We hebben heerlijk van 11 tot 12 gewandeld, was fris maar wel lekker!! Nu is t hier ook aan t regenen en ga ik haken met t hondje op schootquote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef MarinaJozina het volgende:
Wat gaan jullie hard!
Leuke knuffels en een schattig uiltje
@16nogwat: Wandelen? Lekker hoor! Het is hier regenachtig en saai grijs prutweer. Echt handwerkweer dus
Supergaaf!quote:Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:
[ afbeelding ]
Geen idee nog nooit gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 15:14 schreef MarinaJozina het volgende:
@ SpaceInvaders: Leuke sjaal! Is het moeilijk om kabels te haken? Kabels breien kan ik ook nog niet trouwens.
@ 16nogwat: Toen was ik pas net uit bed, maar hier was het toen al een beetje druilerig. Inmiddels is het echt vies. Ik blijf binnen!
Er staan nu kaasbroodjes in de oven en vriendje is een appeltaart aan het maken
sjaal dik garen liefst met een naald of 10.quote:Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef BrainTeaser het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die wel eens sjaals enzo haken:
Meestal wordt aangeraden om een grotere haaknaald te gebruiken dan op de wikkel van het garen staat, zodat het lekker los wordt. Maar hoeveel groter?
Ik heb garen liggen waarbij 2,5mm op de wikkel staat. Welke maat haaknaald kan ik dan het beste gebruiken? 4 of 4,5 ofzo? Of nog groter?
hier van de week de nigar van de zeeman gebruikt. Heerlijk warm.quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef crejo het volgende:
Ik wil graag een col maken, maar wat voor wol kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb hier alleen catania en phildar 3, lijkt me niet handig.................Heeft iemand een goede tip?
trui heeft dat patroon geloof ik, of was dat een andere kerststalquote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Dierenfan het volgende:
Ik heb ook een vraagje! Ik ben bezig met de kerststal van Christel Krukkert, maar volgens mij is er iets... Ik ben nu bezig met het schaapje, maar ik kan nergens het patroon vinden voor de oortjes. Ze lijken ook niet op de oortjes van de os en/of de ezel, dus die kan ik niet gebruiken. Heeft iemand dit patroon ook en kan mij hierbij helpen? (ik heb het patroon uit de hobby handig)
Ik knutsel wel wat in elkaar.quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef MarinaJozina het volgende:
Haakze EsseEi! Spannend om zo'n workshop te geven.
@ trovey: rood oranje geel groen blauw indigo violet [ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/97af4099f3ac80b03fdff96ed76fe45e/http://i123.photobucket.c(...)inbow.gif]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |