Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Iets heeft pas bestaansrecht als er vraag naar is. Stokt die vraag of is die vraag er niet of nauwelijks, dan is ook het bestaansrecht weg. Niet dat ik daarmee zeg dat het allemaal verboden moet worden, verre van zelfs.
Maar om met droge ogen te beweren dat Occupy in Nederland echt bestaansrecht heeft. Neuh.
Voortouw? Het is toch gewoon gebleken dat er in Nederland geen voldoende draagvlak voor is? Is gewoon simpel deductiewerk waar de vrije markt geen sikkepit mee te maken heeft. Maar draai het vooral zoals jij het wil. Bedankt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef Gray het volgende:
Mooi voorbeeld van hoe vrijemarktdenken voortouw krijgt bij sociale dilemma's.
Maar dan mag het toch wel bestaan? Wat is het probleem?quote:Op maandag 5 november 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voortouw? Het is toch gewoon gebleken dat er in Nederland geen voldoende draagvlak voor is? Is gewoon simpel deductiewerk waar de vrije markt geen sikkepit mee te maken heeft. Maar draai het vooral zoals jij het wil. Bedankt.
Mag. Geen probleem.quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dan mag het toch wel bestaan? Wat is het probleem?
Het hoeft ook niet verboden te worden, in dat opzicht mogen ze wel bestaan. Echter, in Nederland schiet het zijn doel volledig voorbij en heeft het geen bestaansrecht.quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is de afleidingstactiek. Zie ik in dit topic vaker.quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef Copycat het volgende:
Maar ik snap dat je, terwijl je weet wat er wordt gezegd, graag blijft hameren op het woordje recht in bestaansrecht.
En het heeft dus ook bestaan.quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt, itt Amerika en Spanje hebben wij hier niet zoveel werklozen, dat blijkt wel uit de demonstraties die altijd diezelfde paar protesterende mensen trekt. Diezelfde mensen die volgende week weer ergens anders 'tegen' zijn. Hadden wij hier dezelfde problemen gehad als in Spanje en Amerika dan hadden de straten hier ook vol gestaan, maar ja, wij hebben het nu eenmaal goed.quote:Op maandag 5 november 2012 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het heeft dus ook bestaan.
Zelfs nog met steun van diverse gemeentes die voorzieningen troffen.
Maar het is zoals meer mensen hier zeggen: uiteindelijk was er niet echt een draagvlak.
Daarvoor hebben we het hier in Nederland te goed.
En binnenkort kwam er nog iets aan zag ik, wereldwijd.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, helemaal over is het nog niet. In oktober was er nog een lawaaidemonstratie
http://www.occupyamsterdam.nl/2012/10/14/geslaagde-actiedag/
Afleiden van wat?quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef Chahna het volgende:
[..]
Dat is de afleidingstactiek. Zie ik in dit topic vaker.
Ik ben het eigenlijk nooit eens met 3-voud maar van dit soort flower-power laten-we-allemaal-lief-voor-elkaar-zijn iedereen-schijt-regenbogen slogans en plaatjes krijg ik ook last van acute jeuk. Mocht je aan het trollen zijn: well played sir.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaan we weer 3-voud !
Case in point.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Chahna het volgende:
[..]
De kern van de zaak; geen bestaansrecht.
Agreed.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Thank you Sir !
Buiten dat allemaal. Laten we eerlijk zijn, zoveel voegen we niet toe met z'n allen en dat zullen we op deze manier ook nooit gaan doen. Ik wou zeggen leuk tijdverdrijf, maar zelf dat is het eigenlijk niet.
Het is zinloos op en neer kwekken zonder doel of richting.
Sorry voor deze uitlatingen, maar het is nu eenmaal waar.
Het leest alsof je meent dat sommige users denken dat er een concreet doel of richting achter al dit gekwebbel zou moeten steken. Voor sommige aanwezigen klopt dat wel een beetje geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Thank you Sir !
Buiten dat allemaal. Laten we eerlijk zijn, zoveel voegen we niet toe met z'n allen en dat zullen we op deze manier ook nooit gaan doen. Ik wou zeggen leuk tijdverdrijf, maar zelf dat is het eigenlijk niet.
Het is zinloos op en neer kwekken zonder doel of richting.
Sorry voor deze uitlatingen, maar het is nu eenmaal waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:SmileAndSubvert twitterde op maandag 05-11-2012 om 19:56:05There's a good 200 - 300 people in Trafalgar Square for #opvendetta #opjubilee
http://t.co/CGfyW7PJ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |