abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118805894
Ik ga deze maken voor mijn vriend http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-cable-scarf

Ben benieuwd of het gaat lukken
pi_118806454
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef MarinaJozina het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Leuke knuffels en een schattig uiltje :)

@16nogwat: Wandelen? Lekker hoor! Het is hier regenachtig en saai grijs prutweer. Echt handwerkweer dus ;)

We hebben heerlijk van 11 tot 12 gewandeld, was fris maar wel lekker!! Nu is t hier ook aan t regenen en ga ik haken met t hondje op schoot :)
pi_118807048
Zo hè, wat gaan jullie hard zeg.heb niet alles terug gelezen afgelopen weken niet veel tijd gehad om te lezen.kwam er net achter dat er en app is, die maar even geïnstalleerd en in bad bijgelezen haha.heb wel wat dingen gemaakt, wacht nu op de foto, was ik zelf vergeten.nu bezig met de happy train van dc en de bloem van mala.wat grotere projecten, dus duurt nog even.haak niet zo snel als angel.

Leuke dingen zijn er gemaakt hoor.....leg mijn projecten even aan de kant voor een opdracht en moet nog een kraamcadeau en doe mee aan en swap
pi_118807133
Nu toch maar eens bij blijven lezen en wat meer reageren.ga zo op visite, vanavond lekker haken.fijne zondag!
pi_118808320
@ SpaceInvaders: Leuke sjaal! Is het moeilijk om kabels te haken? Kabels breien kan ik ook nog niet trouwens.

@ 16nogwat: Toen was ik pas net uit bed, maar hier was het toen al een beetje druilerig. Inmiddels is het echt vies. Ik blijf binnen!

Er staan nu kaasbroodjes in de oven en vriendje is een appeltaart aan het maken *O*
  zondag 4 november 2012 @ 16:17:44 #106
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_118811190
Lief aapje :D en die Lavender Bunny is tof zo, met die ruitjes in de oren en het hartje!!

ook mooi uiltje, knap hoor voor een eerste keer

Net verzoek van mn zus gehad of ik haakworkshop wil geven aan wat twitter mensen :) ben beneiuwd of dat wat gaat worden :)

Eindelijk helemaal thuis, zo ook maar weer de haaknaald oppakken...
  zondag 4 november 2012 @ 16:26:15 #107
244933 trovey
Nachtoele
pi_118811593
Leuke beestjes weer gezien. ^O^ Ik ben hier nu alle kleurtjes aan het verzamelen die ik in de loop der jaren verzameld heb en het gaat een soort regenboog grannystripdeken worden maar dan niet niet van ieder 1 kleur met een schakering van kleuren van die ene kleur. Morgen nog even een paar bakken op zolder bekijken voor de roze tinten en dan kan ik beginnen, de boel ligt nu in allemaal aparte plastic zakken (per kleur) klaar om te gebruiken. Wel even nu bekijken hoe de volgorde ook al weer was van een regenboog al ga ik me er niet strak aan houden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118812358
Haakze EsseEi! Spannend om zo'n workshop te geven. :)

@ trovey: rood oranje geel groen blauw indigo violet :P
pi_118813884
Oooooh... Ben al 2 dagen bezig met t konijntje uit t Zoomigurumi boek.. Vond de verhoudingen al zo gek, en nu met t been snapte ik ook al niet waarom ie zo kort wordt...
Zie ik opeens dat de rijen dus niet uitgeschreven staan maar als toer 11-15.. Heb ik dus elke keer maar 1 toer gedaan... Tuthola!!! :-(

Gelukkig met acryl gedaan, dus alles gaat zo direct de prul in..
En ik ga t patroon voor mezelf uitschrijven (alleen niet dat konijn, daar heb ik even geen zin meer in!!!)

[gaat zich schamen in een hoekje]
pi_118814303
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:

[ afbeelding ]
Supergaaf!
By DMB
pi_118815451
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:14 schreef MarinaJozina het volgende:
@ SpaceInvaders: Leuke sjaal! Is het moeilijk om kabels te haken? Kabels breien kan ik ook nog niet trouwens.

@ 16nogwat: Toen was ik pas net uit bed, maar hier was het toen al een beetje druilerig. Inmiddels is het echt vies. Ik blijf binnen!

Er staan nu kaasbroodjes in de oven en vriendje is een appeltaart aan het maken *O*
Geen idee nog nooit gedaan :o
Ga het proberen anders dan krijgt hij gewoon iets anders :D
pi_118815536
weer even binnenvallen met wat vraagjes:
Ik heb een babydekentje gehaakt met granny stripes.
- hoe doe je de laatste rij?
- hoe werk je al de losse draden in?
- hoe kan je nog een boord rond het dekentje haken?

bedankt voor jullie hulp!
pi_118815733
Hee liza, heb je al op de site van Lucy gekeken (Attic24), daar staat ook een rand als t goed is!
Losse draadjes weef ik ertussen met een stopnaald..
En ik zou de laatste rij afsluiten met vasten in de laatste stokjes en dan 2 of 3 lossen ertussen...
pi_118818390
oh wat leuk dat je een workshop mag geven zeg!!!! Ben benieuwd hoe het gaat. Hebben ze helemaal geen haakervaring?
pi_118818844
Even een vraagje aan de mensen die wel eens sjaals enzo haken:
Meestal wordt aangeraden om een grotere haaknaald te gebruiken dan op de wikkel van het garen staat, zodat het lekker los wordt. Maar hoeveel groter?
Ik heb garen liggen waarbij 2,5mm op de wikkel staat. Welke maat haaknaald kan ik dan het beste gebruiken? 4 of 4,5 ofzo? Of nog groter?
Smile, tomorrow will be worse...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 november 2012 @ 19:52:29 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118818933
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef BrainTeaser het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die wel eens sjaals enzo haken:
Meestal wordt aangeraden om een grotere haaknaald te gebruiken dan op de wikkel van het garen staat, zodat het lekker los wordt. Maar hoeveel groter?
Ik heb garen liggen waarbij 2,5mm op de wikkel staat. Welke maat haaknaald kan ik dan het beste gebruiken? 4 of 4,5 ofzo? Of nog groter?
sjaal dik garen liefst met een naald of 10.
Als 2,5 op wikkel staat zuo ik richtun de 5,5/6 eens proberen met een proefstukje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_118818940
Ik wil graag een col maken, maar wat voor wol kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb hier alleen catania en phildar 3, lijkt me niet handig.................Heeft iemand een goede tip?
pi_118818968
oh haha zie dat ik niet de enige ben met de vraag.........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 november 2012 @ 19:54:41 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118819018
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef crejo het volgende:
Ik wil graag een col maken, maar wat voor wol kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb hier alleen catania en phildar 3, lijkt me niet handig.................Heeft iemand een goede tip?
hier van de week de nigar van de zeeman gebruikt. Heerlijk warm.
En nu ook nog de 5 voor 4 actie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_118819065
bij onze zeeman hebben ze heel weinig..... niet zo'n grote plaats. Waar is dat van gemaakt? dan weet ik welke richting ik het beste kan opzoeken.
pi_118819197
Ik heb ook een vraagje! Ik ben bezig met de kerststal van Christel Krukkert, maar volgens mij is er iets... Ik ben nu bezig met het schaapje, maar ik kan nergens het patroon vinden voor de oortjes. Ze lijken ook niet op de oortjes van de os en/of de ezel, dus die kan ik niet gebruiken. Heeft iemand dit patroon ook en kan mij hierbij helpen? (ik heb het patroon uit de hobby handig)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 november 2012 @ 19:58:28 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118819198
Das jammer crejo. Deze zijn 0,99 ct per bolleke. Leuk in die actie.

75% acryl
25% wol
50 gram
87 m
Naald 5-6
Ze zijn er in felblauw/grijsblauw/zwart/grijs/felroze/zachtroze/rood en groen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 4 november 2012 @ 20:00:46 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118819305
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Dierenfan het volgende:
Ik heb ook een vraagje! Ik ben bezig met de kerststal van Christel Krukkert, maar volgens mij is er iets... Ik ben nu bezig met het schaapje, maar ik kan nergens het patroon vinden voor de oortjes. Ze lijken ook niet op de oortjes van de os en/of de ezel, dus die kan ik niet gebruiken. Heeft iemand dit patroon ook en kan mij hierbij helpen? (ik heb het patroon uit de hobby handig)
trui heeft dat patroon geloof ik, of was dat een andere kerststal :D

Zijn t driehoekjes oren? Dan zou je ze misschien nog zo kunnen maken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_118819324
net even online gekeken, kan ik ook online bestellen eventueel. Anders kijk ik morgen nog voor de zekerheid een keer. Was dit ook te gebruiken voor (baby)dekens? want daar is katoen niet heel handig voor he? Pluist het snel?
  zondag 4 november 2012 @ 20:06:10 #125
244933 trovey
Nachtoele
pi_118819572
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef MarinaJozina het volgende:
Haakze EsseEi! Spannend om zo'n workshop te geven. :)

@ trovey: rood oranje geel groen blauw indigo violet [ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/97af4099f3ac80b03fdff96ed76fe45e/http://i123.photobucket.c(...)inbow.gif]afbeelding[/url] ] :P
Ik knutsel wel wat in elkaar. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')