http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat wel, maar Christophe vind ik nog enigzins een acceptabele kandidaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Ik heb toch liever Christophe dan Matthias eruit. Denk dat de complotjes vooral van hem komt
Dat is ie al aan het leren, hij zat al op les tijdens The Voice. En toen ging het al echt best heel goed.quote:
Klopt maar Matthias is zo'n slappe zak, heb je helemaal niks aanquote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Ik heb toch liever Christophe dan Matthias eruit. Denk dat de complotjes vooral van hem komt
Weet ik ook wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ie al aan het leren, hij zat al op les tijdens The Voice. En toen ging het al echt best heel goed.
Maar ik denk dat ie vindt (terecht...) dat hij zich daar in zijn element moet voelen en als ie bij alles na moet denken wat ie zegt, dan kan hij zichzelf niet zijn. Als je jezelf niet kan zijn tijdens zo'n spel dan kan je het beter helemaal niet doen.
Zeker en vast!quote:
Jup. Gelukkig.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh hij wil alleen munten in gaan zetten, dan mag ie z'n gang gaan.
Ja. Al is het de vraag of hij toch niet opeens op Fajah gaat stemmen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig.
Ik dacht dat ie zich tegen haar wilde keren.
Dat is toch juist een reden om hem erin te laten?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:09 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Klopt maar Matthias is zo'n slappe zak, heb je helemaal niks aan
Nee denk het niet, want hij weet dat zij er deze ronde toch niet uit vliegt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het de vraag of hij toch niet opeens op Fajah gaat stemmen.
Pokertrio > Min Heequote:
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zienquote:
Ik zit nu al te genietenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zien
One can only hope!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan wil ik die arrogante kop van Fatima en de verdwaasde blik van Christophe zien
Wat dom eigenlijk dat het pokertrio niet voor Paul gaat dan? Dan hebben ze meer kans om te slagen dan tegen MinHeequote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Paul & Min Hee > onduidelijk.
Gene zet 2 munten in, Paul heeft 2 zwarte stemmen en zal wellicht ook 2 munten inzetten. Mocht dat gewoon zo gaan gaat Matti eruit.
Is nog niet zeker, want ze spraken ook al over Fajah ipv Min Hee. En vooralsnog is het vier tegen vier, dus is het nog helemaal niet zeker dat Matti eruit gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Gene zet 2 munten in, Paul heeft 2 zwarte stemmen en zal wellicht ook 2 munten inzetten. Mocht dat gewoon zo gaan gaat Matti eruit.
Mjaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
.. want dit lijkt te gemakkelijk te gaan...
Inderdaad. Al is het dit jaar tot nu toe elke keer zo gegaan als je zou verwachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
.. want dit lijkt te gemakkelijk te gaan...
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat pokertrio zich bedacht heeft en alsnog Paul grijpt
Want wij kijkers denken nu allemaal 'yeahhhh' en dat willen ze ons doen geloven
Dat zou wel een slimme zet zijn....quote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat pokertrio zich bedacht heeft en alsnog Paul grijpt
Want wij kijkers denken nu allemaal 'yeahhhh' en dat willen ze ons doen geloven
Linkje naar maps?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef dinamoa het volgende:
Kador eiland, hahaha. Aan de andere kant van het eiland liggen gewoon 3 hotels. Is nog een half uurtje lopen.
Het gaat iig spannend worden straksquote:Op donderdag 1 november 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, want ze spraken ook al over Fajah ipv Min Hee. En vooralsnog is het vier tegen vier, dus is het nog helemaal niet zeker dat Matti eruit gaat.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
Alsjeblieft niet Paul
Anderen verdienen het veel meer om er uit te pleuren nu.
Dus zal het Paul wel worden
Dat is nooit zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar is het niet zo dat we dalijk de stemming zien en dan volgende week de uitslag?
Wie stemt er nog meer op Min Hee dan naast het pokertrio?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Paul99 het volgende:
Als het gaat zoals het nu lijkt te gaan hebben Min Hee en Matti beide 4 stemmen (als Paul en Minhee niet op matti stemmen).
Heeft iemand van die twee nog munten?
Peggy? Zit die nog in het pokertriocomplot?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie stemt er nog meer op Min Hee dan naast het pokertrio?
Alleen in de finale vaak, als het op stemmen aankomt.quote:
Peggy neem ik aan...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie stemt er nog meer op Min Hee dan naast het pokertrio?
Best knap van een oude milf.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Zondag loopt Fajah voor het goede doel (de Cliniclowns) de marathon van New York
Owja... die hebben we ook nogquote:Op donderdag 1 november 2012 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peggy? Zit die nog in het pokertriocomplot?
Als die doorgaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Zondag loopt Fajah voor het goede doel (de Cliniclowns) de marathon van New York
Vooral vorige weekquote:
Komt goed, ze ziet er hier al superfit uitquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Echt zo iemand die met alle winden meewaaitquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Owja... die hebben we ook nog
Hij zit ingebouwd tussen Fatima en Peggyquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Fajah kan toch ff snel 'Matti' fluisteren tegen Paul zo voordat ie moet stemmen?
Dankje heb hem weer!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pokertrio > Min Hee
Winnaarseiland > Matti
Iemand kan nu tegen min hee fluisterenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zit ingebouwd tussen Fatima en Peggy.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
Maar stel matti/min hee is gelijkspel, moeten ze een proef doen? Dat wint min hee wel hoor
KUTKUTKUTquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij zit ingebouwd tussen Fatima en Peggy.
Vind ik wel een goede benaming voor die twee. Al mag er dan nog 'stomme' voor.quote:
niet lang dusquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zielig dat Min Hee alleen zit.
Ik denk het ook. Ze snappen wel dat Fajah alles aan Ruud zou vertellen. Anders ben ik nog een betere strateegquote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Dat ze tegen Fajah zeiden over Min Hee was gewoon nep, denk ik hoor.
We're going to Disneylandquote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is de volgende prijs. een 4daagse reis naar los angeles?
Topchef meets Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef tralalala het volgende:
Volgende week staat de kraam van Friet van Piet gewoon op het winnaarseiland.
Doen ze altijd, echt heel irritant, laat ze gewoon meteen stemmen!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zijn dit voor Kutvragen vlak voor de stemming
Dit sloeg nergens op inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt, kunnen ze niet gewoon hun mond houden over eventuele complotten? Is dat zo moeilijk
?
Nee, tevreden hoofden waren dat.quote:
Paul stemde op Gene.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Minhee en paul stemmen op het verkeerde broertje.
Paul stemt op Genequote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Minhee en paul stemmen op het verkeerde broertje.
Die had alleen Paul om te peilen, dus had niet zoveel zin.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Min Hee lieve schat, als je het pokertrio wil opbreken dan peil je toch even wat andere mensen doen.
Hij weet zo goed als zeker dat ie er uit gaat natuurlijk met die 2 stemmen, maar verder krijgt ie er volgens mij niet eentjequote:
Die had wel meer moeten informeren hoor, laat het teveel aan het toeval over...quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had minhee nou op het juiste broertje gestemd.
Zo arrogant is ze wel jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dacht Fatima nou serieus dat Fajah met ze mee zou gaan doen
Hij en Min Hee.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef IMShuuul het volgende:
Hoor dat andere broertje zeggen, ''ben benieuwd wat WE moeten doen''
Ja inderdaad slechte pokerspeelsterquote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dacht Fatima nou serieus dat Fajah met ze mee zou gaan doen
Hoe dan? Alleen met Paul had dat gekund, maar dan hadden ze allebei op Chris gestemd en dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die had wel meer moeten informeren hoor, laat het teveel aan het toeval over...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Beter dan worst.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan blokjes snijden van de spanning hier.
ninja editquote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Bastiefcg het volgende:
jezus belg dat zijn 5 woordensukkel
GOLASO AtLETIIIIIIIIIIiiiiiii FALCAOoooooooooooquote:Op donderdag 1 november 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
JAAAAAAAAAAA GOAAAAAAAAAAAAAL KOEKOEK GOAAAAAAAAL ATLETIIIIII
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je bij een foute keuze eruit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |