Ja. Al is het de vraag of hij toch niet opeens op Fajah gaat stemmen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig.
Ik dacht dat ie zich tegen haar wilde keren.
Dat is toch juist een reden om hem erin te laten?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:09 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Klopt maar Matthias is zo'n slappe zak, heb je helemaal niks aan
Nee denk het niet, want hij weet dat zij er deze ronde toch niet uit vliegt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het de vraag of hij toch niet opeens op Fajah gaat stemmen.
Pokertrio > Min Heequote:
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zienquote:
Ik zit nu al te genietenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zien
One can only hope!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zien
Wat dom eigenlijk dat het pokertrio niet voor Paul gaat dan? Dan hebben ze meer kans om te slagen dan tegen MinHeequote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Paul & Min Hee > onduidelijk.
Gene zet 2 munten in, Paul heeft 2 zwarte stemmen en zal wellicht ook 2 munten inzetten. Mocht dat gewoon zo gaan gaat Matti eruit.
Is nog niet zeker, want ze spraken ook al over Fajah ipv Min Hee. En vooralsnog is het vier tegen vier, dus is het nog helemaal niet zeker dat Matti eruit gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Paul & Min Hee > onduidelijk.
Gene zet 2 munten in, Paul heeft 2 zwarte stemmen en zal wellicht ook 2 munten inzetten. Mocht dat gewoon zo gaan gaat Matti eruit.
Mjaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
.. want dit lijkt te gemakkelijk te gaan...
Inderdaad. Al is het dit jaar tot nu toe elke keer zo gegaan als je zou verwachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
.. want dit lijkt te gemakkelijk te gaan...
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat pokertrio zich bedacht heeft en alsnog Paul grijpt
Want wij kijkers denken nu allemaal 'yeahhhh' en dat willen ze ons doen geloven
Dat zou wel een slimme zet zijn....quote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat pokertrio zich bedacht heeft en alsnog Paul grijpt
Want wij kijkers denken nu allemaal 'yeahhhh' en dat willen ze ons doen geloven
Linkje naar maps?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef dinamoa het volgende:
Kador eiland, hahaha. Aan de andere kant van het eiland liggen gewoon 3 hotels. Is nog een half uurtje lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |