Mja, het komt zo onbereikbaar op me overquote:
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, het komt zo onbereikbaar op me over![]()
Ik wil het hebben, maar kan het niet krijgen![]()
![]()
Why?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?
Modellen hoef ik niet...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfde als dat modellen enzo onbereikbaar zijn bedoel ik.
boh wat een mooi kontjequote:
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Modellen hoef ik niet...
Maar mooie meisjes zijn best wel bereikbaar hoor, als je een leuke jongen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?Mooi meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje
Ik ben de eeuwige single
Rustig aan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Aan de Leffe tripel met Vinnie. Schmeckt ja ganz gut.
proostquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
* MohMi proost met Samzzquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Salutiquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
eindelijkquote:
Wehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
En daarentegen heb ik mijn vriend ook op Fok ontmoet, dus het was een stomme comment idd
Vanavond al... Kom nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
moet te doen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe.
Nee maargoed ik snap het hele relatie gebeuren niet...
Krijg de indruk dat je veel te veel moet forceren als man wil je een relatie krijgen en dat is helemaal geen leuk idee.
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.
Ik denk dat er een hoop meisjes zijn die het idee hebben dat er alleen maar klootzakken rondlopen ipv leuke mannen, die zitten mss in hetzelfde schuitje
quote:
ik wel om daarna keihard gefriendzoned wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.
En daten is ook weer forceren... Zogezegd.
Niks voor mij dat friendzonen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel om daarna keihard gefriendzoned worden
het is ook niet leuk maar goed niks aan te doenquote:
alles goed met u?quote:
You know your beer, babe!quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel om daarna keihard gefriendzoned worden
ja wel goed ben al vrij vanaf dinsdag dus das wel lekkerquote:
nou dan ga ik op datequote:
Chillquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja wel goed ben al vrij vanaf dinsdag dus das wel lekker
vrij genomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill
Vrij gevraagd, zomaar vrij gekregen of..?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
nou dan ga ik op date
beetje praten enzo elkaar leren kennen
en dan spreken we weer af en dan zegt ze
en dit zei ze letterlijk
wat leuk dat ik eindelijk een stapmaatje heb
Dat is geen afwijzing oid...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan ga ik op date
beetje praten enzo elkaar leren kennen
en dan spreken we weer af en dan zegt ze
en dit zei ze letterlijk
wat leuk dat ik eindelijk een stapmaatje heb
Een papa die bij de Grolsch werkt hequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
You know your beer, babe!![]()
Una cerveza mas, por favor!En dan douchen en mopmop, de trein in naar het noorden.
Oh, ben jij er zo 1..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrij genomenom assassins creed 3 te spelen
Ik hoop u ooit de hand te mogen schuddenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een papa die bij de Grolsch werkt he. En vele, vele biertripjes met Watertornado
.
Ik dacht dat belgische biertjes altijd uit china kwamen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een papa die bij de Grolsch werkt he. En vele, vele biertripjes met Watertornado
.
2 keer had ik het echt goed te pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoevaak ben je verliefd geweest?
aaah mja okee daar heb je wel een punt inquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen afwijzing oid...
Maar op date gaan vind ik ''forceren''
Tis niet iets wat spontaan gebeurd zo een date lijkt me.
normaal niet maar ik zat al zo lang te wachten dus heb ik vrij genomen om weer eens ouderwets hardcore te gamenquote:
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen afwijzing oid...
Maar op date gaan vind ik ''forceren''
Tis niet iets wat spontaan gebeurd zo een date lijkt me.
Haha, okequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah mja okee daar heb je wel een punt in
[..]
normaal niet maar ik zat al zo lang te wachten dus heb ik vrij genomen om weer eens ouderwets hardcore te gamen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 keer had ik het echt goed te pakken.
Wel allebei relatie mee gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 keer had ik het echt goed te pakken.
Je wilt met me trouwen als je onze collectie speciale edities zietquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop u ooit de hand te mogen schudden
Dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?
en wat zijn jou weekendplannen dan?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
.
[..]
[..]
Wel allebei relatie mee gehad?
Want wat sluit ik uit? / Geef ik geen kans?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?
Studeren en werkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wat zijn jou weekendplannen dan?
aaah arme jij das heul niet leukquote:
Samzz woont in Eanske?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
* Giertje troost jequote:
quote:
Nuttige info ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fera en ik gaan even steak bakken
had je die cyberplingeltjes nog opgezocht wat ik je tijdje terug aanraade?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Bohik heb echt vet lekker gegeten
nu een peuk en een biertje zou ideaal zijn
Nog geen tijd voor gehad, want tentamens volgende week.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je die cyberplingeltjes nog opgezocht wat ik je tijdje terug aanraade?
aah okee nou ja komt tegen die tijd welquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
N
[..]
Nog geen tijd voor gehad, want tentamens volgende week.
Is goed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja komt tegen die tijd welherinner me er maar aan dan zal ik wel effe wat aanraders geven
Gaat alles wel goed?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag voelt echt heel surrealistisch aan.
Tijden die door elkaar heen lopen, armen die elastisch zijn, variërende geluiden. Lijkt wel alsof ik dronken ben.
Ahh, ontwenningsverschijnsellen van de afwezigheid van Feraquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
voelt echt heel surrealistisch aan.
Tijden die door elkaar heen lopen, armen die elastisch zijn, variërende geluiden. Lijkt
Wij drinken er wel 1 voor je.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Bohik heb echt vet lekker gegeten
nu een peuk en een biertje zou ideaal zijn
Ja hoor. Denk dat ik gewoon wat moe en of hongerig was. Raar was het wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahh, ontwenningsverschijnsellen van de afwezigheid van FeraWat schattig.
Hmmm, suikertekort denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk dat ik gewoon wat moe en of hongerig was. Raar was het wel.
[..]
Je mag van mij bierquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof bedankt, daar voel ik me echt beter door
Ik hou alleen van wijvenbier, en drinken is even niet toegestaanquote:
Okidoki.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou alleen van wijvenbier, en drinken is even niet toegestaan
Ik heb al wat bammetjes gegeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, suikertekort denk ik.Goed eten, of anders ff n cola ofzo drinken. Ik heb er best vaak last van en dan helpt dat wel.
Wie is er allemaal al?quote:
Alleen Samzz. Rokje en Tam komen zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al wat bammetjes gegeten.
[..]
Wie is er allemaal al?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Net van de barman gekregen om in mijn behoeften te voorzien.
Ik ben pas bij Deventer en ga eerst langs huis om te eten enzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen Samzz. Rokje en Tam komen zo.
Okiquote:
+1quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
Jullie zitten tegenover elkaar met de telefoon in de handen?
Dat geeft niet, ik ken 'm ook alleen van gezichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben je naam even kwijt dus dat wordt lastig
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik ken 'm ook alleen van gezicht
Ja. Wij zijn saai.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
Uiteraard. Als eckte fokkers!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef Faxie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Net van de barman gekregen om in mijn behoeften te voorzien.
OMGOMGOMG! Rokje komt zo!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen Samzz. Rokje en Tam komen zo.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMGOMGOMG! Rokje komt zo!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMGOMGOMG! Rokje komt zo!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb net gedaan alsof ik met Rokje aan het dansen was. Het was leuk.Ben jij ook daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach je nou om mijn R? Jij ook al?quote:
Nee. Ik ga straks Leiden onveilig maken met mijn homies.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lach je nou om mijn R? Jij ook al?
[..]
Nee. Ik ga straks Leiden onveilig maken met mijn homies.
Hehe ok have funquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Daar komt de smatjesvanger van Hamelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Westside represent, gurrrlll.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je quote dat soms tekst gedeeltelijk verdwijnt?
Westcoasttquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Westside represent, gurrrlll.
Nee, waar ik heen ga zijn geen smatjes die ik wil vangen. Dan moet ik elders heen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar komt de smatjesvanger van Hamelen
En wat gaat mijn Flipseltje vanavond doen?quote:
Oei, naar wat voor gelegenheid ga je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, waar ik heen ga zijn geen smatjes die ik wil vangen. Dan moet ik elders heen.
[..]
Belgisch biercafé.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, naar wat voor gelegenheid ga je dan?
Slapen. Ik ben dood op. Wil nu al mijn bed in maar dan verneuk ik erg hard mijn ritmequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, waar ik heen ga zijn geen smatjes die ik wil vangen. Dan moet ik elders heen.
[..]
En wat gaat mijn Flipseltje vanavond doen?
Proost alvastquote:
Te lang op stap met allemaal foute jongens die uiteindelijk je hartje zullen breken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slapen. Ik ben dood op. Wil nu al mijn bed in maar dan verneuk ik erg hard mijn ritme
Bedankt.quote:
Ik ken eigenlijk geen leuke vrouwen in Leiden tegenwoordig.quote:
Nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te lang op stap met allemaal foute jongens die uiteindelijk je hartje zullen breken?
[..]
Bedankt.
[..]
Ik ken eigenlijk geen leuke vrouwen in Leiden tegenwoordig.
Jij wil ook griep?quote:
Hoe raadt je het.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te lang op stap met allemaal foute jongens die uiteindelijk je hartje zullen breken?
[..]
Bedankt.
[..]
Ik ken eigenlijk geen leuke vrouwen in Leiden tegenwoordig.
Je kan haar beter verzorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekte van Ménière?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag voelt echt heel surrealistisch aan.
Tijden die door elkaar heen lopen, armen die elastisch zijn, variërende geluiden. Lijkt wel alsof ik dronken ben.
Ahhhhquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe raadt je het.Hoef geen man ook meer, ze breken echt alleen je hart maar.
Nee, zo ernstig is het niet. Al heb ik wel last van mijn geheugen.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:27 schreef Braamyo het volgende:
Halloween
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je gegeten? Genoeg suikers binnen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering. Ik sta even op, val bijna op de grond. Wat de neuk is er aan de hand man?
Dat zeg ik, ziekte van Ménière. Heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering. Ik sta even op, val bijna op de grond. Wat de neuk is er aan de hand man?
Te snel op gestaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga anders even een diagnose stellen na 1 zinnetjequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef referee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ziekte van Ménière. Heb ik ook.
Vodkaquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu alquote:
Ja, 3 keer gegeten vandaag. Doe ik niet vaak.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je gegeten? Genoeg suikers binnen?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:37 schreef referee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ziekte van Ménière. Heb ik ook.
Nee, dat niet. Gewoon rustig. Ik ben een oude man al he?quote:
Nee, straks pas.quote:
Ik stel toch geen diagnose. Ik zie een aantal kenmerken van een ziekte, die ik ook heb en vraag dus: "Ziekte van meniere?" Ben geen dokterquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga anders even een diagnose stellen na 1 zinnetje
Daar leren mensen zo'n 10 jaar voor
Heb je al een rollator besteld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat niet. Gewoon rustig. Ik ben een oude man al he?
Rollator waarom niet gelijk een electrische rolstoel of iig een scootmobiel?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al een rollator besteld?
Jij oud ?
Doe je wel voorzichtig?
Soms doe ik erg voorzichtig, andere momenten lijkt het alsof ik leef alsof er geen morgen is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al een rollator besteld?
Jij oud ?
Doe je wel voorzichtig?
Ja, ik ben al bezig hoor. Hoe eerder ik alles kan vergeten hoe beter.quote:
Wat wil je vergeten dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik ben al bezig hoor. Hoe eerder ik alles kan vergeten hoe beter.
Ben je afgewezen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik ben al bezig hoor. Hoe eerder ik alles kan vergeten hoe beter.
Dat geeft me een... geruststellend gevoel.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms doe ik erg voorzichtig, andere momenten lijkt het alsof ik leef alsof er geen morgen is.
Naar buiten gaan en open staan voor onverwachte contacten / daten bijvquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want wat sluit ik uit? / Geef ik geen kans?
De week. Het was inspiratieloos, duf en ik voelde me als de eenzame leegte.quote:
Nee dat komt nog.quote:
Naar Arnhemquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En wat gaat mijn Flipseltje vanavond doen?
Nee toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door degene waar we het laatst over hadden?
Zo voel ik mij altijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De week. Het was inspiratieloos, duf en ik voelde me als de eenzame leegte.
Hij durft jou niet te zeggen dat hij jou leuk vindtquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
WT, vind je iemand leuk? Waarom weet ik dat niet?
Nou, vodka tot je vrouwen slaat toch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo voel ik mij altijdnu helemaal gvd
Hihiquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
WT, vind je iemand leuk? Waarom weet ik dat niet?
Ok, wie dan?quote:
Op wie doel je, Saman?quote:
Dat is niet logischquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij durft jou niet te zeggen dat hij jou leuk vindt
Wat nou als een vrouw wodka drinkt en dat gevoel hebt. Moet zij dan drinken tot ze mannen slaat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vodka tot je vrouwen slaat toch.
mmm denk niet dat dit gaat helpen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vodka tot je vrouwen slaat toch.
Fijne avond Faxiequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga douchen en vertrekken.
Fijne avond enzo
Dat hoeft toch ook nietquote:
Nee, altijd vrouwen slaan. Helaas!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou als een vrouw wodka drinkt en dat gevoel hebt. Moet zij dan drinken tot ze mannen slaat?
De goede onder de kwade laten lijdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, altijd vrouwen slaan. Helaas!
Je kan natuurlijk altijd nog een comment onder een youtube filmpje zetten /flauw.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm denk niet dat dit gaat helpen.Ik voel me echt enorm kut nu maar heb niemand om mee te praten
Ja, de wereld is niet eerlijk. Zo mogen vrouwen wél vreemd en mannen niet. Ook zo. Soms moet je leren leven met oneerlijkheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De goede onder de kwade laten lijden
Not funnyquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd nog een comment onder een youtube filmpje zetten /flauw.
Sinds wanneer mogen vrouwen wel vreemd gaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, de wereld is niet eerlijk. Zo mogen vrouwen wél vreemd en mannen niet. Ook zo. Soms moet je leren leven met oneerlijkheid.
Nou ja, het is geen algemene verordonnering maar ikzelf vind dat de vrouw in deze meer rechten heeft dan de man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen vrouwen wel vreemd gaan?Bizarre regel. En ik leef er wel mee, zo lang ik niet de goede ben die onder de kwade lijdt.
Sinds ze zwakker zijn, dus als jullie vreemd gaan drinken we tot we jullie helemaal de tering in meppen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen vrouwen wel vreemd gaan?Bizarre regel. En ik leef er wel mee, zo lang ik niet de goede ben die onder de kwade lijdt.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Doordat ze nep zijn vallen z niet zo snel uit dat ding dat ze aan heeftquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
Vraagje aan de dames:
[ afbeelding ]
Vallen je tieten hier niet gewoon uit oid?
Deze zijn volgens mij nogal nep though maargoed, dat terzijde.
Denk hetquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doordat ze nep zijn vallen z niet zo snel uit dat ding dat ze aan heeft
geen idee, ik draag niet van die hoerige kledingquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
Vraagje aan de dames:
[ afbeelding ]
Dubbelzijdig tape is hier voor uitgevonden lijkt me.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
Vraagje aan de dames:
[ afbeelding ]
Charmie!!!!1quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er soms en ik ben er soms niet
Bevalt me wel zo
wat voor metal?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:
Eerste klas treinen met een blik bier in mijn handen, metal hoorbaar uit mijn oren en mijn laptop op schoot; fuck yeah
Nieuwe album van Machine Head at the moment, en ik moet toegeven dat ik echt onder de indruk ben dat ze wederom zo'n bazenalbum hebben afgeleverdquote:
sinds wanneer komt blik in der oren?quote:
I like kinky shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
sinds wanneer komt blik in der oren?
Iedereen heeft een levenquote:
Nope, ik zit hier thuis dvdtje te kijken biertje erbij.quote:
Dmquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope, ik zit hier thuis dvdtje te kijken biertje erbij.
Ow ja er is een meet. Ik zou er zo nog heenkunnen. Maar eer dat ik er ben is de meet overquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, er is een meet dus dan sowieso rustiger.
Wat let jequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ow ja er is een meet. Ik zou er zo nog heenkunnen. Maar eer dat ik er ben is de meet over
Wil wel komen opassen op kids hoor kan jij avondje wegquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat let je
Ik blijf thuis.... As usual
Zolderauti?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat let je
Ik blijf thuis.... As usual
Hahaha uh nee hoor niet nodigquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wil wel komen opassen op kids hoor kan jij avondje weg
Toch wel alleenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha uh nee hoor niet nodig
@bojan. Ja alleen dan woonkamer, want dat is warmer
Ik ben nooit alleen he, ik heb de stemmen in mijn hoofd ook nog.quote:
Vet stemmen in je hoofdquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nooit alleen he, ik heb de stemmen in mijn hoofd ook nog.
Stil nou ff, zo kan ik toch niet typen.
Ja nou ik wil wat drinken
Ik moet plassen
He! Het regent
Ga je nog wat leuks doendit weekend?
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nooit alleen he, ik heb de stemmen in mijn hoofd ook nog.
Stil nou ff, zo kan ik toch niet typen.
Ja nou ik wil wat drinken
Ik moet plassen
He! Het regent
Ga je nog wat leuks doendit weekend?
Kom maar bij mij.......quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Graag zou ik een traantje op jouw schouder willen laten!
oooew das wel effe een goeie klassiekerquote:
als guest denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je daar gewoon met je fok!account inloggen ofwat?
gewoon als gast en ff je nick invullen zodat ze weten dat jij het bentquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan je daar gewoon met je fok!account inloggen ofwat?
Heel toepasselijk ookquote:
Koffie is opquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
WTF waarom is deze slowchat dood?!?!?
Omdat de ene helft op een meet zit, de andere helft op TCquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
WTF waarom is deze slowchat dood?!?!?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de ene helft op een meet zit, de andere helft op TC
en ik zit hier wel maar ja tegen mezelf praten gaat wat ver
dat doe ik thuis wel
Vaker in de OP kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:49 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
in mn hometown en ik weet het niet eens
ik mis niks dus, kutkroegquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vaker in de OP kijken
ze zitten bij t huys ofzo?
Meet? Welke meet? Toch niet die in Hoorn he?!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de ene helft op een meet zit, de andere helft op TC
en ik zit hier wel maar ja tegen mezelf praten gaat wat ver
dat doe ik thuis wel
Dat is zo 2012 meets in Hoornquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meet? Welke meet? Toch niet die in Hoorn he?!
Is er al een datum bekend dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoorn is lekker dicht bij huis dus die wil ik niet missen
Jammerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik zag het gister ineens in de OP staan, ben niet hele dagen op fok
DAN KOM JE TOCH LEKKER NIETquote:
lastige afweging he. Ach ik ben toch gesloopt en morgenavond is het ook al partytimequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wel met leuke mensen
leuke mensen vs kutkroeg
Ja maar, ja maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |