Tjah, een gat graven om het andere mee te vullen zeg maarquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jazeker. Genoeg mensen voorbij zien komen waarvan ik mij afvraag hoe ze het in godsnaam bedenken om NOG een keer geld te lenen
- Coordinator postbezorging (40 uur)quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Waar ga je op solliciteren?
Ja dat klopt. Maar als je geen werk wilt dan volg je mn tip toch niet op. Succes verder hequote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef YebCar het volgende:
[..]
je zegt toch :
[..]
Dus jij werkt bij een externe call center bedrijf. Maar je verwijst werkzoekende door naar zorgverzekeraars?
Afwisselend, succes!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- Coordinator postbezorging (40 uur)
- administratief medewerkster (25 uur)
Is echt afhankelijk van het type werk wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
Wtf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen
Ja kloptquote:
Iets wat belangrijk voor je is? Of bijv. iets wat typisch voor jou is zoals iets kleurigs of iets wat je in het dagelijks leven gebruikt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Ik ben ergens uitgenodigd, maar nu moet ik me gaan voorstellen aan hen in vijf minuten aan de hand van een voorwerp dat ik moet meenemen.......dat vind ik nog wel lastig om te verzinnen...tips iemand?
ik heb dat eens moeten doen aan de hand van mn sleutelbos. dat je je sleutels gebruikt om te vertellen waar ze van zijn en waarom ze belangrijk zijn etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Je waardigheid meenemen is in ieder geval geen optiequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Voor wat voor een soort baan is datquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Bij Lush zeker? Sommige mensen hadden toen een moodboard gemaakt. Is 1 voorwerp maar je kan veel meer over jezelf laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Koningin het volgende:
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Voor wat voor een soort baan is dat
Neem een mooie stijlvolle urn mee XD of om te laten zien dat je echt passie, doorzettingsvermogen hebt en kan plannen een hele grafsteen laten bezorgen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.
Heb je geen sierraad ofzo dat je veel draagt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat om een baan bij een uitvaartbedrijf. De baan is als ondersteuning van eigenlijk alles en iedereen. Veel regelwerk, ad hoc en sociaal natuurlijk. Ze hebben veel reacties gehad en willen zo op een snelle manier meerdere mensen tegelijk leren kennen.
En dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb je geen sierraad ofzo dat je veel draagt?
Goed idee. Ik hou van kamperen. Alleen niet van rond reizen, maar daar is wel een mouw aan te passen. Danke.quote:zaterdag 3 november 2012 @ 21:35 • 86
Tinkepink
Een tent. Op den bonnefooi reizen eist ad hoc regelwerk, flexibiliteit en sociaal benul. Moet je wel van kamperen houden natuurlijk
Ik vind dat wel een goede! En dan de tent ter plekke in 5 minuten opbouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Een tent. Op den bonnefooi reizen eist ad hoc regelwerk, flexibiliteit en sociaal benul. Moet je wel van kamperen houden natuurlijk
Hun sollicitatiemethode. En als je daar niet aan mee wilt doen, dan geen baan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat is next? Gezellig een stukje cabaret op je sollicitatiegesprek? "Ik ben annie, 32 jaar en ik doe 'meep meep' na"?
We zijn toch met z'n alle gek geworden als je met je knuffel naar een sollicitatiegesprek moet omdat het zo lekker veel over je verteld? Kom nou toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |