Mja, het komt zo onbereikbaar op me overquote:
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, het komt zo onbereikbaar op me over![]()
Ik wil het hebben, maar kan het niet krijgen![]()
![]()
Why?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?
Modellen hoef ik niet...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfde als dat modellen enzo onbereikbaar zijn bedoel ik.
boh wat een mooi kontjequote:
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Modellen hoef ik niet...
Maar mooie meisjes zijn best wel bereikbaar hoor, als je een leuke jongen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?Mooi meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje
Ik ben de eeuwige single
Rustig aan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Aan de Leffe tripel met Vinnie. Schmeckt ja ganz gut.
proostquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
* MohMi proost met Samzzquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Salutiquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
eindelijkquote:
Wehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
En daarentegen heb ik mijn vriend ook op Fok ontmoet, dus het was een stomme comment idd
Vanavond al... Kom nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
moet te doen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe.
Nee maargoed ik snap het hele relatie gebeuren niet...
Krijg de indruk dat je veel te veel moet forceren als man wil je een relatie krijgen en dat is helemaal geen leuk idee.
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.
Ik denk dat er een hoop meisjes zijn die het idee hebben dat er alleen maar klootzakken rondlopen ipv leuke mannen, die zitten mss in hetzelfde schuitje
quote:
ik wel om daarna keihard gefriendzoned wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.
En daten is ook weer forceren... Zogezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |