quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad! Die afleveringen waren echt briljant! Net als die aflevering met die wensput en de suicidale knuffelbeer
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.quote:
Ja dat is ook zo, maar Bobby op zich vond ik wel een ijzersterk karakter en heeft toch een beetje een gat achtergelaten. Verder eens dat het soms de vaart uit het verhaal haalde, maar ik mis 'm in het hele plaatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:39 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.
Kijk dan geen previewsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Wel jammer dat je het van tevoren al wist door de preview.
NUTCRACKER!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef truedestiny het volgende:
Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
Mooiste aflevering van Supernatural.
quote:What's the word, Cas?
It's a shortened version of my name.
Wat vind jij van die versier move van Dean daar met elisabeth of benny hem wilde bellen - of als zij hem wilt bellen -quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:45 schreef yavanna het volgende:
Goede ep weer, minder komisch, meer ''indringend''. Benieuwd hoe het zit met Benny.
En Dean zag er weer zeer smakelijk uit.
Typisch Dean, toch.quote:Op maandag 10 december 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind jij van die versier move van Dean daar met elisabeth of benny hem wilde bellen - of als zij hem wilt bellen -
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Typisch Dean, toch.![]()
En leuke gezichtsuitdrukkingen toen hij erachter kwam dat zij Benny's achter/achter?kleindochter was.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken:
Larp
Braveheart
Lesbo
Yup, alles voor een goede aflevering was weer aanwezig![]()
Smaken verschillen. Leuke actrice juist.quote:
pijnlijk slecht ja, maar wel een leuke epquote:
Downloaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb de eerste 2 seizoenen op dvd. Prachtige serie.
Nu wil ik het graag op bluray. Is deze serie verkrijgbaar daarop? Bijvoorbeeld een box met alle seizoenen? Het liefst met NL subtitles.
Iemand enig idee waar ik deze vandaag kan toveren, google kan me niet echt helpen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
geen interesse, ik wil/heb alles origineel
Ik download ook alles, maar als ik een serie goed vind koop ik hem sowieso origineel gewoon omdat het leuk staat in de kastquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Origineel? Wat bedoel je origineel? De gedownloade versie is precies hetzelfde als die op jouw DVD, behalve dat je er bij je aankoop een hoesje bij krijgt.
Doe ik misschien ooit met house ofzo...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik download ook alles, maar als ik een serie goed vind koop ik hem sowieso origineel gewoon omdat het leuk staat in de kast
Ik heb alle seizoenen (1-7) op dvd. Volgens mij is er nog geen seizoen op blu ray verschenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb de eerste 2 seizoenen op dvd. Prachtige serie.
Nu wil ik het graag op bluray. Is deze serie verkrijgbaar daarop? Bijvoorbeeld een box met alle seizoenen? Het liefst met NL subtitles.
Iemand enig idee waar ik deze vandaag kan toveren, google kan me niet echt helpen.
Mysterieuse EPquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Geweldige ep, ik heb echt genoten!
Ik vond het een erg saaie filler eerlijk gezegd. Moest emotioneel overkomen door het familiegedoe, maar het raakte me totaal niet. Die Henry werd te snel geïntroduceerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Geweldige ep, ik heb echt genoten!
Wie komt er aan Felicia Day? Dat kunnen we potverdomme niet toestaan!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wie komt er aan Felicia Day? Dat kunnen we potverdomme niet toestaan!
Hier dus!quote:
quote:
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)quote:
Ik ben geen fan, vind echter wel dat ze het prima doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)
Dat had ik ook. Weer even het oude gevoel van Supernatural. jammer genoeg kon me deze aflevering niet echt boeien. Het is allemaal een beetje vaag geworden, geen duidelijke rode draad meer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef yavanna het volgende:
Mweh, die flashback aan het begin deed me met weemoed denken aan de eerdere seasons. Met echte legendarische haunted houses en somewhat easy to kill spoken, seriemoordenaars en demons. Met Ellen, Jo en Bobby.![]()
Een ''echte'''familie is er niet meer. Dat Henry er nu één ep in kwam was wel leuk, maar het had van mij ook wel meer verspreid over een aantal eps mogen zijn. Maar dan viel wellicht nog meer op waarom ze niet gewoon Castiel om hulp vroegen.
Anyway, weer een nieuwe verhaallijnl enz erbij mbt 'The men of letters'.
[..]
Ik ben geen fan, vind echter wel dat ze het prima doet.
Whedon-regular. En dr eigen serie is leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)
Donderdag.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:11 schreef SunTzu het volgende:
Op welke dag komt er weer een nieuwe aflevering? Ik dacht dat het zondag zou zijn of dan toch dinsdag?
Aah k thnxquote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Donderdag.
/ woensdag avond amerikaanse tijd +- 10 uur?
Alle seizoenen zijn gewoon op Bluray verkrijgbaar hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen (1-7) op dvd. Volgens mij is er nog geen seizoen op blu ray verschenen.
Haha ik had geen idee. Maar maakt voor mij verder niet uit want ik doe toch niets me Bluray.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Alle seizoenen zijn gewoon op Bluray verkrijgbaar hoor!
http://www.blu-rayaanbied(...)ural-seasons1-5.html
Dat is altijd erg gevaarlijk inderdaad, elke keer met een nog grotere en sterkere vijand moeten komen. Doctor Who kreeg daar onder leiding van RTD ook een beetje last van. Gelukkig heeft de nieuwe showrunner dat slim opgelost door een soort reset in het verhaal te verwerken. Dragonball Z is wat mij betreft het sterkste voorbeeld van "En deze vijand is nog sterker, en deze nog sterker, en deze nog sterkerderderder".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef yavanna het volgende:
Het is inderdaad een beetje wirwar van vanalles. Maar het gebrek aan één vaste rode draad stoort mij nu niet echt. De verhalen hebben nu wat meer fun en lucht, ook wel weer leuk na al dat engel/demon/god/en nog véél ergere/sterkere/bijna onverslaanbare monsters gebeuren.
straks komt de plottwist dat Crowley eigenlijk hitler in vermomming is en zo valt alles samenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende aflevering weer terugkeert naar de rode draad. We hebben nu drie losse afleveringen achter elkaar gehad. Daar is niets mis mee integendeel veel van de leukste afleveringen staan los van het grote verhaal maar het is nu wel tijd om weer terug te keren.
De Men of Letters verhaallijn zal uiteindelijk wel een connectie met de hoofdverhaal krijgen. De nieuwe basis zelf zorgt daar eigenlijk al voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
straks komt de plottwist dat Crowley eigenlijk hitler in vermomming is en zo valt alles samen
Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef whocares86 het volgende:
Er komt een negende seizoen. Geen grote verassing aangezien het huidige seizoen het uiterst goed doet maar wel goed nieuws.
9 seizoenen is uiterst zeldzaam voor een genreshow. Als er ook nog een 10de seizoen kom mag Supernatural zich voegen bij het selecte rijtje cult series als X-Files, Stargate SG-1 en Smallville voegen dat de 200 afleveringen haalt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromen
Ik vond dit wel een vooruitgang in het gehele verhaal trouwens, een heel eigen batcave, kom op zeg. Heeft wel impact op het verhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende aflevering weer terugkeert naar de rode draad. We hebben nu drie losse afleveringen achter elkaar gehad. Daar is niets mis mee integendeel veel van de leukste afleveringen staan los van het grote verhaal maar het is nu wel tijd om weer terug te keren.
Indeed. Al is het wel raar om terug te zien. Zeker de eerdere seizoenen de wereld is zoveel veranderd en ook de manier van televisie maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
Hmm... Stargate SG-1. Wat een topserie was dat. Vooral toen ze nog tegen de Goa'uld moesten vechten.
Klopt, het is haast een beetje kitschy.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:24 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Indeed. Al is het wel raar om terug te zien. Zeker de eerdere seizoenen de wereld is zoveel veranderd en ook de manier van televisie maken.
Heroes is ook een goed voorbeeld van zo'n serie en Star Gate trouwens ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is altijd erg gevaarlijk inderdaad, elke keer met een nog grotere en sterkere vijand moeten komen. Doctor Who kreeg daar onder leiding van RTD ook een beetje last van. Gelukkig heeft de nieuwe showrunner dat slim opgelost door een soort reset in het verhaal te verwerken. Dragonball Z is wat mij betreft het sterkste voorbeeld van "En deze vijand is nog sterker, en deze nog sterker, en deze nog sterkerderderder".
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf. Dat hadden weinige kunnen bedenken, zeker na het vrij dramatische season na het weggaan van Kripke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromen
Whut??Het was juist onderdeel van de grote verhaal,Dean ging zelf naar Kevin en Garth.Terwijl Sam achter bleef.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Eentje met heel veel belangrijke spullen en dingen die ze kunnen gebruiken(soort super erfenis van Henry en co )quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een vooruitgang in het gehele verhaal trouwens, een heel eigen batcave, kom op zeg. Heeft wel impact op het verhaal.
Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef yavanna het volgende:
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf. Dat hadden weinige kunnen bedenken, zeker na het vrij dramatische season na het weggaan van Kripke.
En het blijft ook nog boeien.
Ik vind de "filler" afleveringen dit seizoen ook erg sterk! Dat is helaas andere seizoenen wel eens minder geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staat
Maar toegegeven, dit seizoen heeft Spn weer veel van zijn authentieke rode draad, gecombineerd met stand alone die een kleine link hebben met de grote verhaallijn, weer hervonden.
Ondanks de hipsterbrillen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
Leuke aflevering, alleen jammer dat de slachtoffers zo voor de hand lagen en Sam en Dean er zo blind voor waren.
Ik denk ook dat ik de aflevering vooral leuk vond vanwege de stukken van het grote geheel.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ondanks de hipsterbrillen.
Te duidelijke dader, cliche familie, vergeleken met de rest van het seizoen valt deze aflevering toch wat tegen. Jammer want de onderdelen van het grotere geheel waren wel goed.
hah een nieuweling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kijken jullie allemaal tegelijk ofzo? Of is het op tv.
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hah een nieuweling.
Nee we 'downloaden' de afleveringen van het 'internet'.
Zo ongeveer, vannacht is er weer een aflevering uitgezonden.. Zodra deze op usenet staat is het binnen halen en kijken..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD box
Zodra er een nieuwe uitgezonden wordt in US of A, zijn ze al binnen een paar uur te downloaden. Iedereen in dit topic loopt gelijk met de afleveringen in de USA. Dus als je geen spoilers wil lezen raad ik je eigenlijk aan om hier pas terug te komen als je ook gelijk loopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD box
Inclusieftwitter:jarpad twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:07:42Well, doin' a Harlem Shake.... And, yes, there is a camera rolling... Great... reageer retweet
twitter:OsricChau twitterde op woensdag 06-03-2013 om 08:31:35Right, forgot to clarify. I brought a sleeping bag, but it was really muddy so they shoved me in a body bag instead. reageer retweet
ahh ja. In dat motel, dat was idd een leuke episode jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef yavanna het volgende:
Dat was inderdaad de reden welke toen gegeven was. Dat was best een funny ep met al die goden, voor zover ik mij hem kan herinneren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi.Inclusieftwitter:jarpad twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:07:42Well, doin' a Harlem Shake.... And, yes, there is a camera rolling... Great... reageer retweet
[ afbeelding ]
Episch crane shot Harlem Shake!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Kevin is in de body bag:twitter:OsricChau twitterde op woensdag 06-03-2013 om 08:31:35Right, forgot to clarify. I brought a sleeping bag, but it was really muddy so they shoved me in a body bag instead. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook al aan jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:14 schreef Luuksor het volgende:
"Shut up Meg".. Dat kan niet anders dan een grap naar Family Guy zijn..
''just a fleshwound'' naar monty python. Die is nog een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:14 schreef Luuksor het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:14 schreef Luuksor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dus.quote:
Nee man, wat een slechte actrice is dat toch. Echt het slechtst gecaste karakter van Supernatural.quote:
Naja vind ik niet dus. Slechtste actrice uit deze serie is dat meisje uit deze filler, gvd wat vind ik haar irritant slecht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, wat een slechte actrice is dat toch. Echt het slechtst gecaste karakter van Supernatural.
Wel redelijke filler 8x18 verder. Heb ze wel eens beter gezien.
Dan gaan onze meningen 180 graden de andere kant uit idd. Die Meg actrice overacteert (ik vind het eigenlijk meer monotoon teksten opdreunen en als een robot acteren) alsof het een aard heeft met die belachelijk overdreven niet geile kraakstem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Naja vind ik niet dus. Slechtste actrice uit deze serie is dat meisje uit deze filler, gvd wat vind ik haar irritant slecht.
Absoluut. Ben blij als een kind dat ik van S1 tot S7 bluray rips heb. Spn is een bazenserie van de hoogste klasse.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef truedestiny het volgende:
Zolang we de serie maar leuk blijven vinden.
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Goede ep!![]()
Ging allemaal wel erg makkelijk, ik had eerder verwacht dat Sam echt moest vechten voor zijn leven, maar dat viel een beetje tegen
dat had ik ook wel verwacht ja maar verder wel leuke epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er verteld dat die passage precies hetzelfde is voor demons trouwens? Hebben die dan geen directere route oid?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Bobby
Maar hoe makkelijk komt Sam in PurgatoryIk kan me seizoen 5 heugen dat Crowley met geen mogelijkheid de toegang kreeg en allerlei "sleutels" nodig had?
Tevens werd de rol van de rogue reaper in deze aflevering door een andere acteur gespeeld dan die in de aflevering "Death's Door" (geniale episode dat trouwens).
Ach, detailsTop aflevering. Het seizoensslot is erg veelbelovend, Nu weer wachten tot 25 april voor de laatste 4 weken van dit seizoen.
Ik verwacht dat ze volgend seizoen gewoon met de tablets verder gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef Jivis het volgende:
Benieuwd welke onzinverhaallijn ze volgend seizoen uit de kast halen.
Het is dat deze serie zulke sterke personages heeft (en goede fillers), anders was ik al lang afgehaakt. Na het Apocalypse-seizoen is de overkoepelende verhaallijn alleen maar meer van hetzelfde geweest. Ik heb bij zowat elke aflevering een deja vu-gevoel.
Nog twee seizoenen schijnbaar. Misschien wordt het weer beter als ze naar een einde toewerken. Misha Collins is volgend seizoen in ieder geval weer regular.
Ik vind onzinverhaallijn wel een beetje te hard. Toegegeven, de verhaallijn is minder sterk dan in seizoen 1-5 maar onzin vind ik het niet. Ik vind het wel echt bijzonder dat supernatural (op vooral de eerste helft van seizoen 6 na) zo'n een hoog niveau heeft kunnen behalen en behouden. Tien seizoenen zou een topprestatie zijn van de schrijvers/acteurs.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef Jivis het volgende:
Benieuwd welke onzinverhaallijn ze volgend seizoen uit de kast halen.
Het is dat deze serie zulke sterke personages heeft (en goede fillers), anders was ik al lang afgehaakt. Na het Apocalypse-seizoen is de overkoepelende verhaallijn alleen maar meer van hetzelfde geweest. Ik heb bij zowat elke aflevering een deja vu-gevoel.
Nog twee seizoenen schijnbaar. Misschien wordt het weer beter als ze naar een einde toewerken. Misha Collins is volgend seizoen in ieder geval weer regular.
Ik snap je vraag niet helemaal?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is er verteld dat die passage precies hetzelfde is voor demons trouwens? Hebben die dan geen directere route oid?
Die gates werken namelijk ook alleen voor mensen in purgatory.. ?
Ik verveel me ook nooit met de serie, maar de verhaallijn is nou niet echt het sterkste punt van Supernatural. Dat is de chemie tussen Sam en Dean, de geweldige fillers en de andere likable personages (zoals Bobby en Castiel). Dat is naar mijn mening ook de reden dat de serie nog bestaat, niet de overkoepelende verhaallijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik vind onzinverhaallijn wel een beetje te hard. Toegegeven, de verhaallijn is minder sterk dan in seizoen 1-5 maar onzin vind ik het niet. Ik vind het wel echt bijzonder dat supernatural (op vooral de eerste helft van seizoen 6 na) zo'n een hoog niveau heeft kunnen behalen en behouden. Tien seizoenen zou een topprestatie zijn van de schrijvers/acteurs.
Dat laatste helemaal, volgens mij is hun budget nou ook weer niet bijzonder groot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik verveel me ook nooit met de serie, maar de verhaallijn is nou niet echt het sterkste punt van Supernatural. Dat is de chemie tussen Sam en Dean, de geweldige fillers en de andere likable personages (zoals Bobby en Castiel). Dat is naar mijn mening ook de reden dat de serie nog bestaat, niet de overkoepelende verhaallijn.
Ik moet ze ook wel een compliment geven voor de special effects. Die komen eigenlijk nooit nep over.
Was hij niet gewoon echt ziek en dat ze dit erin schreven?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Net de nieuwste ep gezien, ondanks dat het weer een halve 'filleraflevering' was viel die niet tegen, ik vond hem goed.
En even een thumbs up voor Sams make-up, hij ziet er echt uit alsof die ieder moment het loodje kan leggen.
Zij is echt geweldig. Ik hoop dat we haar nog veel vaker gaan zien.quote:
Dat zou kunnen ja, ik las ergens dat hij idd ziek was, maar dat duurt wel erg lang dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon echt ziek en dat ze dit erin schreven?
Ja maarquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef casper019 het volgende:
net de laatste episode gezien maar vond em een beetje tegenvallen helaas...
beetje nietszeggende episode.....
Laatste 2 afleveringen van seizoen 2, 'All Hell Breaks Loose part 1&2'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb de serie al een hele lange tijd niet meer gezien, ben toen gestopt maar ik weet niet meer welk seizoen het was.
Ging er om dat Sam dood was en door een deal weer tot leven kwam, dat seizoen.
Iemand een idee welke dat was?
Aah thnx. Seizoen 3 moet ik dus weer verderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Laatste 2 afleveringen van seizoen 2, 'All Hell Breaks Loose part 1&2'.
Dat lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aah thnx. Seizoen 3 moet ik dus weer verder
oeh als ik de episodes van seizoen 3 lees kan het best zijn dat ik die ook gezien hebquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed planBeetje stoppen bij seizoen 2
was half mens half engel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Aflevering
Ik dacht eerst dat Megatron (ja, hij heet anders), een aenge demon was die Castiël wil foppen in de trials doen. Maar die half angel half human zei dat ze bij allebei halo's zag, toen werd ik helemaal sip.
Ik voelde me net slim dat ik het al doorzag
Ik vond overigens dat die halfengel (hoe noemden ze haar nou?) wel erg makkelijk down ging. Een half demon half human was oppermachtig, kwam al een keer langs.
Goede ep wel. sowieso dat abbadon nog even bij Crowley langsgaat om alles te verklappen. Ben benieuwd hoe ze het nu aan elkaar gaan breien. Nog 1 of 2 eps?
Ach, je weet met deze serie toch zeker dat ze wel weer tot leven komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hierna nog maar 1..![]()
Het zit ze allemaal weer niet mee he, give the guys a break!![]()
Geen wonder dat Sam het niet meer ziet zitten, maar wat me vooral opviel was dat Dean weer wat ´licht aan het einde van de tunnel´ begint te zien met zijn ´Sam, are you with me?´ speech en zijn gesprek met de priester in de kerk.
Zijn overtuiging dat Sam het gaat redden is aandoenlijk.
Ik ben benieuwd, de laatste aflevering zal wel weer gaan knallen.
En ik hoop het niet, maar ik heb zo'n gevoel dat Sam het loodje gaat leggen, dit kan nooit goed aflopen. Je gaat mij niet vertellen dat hij de laatste trial met succes aflegt, de spreuk opzegt en dat het dan klaar is en hij weer helemaal beter is. It never works that way.. Especially not with Sam
quote:
Uiteraard ja, aangezien er op zijn minst nog een seizoen komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je weet met deze serie toch zeker dat ze wel weer tot leven komen
Nou..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit moet gebeuren. Al zou het me niks verbazen als de mens Crowley ook een evil son of a bitch blijkt te zijn.
Evilish.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou..
Hij verkocht zijn ziel aan de duivel voor een groter geslachtsdeel.
Klinkt niet heel evil.
Zijn zoon had alleen wel een pleuris hekel aan hem.
Ze lijkt wel een stuk sterker te zijn dan Crowley.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:58 schreef Nidde het volgende:
Zoals Abbadon keek leek het wel of ze interesse in Crowley's job heeft!
Helaas.quote:
Prachtig! Ik moest ook lachen xDquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging echt helemaal kapot op dat SMS'je van Crowley met die Satan emoticon![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er de aflevering voor pauzeren, geniaal grapje
maart 2019quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef casper019 het volgende:
holy shit wat een laatste episode!! gelijk de beste van t seizoen
weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint??
Das dan tegelijk met Sherlock Holmesquote:
Jawel.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Damn net seizoen 3 afgekeken, nergens meer seizoen 4 te vinden compleet op usenet. scheisse
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)quote:Jensen Ackles and his wife Danneel Harris have welcomed a baby girl named Justice Jay “JJ” Ackles!
The 34-year-old actress gave birth to their bundle of joy on Thursday (May 30) and both mom and daughter are doing great.
“We are happy to announce the birth of our precious baby girl, Justice Jay “JJ” Ackles. She was born happy and healthy on May 30th,” Danneel wrote on Twitter.
This is the first child for Jensen and Danneel, who got married back in May 2010.
Congratulations to the happy family!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Angelic_Rose op 07-06-2013 11:04:42 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja weer een Supernatural baby!
[..]
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)Ik moest er ff aan wennen idd, maar de klank is wel mooi als je ook daadwerkelijk allebei de namen gebruikt. En JJ in het dagelijks leven kan best, kijk maar naar Criminal MindsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
De CW network heeft trouwens de nieuwe uitzendschema's bekend gemaakt voor hun series.
Supernatural seizoen 9 begint op dinsdag 15 oktober.
Het is juist laat. Maar dat is een bewuste strategie van CW, aangezien de andere networks half september beginnen. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan en zie daar: Arrow is voor CW begrippen een absolute succestopper.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:53 schreef yavanna het volgende:
Ah 15 oktober is best wel 'snel', nice.
Vergeleken met b.v. GoT starten ze heel erg snel, maar ik snap je punt. Anyway, dat het maar een mooi najaar/ negende season mag worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is juist laat. Maar dat is een bewuste strategie van CW, aangezien de andere networks half september beginnen. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan en zie daar: Arrow is voor CW begrippen een absolute succestopper.
Ik ben benieuwd naar The Originals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een maandje!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sneak Peek season 9![]()
Ik ben zeer benieuwd waar het allemaal naartoe gaat.Ik kan niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een maandje!!!![]()
I am happy
hahaha nicequote:Op woensdag 25 september 2013 09:50 schreef whocares86 het volgende:
Beste reclame ooit: (geen spoilers)
Nu duurt het wachten nog langer.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:50 schreef whocares86 het volgende:
Beste reclame ooit: (geen spoilers)
quote:Op woensdag 11 september 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:
Ziet er weer tof uit voor het nieuwe seizoenBen bijna helemaal weer bij, serie tijdje uit het oog verloren. Ik ben de fansites wel blijven volgen, het zit nou eenmaal in je bloed. En de gag reel is er weer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa, vanavond is het zover! (nou ja voor ons morgenochtend)![]()
![]()
Huh, really? Kommie nieuwe seizoen strakkies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa, vanavond is het zover! (nou ja voor ons morgenochtend)![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef Nidde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede seizoensopener, veel spannende en interessante plotwendingen. Ik ben erg benieuwd naar de Castiels verhaallijn als mens![]()
Verder zaten er wel wat 'schoonheidsfoutjes' in deze aflevering, voor mij voelde het aan alsof we het allemaal al een keer gezien hadden.
Sam ligt weer eens half op sterven, Dean gooit weer alles in de strijd om hem te redden, ondanks dat er weer gelazer van komt etc. Sommige dialogen voelden echt aan als een herhaling.
Maaaaaar, the boys are back!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]Dit idd! It's just the same old...Maar dat geeft niet, want ze zijn weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede seizoensopener, veel spannende en interessante plotwendingen. Ik ben erg benieuwd naar de Castiels verhaallijn als mens![]()
Verder zaten er wel wat 'schoonheidsfoutjes' in deze aflevering, voor mij voelde het aan alsof we het allemaal al een keer gezien hadden.
Sam ligt weer eens half op sterven, Dean gooit weer alles in de strijd om hem te redden, ondanks dat er weer gelazer van komt etc. Sommige dialogen voelden echt aan als een herhaling.
Maaaaaar, the boys are back!!!![]()
![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef larry91 het volgende:
Het is ook herhaling, logisch want de serie is eigenlijk al 4 jaar over zijn houdbaarheidsdatum. Nog steeds leuk maar het is wel een oud verhaal in een nieuwe verpakking.
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.
Klopt. En de personages.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef larry91 het volgende:
[..]
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het is
Ze deed me qua uiterlijk een beetje denken aan een iets lelijkere Allison Brie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Cas had een overly attached girlfriend
De kracht heeft gewoon altijd gezeten in de fillers eigenlijk..38 minuten een nieuwe, toffe case en dan nog een paar minuutjes story arc aan het begin/einde. Nu is die verhouding een beetje zoek, zeker nu we alles wel hebben gezien qua verhaal..na het seizoen met de duivel is het steeds meer vergezocht waar ze mee komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot dusverre heb ik weinig met dit seizoen. Ik heb het allemaal wel een beetje gezien. Nog een paar afleveringen kijken en misschien dat ik dan wel ga afhaken. Jammer want het was ooit een van de series waar ik elke week naar uit keek.
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.quote:
Die mensen zeuren over niks eigenlijk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.
Valt me op hier op FOK! dat bij vrijwel elke serie die ik volg mensen lopen te klagen hoe slecht het wel niet is en hoe goed het wel niet was. Haters gaan nou eenmaal altijd haten.
Zal wel niet gebeurenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb pas 2 eps gezien, maar ik zie crowley nog wel een lieverd worden zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |