ik kan het gewoon niet ik heb zo een hekel aan dailies en daarom vind ik het zo kut dat je ze moet doenquote:
serieus? dan kom je tog niet meer aan iets anders toequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:25 schreef Olment het volgende:
[..]
serieus? dan kom je tog niet meer aan iets anders toe
damn, k ben alleen met de klaxxi al ruim een uur bezig als ik die kill 40 quest hebquote:
ik kreeg tag op 5 % en deed 200k healingquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Blistering het volgende:
Hier wordt Galleon voor m'n neus gekilled en wil men de tag niet sharen, jammerlijk.
Ik share ook HELEMAAL niks meer qua rare/elitesquote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Blistering het volgende:
Hier wordt Galleon voor m'n neus gekilled en wil men de tag niet sharen, jammerlijk.
hoezo niet? galleon moet je wel sharen op hele drukke servers anders heeft niemand ooit een killquote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik share ook HELEMAAL niks meer qua rare/elites
al te vaak gehad dat ik iemand invite geef en dan wint hij net het rare item ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoezo niet? galleon moet je wel sharen op hele drukke servers anders heeft niemand ooit een kill
ja ok dat soort dingen niet maar bij world bosses is het een ander verhaalquote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Olment het volgende:
[..]
al te vaak gehad dat ik iemand invite geef en dan wint hij net het rare item ofzo
Vorige week nog zon een of ander pandaria rep improve ding gedropt, iemand anders die ik geinvite had nakt ermee weg en sellt het later voor 25k.
neu, als andere in mijn ogen mij erbij naaien, dan doe ik het gewoon terug, er zijn te veel mensen die het doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja ok dat soort dingen niet maar bij world bosses is het een ander verhaal
Nou, inderdaad, dat type speler kunnen we net missen als kiespijn en hij doet het omdat hij zich ergert aan anderen. Wha?! Wat een rare reactie.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:41 schreef Blistering het volgende:
En maar zeiken dat de community kut is
ik deed net ook sha en ik heb niet 1 seconde gehealed was alleen maar aan het invitemquote:Op woensdag 7 november 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dat type speler kunnen we net missen als kiespijn en hij doet het omdat hij zich ergert aan anderen. Wha?! Wat een rare reactie.
Galleon & Sha net gekilled, werd hier wel veel geshared en dan nog komt niet iedereen die wil in een groep terecht. Dat is wel jammer.
trieste acties weerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
neu, als andere in mijn ogen mij erbij naaien, dan doe ik het gewoon terug, er zijn te veel mensen die het doen.
Als ik dingen alleen doe, dan doe ik dat ook. Voor worldbosses ed zoek ik van te voren een groep.
An eye for an eye makes the whole world blind..quote:Op woensdag 7 november 2012 14:35 schreef Olment het volgende:
[..]
neu, als andere in mijn ogen mij erbij naaien, dan doe ik het gewoon terug, er zijn te veel mensen die het doen.
Als ik dingen alleen doe, dan doe ik dat ook. Voor worldbosses ed zoek ik van te voren een groep.
Ik heb ook nog maar 1 shard. Ik ga die dailies wel weer doen als ik andere dailies af heb. Misschien heb ik er dan 10 over een jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:04 schreef webbyplus het volgende:
Begonnen met een mega-grind... 10 x Skyshard om de mount van Alani te krijgen. Heb er nu 1.
Daarvoor ben ik Ancient Mogu Spirits aan het grinden. Dropchance is 0.08%.. dus na 1250 kills zou ik gemiddeld genomen een shard krijgen. 250 kills per uur, dus 5 uur per shard :S
Iemand de mount al kunnen krijgen?
kijk 1 persoon terug pakken dat kan welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
An eye for an eye makes the whole world blind..
Dat idd..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk 1 persoon terug pakken dat kan wel
maar dan hoef je nog niet triest te doen bij de hele server
niet hele server, liefst hele battlegroup, ook crossrealm kan iedereen opbokkequote:Op woensdag 7 november 2012 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk 1 persoon terug pakken dat kan wel
maar dan hoef je nog niet triest te doen bij de hele server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |