Mja, het komt zo onbereikbaar op me overquote:
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, het komt zo onbereikbaar op me over![]()
Ik wil het hebben, maar kan het niet krijgen![]()
![]()
Why?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo met pron/sex gedoetjes?
Modellen hoef ik niet...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfde als dat modellen enzo onbereikbaar zijn bedoel ik.
boh wat een mooi kontjequote:
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Modellen hoef ik niet...
Maar mooie meisjes zijn best wel bereikbaar hoor, als je een leuke jongen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een mooi meisje gehad?Mooi meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje
Ik ben de eeuwige single
Rustig aan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Aan de Leffe tripel met Vinnie. Schmeckt ja ganz gut.
proostquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
* MohMi proost met Samzzquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Salutiquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
eindelijkquote:
Wehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
En daarentegen heb ik mijn vriend ook op Fok ontmoet, dus het was een stomme comment idd
Vanavond al... Kom nou.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
moet te doen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Zouden we dit weekend trouwens #500 halen met deze SC?
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe.
Nee maargoed ik snap het hele relatie gebeuren niet...
Krijg de indruk dat je veel te veel moet forceren als man wil je een relatie krijgen en dat is helemaal geen leuk idee.
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Hoewel er ook echt gelukkig een hoop normale, relaxte, gezellige meisjes zijn bij wie je lekker jezelf kunt zijn en bij wie je niet op je tenen hoeft te lopen.
Ik denk dat er een hoop meisjes zijn die het idee hebben dat er alleen maar klootzakken rondlopen ipv leuke mannen, die zitten mss in hetzelfde schuitje
quote:
ik wel om daarna keihard gefriendzoned wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom nooit echt in de gelegenheid om gewoon rustig een beetje te praten met vrouwen die ik leuk vind oid.
En daten is ook weer forceren... Zogezegd.
Niks voor mij dat friendzonen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel om daarna keihard gefriendzoned worden
het is ook niet leuk maar goed niks aan te doenquote:
alles goed met u?quote:
You know your beer, babe!quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wel om daarna keihard gefriendzoned worden
ja wel goed ben al vrij vanaf dinsdag dus das wel lekkerquote:
nou dan ga ik op datequote:
Chillquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja wel goed ben al vrij vanaf dinsdag dus das wel lekker
vrij genomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill
Vrij gevraagd, zomaar vrij gekregen of..?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
nou dan ga ik op date
beetje praten enzo elkaar leren kennen
en dan spreken we weer af en dan zegt ze
en dit zei ze letterlijk
wat leuk dat ik eindelijk een stapmaatje heb
Dat is geen afwijzing oid...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan ga ik op date
beetje praten enzo elkaar leren kennen
en dan spreken we weer af en dan zegt ze
en dit zei ze letterlijk
wat leuk dat ik eindelijk een stapmaatje heb
Een papa die bij de Grolsch werkt hequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
You know your beer, babe!![]()
Una cerveza mas, por favor!En dan douchen en mopmop, de trein in naar het noorden.
Oh, ben jij er zo 1..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrij genomenom assassins creed 3 te spelen
Ik hoop u ooit de hand te mogen schuddenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een papa die bij de Grolsch werkt he. En vele, vele biertripjes met Watertornado
.
Ik dacht dat belgische biertjes altijd uit china kwamen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een papa die bij de Grolsch werkt he. En vele, vele biertripjes met Watertornado
.
2 keer had ik het echt goed te pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoevaak ben je verliefd geweest?
aaah mja okee daar heb je wel een punt inquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen afwijzing oid...
Maar op date gaan vind ik ''forceren''
Tis niet iets wat spontaan gebeurd zo een date lijkt me.
normaal niet maar ik zat al zo lang te wachten dus heb ik vrij genomen om weer eens ouderwets hardcore te gamenquote:
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen afwijzing oid...
Maar op date gaan vind ik ''forceren''
Tis niet iets wat spontaan gebeurd zo een date lijkt me.
Haha, okequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah mja okee daar heb je wel een punt in
[..]
normaal niet maar ik zat al zo lang te wachten dus heb ik vrij genomen om weer eens ouderwets hardcore te gamen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 keer had ik het echt goed te pakken.
Wel allebei relatie mee gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 keer had ik het echt goed te pakken.
Je wilt met me trouwen als je onze collectie speciale edities zietquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop u ooit de hand te mogen schudden
Dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?
en wat zijn jou weekendplannen dan?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
.
[..]
[..]
Wel allebei relatie mee gehad?
Want wat sluit ik uit? / Geef ik geen kans?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:56 schreef MohMi het volgende:
Denk je niet dat je al heel veel dingen geen kans geeft door ze nu al buiten te sluiten?
Studeren en werkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wat zijn jou weekendplannen dan?
aaah arme jij das heul niet leukquote:
Samzz woont in Eanske?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
* Giertje troost jequote:
quote:
Nuttige info ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fera en ik gaan even steak bakken
had je die cyberplingeltjes nog opgezocht wat ik je tijdje terug aanraade?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Bohik heb echt vet lekker gegeten
nu een peuk en een biertje zou ideaal zijn
Nog geen tijd voor gehad, want tentamens volgende week.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
had je die cyberplingeltjes nog opgezocht wat ik je tijdje terug aanraade?
aah okee nou ja komt tegen die tijd welquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
N
[..]
Nog geen tijd voor gehad, want tentamens volgende week.
Is goed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja komt tegen die tijd welherinner me er maar aan dan zal ik wel effe wat aanraders geven
Gaat alles wel goed?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanmiddag voelt echt heel surrealistisch aan.
Tijden die door elkaar heen lopen, armen die elastisch zijn, variërende geluiden. Lijkt wel alsof ik dronken ben.
Ahh, ontwenningsverschijnsellen van de afwezigheid van Feraquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
voelt echt heel surrealistisch aan.
Tijden die door elkaar heen lopen, armen die elastisch zijn, variërende geluiden. Lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |