Ga ik ook nog doenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Gillingham het volgende:
De Old Tunes zouden ook wel leuk zijn, die zijn daadwerkelijk redelijk obscuur.
Ja, dat hokje staat er inderdaad al ruim een jaar, maar nu hebben de jongens van boards of canada op "like" gedrukt.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
Dat met dat hokje op hun site is eigenlijk al vrij lange tijd. Jullie lopen achter
De FB pagina wordt door de broeders zelf onderhouden toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, dat hokje staat er inderdaad al ruim een jaar, maar nu hebben de jongens van boards of canada op "like" gedrukt.
Zegt natuurlijk helemaal niks, maargoed, als die jongens al een scheet laten is het nieuws
Ja, maar iemand anders had dus die foto geplaatst met dat vierkantje erop, met de vraag: nieuw album?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De FB pagina wordt door de broeders zelf onderhouden toch?
Ja, en Sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De FB pagina wordt door de broeders zelf onderhouden toch?
Ik zie eerder een zwerver voor me, anders zouden we elk jaar in begin december wel een nieuw album hebben mogen verwachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef timbob het volgende:
[..]
Sinterklaas is het derde lid van Boards of Canada.
Zo komt er al drie jaar lang nieuws.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
Maar ik weet wel dat er zeker wat nieuws gaat komen. Ja ik heb mijn bronnen.
De enige hoek die ik betrouwbaar vind is óf de gebroeders zelf óf Warp. En die hebben allebei nog niks losgelaten over een nieuw album.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:54 schreef timbob het volgende:
Er zijn al heel lang berichten over dat er iets nieuws komt. Uit meerdere betrouwbare hoeken...
Het duurt alleen zo lang
hup, kom op met die catalog.
De oprichter van de bocpages (die ken ik) heeft contact gehad met een van de mensen binnen de BoC organisatie. PR kerel ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo komt er al drie jaar lang nieuws.
[..]
De enige hoek die ik betrouwbaar niet is óf de gebroeders zelf óf Warp. En die hebben allebei nog niks losgelaten over een nieuw album.
MDG ja, dat zegt niets. Die oprichter is trouwens immer positief, in 2010 was hij er ook van overtuigd dat er een album zou komen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De oprichter van de bocpages (die ken ik) heeft contact gehad met een van de mensen binnen de BoC organisatie. PR kerel ofzo
quote:
tuulkquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Maar zou je die tekstregel eronder dan nog even kunnen weghalen?
At your service mr. Paris.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |