Dit is zo onjuist. Kinderen vanaf ongeveer 12/13 weten donders goed waar ze mee bezig zijn en wat ze hadden moeten doen. De schuld ligt vind ik voornamelijk bij je kind, hij maakt immers zijn projecten niet.quote:kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is, als je ze teveel vrijheid geeft, dan kunnen ze op sommige plekken te ver gaan
ja voordat hij naar deze school ging haalde hij altijd punten boven 7'squote:Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef Nibnub het volgende:
Haalde hij hiervoor wel goede punten dan?
en op deze school is het nooit goed geweest?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:05 schreef Yondaime het volgende:
[..]
ja voordat hij naar deze school ging haalde hij altijd punten boven 7's
nu zit ie ver onder de 4, niet 1 of 2 vakken maar alle vakken.
afgelopen woensdag geweest, de mentor kan geen beperkingen uitvoeren op ipad, ik had al gezegd waarom hij niet gewoon op schoolboeken kan werken inplaats van ipad...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en op deze school is het nooit goed geweest?
Volgens mij zoek je het te makkelijk in de ipad
wel eens op een serieus oudergesprek geweest?
dat is het probleem nou juist, we proberen hem goed op te voeden, maar wanneer de tijd hij aan zijn huiswerk moet gaan maken met ipad betrappen wij iedere keer hem op gamen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar ik vind dat het hier wel heel makkelijk bij school neer word gelegd
het is aan jullie om hem op te voeden en een limiet te stellen aan het spelen etc en hem aan te leren dat huiswerk eerst moet en daarna pas spelen
mik desnoods alle spellen er af en beheer het zelf
Als hij een werkstuk op de computer moet maken en geen discipline heeft en gaat gamen is dat ook niet de schuld van school?
Het pesten is natuurlijk een ander verhaal
daar moet school wat aan doen ja
misschien is het niveau te hoog, de manier van les geven te anders, kan ie niet plannen etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:18 schreef Yondaime het volgende:
[..]
afgelopen woensdag geweest, de mentor kan geen beperkingen uitvoeren op ipad, ik had al gezegd waarom hij niet gewoon op schoolboeken kan werken inplaats van ipad...
en waarom zoek ik het te makkelijk op ipad? hij is in de eerste schooljaar...
hij presteert gewoon te slecht...
laat hem zijn huiswerk in de huiskamer maken zodat je mee kunt kijken, ga hem helpenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Yondaime het volgende:
[..]
dat is het probleem nou juist, we proberen hem goed op te voeden, maar wanneer de tijd hij aan zijn huiswerk moet gaan maken met ipad betrappen wij iedere keer hem op gamen...
Ben jij nou een ipad fan of zo?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is het niveau te hoog, de manier van les geven te anders, kan ie niet plannen etc.
Het is heel normaal dat cijfers kelderen bij de overgang naar de middelbare/een andere school
ik heb het gevoel dat je daar alleen binnen gewalst bent, hebt gefoetert over die ipad, en nooit een echt gesprek hebt gevoerd
wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers? Zijn houding in de klas etc
hij word ook nog gepest dat kan ook van alles betekenen en invloed hebben op zijn prestaties
maar jij bijt je meteen vast op die ipad...
wat doen jullie thuis om zijn cijfers omhoog te krijgen?
jij bent ook een trol, mijn broertje wordt les gegeven in Venlo bij Den hulster...volgens mij kijk jij niet verder dan je neus lang is....quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef dude1960 het volgende:
Ik ben niet zon troll-spotter, maar volgens mij is dit een troll. Iemand die amper normaal Nederlands kan vindt de weg naar het FOK! forum ook niet. Daarnaast, huiswerk maken op een iPad?? Misschien in Wassenaar oid, maar als je als een tokkie schrijft woon je daar echt niet.
En hij doet al zn huiswerk op een iPad??quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef Yondaime het volgende:
[..]
jij bent ook een trol, mijn broertje wordt les gegeven in Venlo bij Den hulster...volgens mij kijk jij niet verder dan je neus lang is....
pfff waar heb ik gezegd dat hij alle huiswerken op ipad doet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef dude1960 het volgende:
[..]
En hij doet al zn huiswerk op een iPad??
pak die ipad dan af en geef hem pas als ie op zijn fiets staptquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:29 schreef Yondaime het volgende:
[..]
Ben jij nou een ipad fan of zo?
"wat zeggen zijn docenten over de daling van de cijfers?" wat zul jij denken!? domme vraag!
zorgwekkend is het!
smorgens vroeg voordat hij naar school gaat, gaat ie niet eten maar wel ipad op om te gamen,
als hij tijd heeft zit ie op de ipad om te gamen, als ie huiswerk heeft, zegt hij dat ie ipad nodig heeft en betrappen wij hem op gamen...
is dit de oorzaak van de ipad? genoeg aanleidingen toch!?![]()
Die weten dat heel goed hoor.quote:kinderen van rond 12, 13 en 14 jaar weten nog niet zo goed wat goed en fout is
dat is het probleem juist, de school wil het ipad niet beveiligen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef Scorpie het volgende:
Die iPad is overigens gewoon te beveiligen hoor.
ook over hun toekomst wat de gevolgen kan zijn als je niet studeert?quote:
Dan doe je het zelf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:38 schreef Yondaime het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, de school wil het ipad niet beveiligen...
Ik neem inderdaad aan dat die kinderen weten wat er gaat gebeuren als ze onvoldoendes halen etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Yondaime het volgende:
[..]
ook over hun toekomst wat de gevolgen kan zijn als je niet studeert?
De iPad is van school en dus kan je school de schuld geven van het gebrek aan opvoeding. De computer is van henzelf dus kan er niemand anders voor opdraaien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is trouwens het verschil met chatten op je Ipad en chatten op de computer?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De iPad is van school en dus kan je school de schuld geven van het gebrek aan opvoeding. De computer is van henzelf dus kan er niemand anders voor opdraaien.
de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is trouwens het verschil met chatten op je Ipad en chatten op de computer?
dat heb ik geprobeerd, maar daar heeft de school een code op gezet dat wij niet aan hun systeem mogen zitten, raar he?quote:
Als ik zou willen weten wat mijn zoon op zo'n godvergeten Ipad tikt, dan kom ik daar wel achter hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....
de verschil van ipad en computer is, we kunnen met computer kijken wat hij allemaal schrijft en via ipad kunnen wij niet snel kijken aangezien je ook berichten kunt verwijderen zonder historie alleen de school systeem kan het zien...
vwoquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef dude1960 het volgende:
Wat voor niveau doet je broertje eigenlijk?
laat hem de ipad alleen gebruiken als er toezicht isquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
de chat programma van school is waar je met meer dan 15 mensen kunt spreken waar iedereen ook mee kan kijken....
de verschil van ipad en computer is, we kunnen met computer kijken wat hij allemaal schrijft en via ipad kunnen wij niet snel kijken aangezien je ook berichten kunt verwijderen zonder historie alleen de school systeem kan het zien...
Dit dus inderdaad. Ik snap het probleem niet zo?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat hem de ipad alleen gebruiken als er toezicht is
wow dan ben je handig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik zou willen weten wat mijn zoon op zo'n godvergeten Ipad tikt, dan kom ik daar wel achter hoor
grappig, ja andere ouders hebben ook erover geklaagd, ben niet de enige...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Gaan de cijfers van andere kinderen ook achteruit? Verder gewoon iPad afpakken als hij thuis zit, lijkt mij nog al simpel.
Leuk, maar dan kan je broertje er ook geen spellen op zetten. Of je snapt er zelf geen zak van, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Yondaime het volgende:
[..]
dat heb ik geprobeerd, maar daar heeft de school een code op gezet dat wij niet aan hun systeem mogen zitten, raar he?
-edit- nevermind.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je het al niet wil zeggen, zegt mij genoeg.
Kijk, je kan wel zo bijdehand blijven doen, maar daar bereik je natuurlijk niks mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |