Ik vond mezelf al zo onhandig doen met dat ding maar dacht dat het gewoon aan mij lagquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAAR![]()
Het zijn gewoon dat soort passen gelamineerd en al.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar het ziet er dus uit als een pinpas, qua vorm? Dan snap ik wel dat het wat duurder is idd.
Bij ons staan de kaartjes sinds gisteren ook klaar. Alleen nog even de jongens of meisjes variant kiezen, en dan idd dingen als gewicht/datum aanpassen.
precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:40 schreef Troel het volgende:
Zowel Ruben als Jochem hadden hetzelfde geboortekaartje, alleen met andere gegevens
Jaquote:
Tja er was gewoon geen soortgelijk kaartje in dezelfde stijl te vinden en voor minder leuk dan wat we hadden, wilde ik ook niet gaan. Dit kindje was net zo welkom als de eerstequote:Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef Estrys het volgende:
En mijn moeder vond het al erg dat mijn nichtje dat een half jaar na mij kwam hetzelfde kaartje had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |