Ook een volger op Twoism?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
Iedereen al op de hoogte van het befaamde zwarte vierkantje op de website, onder discography?
Bij hun vorige release verscheen zo'n vierkantje ook zo'n maand voor de daadwerkelijke aankondiging van een nieuwe plaat.
Ik vind die oorlog tussen twoism en WATMM wel lachwekkendquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lurker, inderdaad. Zelfde geldt voor WATMM.
Niks minder dan hilarisch.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die oorlog tussen twoism en WATMM wel lachwekkend
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Faxie het volgende:
Zo eens luisteren
Ben benieuwd hoe het zit met het zwarte hokje....
Duurt wel lang nu...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Faxie het volgende:
Zo eens luisteren
Ben benieuwd hoe het zit met het zwarte hokje....
Hehe klonk eigenlijk niet eens zo slechtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Ik heb een cover gemaakt van Roygbiv.
Op een gameboy
zie hier!
https://8bc.org/music/Tim(...)+Of+Canada+Cover%29/
Ja, op een gameboy ja
Keitofquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Op een gameboy
zie hier!
Ja, op een gameboy ja
"Niet eens zo slecht", het is keitof inderdaad! Ik had niet verwacht dat je die melodieën zo mooi uitgewerkt zou hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe klonk eigenlijk niet eens zo slechtAlleen dat bliepertje voor de 'stem' zeg maar klonk wat vreemd
haquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef tim. het volgende:
[..]
"Niet eens zo slecht", het is keitof inderdaad! Ik had niet verwacht dat je die melodieën zo mooi uitgewerkt zou hebben.
Haha, tof gemaakt man... Die melodieën heb je inderdaad erg netjes uitgewerkt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Op een gameboy
zie hier!
Ja, op een gameboy ja
Ik ken het, de vergelijking met BoC was nog niet in me opgekomen, maar nu je het zegt, in a way. Al vind ik OPN niet heel interessant, en is BoC vele, vele malen toffer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:17 schreef Faxie het volgende:
Kent iemand Oneohtrix Point Never?
Speelt vanavond in de Paradiso, en heeft wel wat weg van BoC als je het mij vraagt.
In a Beautiful Place Out in the Country is voor mij toch de topper van dat albumquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Ondertussen is het weer akelig stil rond het duo.
Onlangs viel de EP In a Beautiful Place Out in the Country hier op de deurmat, eindelijk. Wat een prachtige plaat is dat zeg, op het niveau van Music Has the Right to Children en Geogaddi. Amo Bishop Roden vind ik de sterkste van de vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |