hopen dat ze rond 6 uur wel weer online zijn, zal me niks verbazen als ze het nog een keer extendenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef Silmarwen het volgende:
Unfortunately, we need to extend the #maint for an additional 2 hours while we perform some intensive server testing. New ETA = 15:00 CET.
Van Blizz twitter.
FU
Ja die had je in WotLK. Eerst kon je alleen flying leren op level 76, maar later kon je met een level 80 character zo'n heirloom boek kopen en die naar een alt sturen, waardoor je op level 70 al cold weather flying kreeg.quote:
Fuck. Nja, dan maar m'n man bespringen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
hopen dat ze rond 6 uur wel weer online zijn, zal me niks verbazen als ze het nog een keer extenden
ja idd, nou je het zegt. Was in het begin, moest je toen kopen in dalaran bij de flightpoint meen ik. Heb dr alleen nooit gebruik van gemaakt want ik doe niet aan altsquote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi kut, kan ik me nog twee uur langer vervelen...
[..]
Ja die had je in WotLK. Eerst kon je alleen flying leren op level 76, maar later kon je met een level 80 character zo'n heirloom boek kopen en die naar een alt sturen, waardoor je op level 70 al cold weather flying kreeg.
Later is dat veranderd en kon je het standaard al leren op 70, zonder tomes.
Ohhh! Ja, das wel fijn idd. Was ik vergeten dat dat kon.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi kut, kan ik me nog twee uur langer vervelen...
[..]
Ja die had je in WotLK. Eerst kon je alleen flying leren op level 76, maar later kon je met een level 80 character zo'n heirloom boek kopen en die naar een alt sturen, waardoor je op level 70 al cold weather flying kreeg.
Later is dat veranderd en kon je het standaard al leren op 70, zonder tomes.
de heirlooms die ik niet mer nodig heb stop ik heel fijn in de void storagequote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ohhh! Ja, das wel fijn idd. Was ik vergeten dat dat kon.
Ik dacht een boek waar je al je heirlooms in kon bewaren. Zou ook wel fijn zijn. Heb 3 sets. Of tabards.... Ik heb een halve bank vol tabards.
hmm, tabards weet ik idd niet zeker, ik destroy ze altijd want dr is in OG zo'n vendor waar je ze heel fijn gewoon terug kunt vragen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef MarkyB het volgende:
Tabards kunnen niet in de void storage?
waarschijnljik omdat het 25g per item kost om erin te stoppen, gratis eruit halen, maar weer 25g voor erin te stoppenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
O.o Waarom heb ik daar nooit aan gedacht... Derp. Straks meteen even doen. Kan ik weer wat gems kwijt.
Are you kidding me..quote:
Ook gewoon op het forum, Technical Support.quote:
Heerlijk, zit hier op mijn werk nuquote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ook gewoon op het forum, Technical Support.
Ach, ik ben lekker series kijken. Tis grijs genoeg buiten. Thee erbij, dekentje erbij....
Heb vandaag geen dienstje gekregen van het uitzendbureau, afgelopen twee dagen wel. Ach ja, dus nu een vrij dagje, zonder WoW!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Heerlijk, zit hier op mijn werk nu![]()
voor welke faction doe je de dailies?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:41 schreef Friday12 het volgende:
ik denk ik ga weer met dailies beginnen alleen nu weet ik zeker dat ik straks geen zin heb
shado pan en celestialsquote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
voor welke faction doe je de dailies?
die heb ik al revered en exalted krijg je niet echt wat nuttigs behalve cloud serpentquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Olment het volgende:
golden lotus, klaxxi en cloud serpent hiero.
Weet eigenlijk niet een waarom ik deze doe, behalve dat ik van de cloud serpent de jc recipe's heb en een mount op exalted.
Golden lotus en klaxxi,, idk xD
Allemaal hier!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
voor welke faction doe je de dailies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |