ipad dan af en geef hem pas als ie op zijn fiets stapt

En je snapt toch wel wat ik bedoel over zijn docenten? Vraag hoe het gaat in de les etc. zij hebben daar zicht op
misschien is het niveau wel te hoog, leert ie op de verkeerde manier, kan ie niet plannen, heeft ie 'verkeerde vriendjes' waarbij lage punten cool zijn etc

misschien is het wel alleen de afleiding van de ipad maar dar weet je niet
Ze kunnen je in ieder geval helpen op het gebied van het pesten
En hem bijvoorbeeld zijn huiswerk laten zien aan het begin van de les etc

verder is het toch echt ook aan jullie om hem om te leren gaan met dat ding
die ipad speelt niet uit zichzelf en is dus nooit in zijn eentje het probleem
jouw broertje bedient hem dus daar zit het probleem
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:37:10 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751415
Die iPad is overigens gewoon te beveiligen hoor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118751432
quote:
kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is
Die weten dat heel goed hoor.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:38:54 #25
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751465
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef Scorpie het volgende:
Die iPad is overigens gewoon te beveiligen hoor.
dat is het probleem juist, de school wil het ipad niet beveiligen...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751485
Wat is trouwens het verschil met chatten op je Ipad en chatten op de computer?
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:39:30 #27
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751490
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die weten dat heel goed hoor.
ook over hun toekomst wat de gevolgen kan zijn als je niet studeert?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:39:51 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:38 schreef Yondaime het volgende:

[..]

dat is het probleem juist, de school wil het ipad niet beveiligen...
Dan doe je het zelf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118751502
Wat voor niveau doet je broertje eigenlijk?
pi_118751518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ook over hun toekomst wat de gevolgen kan zijn als je niet studeert?
Ik neem inderdaad aan dat die kinderen weten wat er gaat gebeuren als ze onvoldoendes halen etc.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:40:34 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751524
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is trouwens het verschil met chatten op je Ipad en chatten op de computer?
De iPad is van school en dus kan je school de schuld geven van het gebrek aan opvoeding. De computer is van henzelf dus kan er niemand anders voor opdraaien.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_118751541
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De iPad is van school en dus kan je school de schuld geven van het gebrek aan opvoeding. De computer is van henzelf dus kan er niemand anders voor opdraaien.
_O_
Noot noot.
pi_118751563
Hoe oud is TS?
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:42:02 #34
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751572
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is trouwens het verschil met chatten op je Ipad en chatten op de computer?
de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....
de verschil van ipad en computer is, we kunnen met computer kijken wat hij allemaal schrijft en via ipad kunnen wij niet snel kijken aangezien je ook berichten kunt verwijderen zonder historie alleen de school systeem kan het zien...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:42:53 #35
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751600
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan doe je het zelf.
dat heb ik geprobeerd, maar daar heeft de school een code op gezet dat wij niet aan hun systeem mogen zitten, raar he?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....
de verschil van ipad en computer is, we kunnen met computer kijken wat hij allemaal schrijft en via ipad kunnen wij niet snel kijken aangezien je ook berichten kunt verwijderen zonder historie alleen de school systeem kan het zien...
Als ik zou willen weten wat mijn zoon op zo'n godvergeten Ipad tikt, dan kom ik daar wel achter hoor :')
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:43:11 #37
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef dude1960 het volgende:
Wat voor niveau doet je broertje eigenlijk?
vwo
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....
de verschil van ipad en computer is, we kunnen met computer kijken wat hij allemaal schrijft en via ipad kunnen wij niet snel kijken aangezien je ook berichten kunt verwijderen zonder historie alleen de school systeem kan het zien...
laat hem de ipad alleen gebruiken als er toezicht is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118751633
Gaan de cijfers van andere kinderen ook achteruit? Verder gewoon iPad afpakken als hij thuis zit, lijkt mij nog al simpel.
pi_118751636
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laat hem de ipad alleen gebruiken als er toezicht is
Dit dus inderdaad. Ik snap het probleem niet zo?
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:43:48 #41
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751644
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe oud is TS?
lekker belangrijk?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751655
TS is jaloers op zijn broertje, omdat hij geen Ipad heeft gekregen.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:44:09 #43
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118751659
Het ondermaats presteren van een leerling is in vrijwel ieder geval te wijten aan een heel complex van factoren. Zo lang TS al zijn pijlen uitsluitend richt op één van die factoren, is iedere discussie eigenlijk zinloos en is verbetering van de situatie op korte termijn niet te verwachten.

TS, er is niemand gebaat bij het aanwijzen van een schuldige. En er zijn drie partijen gebaat bij verbetering van de situatie: namelijk (primair) je broertje, maar natuurlijk ook de school en jij. En ouders, etc. Dus zoek constructief contact met school, eerst de mentor, daarna evt. een teamleider of iets dergelijks en als zij of jij dat verstandig achten, ook schoolmaatschappelijk werk of iets in die richting.
Maar dan zul je wel een andere insteek moeten laten zien als in dit topic, anders wordt het niet wat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:44:28 #44
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751668
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als ik zou willen weten wat mijn zoon op zo'n godvergeten Ipad tikt, dan kom ik daar wel achter hoor :')
wow dan ben je handig!
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef Yondaime het volgende:

[..]

vwo
geef hem gewoon een iPets voor zn kop
pi_118751676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef Yondaime het volgende:

[..]

lekker belangrijk?
Dat je het al niet wil zeggen, zegt mij genoeg.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:45:12 #47
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Gaan de cijfers van andere kinderen ook achteruit? Verder gewoon iPad afpakken als hij thuis zit, lijkt mij nog al simpel.
grappig, ja andere ouders hebben ook erover geklaagd, ben niet de enige...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:45:16 #48
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:

[..]

dat heb ik geprobeerd, maar daar heeft de school een code op gezet dat wij niet aan hun systeem mogen zitten, raar he?
Leuk, maar dan kan je broertje er ook geen spellen op zetten. Of je snapt er zelf geen zak van, dat kan ook nog.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:45:21 #49
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118751701
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat je het al niet wil zeggen, zegt mij genoeg.
-edit- nevermind.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118751707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Yondaime het volgende:

[..]

wow dan ben je handig!
Kijk, je kan wel zo bijdehand blijven doen, maar daar bereik je natuurlijk niks mee.
Als je broertje ook zo is, dan zou ik hem ook pesten.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:45:42 #51
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_118751711
Hoe oud is TS zelf en waarom ga jij en niet de ouders niet met z'n school praten.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:45:55 #52
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751720
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
TS is jaloers op zijn broertje, omdat hij geen Ipad heeft gekregen.
jouw commentaar is vergelijkbaar van een kind...je hebt ook geen kinderen zoals jij het beweerd...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

-edit- nevermind.
Euh nee?
Noot noot.
pi_118751754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Yondaime het volgende:

[..]

jouw commentaar is vergelijkbaar van een kind...je hebt ook geen kinderen zoals jij het beweerd...
Poep.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:47:43 #55
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751773
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat je het al niet wil zeggen, zegt mij genoeg.
en jij verwacht dat ik met je onnodige uitlokkerij moet ingaan? lekker volwassen ben jij...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef Yondaime het volgende:

[..]

en jij verwacht dat ik met je onnodige uitlokkerij moet ingaan? lekker volwassen ben jij...
Plas.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:48:42 #57
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751805
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk, maar dan kan je broertje er ook geen spellen op zetten. Of je snapt er zelf geen zak van, dat kan ook nog.
gewoon simpel, klikken op systeem instellingen dan komt er een balk tevoorschijn met 5 kleine witte blokjes om code in te voeren...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751837
Waarom geeft TS geen antwoord op voor de hand liggende vragen?

Ik vermoed een trolltopique.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:49:55 #59
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118751862
TS, er zijn in dit topic 2 users die posts plaatsen van meer dan 2 regels, maar daar reageer je niet op. Als je echt geïnteresseerd bent in een oplossing, stel dat, dan is het misschien handig dat je daar ook even naar kijkt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:50:05 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118751872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Yondaime het volgende:

[..]

gewoon simpel, klikken op systeem instellingen dan komt er een balk tevoorschijn met 5 kleine witte blokjes om code in te voeren...
Ja, dus je broertje kan er geen apps opzetten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:50:13 #61
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751875
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Plas.
poep plas, zijn deze je wijze woorden kleine meid?
of ben je een kind?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Yondaime het volgende:

[..]

poep plas, zijn deze je wijze woorden kleine meid?
of ben je een kind?
Pis.
Noot noot.
pi_118751914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Yondaime het volgende:

[..]

grappig, ja andere ouders hebben ook erover geklaagd, ben niet de enige...
Ga met zijn allen klagen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:51:06 #64
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751915
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, dus je broertje kan er geen apps opzetten.
nogmaals hij kan gewoon apps downloaden, daar heeft de school geen beperkingen op gezet, hij kan gewoon bij appstore...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:52:37 #65
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118751980
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ga met zijn allen klagen.
goed idee, maar misschien enig idee hoe ik ze allemaal kan bereiken?
zou de school bereidt zijn om de gegevens van de geklaagde ouders door te geven?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118751991
_O-
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:54:44 #67
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752078
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
_O-
_O- _O- _O-
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752079
Maak de situatie erger voor je broertje idd door op school te komen enzo :')
En waarom klacht indienen? Jullie zijn zelf te debiel blijkbaar om die ipad gewoon af te pakken wanneer ie thuis is en hem er een uur mee laten spelen.

Denk je nou serieus dat iemand luistert wanneer je zegt: Je mag maar een uurtje he!!!

Tuurlijk speelt ie dan langer ermee
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752120
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Yondaime het volgende:

[..]

goed idee, maar misschien enig idee hoe ik ze allemaal kan bereiken?
zou de school bereidt zijn om de gegevens van de geklaagde ouders door te geven?
Ik denk het niet. Verder denk ik dat het veel simpeler is om de iPad gewoon af te pakken als hij thuis is.
pi_118752129
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk je nou serieus dat iemand luistert wanneer je zegt: Je mag maar een uurtje he!!!

Tuurlijk speelt ie dan langer ermee
Idd :{ En daarna gaat hij met z'n Ipad verder.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:57:10 #71
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak de situatie erger voor je broertje idd door op school te komen enzo :')
En waarom klacht indienen? Jullie zijn zelf te debiel blijkbaar om die ipad gewoon af te pakken wanneer ie thuis is en hem er een uur mee laten spelen.

Denk je nou serieus dat iemand luistert wanneer je zegt: Je mag maar een uurtje he!!!

Tuurlijk speelt ie dan langer ermee
we houden de tijd in de gaten...wanneer de tijd voor huiswerk maken komt, laten wij hem weer op, we weten niet of hij de huiswerk serieus neemt, daar komen we pas erachter als ie eenmaal punt krijgt hiervoor...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Yondaime het volgende:

[..]

we houden de tijd in de gaten...wanneer de tijd voor huiswerk maken komt, laten wij hem weer op, we weten niet of hij de huiswerk serieus neemt, daar komen we pas erachter als ie eenmaal punt krijgt hiervoor...
Lekker naïef zijn jullie
Ik denk dat ik maar beter een klacht kan indienen bij bureau jeugdzorg over jullie
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752235
Als mijn grote broer op school zou komen, zou ik ook gepest worden.
Jij bent helaas de oorzaak. Wel zielig.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:58:35 #74
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118752249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Lekker naïef zijn jullie
Ik denk dat ik maar beter een klacht kan indienen bij bureau jeugdzorg over jullie
Ja maar het ligt niet aan hun, het ligt aan de school!!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118752251
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Als mijn grote broer op school zou komen, zou ik ook gepest worden.
Jij bent helaas de oorzaak. Wel zielig.
En dit inderdaad
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja maar het ligt niet aan hun, het ligt aan de school!!
Oja vergeten :o
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:58:59 #77
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752267
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Verder denk ik dat het veel simpeler is om de iPad gewoon af te pakken als hij thuis is.
Dat is een logische gedachte en maatregel...
maar de leidster noemde mij en mijn ouders daarom een slechte invloed voor mijn broertje omdat wij zijn ipad afpakken...zoals het bericht van mij al zei...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Yondaime het volgende:

[..]

we houden de tijd in de gaten...wanneer de tijd voor huiswerk maken komt, laten wij hem weer op, we weten niet of hij de huiswerk serieus neemt, daar komen we pas erachter als ie eenmaal punt krijgt hiervoor...
check zij werk, help hem, overhoor hem etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118752319
Wel attent van TS dat hij elke keer mee gaat naar de gesprekken met school. Complimenten hoor.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:00:30 #80
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752333
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Als mijn grote broer op school zou komen, zou ik ook gepest worden.
Jij bent helaas de oorzaak. Wel zielig.
ja, jij wilt zo graag zonder enig bemoeienis van je ouders hebben, geen steun, enzovoort ook al als je gepest wordt, idiote uitspraak van je...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:00:33 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118752336
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

check zijn werk, help hem, overhoor hem etc
Ook al lijkt het me niet verstandig dat TS zijn broertje helpt bij zijn Nederlands, spreek je hier een waar woord. Maar ja, eigen verantwoordelijkheid hè... bah!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118752354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja, jij wilt zo graag zonder enig bemoeienis van je ouders hebben, geen steun, enzovoort ook al als je gepest wordt, idiote uitspraak van je...
Ik wou het inderdaad zelf allemaal oplossen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja, jij wilt zo graag zonder enig bemoeienis van je ouders hebben, geen steun, enzovoort ook al als je gepest wordt, idiote uitspraak van je...
Dus je bent toch wel de vader? Ik snap het nu. Je hebt jouw moeder verkracht en nu ben je dus grote broer EN vader.

Sick. :{
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:02:16 #84
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752408
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Wel attent van TS dat hij elke keer mee gaat naar de gesprekken met school. Complimenten hoor.
elke keer? grappig kun jij dan zien waar ik elke gesprekken ga? dit is de 1ste keer, vandaag om gestolen tas gevraagd waar die mogelijk zou zijn...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:03:09 #85
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik wou het inderdaad zelf allemaal oplossen
ook als je niet durft op te komen voor jezelf? grote jongen ben jij of nie?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ook als je niet durft op te komen voor jezelf? grote jongen ben jij of nie?
Steven is inderdaad best groot :@
Noot noot.
pi_118752464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ook als je niet durft op te komen voor jezelf? grote jongen ben jij of nie?
1.78 ben ik
toen een stuk kleiner, was denk ik de kleinste van de klas maar nooit echt problemen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:03:50 #88
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752466
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus je bent toch wel de vader? Ik snap het nu. Je hebt jouw moeder verkracht en nu ben je dus grote broer EN vader.

Sick. :{
mag ik nu jouw vragen hoe oud jij bent?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:04:03 #89
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_118752478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ook als je niet durft op te komen voor jezelf? grote jongen ben jij of nie?
Pest steven eens niet met zijn lengte, hij kan er ook niks aan doen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_118752487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef Yondaime het volgende:

[..]

mag ik nu jouw vragen hoe oud jij bent?
Het is 'jou'.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:04:36 #91
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752500
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

1.78 ben ik
toen een stuk kleiner, was denk ik de kleinste van de klas maar nooit echt problemen
ooit gedacht dat niet iedereen hetzelfde sterke wil heeft als jij had?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:04:56 #92
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752513
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het is 'jou'.
^O^
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752525
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ooit gedacht dat niet iedereen hetzelfde sterke wil als jij had?
Ik zat nog op een ZMOK school ook dus kun je nagaan hoe erg het voor mij was
Maar je helpt hem er echt niet mee hoor, geloof mij maar
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:05:19 #94
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_118752531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

1.78 ben ik
toen een stuk kleiner, was denk ik de kleinste van de klas maar nooit echt problemen
Maar jij had geen iPad.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_118752550
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar jij had geen iPad.
In mijn tijd moest je blij zijn met een zak knikkers, ik had dan een sok met knikkers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752555
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar jij had geen iPad.
:')
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:06:02 #97
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik zat nog op een ZMOK school ook dus kun je nagaan hoe erg het voor mij was
Maar je helpt hem er echt niet mee hoor, geloof mij maar
hem gewoon alleen laten en de pesterijen doorlaten gaan helpt hem daarbij?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752570
Ik had altijd flippo's en zulks.
Noot noot.
pi_118752572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Yondaime het volgende:

[..]

Dat is een logische gedachte en maatregel...
maar de leidster noemde mij en mijn ouders daarom een slechte invloed voor mijn broertje omdat wij zijn ipad afpakken...zoals het bericht van mij al zei...
Pech voor die leidster, je ouders bepalen zelf hoe ze hem opvoeden neem ik aan.
pi_118752580
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Wel attent van TS dat hij elke keer mee gaat naar de gesprekken met school. Complimenten hoor.
Z'n ouders kunnen helemaal geen Nederlands waarschijnlijk. Dus dan is TS de tolk.
pi_118752586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Yondaime het volgende:

[..]

hem gewoon alleen laten en de pesterijen doorlaten gaan helpt hem daarbij?
Alsof een leraar niks kan doen :')
Shit man, hoeveel anti pesten dingen krijgen ze wel niet jaarlijks op school
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:06:37 #102
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_118752590
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar jij had geen iPad.
Hij had wel een kale kop, dat scheelt natuurlijk
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_118752642
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Z'n ouders kunnen helemaal geen Nederlands waarschijnlijk. Dus dan is TS de tolk.
Dat kan natuurlijk ook. Wel logisch, aangezien TS ook geen Nederlands kan.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:08:53 #104
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752692
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Pech voor die leidster, je ouders bepalen zelf hoe ze hem opvoeden neem ik aan.
de opvoeden is inderdaad wat mijn ouders doen, maar zogenaamd zijn studie belemmeren omdat wij zijn studie materiaal afpakken voor verkeerde doeleinde te gebruiken is buitenproportioneel voor die leidster...
maar misschien een optie om gewoon naar een traditionele school te sturen...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:09:45 #105
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Alsof een leraar niks kan doen :')
Shit man, hoeveel anti pesten dingen krijgen ze wel niet jaarlijks op school
ja alsof elke kind zijn pesterijen meteen aan zijn leraar doorgeeft.... :')
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:10:16 #106
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752759
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook. Wel logisch, aangezien TS ook geen Nederlands kan.
het is wel verbazend dat jij met mij spreekt troela...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752760
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de opvoeden is inderdaad wat mijn ouders doen, maar zogenaamd zijn studie belemmeren omdat wij zijn studie materiaal afpakken voor verkeerde doeleinde te gebruiken is buitenproportioneel voor die leidster...
maar misschien een optie om gewoon naar een traditionele school te sturen...
Is het niet genoeg om hem uit te leggen wat de gevolgen zijn van het halen van slechte cijfers?
Hij zal toch uit zichzelf wel z'n best gaan doen dan?
Je hebt net uitgelegd wat z'n toekomst dan wordt.
pi_118752766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja alsof elke kind zijn pesterijen meteen aan zijn leraar doorgeeft.... :')
Misschien een optie om dat eens te gaan doen en paar ballen te groeien ipv dat jij je ermee bemoeit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752802
Euhm, laat hem zijn huiswerk in de huiskamer doen. Als het klaar is gaat de ipad achter slot en grendel tot hij naar school gaat.

Lijkt mij redelijk simpel.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:11:39 #110
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752817
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Misschien een optie om dat eens te gaan doen en paar ballen te groeien ipv dat jij je ermee bemoeit
lees jij mijn bericht wel over die spierballen groeien? lezen is zotezien niet jou sterkste vak of wel?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752822
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de opvoeden is inderdaad wat mijn ouders doen, maar zogenaamd zijn studie belemmeren omdat wij zijn studie materiaal afpakken voor verkeerde doeleinde te gebruiken is buitenproportioneel voor die leidster...
maar misschien een optie om gewoon naar een traditionele school te sturen...
Wat is er niet-traditioneel aan deze school?
pi_118752842
Kerel ik post hier heel serieuze dingen
tof dat je er zo aandachtig naar kijkt :?

Dit word helemaal niks zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118752853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef Yondaime het volgende:

[..]

lees jij mijn bericht wel over die spierballen groeien? lezen is zotezien niet jou sterkste vak of wel?
Bedoelde de spreekwoordelijke ballen :')
En laat hem eens naar die leraar gaan
Lezen is ook niet jouw sterkste vak he
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:12:43 #114
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118752881
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de opvoeden is inderdaad wat mijn ouders doen, maar zogenaamd zijn studie belemmeren omdat wij zijn studie materiaal afpakken voor verkeerde doeleinde te gebruiken is buitenproportioneel voor die leidster...
maar misschien een optie om gewoon naar een traditionele school te sturen...
Denk je dat je daar wat mee opschiet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118752882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat is er niet-traditioneel aan deze school?
Het feit dat ze Ipads verplicht stellen :')
Apple :')
Gesloten systemen, dat hoort een school niet te stimuleren
pi_118752885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef Yondaime het volgende:

[..]

lees jij mijn bericht wel over die spierballen groeien? lezen is zotezien niet jou sterkste vak of wel?
Die van jou ook niet, anders had je wel antwoord gegeven op de vragen hier.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:13:08 #117
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat is er niet-traditioneel aan deze school?
dat zij niet grotendeels met boeken werken en huiswerken ook niet helemaal met boeken werken, schrijven is het niet maar typen en opslaan...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:13:26 #118
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118752915
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Kerel ik post hier heel serieuze dingen
tof dat je er zo aandachtig naar kijkt :?

Dit word helemaal niks zo
Precies.

TS is óf toch een troll, of echt niet geïnteresseerd in een oplossing voor zijn broertje.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118752923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Kerel ik post hier heel serieuze dingen
tof dat je er zo aandachtig naar kijkt :?

Dit word helemaal niks zo
Toch bedankt voor je tijd :)
pi_118752925
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die Dat van jou ook niet, anders had je wel antwoord gegeven op de vragen hier.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:13:47 #121
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752929
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Kerel ik post hier heel serieuze dingen
tof dat je er zo aandachtig naar kijkt :?

Dit word helemaal niks zo
ik vraag hier om een mening maar niet om beledigd te worden...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118752939
Stuur maar een mail naar de onderwijsinspectie dan en vergeet hem niet hier te posten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118752984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ik vraag hier om een mening maar niet om beledigd te worden...
Dus men mag hier geen dingen aan TS vragen?

:')
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:15:14 #124
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118752999
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Stuur maar een mail naar de onderwijsinspectie dan en vergeet hem niet hier te posten
en waarom kan jou dat verrekken aangezien jij naar sensatie zoekt om mensen op te hitsen?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Stuur maar een mail naar de onderwijsinspectie dan en vergeet hem niet hier te posten
En laten nalezen door ons voordat je 'm verstuurt aub
pi_118753027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Yondaime het volgende:

[..]

en waarom kan jou dat verrekken aangezien jij naar sensatie zoekt om mensen op te hitsen?
Omdat je jezelf voor lul zo zet en leedvermaak is het beste vermaak dat er is
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118753028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Yondaime het volgende:

[..]

en waarom kan jou dat verrekken aangezien jij naar sensatie zoekt om mensen op te hitsen?
Maar goed, on topic, waarom controleren jullie niet of zijn huiswerk af is?
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:15:53 #128
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118753032
Ik krijg trouwens wel medelijden met de mensen op die school die dit soort harries te woord mogen staan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:16:10 #129
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753046
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:14 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus men mag hier geen dingen aan TS vragen?

:')
ik vindt dat u ongelijk heeft of de school heeft gelijk is al genoeg om mij duidelijk te maken wat jouw mening is...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ik krijg trouwens wel medelijden met de mensen op die school die dit soort harries te woord mag staan.
Oh dat krijgen wij op school ook wel hoor. Heb je altijd wat te lachen in de lerarenkamer. O+
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:16:46 #131
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118753074
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh dat krijgen wij op school ook wel hoor. Heb je altijd wat te lachen in de lerarenkamer. O+
Ik ken het :)
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:17:02 #132
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_118753088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Yondaime het volgende:

[..]

dat zij niet grotendeels met boeken werken en huiswerken ook niet helemaal met boeken werken, schrijven is het niet maar typen en opslaan...
Kun je niet beter eens aan je eigen carrière denken, je schrijft slechter dan het gemiddelde kind dat de lagere school verlaat.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:17:08 #133
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_118753092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Yondaime het volgende:

[..]

dat zij niet grotendeels met boeken werken en huiswerken ook niet helemaal met boeken werken, schrijven is het niet maar typen en opslaan...
Volgens mij is dat iets wat over vijf jaar overal zo gaat zijn, wees dus blij dat ie er al vroeg bij is.
pi_118753100
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ik vraag hier om een mening maar niet om beledigd te worden...
waar doe ik dat?
Jij laat je opnaaien door alleen op de posts te reageren die dat doen en serieuze tips complee lt te negeren

er is hier genoeg nuttigs gezegd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:17:44 #135
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753115
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar goed, on topic, waarom controleren jullie niet of zijn huiswerk af is?
we kunnen niet op ipad terug kijken, eenmaal als je afgewerkt hebt klik je op "opslaan en versturen" met een groene vinkje, gek he...wij als familie moeten zijn huiswerk kunnen controleren of hij het goed heeft gedaan...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef Yondaime het volgende:

[..]

we kunnen niet op ipad terug kijken, eenmaal als je afgewerkt hebt klik je op "opslaan en versturen" met een groene vinkje, gek he...wij als familie moeten zijn huiswerk kunnen controleren of hij het goed heeft gedaan...
Als het verstuurd is dan is het toch gedaan?
Pak dan die ipad af
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118753132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de opvoeden is inderdaad wat mijn ouders doen, maar zogenaamd zijn studie belemmeren omdat wij zijn studie materiaal afpakken voor verkeerde doeleinde te gebruiken is buitenproportioneel voor die leidster...
maar misschien een optie om gewoon naar een traditionele school te sturen...
Wat maakt het uit wat die leidster vindt? :?
pi_118753141
Ik begon heel serieus, maar daar gaat TS niet op in...

Dus ik weet genoeg O+

Oja TS:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:18:36 #139
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Kun je niet beter eens aan je eigen carrière denken, je schrijft slechter dan het gemiddelde kind dat de lagere school verlaat.
hoeft niet aangezien ik niet veel met communicatie bezig ben, gewoon werk als koerier pakket afleveren en hup doorrijden...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef Yondaime het volgende:

[..]

we kunnen niet op ipad terug kijken, eenmaal als je afgewerkt hebt klik je op "opslaan en versturen" met een groene vinkje, gek he...wij als familie moeten zijn huiswerk kunnen controleren of hij het goed heeft gedaan...
'Opslaan' suggereert toch dat het document op de ipad terug te vinden is. En het lijkt me raar als het gemaakte huiswerk niet door de leerling bekeken kan worden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:19:27 #141
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753190
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waar doe ik dat?
Jij laat je opnaaien door alleen op de posts te reageren die dat doen en serieuze tips complee lt te negeren

er is hier genoeg nuttigs gezegd
een serieuze tips waarbij een kwetsende teksten te gebruiken?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:20:02 #142
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als het verstuurd is dan is het toch gedaan?
Pak dan die ipad af
iemand vraag hier of ik zijn huiswerk kan controleren of ie gedaan is of niet...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:20:30 #143
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753240
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat die leidster vindt? :?
ja, daarom had ik ruzie met haar gekregen vandaag...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef Yondaime het volgende:

[..]

iemand vraag hier of ik zijn huiswerk kan controleren of ie gedaan is of niet...
Als het verstuurd is, dan is het toch gedaan?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118753270
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Yondaime het volgende:

[..]

een serieuze tips waarbij een kwetsende teksten te gebruiken?
Je broertje moet een ruggengraat kweken.
Noot noot.
pi_118753351
doe allemaal even normaal en rustig man
pi_118753353
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als het verstuurd is, dan is het toch gedaan?
De kwaliteit kan natuurlijk wel bedroevend zijn. Dus hendig als een ouder het naloopt, zeker bij kinderen die de kantjes er van af lopen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:23:00 #148
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef mootie het volgende:

[..]

'Opslaan' suggereert toch dat het document op de ipad terug te vinden is. En het lijkt me raar als het gemaakte huiswerk niet door de leerling bekeken kan worden.
gelijk heb je, de school gaf ons een handleiding hoe en wat, een magister om cijfers te bekijken...
als je huiswerk 70% staat op het systeem, kun je het later aanpassen, maar wanneer die op 100% staat dan is het opgeslagen en verstuurt... ;(
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:23:57 #149
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753403
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als het verstuurd is, dan is het toch gedaan?
dat is het probleem nou juist slimmerd, we moeten kunnen inzien en zijn fouten kunnen aanpassen...om hem daarbij te helpen...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753406
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef mootie het volgende:

[..]

De kwaliteit kan natuurlijk wel bedroevend zijn. Dus hendig als een ouder het naloopt, zeker bij kinderen die de kantjes er van af lopen.
Ik weet niet of het in dit geval veel beter wordt wanneer een ouder het naloopt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:24:24 #151
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118753421
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef mootie het volgende:

[..]

De kwaliteit kan natuurlijk wel bedroevend zijn. Dus hendig als een ouder het naloopt, zeker bij kinderen die de kantjes er van af lopen.
Stom idee. Het is veel logischer om de school de schuld te geven. En de Ipad. En Red Bull, En Justin Bieber.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:24:34 #152
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753425
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je broertje moet een ruggengraat kweken.
je bent erg kwetsend tegen een kind die gehandicapt is aan zijn rug, voel jij je wel helemaal lekker?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:23 schreef Yondaime het volgende:

[..]

gelijk heb je, de school gaf ons een handleiding hoe en wat, een magister om cijfers te bekijken...
als je huiswerk 70% staat op het systeem, kun je het later aanpassen, maar wanneer die op 100% staat dan is het opgeslagen en verstuurt... ;(
Hier geef je dus toe dat je ziet wanneer zijn huiswerk af is? Dan pak je daarna zijn iPad toch af?
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:29:57 #154
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753608
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Hier geef je dus toe dat je ziet wanneer zijn huiswerk af is? Dan pak je daarna zijn iPad toch af?
ja we pakken het af wanneer die voldaan is, maar de probleem is, ik ben de enige die weet hoe en waar je moet inloggen en waar de huiswerk afdeling is, ik ben niet elke dag thuis, zo is mijn vader...mijn broertje is langer thuis dan ik en soms ben ik paar dagen weg...wat kan ik dan doen? speciaal naar mijn ouderlijke huis gaan rijden om zijn huiswerk te controleren?

de uitslag krijgen we per week via email gestuurd door zijn mentor...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:29 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja we pakken het af wanneer die voldaan is, maar de probleem is, ik ben de enige die weet hoe en waar je moet inloggen en waar de huiswerk afdeling is, ik ben niet elke dag thuis, zo is mijn vader...mijn broertje is langer thuis dan ik en soms ben ik paar dagen weg...wat kan ik dan doen? speciaal naar mijn ouderlijke huis gaan rijden om zijn huiswerk te controleren?

de uitslag krijgen we per week via email gestuurd door zijn mentor...
Er toch voor zorgen dat beide ouders weten hoe ze dit moeten doen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:32:58 #156
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Er toch voor zorgen dat beide ouders weten hoe ze dit moeten doen.
mijn beide ouders zijn eerste gastarbeiders, denk je dat ze meteen handig zijn met die systemen? mijn vader kan het wel maar zoals ik al zei hij is niet altijd thuis, evenmin ik...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:34:24 #157
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118753808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef Yondaime het volgende:

[..]

mijn beide ouders zijn eerste gastarbeiders, denk je dat ze meteen handig zijn met die systemen? mijn vader kan het wel maar zoals ik al zei hij is niet altijd thuis, evenmin ik...
Het is natuurlijk maar net wat je belangrijk vindt. En in dat geval maakt het dus niets uit of je broertje zijn huiswerk op een Ipad, een laptop, in een schrift of op een kleitablet maakt, je helpt of controleert het toch niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118753841
[quote]0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef Yondaime het volgende:

[..]

mijn beide ouders zijn eerste gastarbeiders, denk je dat ze meteen handig zijn met die sys
Omdat ze gastarbeiders zijn hoeven ze toch niet meteen dom te zijn.... Met een kind van 13 moeten ze ook nog wel op de leeftijd zijn dat ze wat simpele computerhandelingen kunnen leren.
Mijn vader van 78 heeft het zichzelf ook allemaal aangeleerd hoor.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:35:51 #159
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar net wat je belangrijk vindt. En in dat geval maakt het dus niets uit of je broertje zijn huiswerk op een Ipad, een laptop, in een schrift of op een kleitablet maakt, je helpt of controleert het toch niet.
Als het schriftelijk was dan konden wij terug kijken, zelfs in de weekenden kan ik terugkijken...dat voordeel heb je op ipad niet...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:36:45 #160
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118753887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:35 schreef Yondaime het volgende:

[..]

Als het schriftelijk was dan konden wij terug kijken, zelfs in de weekenden kan ik terugkijken...dat voordeel heb je op ipad niet...
Gelul en je weet het. Een leerling moet zijn eigen werk natuurlijk altijd terug kunnen zien en dat kan ook gewoon.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118753903
Eigenlijk stoort het me wel dat ouders hun kinderen zo aan laten modderen onder het mom van 'ja maar, ik snap die computer niet'.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:37:17 #162
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:35 schreef mootie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef Yondaime het volgende:

[..]

mijn beide ouders zijn eerste gastarbeiders, denk je dat ze meteen handig zijn met die sys
Omdat ze gastarbeiders zijn hoeven ze toch niet meteen dom te zijn.... Met een kind van 13 moeten ze ook nog wel op de leeftijd zijn dat ze wat simpele computerhandelingen kunnen leren.
Mijn vader van 78 heeft het zichzelf ook allemaal aangeleerd hoor.
niet iedereen is aangelegd om met die systemen te gaan werken, maar ik had al gezegd me vader kan het wel...probleem me moeder kan het niet
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:37:53 #163
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753925
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gelul en je weet het. Een leerling moet zijn eigen werk natuurlijk altijd terug kunnen zien en dat kan ook gewoon.
lees jij mijn berichten wel, iemand heeft hetzelfde vraag gesteld...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef Yondaime het volgende:

[..]

niet iedereen is aangelegd om met die systemen te gaan werken, maar ik had al gezegd me vader kan het wel...probleem me moeder kan het niet
Ze kan het echt wel leren, als ze wil.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:38:37 #165
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118753954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze kan het echt wel leren, als ze wil.
met haar gebrekkig nederlands en moeilijke woorden die op de ipad zit? me moeder is geen 30 maar 55
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118753973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Yondaime het volgende:

[..]

met haar gebrekkig nederlands en moeilijke woorden die op de ipad zit? me moeder is geen 30 maar 55
Hoe lang is ze al in Nederland?
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:40:42 #167
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe lang is ze al in Nederland?
25 jaar...maar dan nog, ze had begin tijd veel gewerkt in een fabriek waar veel buitenlanders bijeenkwamen...spraken meestal 1 taal...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:41:00 #168
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118754049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef Yondaime het volgende:

[..]

lees jij mijn berichten wel, iemand heeft hetzelfde vraag gesteld...
Dat weet ik, maar je antwoord klopt niet.

En ik weet niet of je mijn berichten wel eens leest, maar ergens op pagina 1 (post #43) heb ik een vrij uitgebreide post neergezet waar in ik een aantal ideeën geef waarmee je je broertje daadwerkelijk zou kunnen helpen. Enkele anderen hebben dat ook geprobeerd maar je reageert nergens op, behalve op allerlei oneliners die je uit je tent lokken. Als je je op school ook zo opstelt verbaast het me weinig dat je mot had met de afdelingsleider.

Wat wil je nu eigenlijk, TS? Wat zou voor jouw broertje de beste oplossing zijn denk je?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118754088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:24 schreef Yondaime het volgende:

[..]

je bent erg kwetsend tegen een kind die gehandicapt is aan zijn rug, voel jij je wel helemaal lekker?
Ik wel ja. 14.gif
Noot noot.
pi_118754091
wat is dit voor een faaltopic? Beetje de schuld van een gebrekkige opvoeding bij de school gaan leggen. Bij een iPad nota bene :') School is er niet om kinderen op te voeden, school is er om kinderen kennis bij te brengen. Ouders zijn er om kinderen op te voeden, grenzen te stellen en ga zo maar door.
Ja doei.
pi_118754113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:40 schreef Yondaime het volgende:

[..]

25 jaar...maar dan nog, ze had begin tijd veel gewerkt in een fabriek waar veel buitenlanders bijeenkwamen...spraken meestal 1 taal...
Sorry, dat vind ik dan echt een kwalijke zaak. Nu kan ze haar eigen kind niet helpen, haar andere kind moet woordvoeder voor haar zijn.
Na 25 jaar de taal nog niet spreken, daar zijn geen excuses voor.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:45:08 #172
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754231
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar je antwoord klopt niet.

En ik weet niet of je mijn berichten wel eens leest, maar ergens op pagina 1 heb ik een vrij uitgebreide post neergezet waar in ik een aantal ideeën geef waarmee je je broertje daadwerkelijk zou kunnen helpen. Enkele anderen hebben dat ook geprobeerd maar je reageert nergens op, behalve op allerlei oneliners die je uit je tent lokken. Als je je op school ook zo opstelt verbaast het me weinig dat je mot had met de afdelingsleider.

Wat wil je nu eigenlijk, TS? Wat zou voor jouw broertje de beste oplossing zijn denk je?
mijn oplossing is, laten ze hem die ipad terugnemen en werken op onze pc, die mogelijkheid hadden ze wel, maar ze zeggen dat ze pas volgend schooljaar kunnen doen...
of anders, blokkeer de privilege op gamen, gamen zorgen wij wel ervoor, namelijk ps3...
chatberichten moet gecontroleerd worden op cyberpesten of vulgaire woorden...
dit is enige wat ik vraag om hem mogelijk te stimuleren voor zijn studie...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:46:51 #173
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118754302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:45 schreef Yondaime het volgende:

[..]

mijn oplossing is, laten ze hem die ipad terugnemen en werken op onze pc, die mogelijkheid hadden ze wel, maar ze zeggen dat ze pas volgend schooljaar kunnen doen...
of anders, blokkeer de privilege op gamen, gamen zorgen wij wel ervoor, namelijk ps3...
chatberichten moet gecontroleerd worden op cyberpesten of vulgaire woorden...
dit is enige wat ik vraag om hem mogelijk te stimuleren voor zijn studie...
Ah, ok. Ik was al even bang dat jullie zelf ook nog wat gingen doen.

Ik trek me verder terug uit dit topic. Succes verder, TS. Of liever gezegd: je broertje, want hij zal het nodig hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:46:54 #174
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Sorry, dat vind ik dan echt een kwalijke zaak. Nu kan ze haar eigen kind niet helpen, haar andere kind moet woordvoeder voor haar zijn.
Na 25 jaar de taal nog niet spreken, daar zijn geen excuses voor.
iedereen heeft zijn reden, maar ik wil nog niet zeggen dat ze geen ja of nee kan zeggen of normaal gesprekken kan voeren, je kunt haar begrijpen, maar denk je dat deze vrouw uit de tijd van gastarbeider een vwo taal en of moeilijke woorden zal begrijpen?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:48:25 #175
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754371
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
wat is dit voor een faaltopic? Beetje de schuld van een gebrekkige opvoeding bij de school gaan leggen. Bij een iPad nota bene :') School is er niet om kinderen op te voeden, school is er om kinderen kennis bij te brengen. Ouders zijn er om kinderen op te voeden, grenzen te stellen en ga zo maar door.
zoek een leven moderator als je niks nuttigs toe te voegen hebt...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:46 schreef Yondaime het volgende:

[..]

iedereen heeft zijn reden, maar ik wil nog niet zeggen dat ze geen ja of nee kan zeggen of normaal gesprekken kan voeren, je kunt haar begrijpen, maar denk je dat deze vrouw uit de tijd van gastarbeider een vwo taal en of moeilijke woorden zal begrijpen?
Sorry, ik zie echt geen enkele reden waarom ze geen behoorlijk Nederlands zou kunnen spreken.

Anyway, blijkbaar hebben meer ouders dit probleem. Zet de punten op papier, en bied het aan de directeur oid aan. Niet als een dolle stier binnenstormen om je gelijk te halen.
pi_118754472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef Yondaime het volgende:

[..]

zoek een leven moderator als je niks nuttigs toe te voegen hebt...
Goede topicstarter, goed topic, Echt des FOK!s, gaan janken zodra mensen niet kussiekroel doen en zeggen dat hij gelijk heeft.

Die iPad-verslaving is het probleem van de ouders, niet van de school. Los van het feit dat ik iPads verder gewoon complete onzin vind, is het verder een kwestie van opvoeding. 't Joch is 13.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:50:49 #178
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Sorry, ik zie echt geen enkele reden waarom ze geen behoorlijk Nederlands zou kunnen spreken.

Anyway, blijkbaar hebben meer ouders dit probleem. Zet de punten op papier, en bied het aan de directeur oid aan. Niet als een dolle stier binnenstormen om je gelijk te halen.
heb je niet kunnen merken van mijn berichten, ik was kalm en bleef grotendeels netjes, de rest waren gewoon asociaal geen enkel vriendelijkheid
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:52:11 #179
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goede topicstarter, goed topic, Echt des FOK!s, gaan janken zodra mensen niet kussiekroel doen en zeggen dat hij gelijk heeft.

Die iPad-verslaving is het probleem van de ouders, niet van de school. Los van het feit dat ik iPads verder gewoon complete onzin vind, is het verder een kwestie van opvoeding. 't Joch is 13.
je leest het complete verhaal niet ipadlover...als het samsung tab was, had je ook op deze manier reageert? :')
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:52:38 #180
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118754557
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Yondaime het volgende:

de rest
Voor degenen die het hele topic niet gelezen hebben staat hier een korte samenvatting van het repertoire van TS.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118754564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef Yondaime het volgende:

[..]

je leest het complete verhaal niet ipadlover...als het samsung tab was, had je ook op deze manier reageert? :')
Lees anders nog eens mijn post.
Vooral het gedeelte waar ik schrijf dat ik iPads (voor school) sowieso onzin vind.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:53:30 #182
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lees anders nog eens mijn post.
Vooral het gedeelte waar ik schrijf dat ik iPads sowieso onzin vind.
lees jij het cyberpesten wel? gamen wel?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef Yondaime het volgende:

[..]

lees jij het cyberpesten wel? gamen wel?
Dat is niet het probleem van de iPad. Dat kan ook op de computer. Het is heel sneu en heel verdrietig, maar dat is niet het probleem van school en van de iPad. Klacht indienen vind ik dus gewoon onzin.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:56:36 #184
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is niet het probleem van de iPad. Dat kan ook op de computer. Het is heel sneu en heel verdrietig, maar dat is niet het probleem van school en van de iPad. Klacht indienen vind ik dus gewoon onzin.
op de computer kunnen wij duidelijk zien wat er aan de hand is en bij ipad niet aangezien je ermee wegloopt en makkelijk kunt afsluiten...ten tweede dat de school hiermee niet de leerlingen kunnen aanspreken wat er op de school chat systeem dat in de ipad is geinstalleerd niet in de gaten houdt...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754754
Oh, en ik neem aan dat je broertje tweetalig is opgevoed? Dan kunnen je ouders ook in hun moedertaal hun zoon fatsoenlijk proberen op te voeden en controleren. Dat is niet alleen mogelijk met gebruik van de Nederlandse taal, natuurlijk.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:57:57 #186
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754817
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik neem aan dat je broertje tweetalig is opgevoed? Dan kunnen je ouders ook in hun moedertaal hun zoon fatsoenlijk proberen op te voeden en controleren. Dat is niet alleen mogelijk met gebruik van de Nederlandse taal, natuurlijk.
jij denkt dat je kind meteen waarheid zal vertellen over zijn prestatie?
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Yondaime het volgende:

[..]

op de computer kunnen wij duidelijk zien wat er aan de hand is en bij ipad niet aangezien je ermee wegloopt en makkelijk kunt afsluiten...ten tweede dat de school hiermee niet de leerlingen kunnen aanspreken wat er op de school chat systeem dat in de ipad is geinstalleerd niet in de gaten houdt...
Nogmaals: opvoeding. Huiswerk maken? Op de iPad? Maken die handel op je kamer/inde kamer waar je ook een PC neer zou zetten waar je dingen wilt controleren. Laten zien, laten lezen en inleveren die handel tot hij weer nodig is. Je laat 't joch toch ook niet de hele avond achter de pc zitten? Dit is een beetje spijkers op laag water zoeken.
Ja doei.
pi_118754868
Op iPads werken is trouwens onzin. Gewoon theorie boeken gebruiken. Hoe zit het met het indien van de klacht?
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:59:04 #189
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nogmaals: opvoeding. Huiswerk maken? Op de iPad? Maken die handel op je kamer/inde kamer waar je ook een PC neer zou zetten waar je dingen wilt controleren. Laten zien, laten lezen en inleveren die handel tot hij weer nodig is. Je laat 't joch toch ook niet de hele avond achter de pc zitten? Dit is een beetje spijkers op laag water zoeken.
de pc zit beneden waar iedereen bij is en erbij kan..
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754881
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:57 schreef Yondaime het volgende:

[..]

jij denkt dat je kind meteen waarheid zal vertellen over zijn prestatie?
Hoe oud ben je zelf? Je klinkt namelijk niet veel ouder dan je broertje.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:59:33 #191
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754903
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef koekii het volgende:
Op iPads werken is trouwens onzin. Gewoon theorie boeken gebruiken. Hoe zit het met het indien van de klacht?
Eindelijk iemand die eens met mij! :'(
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118754908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Yondaime het volgende:

[..]

de pc zit beneden waar iedereen bij is en erbij kan..
Nou, dan maakt hij op de iPad ook in de kamer z'n huiswerk aan de tafel en controleren je ouders dat. Zo moeilijk is 't allemaal niet.
Ja doei.
pi_118754940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Yondaime het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die eens met mij! :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goede topicstarter, goed topic, Echt des FOK!s, gaan janken zodra mensen niet kussiekroel doen en zeggen dat hij gelijk heeft.

Die iPad-verslaving is het probleem van de ouders, niet van de school. Los van het feit dat ik iPads verder gewoon complete onzin vind, is het verder een kwestie van opvoeding. 't Joch is 13.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:00:18 #194
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118754941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf? Je klinkt namelijk niet veel ouder dan je broertje.
snap niet waarom jij hier gezag hebt als moderator..jij bent echt zielig...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:00:59 #195
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118754976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef koekii het volgende:
Op iPads werken is trouwens onzin. Gewoon theorie boeken gebruiken. Hoe zit het met het indien van de klacht?
Op rekenmachines werken ook, wat is er mis met de rekenliniaal en de logaritmetabel?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118755001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Yondaime het volgende:

[..]

snap niet waarom jij hier gezag hebt als moderator..jij bent echt zielig...
Jij bent voorlopig degene die alleen maar 'ja agossiekussiekroel je hebt helemaal gelijk O+ 'wilt horen en gaat drentelen en schuiven als dat niet 't geval is. Als je al niet eens kunt zeggen hoe oud jij zelf bent zodat mensen die je om raad vraagt in kunnen schatten hoe jij in die situatie zit, dan ben jij degene die zielig is.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:03:04 #197
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent voorlopig degene die alleen maar 'ja agossiekussiekroel je hebt helemaal gelijk O+ 'wilt horen en gaat drentelen en schuiven als dat niet 't geval is. Als je al niet eens kunt zeggen hoe oud jij zelf bent zodat mensen die je om raad vraagt in kunnen schatten hoe jij in die situatie zit, dan ben jij degene die zielig is.
nee, alleen een fatsoenlijke mening is al genoeg geweest, ik vroeg om een mening of het terecht is of niet, maar de gesprekken lopen uit tot niks, beledigingen, kwetsen en andere onderwerpen...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef Yondaime het volgende:

[..]

nee, alleen een fatsoenlijke mening is al genoeg geweest, ik vroeg om een mening of het terecht is of niet, maar de gesprekken lopen uit tot niks, beledigingen, kwetsen en andere onderwerpen...
Het ligt aan iedereen behalve jou....
Je broertje faalt en dat ligt aan school en niet aan jouw ouders en jezelf...

godsamme man :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:52 #199
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het ligt aan iedereen behalve jou....
Je broertje faalt en dat ligt aan school en niet aan jouw ouders en jezelf...

godsamme man :')
ga toch weg sensatiezoeker....
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755182
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ga toch weg sensatiezoeker....
:') :') :') :') :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:05:33 #201
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755197
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')
:W :W :W
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Yondaime het volgende:

[..]

:W :W :W
:W
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:05:54 #203
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

:W
idioot :W
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Yondaime het volgende:

[..]

idioot :W
Ja ik ben een idioot :')
Ga nou maar een klachtbrief sturen en jezelf verder voor lul zetten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118755245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Yondaime het volgende:

[..]

snap niet waarom jij hier gezag hebt als moderator..jij bent echt zielig...
Ze is niet zielig, ook zij vindt dat iPads voor school gebruik onzin is. Ik vind het best sneu dat ze nu leerlingen met iPads laten werken en niet met boeken. Wij moesten het ook zo doen, uit onze hoofd gaan rekenen en zij niet? :') Moderne tijden... :r
pi_118755250
Dit is een discussieforum. Als jij mijn mening wegwuift reageer ik daar op. Ik vind het onzin dat jij de schuld van een gebrekkige opvoeding, al dan niet door een gebrekkige beheersing van de taal van het land waarin je ouders wonen en waarin je broertje moet leren, afschuift op de school.
Pesten is nooit goed, maar niet de schuld van de iPad. Ook niet van je ouders, maar niet iets waar je de schuld van bij een computerding kunt leggen. Het is slechts een medium, net als een computer.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:07:04 #207
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755265
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja ik ben een idioot :')
Ga nou maar een klachtbrief sturen jezelf verder voor lul zetten
ja ga jij maar nog meer slachtoffer maken om verder te beledigen...
triest figuur
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is een discussieforum. Als jij mijn mening wegwuift reageer ik daar op. Ik vind het onzin dat jij de schuld van een gebrekkige opvoeding, al dan niet door een gebrekkige beheersing van de taal van het land waarin je ouders wonen en waarin je broertje moet leren, afschuift op de school.
Pesten is nooit goed, maar niet de schuld van de iPad. Ook niet van je ouders, maar niet iets waar je de schuld van bij een computerding kunt leggen. Het is slechts een medium, net als een computer.
Pesten is ook niet aangekaart bij een leraar of wat dan ook he :')
TS wil dit zelf gaan oplossen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118755286
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Yondaime het volgende:

[..]

ja ga jij maar nog meer slachtoffer maken om verder te beledigen...
triest figuur
Jij noemt mij een idioot en ik beledig mensen :')

wat de neuk is dit _O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:07:59 #210
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is een discussieforum. Als jij mijn mening wegwuift reageer ik daar op. Ik vind het onzin dat jij de schuld van een gebrekkige opvoeding, al dan niet door een gebrekkige beheersing van de taal van het land waarin je ouders wonen en waarin je broertje moet leren, afschuift op de school.
Pesten is nooit goed, maar niet de schuld van de iPad. Ook niet van je ouders, maar niet iets waar je de schuld van bij een computerding kunt leggen. Het is slechts een medium, net als een computer.
en hoe luidt je eerste mening met die bagger topic starter? mooie mening dan!
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Yondaime het volgende:

[..]

en hoe luidt je eerste mening met die bagger topic starter? mooie mening dan!
Tsja, ik kan het niet leuker maken dan 't is! :)
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:09:47 #212
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jij noemt mij een idioot en ik beledig mensen :')

wat de neuk is dit _O-
wil je zeggen dat ik geen recht meer hebt om jou terug te beledigen?
samen met die huppelkutje jojoortje
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:10:40 #213
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755417
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, ik kan het niet leuker maken dan 't is! :)
gelijk of niet? je bent ook niet veel aardiger op...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:11:15 #214
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_118755446
quote:
Enkele belangrijke aspecten:

persoonlijke aandacht: een tutor heeft wekelijks vaste momenten waarop hij "quality time" heeft in het contact met zijn pupil. Het hele leerproces, maar ook het persoonlijk welbevinden van de pupil komt aan de orde. Een echt hechtingsproces is onontkoombaar en ook onontbeerlijk.
assessment: samen met de tutor wordt vastgesteld wat de pupil aan kansen en beperkingen heeft inzake capaciteiten, competenties, kennis en (leer)vaardigheden.
controle: de tutor ziet erop toe dat zijn pupil zijn* tijd goed besteedt. Juist de zaken die de pupil minder graag doet verdienen de meeste aandacht. Een vwo-diploma met alle cijfers op niveau blijft het eerste doel.
structuur: de tutor helpt de pupil bij het "leren leren" door hem te helpen bij het maken van planners, weektaken, toetsplannen, het waarmaken van ambities. Kortom, er wordt samen gezocht naar balans in het leerproces.
netwerken: de tutor overlegt met collega's, andere (vervolg)scholen, (stage) bedrijven enzovoort hoe de pupil zijn kansen kan benutten en ondernemend en onderzoekend kan leren.
portfolio: door middel van een portfolio kan de tutor de vorderingen en prestaties van zijn pupil bijhouden en bespreken.
continuïteit: zodra er sleet op de zaak komt zoekt de tutor samen met de pupil manieren om het plezier en motivatie erin te houden.
ouders: de tutor onderhoudt regelmatig contact met de ouders, die in hem een maatje vinden die het kind bijna net zo goed kent als zijzelf
Hoe verloopt de rest van het traject eigenlijk, TS?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_118755454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Yondaime het volgende:

[..]

wil je zeggen dat ik geen recht meer hebt om jou terug te beledigen?
samen met die huppelkutje jojoortje
jij komt er vast wel _O-
succes aan je broertje want dat gaat ie echt nodig hebben wanneer jij zijn dingen wil gaan oplossen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118755459
Ik vind je een faler omdat je de schuld van zaken op de verkeerde plek neerlegt en niet van repliek gediend bent en semi-bijdehand probeert te reageren. Dat vind ik op zich wel prima vermaak, verder. Daar niet van.
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:13:52 #217
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

jij komt er vast wel _O-
succes aan je broertje want dat gaat ie echt nodig hebben wanneer jij zijn dingen wil gaan oplossen
ja en jij wordt vast een waardeloze pa of misschien ben je al een waardeloze ajacied...
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:34 #218
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755612
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind je een faler omdat je de schuld van zaken op de verkeerde plek neerlegt en niet van repliek gediend bent en semi-bijdehand probeert te reageren. Dat vind ik op zich wel prima vermaak, verder. Daar niet van.
waar kwam dat onzin vandaan? probeer je bij verhaal te creeeren? 8)7
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755663
Goed vrijdagtopic wel verder, vind je ook niet steven?
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:01 #220
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_118755740
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Goed vrijdagtopic wel verder, vind je ook niet steven?
Goed vrijdagtopic wel verder, vind je ook niet steven? *met irritante stem* :W
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_118755801
Ik heb anders een heel zwoele stem. Zo'n doorrookte van de zware VanNelle, en de sherry.
Ja doei.
pi_118756017
Wat is dit voor sc? Het gaat wel om zijn broertje en het iPad probleem :+
pi_118756220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef koekii het volgende:
Wat is dit voor sc? Het gaat wel om zijn broertje en het iPad probleem :+
Hè?
Ja doei.
pi_118756747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Goed vrijdagtopic wel verder, vind je ook niet steven?
Prachtig
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118756870
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Yondaime het volgende:

[..]

waar kwam dat onzin vandaan? probeer je bij verhaal te creeeren? 8)7
De onzin kwam hier vandaan
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:27 schreef Yondaime het volgende:
Goede avond Fokkers!

Ik wil graag weten wat jullie mening hierover zijn of mijn klacht terecht is of niet.
(mijn verhaal zal geen perfect Nederlands bevatten)

Mijn broertje (13 jaar) presteert sinds de begin nieuw school jaar helemaal niet goed,
de oorzaak ligt doordat de school aan hem een Ipad heeft meegegeven als een studie materiaal.
Hij is er enorm verslaafd aangeraakt, omdat hij gewoon spellen kan downloaden, chatten met schoolsysteem, maar sinds de begin van de school tijd heeft hij enorm slechte cijfers behaald, geen projecten afgemaakt of ingeleverd, bij ons afwezigheid speelt hij enorm met dat Ipad, wij hebben hem duidelijk gemaakt, je mag per dag 1 uur spelen, maar wij vermoeden dat hij veel langer speelt en heeft hij een excuus dat ie zijn huiswerk moet maken op de ipad.

Ten tweede, hij wordt soms gepest, beledigd en uitgescholden op schoolsysteem chat, een chat programma dat gemaakt is door zijn school, om in contact te komen met zijn klasgenoten en mogelijk met hele school, vandaag is zijn tas gestolen of vermist, mogelijk door pesterij.

Dus ik ben vandaag naar de teamklasleidster gegaan voor dit klacht.
Ik vertelde haar van waarom voeren jullie geen beperkingen uit op de ipad, de schoolpunten gaan enorm achteruit door deze toedoen...
houden jullie de pesterijen op jullie chatsysteem in de gaten?
wat doen jullie eraan?
De reactie van deze leidster luidt:
Dit is onze probleem niet, wij kunnen de leerlingen geen ook geen beperkingen of censuur op Ipad geven, (deze leerlingen zijn allemaal nog geen 15 maar 12 en 13)
het is ook ons probleem niet dat er wordt gescholden, uitgedaagd, gepest enzo.
Wij geven deze leerlingen te vrijheid om deze ipad te gebruiken, als u hem ontbied van zijn Ipad dan doet u uw broertje niet goed voor zijn welzijn, u heeft het recht niet om van zijn ipad te weerhouden.

De laatste woorden maakte mij zo boos van hoe onverantwoordelijk deze leidster's ideeën zijn.
Zelfs de schoolsysteem is corrupt als wat, ze kunnen de veiligheid van zijn leerlingen niet waarborgen, ik liep kwaad en onbegrijpend weg.
kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is, als je ze teveel vrijheid geeft, dan kunnen ze op sommige plekken te ver gaan en daar moeten wij als volwassen voor die situatie's weerhouden of niet?

Wat is er mis met laptop? wat is er mis met boeken?
Mijn emotie's liepen zo hoog op dat ik wel een ruit in kon slaan.
(Kort verhaaltje over mijn broertje)
Mijn broertje heeft een ziekte van open ruggetje die hij opgelopen heeft bij zijn geboorte.
Het is een wonder dat hij kan lopen, de doktoren voorspelde eerst dat hij na 5de verjaardag niet meer zal gaan lopen, wij zijn al bijna 10 jaar verder...de doktoren zijn er verbaasd erover, maar hij mag niet voetballen, niet zware dingen tillen en mag ook niet stoeien om een val te voorkomen, anders zal hij straks definitief niet meer lopen.

De probleem is, als hij zijn studie serieus nam en goed deed, dan zou hij later een baan nemen waarbij je niet je rug kan belasten, voorbeelden als kantoormedewerker, boekhouder, doktor enzovoort.
Maar als hij geen begeleiding of steun krijgt op school, is hij geen knip waard voor de maatschappij aangezien hij dan op uitkering kan leven en straks spijt krijgt van waarom die naar mij of ouders niet luisterde...

Maar wat vinden jullie van mijn mening? is het terechte klacht? of heeft de leidster gelijk?
moet ik de onderwijsinspectie klacht sturen?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:50:01 #226
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118757209
Dat jullie het huiswerk niet meer kunnen controleren als het eenmaal verzonden is, is natuurlijk makkelijk op te lossen door te verplichten dat hij zijn huiswerk moet laten zien voordat hij het verstuurt.
  maandag 3 december 2012 @ 08:04:51 #227
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_119869123
Is de klachtbrief al verstuurd?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_119875649
Onderwijs met een Ipad op een middelbare school.... Het moet niet gekker worden.

Natuurlijk ligt de schuld niet primair bij de school of Ipad, maar doch. Normaal kan je in noodsituaties dat ding gewoon afpakken en zeggen dat je hij/zie het over een maand nog eens mag proberen. Nu heeft een 15 jarige al een argument dat hij wel een ipad MOET hebben omdat dat nou eenmaal door de school verstrekt is.

Tevens dient de school wel adequaat in te springen op pestgedrag op een platform van de school. Evenals dat de school ook verantwoordelijk is voor pest gedrag op het schoolplein.

Persoonlijk zou ik in in een ouderraad fel protest aantekenen tegen een Ipad op een middelbare school. Je mag ze hebben maar als ze (half verplicht) verstrekt worden door de school moet het ophouden.

Zorg maar eerst eens voor goed onderwijs, individuele aandacht, studiebegdleiding, studiekeuze begleiding etc. voor dat je tijd en geld gaat investeren aan het invoeren van zo'n kont idee
pi_119878697
quote:
teamklasleidster
Hebben ze geen gewone leraren meer op school?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')