nee genoeg nieuwe series die ik deze week nog niet gekeken had hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Pak je lekker een kop koffie en ga herhalingen op tv kijken xD
Daar ben ik thuis ook nog wel ff zoet mee. Heb seizoen 1 t/m 5 van Doctor Whoquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee genoeg nieuwe series die ik deze week nog niet gekeken had hoor
Ik kijk alle series samen met GI... -.- Dus dat kan ook al niet! Putverdeurie.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar ben ik thuis ook nog wel ff zoet mee. Heb seizoen 1 t/m 5 van Doctor Who
Ga RollerCoaster Tycoon spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik kijk alle series samen met GI... -.- Dus dat kan ook al niet! Putverdeurie.
Ik ben ook vrij productief geweestquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef Silmarwen het volgende:
Op mijn vrije ochtend!!!! Geen kindjes, geen WoW.
Ik heb al opgeruimd, in bad gelegen, DWDD gekeken, ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me. Zo maar eens de kindjes weer halen.
Goed idee, moet ik ook doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Ga RollerCoaster Tycoon spelen
Vermaak ik me altijd mee als wow/diablo offline is of als ik geen internet heb:P
ach, als je (altijd) vrij bent op woensdag kun je wel mooi inplannen voor de huishoudelijke dingen. met een beetje discipline moet je al een heel eind kunnen komen om dit vast te houden op woensdag, je kunt toch niet wowenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk liever op woensdagen, heb ik ook niet het gevoel dat ik mijn vrije ochtend niet nuttig gebruik
(en dat nuttig is dan dingen in wow doen, vast niet de definitie van nuttig bij 99% van de mensen)
Je hebt wel een punt natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 12:21 schreef Olment het volgende:
ach, als je (altijd) vrij bent op woensdag kun je wel mooi inplannen voor de huishoudelijke dingen. met een beetje discipline moet je al een heel eind kunnen komen om dit vast te houden op woensdag, je kunt toch niet wowen
"Approximately"quote:Op woensdag 7 november 2012 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
In principe maak ik het huis goed schoon woe/vrij ochtend omdat ik dan het rijk voor mij alleen heb. Alleen heb ik vrijdag zoveel gedaan dat het nu echt niet weer hoeft, dus had ik mooi tijd voor WoW.
TIS EEN UUR GEWEEST BLIZZARD! Meh.
saai, had gehoopt dat ze flying in pandaland hadden generfed naar 85quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
Nieuwe raids die opengaan, maar volgens mij was dat het?
En iedereen 100K+quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
saai, had gehoopt dat ze flying in pandaland hadden generfed naar 85
Ja of in ieder geval zo'n heirloom boek.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
saai, had gehoopt dat ze flying in pandaland hadden generfed naar 85
dat hoeft dan net weer niet (ma zou er niet om klagenquote:Op woensdag 7 november 2012 13:10 schreef Messina het volgende:
[..]
En iedereen 100K+
En een mount naar keuze.
Bij de nieuwe uitbreiding verlaagt, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
dat hoeft dan net weer niet (ma zou er niet om klagen)
maar met wotlk en cata hebben ze ook de requirement verlaagt na een bepaalde periode, dus waarom bij panda niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |