PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Even doorzetten dan na mijn tentamensquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden. Je hebt in principe maar 10 missies. Per opdracht moet je 3x pickpocketten. Je bent zo in 1 dag klaar
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar zo als jij het doet.
Alleen zou ik Vermaelen centraal doen.
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even doorzetten dan na mijn tentamens
[..]
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..
Vermaelen ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Alleen maar omdat die speelde?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, nu kan ik Manolev gaan pricefixenIk had gisteren nog die Amerikaanse LB van Hoffenheim voor 200 gekocht en voor 4.5k verkocht.
Niet meer dan Verm..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardquote:
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardIemand als Ikeme is ook duur omdat hij de enige Nigeriaanse GK is.
Daar zat geen verband tussen maar ik wilde het nog wel even vertellenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?
Had je hem dan voor 35 coins?quote:
quote:
ik heb groenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n lelijk blauw vak om je eigen posts.
Ik ben kleurenblindquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik mobiel ook, is wel handigquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerWas aan het teruglezen en kwam dit tegen. Ik kom niet meer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om dat even te onderstrepenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui's chemistrysletje; Chermiti, doet het trouwens helemaal niet slecht op de rechter CAM in een 4-2-2-2.
Dat is juist handig johquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik heb 'm iets subtieler. Een iets lichtere tint dan de normale posts.quote:
Mooien peentquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb bij VDM ook altijd een kenmerkend kleurtje:
[ afbeelding ]
100k coins en ik betaal je dr Oetker pizzaquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, ik wilde eigenlijk nog Fifa spelen maar ik moet naar huis, anders moet ik zelf koken en betalen
ziek schotquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En om dat even te onderstrepen![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141198155
Gewoon pizza in een goede pizzeriaquote:
Quit voor rust @ 1.01quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen een 1,5* team met 33 chemistry in een 5-2-1-2 met een keeper op CM.
je moet hem wel respect geven voor zijn creativiteitquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen een 1,5* team met 33 chemistry in een 5-2-1-2 met een keeper op CM.
quote:
0-1 achter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je moet hem wel respect geven voor zijn creativiteit
Doe ik ook weleens expres, maar dan buig ik het in 10 minuten om naar 5-1 en stopt hij alsnogquote:
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens expres, maar dan buig ik het in 10 minuten om naar 5-1 en stopt hij alsnog
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.Dit wordt een vermoeiend potje. En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
Je moet ook niet typen tijdens een wedstrijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
Doe ik er 5 minuten over om een bericht te sturen is het alweer 2-2. Wat gaat de tijd toch snel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.Dit wordt een vermoeiend potje. En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ] lijkt op [ afbeelding ] vind ik.
Palacio ST?quote:
Sony sponsort die shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom spelen die bekende voetballers altijd op de gaystation?
Nouja, als je vader er maar mee om kan gaan, toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe PS Store valt me tegen, werkt hakkelig en traag
Z is zentrum en Robinho heeft wel LM Palacio zou RM moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FIFA in het Duits denk ik, kijk die Sneijder.
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe PS Store valt me tegen, werkt hakkelig en traag
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, als je vader er maar mee om kan gaan, toch?
Ja design erg mooi, maar hij werkt zo hakkeligquote:
Hij heeft ook een rood schoentje (al zou die dat als RF ook hebben)quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Z is zentrum en Robinho heeft wel LM Palacio zou RM moeten zijn.
Ben jij een Turk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft ook een rood schoentje (al zou die dat als RF ook hebben)
Ik zit nooit in de storequote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja design erg mooi, maar hij werkt zo hakkelig
Zit weer even wat oude spelletjes te downloaden, en demo'squote:
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.quote:
Ikke niet snap.quote:
Omdat ik dacht dat je Turks wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.
Hoezo vraag je dat opeens
Gewoon een gokje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.
Ik snapte 'm ook niet, maar ik moest lachen omdat het zo random was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Ikke niet snap.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren. heeft zojuist met 3-2 verloren.
Nee. 5-3 gewonnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Waarom praten jullie over mij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je Turks was
Rijst en Mathijs zeiden van niet.
Vraag of ze problemen hebbenquote:
Heb jij problemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag of ze problemen hebben
Omdat we roddelen.quote:
Helaas, 0 chemistry zolang er geen dubbele nationaliteiten in FUT zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat we roddelen.
En omdat we tegen 'The Young Turks' moesten. Toen zei Rijst dat we tegen KrAlex moesten en toen zei ik dat jij ook meedeed
Wel goed doen, ' Eh wollah sahbi waz jou probleem'quote:
Daarom wonnen we ook na een ragequit bij 3-1.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helaas, 0 chemistry zolang er geen dubbele nationaliteiten in FUT zitten
die reactiequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk dit dan.
[tk] Xbox360 titels *pakket*
Het spijt me, ik begrijp niet wat u bedoelt. Kun u het ook anders verwoorden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel goed doen, ' Eh wollah sahbi waz jou probleem'
Dat was Mathijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat we roddelen.
En omdat we tegen 'The Young Turks' moesten. Toen zei Rijst dat we tegen KrAlex moesten en toen zei ik dat jij ook meedeed
Nu pas?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is(
Nu dus 6 digits in my bank account [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verkocht net een Pepe voor 1200, 4x de inkoopprijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is(
[ afbeelding ]
ALLEMAAL FAKE GELD.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wat IF's ter waarde van ongeveer 200K en nog 600K aan teams.quote:
Kijk maar uit, de VVD pakt het straks allemaal af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wat IF's ter waarde van ongeveer 200K en nog 600K aan teams.
Gelukkig zit DS2 op de xbox en ik niet. En daarnaast heb ik niks verder met de markt gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij hebt de markt verneukt
kijk nou wat je darksonic hebt aangedaan
Wel, de markt overvloeden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gelukkig zit DS2 op de xbox en ik niet. En daarnaast heb ik niks verder met de markt gedaan.
Overvloeden?quote:
oh jij bent zon eentje van alleen maar profiterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Overvloeden?Ik heb geen speler op de markt gezet toen....
Nee hoor ik heb wel gequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij bent zon eentje van alleen maar profiteren
ik weet genoeg bedankt gr gr rikquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel ge [ afbeelding ]
gekutrakket?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel ge [ afbeelding ]
Want je hebt het zelf niet gedaan?quote:
quote:
Ik trade ook niet meer, zit op de 300k nu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Ben ik de enige die niet meer actief trade?![]()
Enige upgrade in mijn team op dit moment is Ribéry, die imo zwaar overpriced is. Daarnaast weinig zin om hier oor te sparen.
Alleen nog aan het potjes spelen en wachten op nieuwe IF spelers
Ik ben aan het wachten op een topsilver IF.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Enige upgrade in mijn team op dit moment is Ribéry, die imo zwaar overpriced is. Daarnaast weinig zin om hier oor te sparen.
Wie is het?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Ajacied7 thanks, net 8k per speler winst gemaakt op je Pricefix!
Ik heb aan het begin een weekje actief getrade en koop nu gewoon af en toe wat discard IF's en dat is het. Heb totaal geen zin om een gouden topteam te maken en heb veel meer coins dan ik uit kan/wil geven atm, dus dat is prima. Hier kan ik wel een paar maanden mee vooruit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Hoeveel is dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin een weekje actief getrade en koop nu gewoon af en toe wat discard IF's en dat is het. Heb totaal geen zin om een gouden topteam te maken en heb veel meer coins dan ik uit kan/wil geven atm, dus dat is prima. Hier kan ik wel een paar maanden mee vooruit.
Heb er ook al 2 verkocht, prijs is ook flink opgedrevenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Ajacied7 thanks, net 8k per speler winst gemaakt op je Pricefix!
atm 500k in coins en ook nog zoiets qua waarde aan IF's en trainingskaarten die ik later ga verkopen.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:58 schreef NumberSeven het volgende:
De beste fut speler aller tijden; http://piv.pivpiv.dk/
OMG it's alive.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:08 schreef marcie216 het volgende:
Hallo, ben ik weer
hopelijk is alles goed hier?
Ik ga een 4231 teampje maken, maar ik vroeg me af wie op CAM. Dembele/sessegnon/kagawa/oscar.
Op CF staat Podolski
ja van lindgren is wel jammer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lindgren ook en Tauch misschien ook wel
quote:
Gelukkig ben ik er een keer niet bij betrokkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lindgren ook en Tauch misschien ook wel
Free Lindgren UI weerquote:
Ze hadden een V&A topic verwoestquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben ik er een keer niet bij betrokken![]()
Wat is er gebeurd ?
Ik heb dan zeker iets gemist want er gebeurden toch geen dingen waarvoor bans uitgedeeld kunnen worden, of was het op een ander deel van het forum?quote:
Ik maar ben op werk man, als je er een kan maken en kan puushen dan zet ik hem wel als UIquote:
Ik heb alleen maar paintquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maar ben op werk man, als je er een kan maken en kan puushen dan zet ik hem wel als UI
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee marcie heb je al beatsquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:08 schreef marcie216 het volgende:
Hallo, ben ik weer
hopelijk is alles goed hier?
Ik ga een 4231 teampje maken, maar ik vroeg me af wie op CAM. Dembele/sessegnon/kagawa/oscar.
Op CF staat Podolski
Ik hoef niet eens te klikken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:22 schreef Fuszy het volgende:
Hoppaaaa, nieuwe GTA V-Trailer online!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
Wat is het rustig hier, waar is iedereen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
Wat is het rustig hier, waar is iedereen?Toen ik je spoiler opende kreeg ik een boksende vrouw in een advertentie tegenover me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
hoiquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Fuszy het volgende:
Jongens laat je toch niet elke keer bannen. Zo komen we nooit bij de 2000 topics
hoi 2000 topics halen hequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Een kapotte console opsturen en voor 134 euro een andere retour krijgen of beter voor 100 euro meer een nieuwe kopen?
Ik denk allemaal dat de console die ik dan terugkrijg ook ooit onder gezeken is door een hond en vlug vlug is opgelapt
Belachelijk inderdaad dat je niet gewoon je eigen terug krijgtquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Een kapotte console opsturen en voor 134 euro een andere retour krijgen of beter voor 100 euro meer een nieuwe kopen?
Ik denk allemaal dat de console die ik dan terugkrijg ook ooit onder gezeken is door een hond en vlug vlug is opgelapt
Gewoon een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Een Xbox 360 met 250GB HDD, Halo 4 en een Kinect kopen voor ¤233.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Heb net mijn playstation uit mekaar gehaald en krijg die ouwe zeiklucht niet meer uit m'n neusquote:
Hoe komt je hond op de PS3 terecht, heb je die op de grond staan in de woonkamer ofzo of klim jouw hond op de meubels of trekt hij de kast open?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb net mijn playstation uit mekaar gehaald en krijg die ouwe zeiklucht niet meer uit m'n neus![]()
Had ik de helpdesk gebeld (!), zegt die knakker; Laat hem anderhalve week drogen, dat is mijn advies.
Anderhalve week.. tsss mafkees
Dat gaat alleen maar meer corroderen. Je kunt 'm proberen te föhnen, om het corroderen tegen te gaan, maar ik ben bang dat de zure pies roet in het eten gaat gooien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb net mijn playstation uit mekaar gehaald en krijg die ouwe zeiklucht niet meer uit m'n neus![]()
Had ik de helpdesk gebeld (!), zegt die knakker; Laat hem anderhalve week drogen, dat is mijn advies.
Anderhalve week.. tsss mafkees
Heb m'n ps3 op het onderste plankje van het tvmeubel staan, pishoogte dus..quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komt je hond op de PS3 terecht, heb je die op de grond staan in de woonkamer ofzo of klim jouw hond op de meubels of trekt hij de kast open?
Maak is een foto van je PS3, ik vind het nog steeds grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb m'n ps3 op het onderste plankje van het televisiemeubel staan, pishoogte dus..
Bij mij moeten ze (heb twee honden) de trap op lopen wat ze al niet durven, daarna moeten moeten ze de deur van mijn kamer open maken wat ze al niet kunnen en dan moeten ze op de kast springen wat ze ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb m'n ps3 op het onderste plankje van het tvmeubel staan, pishoogte dus..
Ik maak zo een foto van mijn hond.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:45 schreef pascal08 het volgende:
Maak is een foto van je PS3, ik vind het nog steeds grappig.
Bij mij ligt het slaapkussen van de hond voor het tvmeubel, hij hoeft dus alleen op te staan en zijn poot op te tillenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef DutchSL het volgende:
Bij mij moeten ze (heb twee honden) de trap op lopen wat ze al niet durven, daarna moeten moeten ze de deur van mijn kamer open maken wat ze al niet kunnen en dan moeten ze op de kast springen wat ze ook niet kunnen.Wat wel kan en ook gebeurd is, is dat mijn moeder tijdens het schoonmaken de controller in een emmer water laat vallen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik maak zo een foto van mijn hond.
"Gratis af te halen"
Goede huisinrichtingquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij ligt het slaapkussen van de hond voor het tvmeubel, hij hoeft dus alleen op te staan en zijn poot op te tillen
Dan vraag je er ook gewoon om.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij ligt het slaapkussen van de hond voor het tvmeubel, hij hoeft dus alleen op te staan en zijn poot op te tillen
Mijn hond ging vroeger altijd achter de bank liggen als 'ie in de huiskamer had gescheten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze is ook zo geniaal:quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn hond ging vroeger altijd achter de bank liggen als 'ie in de huiskamer had gescheten.
Dit is de daderquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop nu echt op een foto van een hond met zo'n droge bakkes, dan heb ik het helemaal niet meer.
ouwe kwijlbalquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
Hij kijkt erbij alsof 'ie Steven Seagal is.
Dan zou ik ook je PS3 onderpissenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik liet hem even meegenieten van mijn overheerlijke pizza zonder hem wat te geven
yepquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn jullie aan het clubben poker?
Ik kan nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
clubsss
en vette vid Pascal, had 'm nog niet gezien
vrijdag 2 november 2012quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan nietBen bezig met school.
Ik wil graag maar ik ben op het werkquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
clubsss
en vette vid Pascal, had 'm nog niet gezien
Geen zin om het op zondag te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vrijdag 2 november 2012
maar ok
ahh oke jammer. Tijd voor een ps3 op het werk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil graag maar ik ben op het werk
Omdat je tampertquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Aguero het volgende:
Ik heb ineens 10 ongeopende promopacks, iemand enig idee waarom dat zou kunnen zijn?
Die zijn van mij, mag ik ze terug?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Aguero het volgende:
Ik heb ineens 10 ongeopende promopacks, iemand enig idee waarom dat zou kunnen zijn?
Wat zit erin?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:33 schreef Aguero het volgende:
Rape.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:31 schreef BDIL het volgende:
Hhahahahahahahaha GJE wordt kapot gebashed door gasten in het GTA forum, omdat hij slim wou doen![]()
Jammer dat ik niet kan puushenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kent de feiten dus ook niet
quote:
paint+imgurquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan puushenGast je wordt op je plek gezet daar
Ga eerst je feiten na voordat je dom meelult over shit waar je niks vanaf weetquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke ten eerste toen de PS3 uitkwam zat je in fucking groep 5 ( over de eerdere versies ga ik niet beginnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga eerst je feiten na voordat je dom meelult over shit waar je niks vanaf weet
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Damn, waar moet ik beginnen. Ik heb de eerste gehad in 2007 inderdaad. En hij was geen 800, maar 600 euroquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke ten eerste toen de PS3 uitkwam zat je in fucking groep 5 ( over de eerdere versies ga ik niet beginnen) Ik weet dat de aller eerste PS3 versie ook PS2 spellen kon spelen, maar daarna niet meer. Jij hebt zeker wel de eerste PS3 van 800 euro gehad ?
![]()
Richmond dicht
Wil je nu een onderscheiding ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, waar moet ik beginnen. Ik heb de eerste gehad in 2007 inderdaad. En hij was geen 800, maar 600 euro
Nee, wat wil jij?quote:
Gast je begon op mijn reactie dat Xbox 360 geen San Andreas hadquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, wat wil jij?
Jij bent hier degene die de slimmerik uit wilt hangen hoor
Tsja ik snap Iwan zijn punt ook niet helemaal. Nu denkt hij gelijk te hebben omdat hij ouder is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
In deze moet ik toch in de GJE corner gaan staan hoor..
Even wennen hier.
Wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast je begon op mijn reactie dat Xbox 360 geen San Andreas haden toen werd je op je plek gezet door anderen.
Wie slimmer is hebben we al getest, ik hoef me niet meer te bewijzen voor een 15 jarige
Als ik PS3quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat?
[ afbeelding ]
Normale vraag met een normaal antwoord.
Nee hoor, want anderen wisten ook niet of die op Live aanwezig was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ik PS3zeg dan is het tegenovergestelde toch logisch
Ja maar dat merkte zij ook niet op uit je eerste vraag ofwel ? Want je benadrukte dat pas nadat op je eerste vraag was geantwoord.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, want anderen wisten ook niet of die op Live aanwezig was.
topic is toch dood door alle bansquote:
Nou, dan was jouw al te logische opmerking toch niet zo logischquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar dat merkte zij ook niet op uit je eerste vraag ofwel ? Want je benadrukte dat pas nadat op je eerste vraag was geantwoord.
hier nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
topic is toch dood door alle bans
BTW Web app ligt eruit server maintenance
Dan heb jij zeker een PS3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, dan was jouw al te logische opmerking toch niet zo logisch
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie vergelijking slaat nergens opquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus nu bedoel je xbox, oh dat is logisch
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Mijn opmerking kapenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou klaar Iwan?
quote:
Nee wat jij zegt slaat ergens op. Je probeert nogal geforceerd GJE 'op zijn plek' te zetten. Ik heb even in het GTA topic gekeken maar hij wordt daar helemaal niet 'gebasht'. Om dan vervolgens jezelf weer boven hem te plaatsen vind ik ook nogal kinderachtig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergelijking slaat nergens op
Daar komt de moraalridder weerquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt slaat ergens op. Je probeert nogal geforceerd GJE 'op zijn plek' te zetten. Ik heb even in het GTA topic gekeken maar hij wordt daar helemaal niet 'gebasht'. Om dan vervolgens jezelf weer boven hem te plaatsen vind ik ook nogal kinderachtig.
Nee, oke, je zat helemaal goed. Even iemand wegzetten met een loze opmerking zonder op de inhoud in te gaan. Verder ben jij hier gelukkig de meest volwassenequote:
Jammer dat je niet zo in de party doetquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, oke, je zat helemaal goed. Even iemand wegzetten met een loze opmerking zonder op de inhoud in te gaan. Verder ben jij hier gelukkig de meest volwassene
Want? Volgens mij gedraag ik mij daar helemaal niet anders, genoeg discussies met bijvoorbeeld Mathijs gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zo in de party doet
No shit sherlock, soort zoekt soortquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want? Volgens mij gedraag ik mij daar helemaal niet anders, genoeg discussies met bijvoorbeeld Mathijs gehad.
Iedereen met een afwijkende mening is bij jou koppig en wil de slimste zijn (Mathijs, GJE, ik). Wat is het probleem als iemand het niet me je eens isquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
No shit sherlock, soort zoekt soortAllebei koppig en de slimste willen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |