Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef yavanna het volgende:
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf. Dat hadden weinige kunnen bedenken, zeker na het vrij dramatische season na het weggaan van Kripke.
En het blijft ook nog boeien.
Ik vind de "filler" afleveringen dit seizoen ook erg sterk! Dat is helaas andere seizoenen wel eens minder geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staat
Maar toegegeven, dit seizoen heeft Spn weer veel van zijn authentieke rode draad, gecombineerd met stand alone die een kleine link hebben met de grote verhaallijn, weer hervonden.
Ondanks de hipsterbrillen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
Leuke aflevering, alleen jammer dat de slachtoffers zo voor de hand lagen en Sam en Dean er zo blind voor waren.
Ik denk ook dat ik de aflevering vooral leuk vond vanwege de stukken van het grote geheel.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ondanks de hipsterbrillen.
Te duidelijke dader, cliche familie, vergeleken met de rest van het seizoen valt deze aflevering toch wat tegen. Jammer want de onderdelen van het grotere geheel waren wel goed.
hah een nieuweling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kijken jullie allemaal tegelijk ofzo? Of is het op tv.
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hah een nieuweling.
Nee we 'downloaden' de afleveringen van het 'internet'.
Zo ongeveer, vannacht is er weer een aflevering uitgezonden.. Zodra deze op usenet staat is het binnen halen en kijken..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD box
Zodra er een nieuwe uitgezonden wordt in US of A, zijn ze al binnen een paar uur te downloaden. Iedereen in dit topic loopt gelijk met de afleveringen in de USA. Dus als je geen spoilers wil lezen raad ik je eigenlijk aan om hier pas terug te komen als je ook gelijk loopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD box
Inclusieftwitter:jarpad twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:07:42Well, doin' a Harlem Shake.... And, yes, there is a camera rolling... Great... reageer retweet
twitter:OsricChau twitterde op woensdag 06-03-2013 om 08:31:35Right, forgot to clarify. I brought a sleeping bag, but it was really muddy so they shoved me in a body bag instead. reageer retweet
ahh ja. In dat motel, dat was idd een leuke episode jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef yavanna het volgende:
Dat was inderdaad de reden welke toen gegeven was. Dat was best een funny ep met al die goden, voor zover ik mij hem kan herinneren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi.Inclusieftwitter:jarpad twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:07:42Well, doin' a Harlem Shake.... And, yes, there is a camera rolling... Great... reageer retweet
[ afbeelding ]
Episch crane shot Harlem Shake!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Kevin is in de body bag:twitter:OsricChau twitterde op woensdag 06-03-2013 om 08:31:35Right, forgot to clarify. I brought a sleeping bag, but it was really muddy so they shoved me in a body bag instead. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |