Ze zijn echt supermooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zijn ze, hè? Mocht ook wel, voor dat geld. Dat beantwoordt je vraag ook?
Goed real life voorbeeld van de consumentenmaatschappij.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn echt supermooi.
Ja hoor, dat beantwoordt mijn vraag heel goed![]()
En nu zal ik weer iets posten over Occupy, want straks wordt Gray boos.
En wel lachen ! lol.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed real life voorbeeld van de consumentenmaatschappij.
Nee die halen ze bij de inzamelbakken vandaan, recycling je weetz tog. Wie kóópt er nou schoenen gij vreemde consumerende kapitalist.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef Copycat het volgende:
Jullie wikkelen lompen om je voeten en noemen dat schoenen?
Iemand moet toch de schoenen in die inzamelbakken gooien?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Chahna het volgende:
Nee die halen ze bij de inzamelbakken vandaan, recycling je weetz tog. Wie kóópt er nou schoenen gij vreemde consumerende kapitalist.
Kip-ei.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand moet toch de schoenen in die inzamelbakken gooien?
Het ging inderdaad over dit topic. Eerlijk gezegd denk ik dat er maar weinigen nog iets van snappen. Diegene die het een warm hart toedragen blijven dat doen, en dan heb je ook nog de diehard oppositie welke dat tot in de eeuwigheid zal blijven doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:50 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je het over dit topic hebt ben ik het met je eens.
Ik volg het topic weer een aantal weken, snap helemaal niet meer waar het over gaat en het is me nog steeds niet duidelijk wat nou precies het doel is van Occupy.
And I'm just in it for the lulz.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het ging inderdaad over dit topic. Eerlijk gezegd denk ik dat er maar weinigen nog iets van snappen. Diegene die het een warm hart toedragen blijven dat doen, en dan heb je ook nog de diehard oppositie welke dat tot in de eeuwigheid zal blijven doen.
Al met al, same shit, different day.
Soms kan je beter je energie gebruiken door eigenhandig de wereld in beweging te brengen en wie weet helpen mensen vanzelf een handje mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat geloof ik gelijk !
Weet je wat het is Gray, ik doe nu al jaren online aan dit soort ongein en het enige wat je bereikt is dat je hele dagen anderen aan het overtuigen bent, althans proberen, want iedereen weet dat dat toch niet gaat lukken..Ik heb het er een beetje mee gehad. het kost allemaal broodnodige energie die je beter aan iets anders kan besteden.
Maar waar wil je anderen dan van overtuigen? Dat jouw/jullie visie de beste is ... eventueel zelfs de enige? Als iets overduidelijk is, dan hoef je natuurlijk niemand te overtuigen. Gezien het feit dat jij al jaren bezig bent en het geen resultaat geeft, zullen je gedachten blijkbaar niet door de grote meerderheid worden gedeeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat geloof ik gelijk !
Weet je wat het is Gray, ik doe nu al jaren online aan dit soort ongein en het enige wat je bereikt is dat je hele dagen anderen aan het overtuigen bent, althans proberen, want iedereen weet dat dat toch niet gaat lukken..Ik heb het er een beetje mee gehad. het kost allemaal broodnodige energie die je beter aan iets anders kan besteden.
Dat is niet waar. Religie? War on Drugs? Overduidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Chahna het volgende:
[..]
Maar waar wil je anderen dan van overtuigen? Dat jouw/jullie visie de beste is ... eventueel zelfs de enige? Als iets overduidelijk is, dan hoef je natuurlijk niemand te overtuigen.
quote:Foxconn 'considers plan to open factories in US'
Taiwan company's reportedly evaluating LA and Detroit as site for TV assembly plants owing to rising labour costs at home
quote:With an 800,000 strong workforce largely based in mainland China, Foxconn is one of the businesses that has profited from the decline of western manufacturing. Now the firm is apparently planning to reverse the labour drain by opening American factories.
As labour costs surge in its home market Foxconn has been looking overseas for opportunities, and sources have told Taiwanese trade publication DigiTimes that the company is evaluating cities including Detroit and Los Angeles.
quote:Foxconn will have to adapt its working conditions to operate in the US market. Worker suicides, industrial accidents and riots have dogged its mainland China plants, which were recently discovered to be employing workers as young as 14. The scandals have proved a source of embarrassment for its largest client.
Apple chief executive Tim Cook was prompted in January to appoint an external auditor, the Fair Labor Association, to evaluate conditions throughout its supply chain after a string of workers killed themselves and there was a lethal explosion at the company's Chengdu plant, thought to have been caused by combustible dust.
Reforms undertaken as a result of the audits have led to rising costs at Foxconn, which also makes phones for Nokia and tablets for Amazon. The company has cut overtime hours and announced a near doubling of salaries in China in recent months, and is now looking abroad for opportunities.
Jeetje, niets van meegekregen in dit topic.quote:PERSBERICHT: Occupy Den Haag breekt wegens succes kamp op
Geplaatst op 27 september 2012 door Admin
Occupy Den Haag
Den Haag, 27 september 2012
PERSBERICHT: Occupy Den Haag breekt wegens succes kamp op
De terugkeer van Occupy Den Haag op het Malieveld is van korte duur geweest, maar Occupy heeft wel haar doel bereikt. Na de onrechtmatige ontruiming eerder deze zomer heeft Occupy met haar terugkomst op 11 september een lange neus gemaakt naar burgemeester van Aartsen. De rechtszaak om deze terugkeer mogelijk te maken, toonde de illegale ontruiming aan en heeft het recht op demonstratie met tent definitief in de rechtspraak verankerd.
'wegens gedram' more like.quote:Op zondag 11 november 2012 10:19 schreef Chahna het volgende:
[..]
Jeetje, niets van meegekregen in dit topic.
'Wegens succes'![]()
![]()
Yep. Twee maanden . Nu wordt de grond ons te fris onder de voeten en gaan we als het weer wat warmer wordt in mei ofzo opnieuw janken bij B&W, want occupiën willen en zúllen wequote:Op zondag 11 november 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:
We hebben ons punt gemaakt en daar ging het om!
quote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bron van het plaatje? Mijn scepsisalarm staat te rinkelen bij deze post
http://interoccupy.net/occupysandy/map/quote:* Church of St. Luke and St. Matthew and St. Jacobi Church are our primary training and distribution centers. It is important that new volunteers come to one of these two locations first if at all possible. Of course, if you can't make it to one of these but can make it to one of the other locations you should go there, but please make every effort to come to one of the main distributions centers first.
http://bonjupatten.wordpr(...)homeless-food-again/quote:Bloomberg bans food donations to homeless shelters
New York City was one of the hardest hit areas during Hurricane Sandy, and the effort to get the city back on track has been nonstop. Despite his full attention being put on the clean up effort, Mayor Michael Bloomberg is continuing his previous ban on all food donations to homeless shelters for victims of the hurricane. According to MSM Now, Bloomberg is banning the food “because the city can’t properly assess salt, fat and fiber in donated food and thereby ensure starving people are getting the optimal levels of nutrition.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |