Dat dus, als er iets nieuws is merken we het wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Maar die post is behoorlijk oud ondertussen. Ik hoop nergens op, ik wacht ook niet meer. Ik zie het vanzelf wel verschijnen.
Je moet ook een beetje in de mood zijn om Boards of Canada te luisteren vind ik. En het is inderdaad echt te chill om mee wakker te worden. Als ik nog een uurtje heb om rustig wakker te worden zet ik altijd even BoC op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Norrage het volgende:
Maar dit is gewoon niet mijn muzieksmaak merk ik na zo'n 30 minuten de eerste nummers van dit album...Ik zie zeg maar de skaters en snowboarders hier al mee chillen met een jointje erbij, en dan haak ik af
Zit een beetje tussen techno en triphop in, en een beetje Air...er moet wat meer actie in voor mijIk zal het in de toekomst nog maar eens proberen op een brakke zondag midden in de winter
BoC is het eerste wat ik hoorde toen ik deze muziekstijl binnenkwam. Duurde voor mij maanden voordat ik er volledig 'in' was. Het was de rit waard.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:05 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje in de mood zijn om Boards of Canada te luisteren vind ik. En het is inderdaad echt te chill om mee wakker te worden. Als ik nog een uurtje heb om rustig wakker te worden zet ik altijd even BoC op.
Ik vind het ondertussen zeker erg mooi en chill hoor. Je moet het even leren luisterenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Norrage het volgende:
Maar dit is gewoon niet mijn muzieksmaak merk ik na zo'n 30 minuten de eerste nummers van dit album...Ik zie zeg maar de skaters en snowboarders hier al mee chillen met een jointje erbij, en dan haak ik af
Zit een beetje tussen techno en triphop in, en een beetje Air...er moet wat meer actie in voor mijIk zal het in de toekomst nog maar eens proberen op een brakke zondag midden in de winter
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen zeker erg mooi en chill hoor. Je moet het even leren luisterenHet is mij momenteel erg goed aan het stimuleren om een goede afstudeerscriptie te schrijven
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen zeker erg mooi en chill hoor. Je moet het even leren luisterenHet is mij momenteel erg goed aan het stimuleren om een goede afstudeerscriptie te schrijven
WTF... jeah right...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik hoorde trouwens dit nummer en als ik niet beter had geweten had ik zo geloofd dat dit boc anno 2011 zou zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik leef nog!
Ik hoorde trouwens dit nummer en als ik niet beter had geweten had ik zo geloofd dat dit boc anno 2011 zou zijn.
Is dit BoC fanboyism?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
Iedereen al op de hoogte van het befaamde zwarte vierkantje op de website, onder discography?
Bij hun vorige release verscheen zo'n vierkantje ook zo'n maand voor de daadwerkelijke aankondiging van een nieuwe plaat.
Ook een volger op Twoism?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
Iedereen al op de hoogte van het befaamde zwarte vierkantje op de website, onder discography?
Bij hun vorige release verscheen zo'n vierkantje ook zo'n maand voor de daadwerkelijke aankondiging van een nieuwe plaat.
Ik vind die oorlog tussen twoism en WATMM wel lachwekkendquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lurker, inderdaad. Zelfde geldt voor WATMM.
Niks minder dan hilarisch.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die oorlog tussen twoism en WATMM wel lachwekkend
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Faxie het volgende:
Zo eens luisteren
Ben benieuwd hoe het zit met het zwarte hokje....
Duurt wel lang nu...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Faxie het volgende:
Zo eens luisteren
Ben benieuwd hoe het zit met het zwarte hokje....
Hehe klonk eigenlijk niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Ik heb een cover gemaakt van Roygbiv.
Op een gameboy
zie hier!
https://8bc.org/music/Tim(...)+Of+Canada+Cover%29/
Ja, op een gameboy ja
Keitofquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Op een gameboy
zie hier!
Ja, op een gameboy ja
"Niet eens zo slecht", het is keitof inderdaad! Ik had niet verwacht dat je die melodieën zo mooi uitgewerkt zou hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe klonk eigenlijk niet eens zo slechtAlleen dat bliepertje voor de 'stem' zeg maar klonk wat vreemd
haquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef tim. het volgende:
[..]
"Niet eens zo slecht", het is keitof inderdaad! Ik had niet verwacht dat je die melodieën zo mooi uitgewerkt zou hebben.
Haha, tof gemaakt man... Die melodieën heb je inderdaad erg netjes uitgewerkt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Op een gameboy
zie hier!
Ja, op een gameboy ja
Ik ken het, de vergelijking met BoC was nog niet in me opgekomen, maar nu je het zegt, in a way. Al vind ik OPN niet heel interessant, en is BoC vele, vele malen toffer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef Faxie het volgende:
Kent iemand Oneohtrix Point Never?
Speelt vanavond in de Paradiso, en heeft wel wat weg van BoC als je het mij vraagt.
In a Beautiful Place Out in the Country is voor mij toch de topper van dat albumquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Ondertussen is het weer akelig stil rond het duo.
Onlangs viel de EP In a Beautiful Place Out in the Country hier op de deurmat, eindelijk. Wat een prachtige plaat is dat zeg, op het niveau van Music Has the Right to Children en Geogaddi. Amo Bishop Roden vind ik de sterkste van de vier.
Inderdaadquote:
Ik ook, het is nog bepaald niet officieel. Hij schijnt het ook al eens eerder gezegd te hebben, jaren geleden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
IK blijf skeptisch, maar ik hoop ook zo dat ie snel uitkomt.
Dat, mijn 2 favorieten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
Topic komt weer tot leven
En waar hopen jullie op?
Ik hoop op een voortzetting van Trans Canada Highway icm ABPOITC, met wat extra geexperimenteer
Super tof album, maar al die verwijzingen zelf doen me niet bijzonder veel. Dat de muziek mysterieus en bij vlagen zelfs macaber klinkt, vind ik een grote pre, maar bijvoorbeeld een albumlengte van 66.06 (d.m.v. van een Magic Window) vind ik eerder gimmicky.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef On het volgende:
Geogaddi is mijn favoriet. Lekker occult. Verwijzingen naar sektes en obscure eilandjes enzo.
Is het ook wel natuurlijk. Maar BoC kan er bij mij wel mee wegkomen. Puur gevoelsmatig natuurlijk. Wat vooral leuk is, is dat er heel veel fans zijn die er meer achter gaan zoeken dan er daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Super tof album, maar al die verwijzingen zelf doen me niet bijzonder veel. Dat de muziek mysterieus en bij vlagen zelfs macaber klinkt, vind ik een grote pre, maar bijvoorbeeld een albumlengte van 66.06 (d.m.v. van een Magic Window) vind ik eerder gimmicky.
Daar hebben de gebroeders zelf weer een grote hekel aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef On het volgende:
[..]
Is het ook wel natuurlijk. Maar BoC kan er bij mij wel mee wegkomen. Puur gevoelsmatig natuurlijk. Wat vooral leuk is, is dat er heel veel fans zijn die er meer achter gaan zoeken dan er daadwerkelijk is.
Haha, wat droog. 'yes' en dan niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:47 schreef Gillingham het volgende:
Eindelijk 'officiële' bevestiging?
Dat zou wat zijn...
https://www.facebook.com/boardsofcanada/posts/10150621277593927
quote:Sorry, folks: There is no new Boards of Canada album imminent. A representative for Warp Records says, "They are definitely working on new material, but there is nothing in the cards at the moment in terms of a scheduled release." They seem to know as much as the rest of us do.
The recent flurry of activity was ignited on Monday when a fan posted on the Boards of Canada Facebook page, asking "Rumors of a new BOC album are rife? Any truth in this?" and Boards of Canada responded, "Yes." And that was all.
Wat is je username op twoism? :pquote:Op maandag 21 mei 2012 06:36 schreef Faxie het volgende:
Leuk artikel
http://www.factmag.com/2012/05/20/the-essential-boards-of-canada/
Nu druppelen de laatste tijd steeds vaker van dit soort dingen op het internet.... status updates op myspace, leven op hun facebook pagina, dit soort artikelen....
Goed teken hopelijk
Ik ben niet geregistreerd daarquote:
Zo'n thread komt een paar keer per jaar op twoismquote:Op maandag 21 mei 2012 07:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet geregistreerd daar
Kom d'r wel eens spieken, maar alleen voor het 'nieuwe album update' topic, waar al 230 pagina's onzin en speculaties staan
De gebroeders Sandison laten alleen nooit scheten, ze ademen nauwelijks.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Lijkt me trouwens best frustrerend voor artiesten bij elke scheet die je laat, slaat 'the interwebz' op hol
Het ging dan ook om de recente facebook reactie van BoC op het hokje en niet om het hokje an sich.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
Dat met dat hokje op hun site is eigenlijk al vrij lange tijd. Jullie lopen achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |