Dankje heb hem weer!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Paul & Min Hee > onduidelijk.
Gene zet 2 munten in, Paul heeft 2 zwarte stemmen en zal wellicht ook 2 munten inzetten. Mocht dat gewoon zo gaan gaat Matti eruit.
Iemand kan nu tegen min hee fluisterenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zit ingebouwd tussen Fatima en Peggy.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Maar stel matti/min hee is gelijkspel, moeten ze een proef doen? Dat wint min hee wel hoor
KUTKUTKUTquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zit ingebouwd tussen Fatima en Peggy.
Vind ik wel een goede benaming voor die twee. Al mag er dan nog 'stomme' voor.quote:
niet lang dusquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zielig dat Min Hee alleen zit.
Ik denk het ook. Ze snappen wel dat Fajah alles aan Ruud zou vertellen. Anders ben ik nog een betere strateegquote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Dat ze tegen Fajah zeiden over Min Hee was gewoon nep, denk ik hoor.
We're going to Disneylandquote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is de volgende prijs. een 4daagse reis naar los angeles?
Topchef meets Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef tralalala het volgende:
Volgende week staat de kraam van Friet van Piet gewoon op het winnaarseiland.
Doen ze altijd, echt heel irritant, laat ze gewoon meteen stemmen!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zijn dit voor Kutvragen vlak voor de stemming
Dit sloeg nergens op inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, kunnen ze niet gewoon hun mond houden over eventuele complotten? Is dat zo moeilijk
?
Nee, tevreden hoofden waren dat.quote:
Paul stemde op Gene.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Minhee en paul stemmen op het verkeerde broertje.
Paul stemt op Genequote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Minhee en paul stemmen op het verkeerde broertje.
Die had alleen Paul om te peilen, dus had niet zoveel zin.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Min Hee lieve schat, als je het pokertrio wil opbreken dan peil je toch even wat andere mensen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |