PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Even doorzetten dan na mijn tentamensquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden. Je hebt in principe maar 10 missies. Per opdracht moet je 3x pickpocketten. Je bent zo in 1 dag klaar
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar zo als jij het doet.
Alleen zou ik Vermaelen centraal doen.
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even doorzetten dan na mijn tentamens
[..]
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..
Vermaelen ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Alleen maar omdat die speelde?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, nu kan ik Manolev gaan pricefixenIk had gisteren nog die Amerikaanse LB van Hoffenheim voor 200 gekocht en voor 4.5k verkocht.
Niet meer dan Verm..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardquote:
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardIemand als Ikeme is ook duur omdat hij de enige Nigeriaanse GK is.
Daar zat geen verband tussen maar ik wilde het nog wel even vertellenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?
Had je hem dan voor 35 coins?quote:
quote:
ik heb groenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n lelijk blauw vak om je eigen posts.
Ik ben kleurenblindquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik mobiel ook, is wel handigquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerWas aan het teruglezen en kwam dit tegen. Ik kom niet meer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om dat even te onderstrepenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui's chemistrysletje; Chermiti, doet het trouwens helemaal niet slecht op de rechter CAM in een 4-2-2-2.
Dat is juist handig johquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik heb 'm iets subtieler. Een iets lichtere tint dan de normale posts.quote:
Mooien peentquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb bij VDM ook altijd een kenmerkend kleurtje:
[ afbeelding ]
100k coins en ik betaal je dr Oetker pizzaquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, ik wilde eigenlijk nog Fifa spelen maar ik moet naar huis, anders moet ik zelf koken en betalen
ziek schotquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En om dat even te onderstrepen![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141198155
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |