PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Even doorzetten dan na mijn tentamensquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden. Je hebt in principe maar 10 missies. Per opdracht moet je 3x pickpocketten. Je bent zo in 1 dag klaar
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar zo als jij het doet.
Alleen zou ik Vermaelen centraal doen.
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even doorzetten dan na mijn tentamens
[..]
Ik zou Vermaelen - Vertonghen - Kompany doen..Vermaelen is net zo snel als Vertonghen en die laatste is een stuk langer..
Vermaelen ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Alleen maar omdat die speelde?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, nu kan ik Manolev gaan pricefixenIk had gisteren nog die Amerikaanse LB van Hoffenheim voor 200 gekocht en voor 4.5k verkocht.
Niet meer dan Verm..quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen rent hij bij elke aanval mee naar voren.
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardquote:
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij speelde maar misschien is hij wel echt zoveel waardIemand als Ikeme is ook duur omdat hij de enige Nigeriaanse GK is.
Daar zat geen verband tussen maar ik wilde het nog wel even vertellenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar waarom dan het verband met dat je nu Manolev kan gaan pricefixen?
Had je hem dan voor 35 coins?quote:
quote:
ik heb groenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n lelijk blauw vak om je eigen posts.
Ik ben kleurenblindquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik mobiel ook, is wel handigquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerWas aan het teruglezen en kwam dit tegen. Ik kom niet meer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om dat even te onderstrepenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Chikhaoui's chemistrysletje; Chermiti, doet het trouwens helemaal niet slecht op de rechter CAM in een 4-2-2-2.
Dat is juist handig johquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik heb 'm iets subtieler. Een iets lichtere tint dan de normale posts.quote:
Mooien peentquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb bij VDM ook altijd een kenmerkend kleurtje:
[ afbeelding ]
100k coins en ik betaal je dr Oetker pizzaquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef StijnDa het volgende:
Hmm, ik wilde eigenlijk nog Fifa spelen maar ik moet naar huis, anders moet ik zelf koken en betalen
ziek schotquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En om dat even te onderstrepen![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141198155
Gewoon pizza in een goede pizzeriaquote:
Quit voor rust @ 1.01quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen een 1,5* team met 33 chemistry in een 5-2-1-2 met een keeper op CM.
je moet hem wel respect geven voor zijn creativiteitquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen een 1,5* team met 33 chemistry in een 5-2-1-2 met een keeper op CM.
quote:
0-1 achter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
je moet hem wel respect geven voor zijn creativiteit
Doe ik ook weleens expres, maar dan buig ik het in 10 minuten om naar 5-1 en stopt hij alsnogquote:
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens expres, maar dan buig ik het in 10 minuten om naar 5-1 en stopt hij alsnog
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.Dit wordt een vermoeiend potje. En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
Je moet ook niet typen tijdens een wedstrijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
Doe ik er 5 minuten over om een bericht te sturen is het alweer 2-2. Wat gaat de tijd toch snel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een finesse van buiten de zestien. Met rechts, van de rechterkant in de lange hoek.Dit wordt een vermoeiend potje. En terwijl ik dit typ wordt er weer gescoord. 0-2.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ] lijkt op [ afbeelding ] vind ik.
Palacio ST?quote:
Sony sponsort die shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom spelen die bekende voetballers altijd op de gaystation?
Nouja, als je vader er maar mee om kan gaan, toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe PS Store valt me tegen, werkt hakkelig en traag
Z is zentrum en Robinho heeft wel LM Palacio zou RM moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FIFA in het Duits denk ik, kijk die Sneijder.
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe PS Store valt me tegen, werkt hakkelig en traag
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, als je vader er maar mee om kan gaan, toch?
Ja design erg mooi, maar hij werkt zo hakkeligquote:
Hij heeft ook een rood schoentje (al zou die dat als RF ook hebben)quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Z is zentrum en Robinho heeft wel LM Palacio zou RM moeten zijn.
Ben jij een Turk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft ook een rood schoentje (al zou die dat als RF ook hebben)
Ik zit nooit in de storequote:Op vrijdag 2 november 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja design erg mooi, maar hij werkt zo hakkelig
Zit weer even wat oude spelletjes te downloaden, en demo'squote:
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.quote:
Ikke niet snap.quote:
Omdat ik dacht dat je Turks wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.
Hoezo vraag je dat opeens
Gewoon een gokje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Mijn biologische vader is een Turk, maar ik heb zelf enkel de Nederlandse nationaliteit.
Ik snapte 'm ook niet, maar ik moest lachen omdat het zo random was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Ikke niet snap.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren. heeft zojuist met 3-2 verloren.
Nee. 5-3 gewonnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Waarom praten jullie over mij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je Turks was
Rijst en Mathijs zeiden van niet.
Vraag of ze problemen hebbenquote:
Heb jij problemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag of ze problemen hebben
Omdat we roddelen.quote:
Helaas, 0 chemistry zolang er geen dubbele nationaliteiten in FUT zittenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat we roddelen.
En omdat we tegen 'The Young Turks' moesten. Toen zei Rijst dat we tegen KrAlex moesten en toen zei ik dat jij ook meedeed
Wel goed doen, ' Eh wollah sahbi waz jou probleem'quote:
Daarom wonnen we ook na een ragequit bij 3-1.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helaas, 0 chemistry zolang er geen dubbele nationaliteiten in FUT zitten
die reactiequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk dit dan.
[tk] Xbox360 titels *pakket*
Het spijt me, ik begrijp niet wat u bedoelt. Kun u het ook anders verwoorden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel goed doen, ' Eh wollah sahbi waz jou probleem'
Dat was Mathijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat we roddelen.
En omdat we tegen 'The Young Turks' moesten. Toen zei Rijst dat we tegen KrAlex moesten en toen zei ik dat jij ook meedeed
Nu pas?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is(
Nu dus 6 digits in my bank account [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verkocht net een Pepe voor 1200, 4x de inkoopprijsquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is(
[ afbeelding ]
ALLEMAAL FAKE GELD.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat hij verkocht is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wat IF's ter waarde van ongeveer 200K en nog 600K aan teams.quote:
Kijk maar uit, de VVD pakt het straks allemaal af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wat IF's ter waarde van ongeveer 200K en nog 600K aan teams.
Gelukkig zit DS2 op de xbox en ik niet. En daarnaast heb ik niks verder met de markt gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij hebt de markt verneukt
kijk nou wat je darksonic hebt aangedaan
Wel, de markt overvloeden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gelukkig zit DS2 op de xbox en ik niet. En daarnaast heb ik niks verder met de markt gedaan.
Overvloeden?quote:
oh jij bent zon eentje van alleen maar profiterenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Overvloeden?Ik heb geen speler op de markt gezet toen....
Nee hoor ik heb wel gequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij bent zon eentje van alleen maar profiteren
ik weet genoeg bedankt gr gr rikquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel ge [ afbeelding ]
gekutrakket?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel ge [ afbeelding ]
Want je hebt het zelf niet gedaan?quote:
quote:
Ik trade ook niet meer, zit op de 300k nu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Ben ik de enige die niet meer actief trade?![]()
Enige upgrade in mijn team op dit moment is Ribéry, die imo zwaar overpriced is. Daarnaast weinig zin om hier oor te sparen.
Alleen nog aan het potjes spelen en wachten op nieuwe IF spelers
Ik ben aan het wachten op een topsilver IF.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Ben ik de enige die niet meer actief trade?![]()
Enige upgrade in mijn team op dit moment is Ribéry, die imo zwaar overpriced is. Daarnaast weinig zin om hier oor te sparen.
Alleen nog aan het potjes spelen en wachten op nieuwe IF spelers
Wie is het?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:27 schreef zerokil het volgende:
Ajacied7 thanks, net 8k per speler winst gemaakt op je Pricefix!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |