Ach, je weet met deze serie toch zeker dat ze wel weer tot leven komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hierna nog maar 1..![]()
Het zit ze allemaal weer niet mee he, give the guys a break!![]()
Geen wonder dat Sam het niet meer ziet zitten, maar wat me vooral opviel was dat Dean weer wat ´licht aan het einde van de tunnel´ begint te zien met zijn ´Sam, are you with me?´ speech en zijn gesprek met de priester in de kerk.
Zijn overtuiging dat Sam het gaat redden is aandoenlijk.
Ik ben benieuwd, de laatste aflevering zal wel weer gaan knallen.
En ik hoop het niet, maar ik heb zo'n gevoel dat Sam het loodje gaat leggen, dit kan nooit goed aflopen. Je gaat mij niet vertellen dat hij de laatste trial met succes aflegt, de spreuk opzegt en dat het dan klaar is en hij weer helemaal beter is. It never works that way.. Especially not with Sam
quote:
Uiteraard ja, aangezien er op zijn minst nog een seizoen komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, je weet met deze serie toch zeker dat ze wel weer tot leven komen
Nou..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit moet gebeuren. Al zou het me niks verbazen als de mens Crowley ook een evil son of a bitch blijkt te zijn.
Evilish.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou..
Hij verkocht zijn ziel aan de duivel voor een groter geslachtsdeel.
Klinkt niet heel evil.
Zijn zoon had alleen wel een pleuris hekel aan hem.
Ze lijkt wel een stuk sterker te zijn dan Crowley.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:58 schreef Nidde het volgende:
Zoals Abbadon keek leek het wel of ze interesse in Crowley's job heeft!
Helaas.quote:
Prachtig! Ik moest ook lachen xDquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging echt helemaal kapot op dat SMS'je van Crowley met die Satan emoticon![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er de aflevering voor pauzeren, geniaal grapje
maart 2019quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef casper019 het volgende:
holy shit wat een laatste episode!! gelijk de beste van t seizoen
weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint??
Das dan tegelijk met Sherlock Holmesquote:
Jawel.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Damn net seizoen 3 afgekeken, nergens meer seizoen 4 te vinden compleet op usenet. scheisse
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)quote:Jensen Ackles and his wife Danneel Harris have welcomed a baby girl named Justice Jay “JJ” Ackles!
The 34-year-old actress gave birth to their bundle of joy on Thursday (May 30) and both mom and daughter are doing great.
“We are happy to announce the birth of our precious baby girl, Justice Jay “JJ” Ackles. She was born happy and healthy on May 30th,” Danneel wrote on Twitter.
This is the first child for Jensen and Danneel, who got married back in May 2010.
Congratulations to the happy family!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Angelic_Rose op 07-06-2013 11:04:42 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja weer een Supernatural baby!
[..]
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)Ik moest er ff aan wennen idd, maar de klank is wel mooi als je ook daadwerkelijk allebei de namen gebruikt. En JJ in het dagelijks leven kan best, kijk maar naar Criminal MindsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Angelic_Rose het volgende:
De CW network heeft trouwens de nieuwe uitzendschema's bekend gemaakt voor hun series.
Supernatural seizoen 9 begint op dinsdag 15 oktober.
Het is juist laat. Maar dat is een bewuste strategie van CW, aangezien de andere networks half september beginnen. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan en zie daar: Arrow is voor CW begrippen een absolute succestopper.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:53 schreef yavanna het volgende:
Ah 15 oktober is best wel 'snel', nice.
Vergeleken met b.v. GoT starten ze heel erg snel, maar ik snap je punt. Anyway, dat het maar een mooi najaar/ negende season mag worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is juist laat. Maar dat is een bewuste strategie van CW, aangezien de andere networks half september beginnen. Hebben ze vorig seizoen ook gedaan en zie daar: Arrow is voor CW begrippen een absolute succestopper.
Ik ben benieuwd naar The Originals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een maandje!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sneak Peek season 9![]()
Ik ben zeer benieuwd waar het allemaal naartoe gaat.Ik kan niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een maandje!!!![]()
I am happy
hahaha nicequote:Op woensdag 25 september 2013 09:50 schreef whocares86 het volgende:
Beste reclame ooit: (geen spoilers)
Nu duurt het wachten nog langer.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:50 schreef whocares86 het volgende:
Beste reclame ooit: (geen spoilers)
quote:Op woensdag 11 september 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:
Ziet er weer tof uit voor het nieuwe seizoenBen bijna helemaal weer bij, serie tijdje uit het oog verloren. Ik ben de fansites wel blijven volgen, het zit nou eenmaal in je bloed. En de gag reel is er weer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa, vanavond is het zover! (nou ja voor ons morgenochtend)![]()
![]()
Huh, really? Kommie nieuwe seizoen strakkies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa, vanavond is het zover! (nou ja voor ons morgenochtend)![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef Nidde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede seizoensopener, veel spannende en interessante plotwendingen. Ik ben erg benieuwd naar de Castiels verhaallijn als mens![]()
Verder zaten er wel wat 'schoonheidsfoutjes' in deze aflevering, voor mij voelde het aan alsof we het allemaal al een keer gezien hadden.
Sam ligt weer eens half op sterven, Dean gooit weer alles in de strijd om hem te redden, ondanks dat er weer gelazer van komt etc. Sommige dialogen voelden echt aan als een herhaling.
Maaaaaar, the boys are back!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]Dit idd! It's just the same old...Maar dat geeft niet, want ze zijn weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede seizoensopener, veel spannende en interessante plotwendingen. Ik ben erg benieuwd naar de Castiels verhaallijn als mens![]()
Verder zaten er wel wat 'schoonheidsfoutjes' in deze aflevering, voor mij voelde het aan alsof we het allemaal al een keer gezien hadden.
Sam ligt weer eens half op sterven, Dean gooit weer alles in de strijd om hem te redden, ondanks dat er weer gelazer van komt etc. Sommige dialogen voelden echt aan als een herhaling.
Maaaaaar, the boys are back!!!![]()
![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef larry91 het volgende:
Het is ook herhaling, logisch want de serie is eigenlijk al 4 jaar over zijn houdbaarheidsdatum. Nog steeds leuk maar het is wel een oud verhaal in een nieuwe verpakking.
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Qua goede story arcs is het inderdaad al sinds het Apocalypse-seizoen afgelopen. Ik zit nu eerder te wachten tot we weer toffe fillers gaan zien.
Klopt. En de personages.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef larry91 het volgende:
[..]
De fillers zijn ook de aflevering die Supernatural maken tot de leuke en goede serie die het is
Ze deed me qua uiterlijk een beetje denken aan een iets lelijkere Allison Brie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Cas had een overly attached girlfriend
De kracht heeft gewoon altijd gezeten in de fillers eigenlijk..38 minuten een nieuwe, toffe case en dan nog een paar minuutjes story arc aan het begin/einde. Nu is die verhouding een beetje zoek, zeker nu we alles wel hebben gezien qua verhaal..na het seizoen met de duivel is het steeds meer vergezocht waar ze mee komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot dusverre heb ik weinig met dit seizoen. Ik heb het allemaal wel een beetje gezien. Nog een paar afleveringen kijken en misschien dat ik dan wel ga afhaken. Jammer want het was ooit een van de series waar ik elke week naar uit keek.
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.quote:
Die mensen zeuren over niks eigenlijk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die nu komen klagen dat het verhaal slecht is, of de fillers slecht zijn. Mensen die afhaken omdat het matig is enz.
Valt me op hier op FOK! dat bij vrijwel elke serie die ik volg mensen lopen te klagen hoe slecht het wel niet is en hoe goed het wel niet was. Haters gaan nou eenmaal altijd haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |