abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118746513
Ik heb hoge verwachtingen geschept met het geboortekaartje van de eerste. Maar eigenlijk heb ik geen zin om het weer zelf te ontwerpen en het in dezelfde lijn te doen. Dat was vier jaar geleden leuk, nu ben ik volwassen O-)
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:57:56 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118746942
Lol omg die foto's en de discussie van dat kolven... :o :D :')
Enne, geboortekaartjes, ja.. Duur. Wij hadden iets van 90 kaartjes en waren 225 kwijt dacht ik. Wel echt een mooi kaartje, goed drukwerk, goede service en incl enveloppen die we van te voren ook konden krijgen. Ik wilde graag wat moois dus ja..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118747484
Ik heb niet veel kaarten dit keer (denk iets van 50 totaal .. vriend moet nog ff kijken wie hij wil sturen) maar drukkosten zijn al in de 100,- en dan nog kaarten van 1,25 de stuk... Dat tikt wel aan! Volgens mij is het ook een echt hollands iets, dat kaarten versturen :P Alleen wij zijn zo gek om grof geld te betalen voor een kaartje wat (bijna) iedereen na een tijd weer weggooid, en dat allemaal om te melden dat je kind is geboren :P
pi_118747602
Ik vind het zo belachelijk duur :Y
pi_118748035
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat vond ik bij die symphony zo fijn. Dan zette ik ze er goed recht op, heel precies. Want tepelkloven en weet ik het. Stonden ze goed, moest ik dat kreng nog aanzetten. ja HOE dan? Ik heb mijn handen hier en het knopje zit DAAR :( ;)
Ik vond mezelf al zo onhandig doen met dat ding maar dacht dat het gewoon aan mij lag :D
Heb uiteindelijk steeds maar eentje goed gedaan, ding aan en dan die ander erop.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:40:32 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_118748182
Zowel Ruben als Jochem hadden hetzelfde geboortekaartje, alleen met andere gegevens :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118748523
Lot een meisje :D *O* wat leuk!!

Ophelia bevallen?? Jeeee *O* *O*

Veel mijlpalen vandaag *O* waaronder ik en Logi :P 24 weken alweer :o

Vulpenballetje welkom terug :* :* ik hoop op een plakkerd

Logi goed te lezen dat het iets beter gaat. Rustig aan hoor. En dat bukboeren herken ik niet :D Wel heb ik het idee dat mn maag af en toe n stoot krijgt en dat ik dan maagzuur opgeef :9
maar meestal als jij iets hebt heb ik t n paar dagen later ook dus wie weet... :')
pi_118748629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar het ziet er dus uit als een pinpas, qua vorm? Dan snap ik wel dat het wat duurder is idd.

Bij ons staan de kaartjes sinds gisteren ook klaar. Alleen nog even de jongens of meisjes variant kiezen, en dan idd dingen als gewicht/datum aanpassen.
Het zijn gewoon dat soort passen gelamineerd en al.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118749594
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:40 schreef Troel het volgende:
Zowel Ruben als Jochem hadden hetzelfde geboortekaartje, alleen met andere gegevens :P
precies hetzelfde?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:40:16 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_118749615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

precies hetzelfde?
Ja :) Ook met het idee dat ze na verloop van tijd samen op een kamer kwamen te liggen en het kaartje in stijl van de slaapkamer was ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118749666
En mijn moeder vond het al erg dat mijn nichtje dat een half jaar na mij kwam hetzelfde kaartje had. :D
pi_118750095
Zou zelf niet 2x voor hetzelfde kaartje kiezen, denk ik zo, maar vind dat wel een stuk minder erg als dat je nichtje een zelfde kaartje krijgt. Wat dat betreft kies je een kaart toch omdat je het ergens bij jezelf vind passen, net zoals je kinderen, niet zoals je nichtje.
pi_118750283
We ontwerpen zelf ons kaartje aangezien we allebei vormgever zijn, maar ik heb al vaker kaartjes voor vriendinnen gemaakt en dan komt een repro er steeds het goedkoopst uit. Dat is dus alleen de productie voor een gewoon dubbelzijdig kaartje (alle kanten bedrukt). Enveloppen kun je in alle kleuren voor een prikkie online kopen. Zit echt verschil in per winkel dus dat is even vergelijken. Voor het laatste kaartje, 75 stuks, bij de repro/printshop ¤ 125,-.

Kan me trouwens voorstellen dat een kaart uit een boek nog goedkoper is, maar ik wil zelf natuurlijk graag een uniek kaartje.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:25:58 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_118751063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:41 schreef Estrys het volgende:
En mijn moeder vond het al erg dat mijn nichtje dat een half jaar na mij kwam hetzelfde kaartje had. :D
Tja er was gewoon geen soortgelijk kaartje in dezelfde stijl te vinden en voor minder leuk dan wat we hadden, wilde ik ook niet gaan. Dit kindje was net zo welkom als de eerste :) Daarom uiteindelijk hetzelfde kaartje :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_118751599
Casper en ik zijn weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk was in orde (kostte wel 3 metingen) en daarna een echo gehad. Alles zag er weer in orde uit. Caspertje is echt een jongetje, dat liet ie nog even fijn zien.
Even leek het erop dat zijn buikomtrek enorm groot was. De gyn had het over een omtrek gelijk aan 41 weken. Maar ze had weer een foutje gemaakt. De meting daarna was het weer goed op termijn. Ze schat in dat Casper met 40 weken zo'n 7 a 7.5 pond is.
Over een week weer terug.
*poef* nu is het weg
pi_118754397
Ahhh, weekend, dat werd tijd :D
Gisteren voor het eerst naar een zwangerschapscursus geweest, best ok, beter dan verwacht eerlijk gezegd. Vorige week een proefdruk van het geboortekaarte ontvangen, helemaal blij mee. Ik heb er eigenlijk helemaal nog niet naar gekeken wat de kaartjes gaan kosten, manlief vond deze het mooiste en hij mocht het (blijkbaar) beslissen. ;)
Vorige week ook het laatste stuk van de kinderwagen binnen gekregen, het hartje weer gehoord bij de vk, en hele dagen getrappel en gepruts in mijn buik :D
Allemaal leuke dingen dus!

Desondanks ben ik verder niet vooruit te branden, loop ik daar teveel over te zeuren, waardoor ik mezelf (en mijn omgeving vast ook) teveel irriteer, waardoor ik nog meer zeur en klaag, en zo is het cirkeltje weer mooi rond. Het enige wat hier mist is dat ik eigenlijk niks te klagen heb...irritant! ;)
pi_118755731
Bijna op zes maanden Zillah!!
Klagen mag heus wel (soms). En is ook best lekker zo nu en dan ;)
pi_118758544
Ophelia, je lange wachten is beloond, gefeliciteerd meid!

Vulpenballetje, gefelciteerd. En nu lekker blijven plakken!

Verder alles gelezen, maar om nu nog te reageren is vaak zo mosterd na de maaltijd. Ik kan jullie vaak niet bijhouden hoor.

Dus lekker een egopost hier:
Inmiddels bijna 17 weken zwanger en ik hoop dat ik de kleine snel ga voelen. Zeker omdat ik af en aan nog steeds (oud) bloed verlies. Iedere ochtend dat het zo is, schrik ik me kapot en begint het broekloeren weer.
Ik hoef er de vk niet voor te bellen, want ze kunnen niks voor me doen en het betreft steeds oud bloed. Mocht dat veranderen en toenemen, dan moet ik wel bellen.
Gelukkig woensdag weer controleafspraak.
Maar ik merk dat het erg zwaar valt. Ik vind het emotioneel heel pittig door de goede dagen afgewisseld te krijgen met stressdagen door bloedverlies. Onbezorgd zwanger zijn zit er even niet in.
Daardoor kruip ik heel erg in mijn coconnetje en heb ik genoeg aan mezelf en gezin. Ik trek al het bijkomende gewoon heel slecht.
Ik lees dus mee, maar heb gewoon ook weinig te melden. Heb ook geen zin in alleen klaagposten.
En spuit11 reacties zijn ook niet handig....
Verder gaat het prima hoor, lichamelijk trek ik het bijzonder goed itt de vorige x en daar ben ik heel blij mee.
pi_118758663
Danic ik kan me helemaal voorstellen dat het je toch niet lekker zit. Maar zo te horen zit het eigenlijk hartstikke snor! Hopelijk geeft de controle je wat rust en houdt het bloedverlies snel op, zodat je wat meer kunt ontspannen!
pi_118758748
Poging 3 want mijn post blijft niet plakken: maar we hebben 2 jongensnamen!! Het leek me onmogelijk, maar ineens bedacht ik ze in 5 minuten na elkaar. En ze zijn nog goedgekeurd ook!!
pi_118758847
Suiker, het zit ws ook goed hoor, want de bloedingen komen ws door de laagliggende placenta. Als ik langer zwanger bent verplaatst deze zich als het goed is en dan zou het bloeden ook moeten stoppen. Maar zolang het duurt, blijfo ik onrustig....
Ik kan er niks aan doen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:34:54 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_118758918
Vulpenballetje *O* top!

Danic :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 november 2012 @ 06:18:28 #123
381212 Gulara
From the future
pi_118766573
Ophelia bevallen! *O*

L0t een meisje. O+

Vulpenballetje welkom! :)

Vandaag contact gehad met onze to-be verloskundige stagiaire. Hier wordt dat niet vanuit de opleiding geregeld maar moet je dus zelf lopen leuren met briefjes in het ziekenhuis of je met mensen mee mag lopen. Ik kreeg vandaag een heel enthousiast mailtje van d'r dat ze er veel zin in heeft. En om binnenkort af te spreken om elkaar te leren kennen.
Ik ben helemaal enthousiast want het werkt twee kanten op: wij zijn heel erg gebaat met iemand die meegaat naar alle afspraken en ons wegwijs maakt in het hele zwanger&beval gebeuren. En voor haar is het natuurlijk een manier om van alles te leren. Ze was ook heel erg benieuwd hoe het er in Nederland aan toe ging, dus maar goed dat ik hier meelees kan ik haar daar ook nog wat over vertellen.
Heel fijn dus om wat extra expertise te hebben en hopelijk ook gewoon een fijn iemand waar we een leuke klik mee hebben die de zwangerschap (en bevalling) kan volgen. Zo ver weg in een vreemd land vind ik dat stiekem ook wel fijn. :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 07:03:40 #124
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118766622
ooooh ik loop hopeloos achter hier zie ik al

vulpenballetje welkom terug *O*
en een *O* voor caspertje van kaatjejannie die toch niet zo'n grote buik blijkt te hebben.

en gulara dat lijkt me echt fijn dat je zo iemand hebt die het hele traject met je ingaat, lijkt me wel appart maar omdat je in het verre buitenland zit ook lekkerdat je er steun aan hebt.

hier begon de dag ook al weer vroeg, ik kan gewoon niet meer in m'n bed liggen m'n heupen doen echt pijn van op m'n zij liggen :(
dan maar beetje internetten en zo maar even gamen totdat de rest eens uit bed komt :')
W
Z
E
pi_118766627
Goedemorgen. En nee ik ben niet uit bed gevallen. Alles nog in diepe rust hier. Een keer in de zes/acht weken ga ik lekker op zaterdag om 7:30 naar de kapper. Het is zonder afspraak vanaf die tijd en bovendien lekker rustig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')