Gewoon teruggaan tot de tweede wereldoorlog om maar te bewijzen hoe slecht Het Rode Kruis is.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Chahna het volgende:
[..]
Alle duitsers over de kling, ze waren fout in de oorlog!
En ik wil een betrouwbare bron in plaats van refereren naar nooit gepubliceerde documenten
Blijkbaar hebben ze dat nodig om zo'n organisatie zwart te maken. Ik bedoel, zo'n rode kruis is natuurlijk geen Occupy hequote:Op woensdag 7 november 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon teruggaan tot de tweede wereldoorlog om maar te bewijzen hoe slecht Het Rode Kruis is.
Begrijp dat niet hoor.
Want stel je voor dat je iets wél goed vindt en er blij mee bent. Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Chahna het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dat nodig om zo'n organisatie zwart te maken. Ik bedoel, zo'n rode kruis is natuurlijk geen Occupy heDus daar gaan we dan tegen aanschoppen, ik vind het voorspelbaar
Nee precies, en zeker niet voor zo'n vuile organisatie die duizenden en duizenden mensen overal ter wereld helpt tijdens rampen en andere zware tijden. Ik begrijp ze welquote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want stel je voor dat je iets wél goed vindt en er blij mee bent. Dat kan toch niet?
quote:Kalle Lasn: the man who inspired the Occupy movement
For more than 20 years, Adbusters magazine has been visually subverting capitalism. Its founder and editor outlines his radical new manifesto
quote:Last November, 70 Harvard economics students walked out of a lecture by their faculty head, Greg Mankiw. Angry at the conservative nature of Harvard's economics course, they were suspicious of their lecturers' failure to predict the ongoing financial crisis, and their unerring faith in the theories that led to the crisis in the first place. So up stood the students, and out they went to join a march organised by Occupy Boston instead.
quote:Lasn's modest hope is therefore to inspire the next generation to grab Mankiw and his brethren "by the scruff of their neck and throw them out of power. In a sense, I am calling for a scientific revolution: a revolution where the new guard the heterodox, maverick people who have been sniping for a long time rise to the top and finally create a new kind of economics." Once that happens, Lasn argues, a new crop of economists will emerge "and they'll become economic advisers to the people running governments all around the world, and bit by bit the whole practice of economics can begin to heave."
quote:But Meme Wars is not, he stresses, a manifesto for Occupy, a movement often criticised for its lack of direction. It is nevertheless an attempt to do what Occupy couldn't: it's a radical economics textbook that Lasn hopes will spread the spirit of Occupy from the town square to the university campus. "It was of the things that the Occupy movement didn't quite achieve, unlike in 1968 – the great moment in my life, when I became politicised," he says. "For some weird reason, when almost the same thing [as 1968] happened in Zuccotti Park, and then spread around the world like it did in '68, it didn't really happen in the universities."
Ik zei niet dat alles is corrupt binnen grote organisaties - ik zei dat ze zijn niet zo wonderschoon als jullie lijkt te denken. Ik geef informatie door en met dat kan je maken wat je wil.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef Chahna het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dat nodig om zo'n organisatie zwart te maken. Ik bedoel, zo'n rode kruis is natuurlijk geen Occupy heDus daar gaan we dan tegen aanschoppen, ik vind het voorspelbaar
Al die eigen interpretatie hier in dit topic maakt het lastig discussiërenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef Copycat het volgende:
Niemand hier die zegt dat ze 'wonderschoon' zijn, dat maak jij ervan. Ik denk dat iedereen hier wel snapt dat er aan elke koe wel een vlekje zit.
Als je het over dit topic hebt ben ik het met je eens.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Thank you Sir !
Buiten dat allemaal. Laten we eerlijk zijn, zoveel voegen we niet toe met z'n allen en dat zullen we op deze manier ook nooit gaan doen. Ik wou zeggen leuk tijdverdrijf, maar zelf dat is het eigenlijk niet.
Het is zinloos op en neer kwekken zonder doel of richting.
Sorry voor deze uitlatingen, maar het is nu eenmaal waar.
quote:De Occupy-beweging is springlevend
Dit is pas het eerste hoofdstuk van een veel langer verhaal,” zoals iemand het formuleerde, maar toch was men het unaniem eens over wat al tot stand is gebracht. De meesten gaven aan dat door Occupy het publieke debat naar ongelijkheid is verschoven, wat de vinger op de kern van onze problemen legt. Het klassensysteem en het kapitalisme als zodanig, die eerst taboe waren, zijn nu onderwerp van gesprek in de grote media.
Zoals Marc Armstrong van het Public Banking Institute uit New York zei: “Occupy Wall Street (OWS) wees de plaats delict aan – Wall Street. Het delict was economische onrechtvaardigheid in al haar verschijningsvormen, met schuldslavernij boven aan de lijst. Verplaatsing van het debat van het gerieflijke, maar gepolariseerde toneel van links-rechts kwesties, naar de harde werkelijkheid van 99 versus 1 procent, is niet eenvoudig, maar het is wel gebeurd. Dit is een enorme verschuiving en ongetwijfeld het voornaamste en blijvende resultaat”. “quote]
[quote]“Wanneer de bries van Occupy tot een storm van de 99% uitgroeit, kunnen de gemeenschappelijke belangen genoeg druk op de markt en de staat uitoefenen om het volk te dienen in plaats van de elites.”[/
lol wat zou je je kinderen leren ....quote:
OK dan,maar sommige vinden het niet leuk om slechte verhaaltjes te horen over bepaalde organisaties want t 'challleges your own perception ' of geloof.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:03 schreef Copycat het volgende:
Niemand hier die zegt dat ze 'wonderschoon' zijn, dat maak jij ervan. Ik denk dat iedereen hier wel snapt dat er aan elke koe wel een vlekje zit.
Ja, en sommigen houden niet van vla en anderen niet van bananen ...quote:Op donderdag 8 november 2012 10:30 schreef Tingo het volgende:
OK dan,maar sommige vinden het niet leuk om slechte verhaaltjes te horen over bepaalde organisaties want t 'challleges your own perception ' of geloof.
Sorry - can't find the words in dutch.
Ik wil die waarheid ondanks hoe pijnlijk dat kan worden.
Je kunt het ook zo zien dat mensen ondanks de ongetwijfeld minder leuke kanten van deze grote organisatie toch heel blij zijn met Het Rode Kruis.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK dan,maar sommige vinden het niet leuk om slechte verhaaltjes te horen over bepaalde organisaties want t 'challleges your own perception ' of geloof.
Geen idee. Kinderen zijn veel werk... Ben ik niet zo van.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:27 schreef Summers het volgende:
[..]
lol wat zou je je kinderen leren ....
Je wilt JOUW waarheidquote:Op donderdag 8 november 2012 10:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Just a minute missy!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Chahna het volgende:
[..]
Je wilt JOUW waarheid
Ik wil een goede bron voor je beweringen, dus geen blog of andere mening.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
ik zei dat ze zijn niet zo wonderschoon als jullie lijkt te denken. Ik geef informatie door en met dat kan je maken wat je wil.
Is het niet beter om te weten dat bepaalde 'goede doelen ' zijn niet zo goed als wat je denk?
jij, summer en Gray ook maar dan wel bij de wereldwinkel uiteraardquote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - you,Lavenderr and copycat should go on a shoe and accessories shopping trip together.
Kringloop winkel is leuker.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Chahna het volgende:
Welke van je beweringen?? Wat dacht je van deze?
[..]
[..]
jij, summer en Gray ook maar dan wel bij de wereldwinkel uiteraard
Doe je het weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Tingo het volgende:
you,Lavenderr and copycat should go on a shoe and accessories shopping trip together.
Wat heb jij trouwens leuke laarsjes gekocht. Ik zag je ze ergens posten, weet niet meer waar.quote:
Mooi zijn ze, hè? Mocht ook wel, voor dat geld. Dat beantwoordt je vraag ook?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heb jij trouwens leuke laarsjes gekocht. Ik zag je ze ergens posten, weet niet meer waar.
Wereldwinkel of gewoon Zalando?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |