quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad! Die afleveringen waren echt briljant! Net als die aflevering met die wensput en de suicidale knuffelbeer
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.quote:
Ja dat is ook zo, maar Bobby op zich vond ik wel een ijzersterk karakter en heeft toch een beetje een gat achtergelaten. Verder eens dat het soms de vaart uit het verhaal haalde, maar ik mis 'm in het hele plaatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:39 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.
Kijk dan geen previewsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Wel jammer dat je het van tevoren al wist door de preview.
NUTCRACKER!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef truedestiny het volgende:
Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
Mooiste aflevering van Supernatural.
quote:What's the word, Cas?
It's a shortened version of my name.
Wat vind jij van die versier move van Dean daar met elisabeth of benny hem wilde bellen - of als zij hem wilt bellen -quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:45 schreef yavanna het volgende:
Goede ep weer, minder komisch, meer ''indringend''. Benieuwd hoe het zit met Benny.
En Dean zag er weer zeer smakelijk uit.
Typisch Dean, toch.quote:Op maandag 10 december 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind jij van die versier move van Dean daar met elisabeth of benny hem wilde bellen - of als zij hem wilt bellen -
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Typisch Dean, toch.![]()
En leuke gezichtsuitdrukkingen toen hij erachter kwam dat zij Benny's achter/achter?kleindochter was.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken:
Larp
Braveheart
Lesbo
Yup, alles voor een goede aflevering was weer aanwezig![]()
Smaken verschillen. Leuke actrice juist.quote:
pijnlijk slecht ja, maar wel een leuke epquote:
Downloaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb de eerste 2 seizoenen op dvd. Prachtige serie.
Nu wil ik het graag op bluray. Is deze serie verkrijgbaar daarop? Bijvoorbeeld een box met alle seizoenen? Het liefst met NL subtitles.
Iemand enig idee waar ik deze vandaag kan toveren, google kan me niet echt helpen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
geen interesse, ik wil/heb alles origineel
Ik download ook alles, maar als ik een serie goed vind koop ik hem sowieso origineel gewoon omdat het leuk staat in de kastquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Origineel? Wat bedoel je origineel? De gedownloade versie is precies hetzelfde als die op jouw DVD, behalve dat je er bij je aankoop een hoesje bij krijgt.
Doe ik misschien ooit met house ofzo...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik download ook alles, maar als ik een serie goed vind koop ik hem sowieso origineel gewoon omdat het leuk staat in de kast
Ik heb alle seizoenen (1-7) op dvd. Volgens mij is er nog geen seizoen op blu ray verschenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb de eerste 2 seizoenen op dvd. Prachtige serie.
Nu wil ik het graag op bluray. Is deze serie verkrijgbaar daarop? Bijvoorbeeld een box met alle seizoenen? Het liefst met NL subtitles.
Iemand enig idee waar ik deze vandaag kan toveren, google kan me niet echt helpen.
Mysterieuse EPquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Geweldige ep, ik heb echt genoten!
Ik vond het een erg saaie filler eerlijk gezegd. Moest emotioneel overkomen door het familiegedoe, maar het raakte me totaal niet. Die Henry werd te snel geïntroduceerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Geweldige ep, ik heb echt genoten!
Wie komt er aan Felicia Day? Dat kunnen we potverdomme niet toestaan!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wie komt er aan Felicia Day? Dat kunnen we potverdomme niet toestaan!
Hier dus!quote:
quote:
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)quote:
Ik ben geen fan, vind echter wel dat ze het prima doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)
Dat had ik ook. Weer even het oude gevoel van Supernatural. jammer genoeg kon me deze aflevering niet echt boeien. Het is allemaal een beetje vaag geworden, geen duidelijke rode draad meer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef yavanna het volgende:
Mweh, die flashback aan het begin deed me met weemoed denken aan de eerdere seasons. Met echte legendarische haunted houses en somewhat easy to kill spoken, seriemoordenaars en demons. Met Ellen, Jo en Bobby.![]()
Een ''echte'''familie is er niet meer. Dat Henry er nu één ep in kwam was wel leuk, maar het had van mij ook wel meer verspreid over een aantal eps mogen zijn. Maar dan viel wellicht nog meer op waarom ze niet gewoon Castiel om hulp vroegen.
Anyway, weer een nieuwe verhaallijnl enz erbij mbt 'The men of letters'.
[..]
Ik ben geen fan, vind echter wel dat ze het prima doet.
Whedon-regular. En dr eigen serie is leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:24 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hoezeer ik geniet van jullie ongezouten meningen.. Waarom zijn jullie zo fan van haar? (hoping not to poke the bear here)
Donderdag.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:11 schreef SunTzu het volgende:
Op welke dag komt er weer een nieuwe aflevering? Ik dacht dat het zondag zou zijn of dan toch dinsdag?
Aah k thnxquote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Donderdag.
/ woensdag avond amerikaanse tijd +- 10 uur?
Alle seizoenen zijn gewoon op Bluray verkrijgbaar hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen (1-7) op dvd. Volgens mij is er nog geen seizoen op blu ray verschenen.
Haha ik had geen idee. Maar maakt voor mij verder niet uit want ik doe toch niets me Bluray.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Alle seizoenen zijn gewoon op Bluray verkrijgbaar hoor!
http://www.blu-rayaanbied(...)ural-seasons1-5.html
Dat is altijd erg gevaarlijk inderdaad, elke keer met een nog grotere en sterkere vijand moeten komen. Doctor Who kreeg daar onder leiding van RTD ook een beetje last van. Gelukkig heeft de nieuwe showrunner dat slim opgelost door een soort reset in het verhaal te verwerken. Dragonball Z is wat mij betreft het sterkste voorbeeld van "En deze vijand is nog sterker, en deze nog sterker, en deze nog sterkerderderder".quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:13 schreef yavanna het volgende:
Het is inderdaad een beetje wirwar van vanalles. Maar het gebrek aan één vaste rode draad stoort mij nu niet echt. De verhalen hebben nu wat meer fun en lucht, ook wel weer leuk na al dat engel/demon/god/en nog véél ergere/sterkere/bijna onverslaanbare monsters gebeuren.
straks komt de plottwist dat Crowley eigenlijk hitler in vermomming is en zo valt alles samenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende aflevering weer terugkeert naar de rode draad. We hebben nu drie losse afleveringen achter elkaar gehad. Daar is niets mis mee integendeel veel van de leukste afleveringen staan los van het grote verhaal maar het is nu wel tijd om weer terug te keren.
De Men of Letters verhaallijn zal uiteindelijk wel een connectie met de hoofdverhaal krijgen. De nieuwe basis zelf zorgt daar eigenlijk al voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
straks komt de plottwist dat Crowley eigenlijk hitler in vermomming is en zo valt alles samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |