SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De afstand en snelheid en zo meten via GPS.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Zo, prijzig. Wat kan je er allemaal mee?
http://www.suunto.com/global/en/collections/suunto-ambit![]()
Je vergeet de optie: je partner vervangen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De afstand en snelheid en zo meten via GPS.
http://www.suunto.com/global/en/collections/suunto-ambitIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Misschien heel kortzichtig hoor, maar was bijvoorbeeld dit ding daar ook niet geschikt voor (en een stuk goedkoper)?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De afstand en snelheid en zo meten via GPS.
http://www.suunto.com/global/en/collections/suunto-ambit![]()
Nee hoor dat klopt. Alleen ben ik behalve hardloper ook nog eens gediplomeerd horlogemaker. Dus ik kijk er wat anders tegenaan dan puur functionaliteit.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Misschien heel kortzichtig hoor, maar was bijvoorbeeld dit ding daar ook niet geschikt voor (en een stuk goedkoper)?![]()
Aah kijk. Dat verklaard dan inderdaad al een stuk meerquote:Op donderdag 1 november 2012 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor dat klopt. Alleen ben ik behalve hardloper ook nog eens gediplomeerd horlogemaker. Dus ik kijk er wat anders tegenaan dan puur functionaliteit.![]()
Dat ding wat jij nu hebt gekocht ziet er inderdaad een stuk beter uit ja.![]()
Ff vraagje trouwens voor de Hagenezen hieâh:
Waar zou ik het beste kunnen parkeren zondag?
Er wordt geadviseerd te parkeren bij de Machiel Vrijenhoeklaan, maar dat zal wel helemaal volstaan denk ik. Wat ik me herinner van paar weken geleden was dat niet zo groot.![]()
Ik zou bij het kruispunt waar je omhoog gaat richting Kijkduin linksaf gaan. Langs die weg is ook parkeergelegenheid, en achterin is een groot parkeerterrein. Gratisquote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Arquero het volgende:
Er wordt geadviseerd te parkeren bij de Machiel Vrijenhoeklaan, maar dat zal wel helemaal volstaan denk ik. Wat ik me herinner van paar weken geleden was dat niet zo groot.
F means you're fucked![]()
Net een uurtje gelopen, wilde ff het aangepaste parcours van de 10K aanstaande zondag lopen. Het is er nóg zwaarder op geworden! En als de wind zo blijft staan, hebben we die op het strand (het laatste deel van de loop dus) ook pal tegen.
Must do: Rustig starten zondag!F means you're fucked![]()
Gewoon bij GotC en Yur tussenin kruipen op Zaterdag?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Arquero het volgende:
Er wordt geadviseerd te parkeren bij de Machiel Vrijenhoeklaan, maar dat zal wel helemaal volstaan denk ik. Wat ik me herinner van paar weken geleden was dat niet zo groot.![]()
Wordt een beetje lastig. Ik slaap die nacht in Oldenzaalquote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon bij GotC en Yur tussenin kruipen op Zaterdag?![]()
![]()
Nou, dames en heren. Het lijkt erop dat we een huis gekocht hebben in Darfield met shitloads aan (trail)runmogelijkheden in de buurt!Oh, en het huis heeft shitloads aan logeerruimte. Shitloads. Maar dan ook écht shitloads.
Ja doei.![]()
Nou... vanaf wanneer kunnen we boeken?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dames en heren. Het lijkt erop dat we een huis gekocht hebben in Darfield met shitloads aan (trail)runmogelijkheden in de buurt!Oh, en het huis heeft shitloads aan logeerruimte. Shitloads. Maar dan ook écht shitloads.
![]()
Gefeliciteerd met jullie huisquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
pics van je zusje huis?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.faithy.nl/darfield.htmlDat is me het projectje wel trouwens
edit: verkeerd gekeken.
![]()
Dat valt nog best meequote:Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat is me het projectje wel trouwens
gordijnen weghalen etc. gaat al een hoop helpen
en dingen als een nieuw keukenwerkblad enzo, maar verder kunnen we er direct in en dan gaandeweg dingen verklussen
Ja doei.![]()
Sorry ik dacht dat de de plaatjes van de garage bij het woord "bathroom" hoordenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat valt nog best meegordijnen weghalen etc. gaat al een hoop helpen
en dingen als een nieuw keukenwerkblad enzo, maar verder kunnen we er direct in en dan gaandeweg dingen verklussen
Nee dan valt het inderdaad mee
![]()
![]()
Cute! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.faithy.nl/darfield.htmlknow'm sayin?
word? word.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wel een project, maar wel gaafquote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.faithy.nl/darfield.html![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die roddelt ook wat af
Ja doei.![]()
Tof! Gefeliciteerd Moblo!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Thankszie er echt naar uit (even ontopic blijven) om daar te gaan hardlopen
loop zo 't dorp uit daar!
Ja doei.![]()
Ik zat net te denken....zonde dat we in mei een retourtje Edinburgh hebben geboekt. Hadden best een paar dagen later terug kunnen gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Thankszie er echt naar uit (even ontopic blijven) om daar te gaan hardlopen
loop zo 't dorp uit daar!
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zat net te denken....zonde dat we in mei een retourtje Edinburgh hebben geboekt. Hadden best een paar dagen later terug kunnen gaanvlucht omboeken en dan vanaf Leeds terugvliegen?
Ja doei.![]()
Ik hoorde net dat de bruggenloop as zondag een trainingsloop van 10K organiseert waarbij je over de erasmus en willemsbrug gejaagd wordt. Misschien ga ik wel meedoen...![]()
Kom dan mee naar Den Haag en loop de LVMLquote:Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoorde net dat de bruggenloop as zondag een trainingsloop van 10K organiseert waarbij je over de erasmus en willemsbrug gejaagd wordt. Misschien ga ik wel meedoen...
Gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wat gaaf
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
hmmhmm...ik zal het er eens over hebben met de bossquote:Op donderdag 1 november 2012 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vlucht omboeken en dan vanaf Leeds terugvliegen?
Kan je je daar nog voor inschrijven dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Kom dan mee naar Den Haag en loop de LVML![]()
Zondag voor de wedstrijd kun je je nog ter plekke inschrijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je je daar nog voor inschrijven dan?quote:***ONLINE INSCHRIJVING GESLOTEN - NA-INSCHRIJVEN OP ZONDAG 4 NOVEMBER VANAF 10.30 UUR MOGELIJK***F means you're fucked![]()
Weet niet met welke maatschappij jullie vliegen, maar ik zit er iig aan te denken om ook naar Edinburgh te gaan (weet alleen nog niet welke afstand) dus dan kunnen jullie meerijden
Ja doei.![]()
We vliegen met KLM...quote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Weet niet met welke maatschappij jullie vliegen, maar ik zit er iig aan te denken om ook naar Edinburgh te gaan (weet alleen nog niet welke afstand) dus dan kunnen jullie meerijdenF means you're fucked![]()
Die vliegen ook op leeds en manchester (die laatste iig), of anders Humberside (daar vliegen ze ook sowieso). Jullie zijn iig welkom, zo niet dan, dan wel wanneer 't een andere keer uitkomt!
Ja doei.![]()
Ah, kan ook nog een overweging zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Zondag voor de wedstrijd kun je je nog ter plekke inschrijven
[..]![]()
![]()
Dat gaat vast een keertje goedkomenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Die vliegen ook op leeds en manchester (die laatste iig), of anders Humberside (daar vliegen ze ook sowieso). Jullie zijn iig welkom, zo niet dan, dan wel wanneer 't een andere keer uitkomt!
Ik moet zeggen dat door het veranderde parcours de 10 km nu wel behoorlijk pittig isquote:Op donderdag 1 november 2012 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, kan ook nog een overweging zijn
YUR: weet jij trouwens of de CPC HM snel vol zit? Ik wil namelijk even wachten met inschrijven tot ik een keer een HM gelopen heb (omdat ik 't toch wel heel eng vind) maar weet niet of ik dan een plek mis loop, als ik te lang wacht?
Ja doei.![]()
Ik durf het eigenlijk niet zo goed te zeggen. Wat ik wel weet, is dat er in de laatste weken voor de HM altijd wel startnummers beschikbaar komen van bedrijven of mensen die m toch niet kunnen lopenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
YUR: weet jij trouwens of de CPC HM snel vol zit? Ik wil namelijk even wachten met inschrijven tot ik een keer een HM gelopen heb (omdat ik 't toch wel heel eng vind) maar weet niet of ik dan een plek mis loop, als ik te lang wacht?
Ik moet nog wel ff oppassen inderdaad want na mijn 8KM van gisteren voelde ik heel lichtjes mijn scheen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat door het veranderde parcours de 10 km nu wel behoorlijk pittig is![]()
Dan zou ik het niet doen. Maar ook die 10K in R'dam niet, als ik jou was..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff oppassen inderdaad want na mijn 8KM van gisteren voelde ik heel lichtjes mijn scheen.F means you're fucked![]()
Nee precies kan die 5 weken beter voorzichtig opbouwen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen. Maar ook die 10K in R'dam niet, als ik jou was..![]()
maar was het leuk?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://ukresults.net/2012/pickering.html
130 van de 143ach ja, hè?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Exact! Ff geen risico's nemen...is niet altijd makkelijk, maar je weet hoe je je voelt als je helemaal niet meer kunt lopenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies kan die 5 weken beter voorzichtig opbouwen.F means you're fucked![]()
quote:
Ecosia
Hier breekt juist de zon doorquote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is hier nacht, zo'n donkere luchtHet heeft hier ook echt nauwelijks geregend, terwijl ik dacht dat het de hele dag zou regenen... Desondanks toch maar niet gaan lopen want ik voel mijn hamstring nog wat. Morgen maar weer kijken hoe het voelt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik hoop dat het hier nog ff droog wil worden over een uurtje. Vind regen niet erg als ik al loop maar om te beginnen met regen is wel een hele grote drempel (althans, de plensbuien die hier nu over komen dus.. beetje spetteren is niet erg)![]()
Leuk danquote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat door het veranderde parcours de 10 km nu wel behoorlijk pittig is![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
book me in!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
train the mind and the body will follow....quote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat door het veranderde parcours de 10 km nu wel behoorlijk pittig is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan heb je nu ook shitloads plek voor je nieuwe hardloopkledingquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
kap nah![]()
Helemaal vergeten te zeggen!! Ik heb gisteren het eerste volledig opgetuigde kerstverlichtinghuis alweer gespot tijdens m'n rondje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mag ik ook in de OP bij de CPC 10 km?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Het is m'n trainingsgebied en ik vertrouw het ook nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
train the mind and the body will follow....![]()
![]()
You're gonna nail it girlquote:Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is m'n trainingsgebied en ik vertrouw het ook nog niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat was mijn eerst loop 's avonds, in het donker én dwars door het dorpGing best lekker
Oh en de stats. http://www.endomondo.com/workouts/lL6SoxhD0Oo
[ Bericht 20% gewijzigd door Sunnythesun op 01-11-2012 20:43:19 ]![]()
Kwam dit net tegen, misschien voor iemand uit dit topic?
[TK] Suunto T6 hartslagmeter + Comfort Belt + Trainingsboek![]()
Hier nog de linkjes van mijn ochtendloop van gistermorgen...
http://www.endomondo.com/workouts/104534699
http://connect.garmin.com/activity/239218734
En ik heb inmiddels door de aanschaf van een garmin mijn bluetooth hartslagmeter in de aanbieding. Hij is van Polar, mocht je interesse hebben, stuur dan even een dm.
En me vergeten in te schrijven bij de Erasmusronde, dus dan maar op tijd ernaar toe zaterdag en er terplekke inschrijven.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
In oktober...quote:Op donderdag 1 november 2012 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen!! Ik heb gisteren het eerste volledig opgetuigde kerstverlichtinghuis alweer gespot tijdens m'n rondje
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Vanavond regende het nog wat dus deed mijn jasje van een paar jaar terug van de aldi aan maar na 5 min was het droog en ik liep me toch te zweten. Dus die laat ik nog ff links liggen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze zullen gedacht hebben, het is wintertijd, dus het kan weerquote:
Ik heb me ingeschreven voor een unieke loop, de Westrandweg Run! 10k of halve marathon rennen over het nieuwe stuk snelweg (a5) voordat het wordt opengesteld voor verkeer.
http://www.westrandwegrun.nl/![]()
welke ga je lopen? ik de 10 km wedstrijdquote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef karoltje het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor een unieke loop, de Westrandweg Run! 10k of halve marathon rennen over het nieuwe stuk snelweg (a5) voordat het wordt opengesteld voor verkeer.
http://www.westrandwegrun.nl/![]()
GotC en alle anderen,kwestie van op je training vertrouwenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies, datquote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
GotC en alle anderen,kwestie van op je training vertrouwengaat allemaal goedkomen voor ze!
Ik zit in de Wie loopt waar en wanneer te kijken, zie ik dat de 7hvl pas de 18de is! Ik dacht de 11de al/blond
Ik ook de 10, wel die van 's avonds want ik denk niet dat ik 'm binnen het uur ren.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef linebear het volgende:
[..]
welke ga je lopen? ik de 10 km wedstrijd![]()
stond mij ook iets bij van de elfde....GMTA, ook al klopt het nietquote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit in de Wie loopt waar en wanneer te kijken, zie ik dat de 7hvl pas de 18de is! Ik dacht de 11de al/blond
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stond mij ook iets bij van de elfde....GMTA, ook al klopt het niet
Misschien is het weer toch nog redelijk tijdens de LVML![]()
90% kans op neerslag.
Dus we gaan voor de 10 %![]()
De wind zal voor het stuk strand wel vol tegen zijn maar dan denk ik aan dit liedje;
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Je kan zonder problemen je inschrijving veranderen in een kortere afstand.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik ook in de OP voor de CPC: HM?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Ik heb zowaar een tight gekocht![]()
En de gewenste camo 2in1 shorts, en nog een shirt met lange mouwen
Plaatjes volgen morgen....F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef YUR het volgende:
Ik heb zowaar een tight gekocht![]()
En de gewenste camo 2in1 shorts, en nog een shirt met lange mouwen
Plaatjes volgen morgen....![]()
* Ok ik durf ook geen tight te kopen![]()
Joe the male Camletoe!!
Ik ga me opgeven voor die randweg loop :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mietjes!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Joe the male Camletoe!!
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef Jumparound het volgende:
Ik ga me opgeven voor die randweg loop :-)![]()
Leuke loop !
ik heb alleen maar thightsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Joe the male Camletoe!!
Ecosia
ik twijfel nog tussen hm en 10k, maar ik denk 10kquote:
Ecosia
Bad News heeft een oplossing gevondenquote:![]()
Ik ook niet, ik ren dan ook maar gewoon in een trainingsbroek...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Joe the male Camletoe!!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
dafuqquote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bad News heeft een oplossing gevonden![]()
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Ze hebben een geniale cover van 'Bohemian Rapsody' gemaakt, dat dan weer wel!quote:“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
A laugh a day keeps the docter away!quote:
Precies met hulp van Brian Mayquote:Op donderdag 1 november 2012 23:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ze hebben een geniale cover van 'Bohemian Rapsody' gemaakt, dat dan weer wel!
Grappig om de pace te zien van de 8km bij de Amsterdam Marathon
https://www.marathon-phot(...)20Marathon&bib=45190![]()
Mijn nieuwe kleertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wat gaafquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:56 schreef linebear het volgende:
Grappig om de pace te zien van de 8km bij de Amsterdam Marathon
https://www.marathon-phot(...)20Marathon&bib=45190
quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:00 schreef YUR het volgende:
Mijn nieuwe kleertjesGoeie kledingkeuze, *like*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die kerels in sumoworstelaarpakken
die liepen op eens voor me rond 6,5 km. Toen als goal ze voor de finish te hebben ingehaald. Met ingang van het stadion lagen ze nog voor me. Maar 50/100 meter voor de finish ze ingehaaldquote:![]()
![]()
Mooi leesbaar! En vlgs mij een stuk goedkoper dan de Garmin watches of vergis ik mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:07 schreef linebear het volgende:
Met een beetje geluk staat de postbode met deze vandaag aan de deur
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik was daar vanaf de kant live getuige van met slacker en een niet-fokker(danweetjijwelwie)quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef linebear het volgende:
[..]
die liepen op eens voor me rond 6,5 km. Toen als goal ze voor de finish te hebben ingehaald. Met ingang van het stadion lagen ze nog voor me. Maar 50/100 meter voor de finish ze ingehaald
YESquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was daar vanaf de kant live getuige van met slacker en een niet-fokker(danweetjijwelwie)mooie ervaring
![]()
![]()
![]()
Superleuk, die pace-optie van marathon.photos.com! Er zit bij mij nu ineens wel een HQ filmpje bij van mezelf juichend over de finish...
Wat leuk om dan nu dat filmpje te zienquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef linebear het volgende:
[..]
die liepen op eens voor me rond 6,5 km. Toen als goal ze voor de finish te hebben ingehaald. Met ingang van het stadion lagen ze nog voor me. Maar 50/100 meter voor de finish ze ingehaald![]()
![]()
Bijna weekend, hartelijk vrijdag jongens![]()
Nu nog even werken, maar zaterdag eerst zelf rennen, 's avonds naar De Marathon met Mr. Guppy, mama-Gup en mini-Gup en zondag de marathon van New York kijkenzin in
Leuk! Ik ga zaterdag ook naar De Marathonquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Bijna weekend, hartelijk vrijdag jongens![]()
Nu nog even werken, maar zaterdag eerst zelf rennen, 's avonds naar De Marathon met Mr. Guppy, mama-Gup en mini-Gup en zondag de marathon van New York kijkenzin in
![]()
![]()
De Marathon is leuk
We zijn gisteren naar Skyfall geweest, was ook fraai
Ik heb nu mn nieuwe kleren liggen, maar ik ga niet eens hardlopen vandaag
Hahaha, Mr. Guppy wilde eigenlijk ook naar Skyfall, maar het was 3 tegen 1quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:36 schreef YUR het volgende:
De Marathon is leuk
We zijn gisteren naar Skyfall geweest, was ook fraaimaar Skyfall loopt niet weg, die gaan we ook nog wel zien
maar het shirt en de tight zijn prachtigquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:01 schreef linebear het volgende:
die korte broek is coolniet helemaal mijn keuze
Hehe, da's de generatiekloofquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar het shirt en de tight zijn prachtig
OK, ff een adviesje nodig![]()
Mijn hardloopschema zegt:
vandaag duurloop 8000 meter (inzet 65%)
zondag 10 x 300m, herstel 300m (inzet 90-100%)
Máár ik loop zondag een 10k wedstrijd. Aan de ene kant neig ik nu naar de interval, aan de andere kant is kilometers maken ook niet verkeerd (en geeft vertrouwen).
Wat zou jij doen?![]()
inderdaad!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou een duurloopje op reserve doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:41 schreef Quoi het volgende:
Máár ik loop zondag een 10k wedstrijd. Aan de ene kant neig ik nu naar de interval, aan de andere kant is kilometers maken ook niet verkeerd (en geeft vertrouwen).
Wat zou jij doen?F means you're fucked![]()
als je nu nog kilometers moet maken heb je de weken hiervoor niet genoeg getrained.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:41 schreef Quoi het volgende:
Wat zou jij doen?
Ik zou vandaag een redelijk vlotte duurloop doen van ongeveer 5km op 80% van wedstrijdtempo en dan zondag gewoon je 10km op zondag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is toch ook prima? Kun je zondag knallen!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan het niet latenquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:51 schreef GotC het volgende:
Ik loop niet meer voor m'n wedstrijd zondagAnders krijg ik van die rusteloze benen.
Jaja, trust your training, I knowquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je nu nog kilometers moet maken heb je de weken hiervoor niet genoeg getrained.
Ik zou vandaag een redelijk vlotte duurloop doen van ongeveer 5km op 80% van wedstrijdtempo en dan zondag gewoon je 10km op zondag![]()
![]()
Ik was eigenlijk van plan om morgen te gaan lopen, maar misschien verander ik mn plannen wel naar vandaag
heb ook nu al zin in zondag, morgenavond een etentje met vrienden dus waarschijnlijk een beetje weinig slaap maar zondag is een "trainingswedstrijd" en als ik wat "moe" ben loop ik vaak rustiger, het lijkt dan wel of mijn lichaam zichzelf op de reservestand zet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hier ook vandaag het laatste rondje, morgen rustdagquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om morgen te gaan lopen, maar misschien verander ik mn plannen wel naar vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daarom! Vorige keer bij de A'dam marathon was het loopje de dag ervoor ook wel prettig.. hmm..quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Is toch ook prima? Kun je zondag knallen!!![]()
Ooh dilemma'salvast heel veel plezier zondag!
en dan hebben we het nog niet eens over wat aan te trekken...quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh dilemma'salvast heel veel plezier zondag!
Dat is in dit geval makkelijk...een shirt van de club, want de loop is in de achtertuin van de Atletiekbaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over wat aan te trekken...F means you're fucked![]()
Ja, dat krijg je ook nogquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan hebben we het nog niet eens over wat aan te trekken...matching kleuren, of lekker gek colourblocking
is het bij jullie club een "verplichtig" om een clubshirt te dragen bij een officiele wedstrijd in clubverband?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is in dit geval makkelijk...een shirt van de club, want de loop is in de achtertuin van de Atletiekbaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
it will be the man in black here, kleed zo heerlijk af....quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ook nogmatching kleuren, of lekker gek colourblocking
Niet verplicht tijdens wegwedstrijden, maar het is wel gewenst. En ik vind het eigenlijk ook niet meer dan logisch, zeker bij loopjes hier in de buurtquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het bij jullie club een "verplichtig" om een clubshirt te dragen bij een officiele wedstrijd in clubverband?F means you're fucked![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ook nogmatching kleuren, of lekker gek colourblocking
Ik wilde in korte broek en (geel) shirt van HAAG. Maardatkennie met m'n roze kousen![]()
![]()
same here..... de onderlinge strijd tussen de clubs hier in de regio is er toch vaak een die al 100 jaar gaande isquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet verplicht tijdens wegwedstrijden, maar het is wel gewenst. En ik vind het eigenlijk ook niet meer dan logisch, zeker bij loopjes hier in de buurt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
linkje werkt hier nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:25 schreef YUR het volgende:
http://www.prorun.nl/training/overigemethode/crossen-is-lekker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
thanks! got it nowquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wel joh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde in korte broek en (geel) shirt van HAAG. Maardatkennie met m'n roze kousen![]()
Loop ik je in ieder geval niet misZullen we nog een naderhandse koffie-date op poten zetten met alle deelnemende Fokkies?
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel joh!![]()
Loop ik je in ieder geval niet misZullen we nog een naderhandse koffie-date op poten zetten met alle deelnemende Fokkies?
![]()
Koffie is altijd goed![]()
Ik heb sowieso al een samenzijn met mn loopgroep na de finish...hebben ze al helemaal geregeld bij een restaurantje
Pfff, ik heb de afgelopen 3 weken bijna niet gelopen, omdat dit ouwe lichaam er even wat minder zin in heeftOveral wat kleine pijntjes in mijn lichaam. Blijven hardlopen terwijl je lichaam vast zit door teveel stress op het werk was misschien toch niet zo'n heel goed idee.
![]()
Maar ik loop nu zo ongeveer tegen de muren op omdat ik zo graag wil lopen. Dus morgen ga ik zowiezo weer een rondje van een km of 5 doen !!
En nu maar hopen dat het een beetje soepel gaat.![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef GlenHighland het volgende:
Pfff, ik heb de afgelopen 3 weken bijna niet gelopen, omdat dit ouwe lichaam er even wat minder zin in heeftOveral wat kleine pijntjes in mijn lichaam. Blijven hardlopen terwijl je lichaam vast zit door teveel stress op het werk was misschien toch niet zo'n heel goed idee.
![]()
Maar ik loop nu zo ongeveer tegen de muren op omdat ik zo graag wil lopen. Dus morgen ga ik zowiezo weer een rondje van een km of 5 doen !!
En nu maar hopen dat het een beetje soepel gaat.
Iedereen heeft die periodes weleens!F means you're fucked![]()
Yep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Welkom terug
Iedereen heeft die periodes weleens!
Maar het voelt wel al snel oud worden. Zes weken terug voelde ik me bij mijn HM een jonge god van een jaar of 30 en nu voel ik me minstens 60....![]()
Gisteren nieuwe kleren besteld, nieuwe schoenen. Ben er wel weer ff klaar mee deze maandGisteren ook naar Skyfall geweest btw. Wel ok film, niet super ofzo maar wel nice.
Morgen weer lopen, nu gewoon een half uur lopen. Wil binnekort toch wel is gewoon een uur lopen. Afstand maakt niet zoveel uit. Over het algemeen moet het zo zijn dat als ik een uur loop, ik wel ongeveer op 10 km zit...Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Hier toch licht last van m'n scheen. 2 keer per week 8KM is nog net een tikkie teveel denk ik. Even kijken hoe het gaat anders loop ik pas woensdag weer ofzo.
gezeik![]()
![]()
Dat had ik ook dus laatst. Gelijk maar even rust genomen en van de week dus weer begonnen op andere schoenen. So far so good.... Over 3 weken al randweg run dus moet nu niks overbelasten
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Nou lekker danquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:56 schreef YUR het volgende:
Ik heb sowieso al een samenzijn met mn loopgroep na de finish...hebben ze al helemaal geregeld bij een restaurantje![]()
![]()
![]()
Woensdag sowieso! Moeten we de 's-Gravenweg onveilig gaan makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier toch licht last van m'n scheen. 2 keer per week 8KM is nog net een tikkie teveel denk ik. Even kijken hoe het gaat anders loop ik pas woensdag weer ofzo.
gezeik![]()
![]()
Iedereen die komend weekend een wedstrijd loopt heel veel succes.
Ik ben net terug van training 3 van Evy, door de tegenwind was het vooral in de wandelstukken fris. Gelukkig worden vanaf volgende week de hardloopstukken steeds langer.![]()
Vond ik ook inderdaad, dan koel je best snel af.
Overigens voor de liefhebbers; Plutosport heeft vandaag sale van running artikelen.![]()
Shiiiiit, tuurlijk net gisteren mijn schoenen besteldScheelt weer 5 euro
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef Arquero het volgende:
Vond ik ook inderdaad, dan koel je best snel af.
Overigens voor de liefhebbers; Plutosport heeft vandaag sale van running artikelen.Ik hou mezelf in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ik hou mezelf in...
Typisch gevalletje GASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Ik heb al 3 items in mijn mandje
Hmmz...de NYC Marathon start zondag om 1500 uur NL tijd. Dat gaan we net niet redden, vrees ikF means you're fucked![]()
Ow sh*t
Inclusief 21.0% BTW
19,06
Totale voordeel
50,05
Totaal
109,80
Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid voor het vermelden van de sale hier in dit topicquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ow sh*t
Inclusief 21.0% BTW
19,06
Totale voordeel
50,05
Totaal
109,80
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid voor het vermelden van de sale hier in dit topic
Nou dat ging voor geen meter net.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
De schade;
Een paar Asics schoenen
Een paar Asics handschoenen
Een Asics wintertight
Een Avento tight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de hand op de knip N.I.M.B.Y.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De schade;
Een paar Asics schoenen
Een Asics wintertight
Een Avento tight
2e paar schoenen van het type dat je al hebt, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de hand op de knip N.I.M.B.Y.![]()
Bijna wel voor Asics gekozen omdat ik weet dat die mij goed zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef GotC het volgende:
[..]
2e paar schoenen van het type dat je al hebt, hoop ik?
En een Neutrale schoen net zoals ik nu heb
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bijna wel voor Asics gekozen omdat ik weet dat die mij goed zitten.
En een Neutrale schoen net zoals ik nu hebNiet elke neutrale schoen is hetzelfde!
![]()
Ik ook als het goed is morgen al binnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwdNiet elke neutrale schoen is hetzelfde!
Zo! Was vanmorgen helemaal spierpijnvrij en eindelijk les 9 gelopen, met 5 minuten achterelkaar, op het laatste dacht ik wel, wanneer mag ik nou weer wandelen??Maar ik kon het zonder al te veel moeite volhouden.
Ik had een route gekozen die zo mooi isalleen helaas nauwelijks om me heen kunnen kijken want het was zo zeiknat overal
Die ene keer dat ik het deed werd meteen afgestraft, natte voeten
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De schade;
Een paar Asics schoenen
Een Asics wintertight
Een Avento tight
En nu willen wij straks natuurlijk wel pics van mannenbillen in die strakke tights!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de hand op de knip N.I.M.B.Y.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:45 schreef GotC het volgende:
Maar, ga je gelijk al in tight en nieuwe schoenen lopen zondag?Weet niet of ik dat aandurf
![]()
Sowieso niet op nieuwe schoenen dat kan goed fout gaan.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Be careful what you wish for, it might come true.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
En nu willen wij straks natuurlijk wel pics van die mannenbillen in die strakke tights!
Zondag in Kijkduinquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
En nu willen wij straks natuurlijk wel pics van mannenbillen in die strakke tights!![]()
![]()
Lol, hier ook al zo'n "angst"/haat voor strakke kleding onder mannenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Joe the male Camletoe!!
? In het Mountainbike topic is er ook echt een tweedeling van mensen die het echter verafschuwen en mensen die niet anders willen
.
![]()
Vind het zelf nou niet echt geweldig staan, maar boeien..
Een keer met een normale trainingsbroek gelopen en dat vond ik helemaal niks. Tight zit toch echt veel lekkerder.![]()
Dit jaar twee 5km's en een 6km gerend.
En nu gaan we voor het echie: 14 april - 10km tijdens de Marathon van R'dam.
Bring it.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Meneer Q. kocht zomaar ineens een tight en liep erin voordat ik het doorhad. Geen problemen mee
On.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef robdriessen het volgende:
Dit jaar twee 5km's en een 6km gerend.
En nu gaan we voor het echie: 14 april - 10km tijdens de Marathon van R'dam.
Bring it.![]()
![]()
Komen toch echt meestal aan het einde van de middag...quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef linebear het volgende:
Hopelijk komt de UPS snel, want geen zin om de hele dag thuis te moeten zitten wachten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Schoenen kopen via internet kan sowieso goed fout gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Weet niet of ik dat aandurf
![]()
Sowieso niet op nieuwe schoenen dat kan goed fout gaan.![]()
![]()
OMG!
Mijn trainingsbroek is binnen![]()
![]()
Jullie gaan me zondag wel zien denk ik neem een sterk zonwerende bril mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
OMG!
![]()
Foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net 3 km wedstrijdpace gelopen kom op 33 minuten 36 omgerekend naar 5 km
Afronden naar 35 minuten streeftijd voor de LVML maar om eerlijk te zijn is alles onder de 40 minuten ok voor een eerste run na jaren pauze.
http://www.endomondo.com/workouts/uVDhv_oRa04
Thanks voor de aanmoediging
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
OMG!
![]()
Dat past weer bij GotC haar sokken, in combi met een geel shirtje. Jongens, ik denk dat ik jullie wel spotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben moeilijker te spotten in mn camouflagebroekquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat past weer bij GotC haar sokken, in combi met een geel shirtje. Jongens, ik denk dat ik jullie wel spot
Ja, ik snap dan die tegendraadse trend van jou weer nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben moeilijker te spotten in mn camouflagebroek![]()
![]()
Het wentquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ik snap dan die tegendraadse trend van jou weer niet
lekker zeg die wind! Stond een interval op het programma en dan tegen die wind in de laatste 2 blokken is echt lekker
Trouwens schoenen online bestellen zou ik nooit durven, ik heb snel van die vervelende knakkende enkels dus vertrouw het liever toe aan iemand die er verstand van heeft. Jammer wat ik zie vaak genoeg mooie schoenen online
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik zou hooguit nog een paar van dezelfde schoenen die ik nu heb bestellen op internet. Maar ik vind het ook een fijner gevoel dat iemand met een getraind oog ernaar kijkt. En als die dan zoals bij mij, in één keer het perfecte paar voor mij eruit pikt, dan heb ik daar wel wat extra euro's voor over.know'm sayin?
word? word.![]()
Ho ho, staat nog helemaal niet vastquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat past weer bij GotC haar sokken, in combi met een geel shirtje. Jongens, ik denk dat ik jullie wel spot![]()
![]()
Yup, ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef alors het volgende:
Ik zou hooguit nog een paar van dezelfde schoenen die ik nu heb bestellen op internet. Maar ik vind het ook een fijner gevoel dat iemand met een getraind oog ernaar kijkt. En als die dan zoals bij mij, in één keer het perfecte paar voor mij eruit pikt, dan heb ik daar wel wat extra euro's voor over.. Het enige wat je echt nodig hebt bij hardlopen zijn goede schoenen, daar bespaar ik niet op.
Plus, stukje service.![]()
Ja en zelfs dat is een risico. Ik liep op hele fijne adidas, en toen hebben die f*ckers 1 klein dingetje veranderd.. en toen zaten ze dus gewoon niet lekker meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef alors het volgende:
Ik zou hooguit nog een paar van dezelfde schoenen die ik nu heb bestellen op internet. Maar ik vind het ook een fijner gevoel dat iemand met een getraind oog ernaar kijkt. En als die dan zoals bij mij, in één keer het perfecte paar voor mij eruit pikt, dan heb ik daar wel wat extra euro's voor over.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Maar nog steeds geen foto![]()
Back to work. Leuk detail: plan is om eind vd middag de gaan rennen, en ik zit hier alvast in mijn hardloopkleding scheelt weer omkleden en het zit lekker![]()
Ja met veel licht is het gewoon rozequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lijk niet oranje of roze maar roodKameleon broek dus
![]()
Met schemer oranje in de nacht rood 3 broeken voor de prijs van 1
Dat zijn dan wel hele specifieke schelpen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Mix tussen roze en oranjeSoort van..schelpenkleur?
Niet zo ongeduldigquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Quoi het volgende:
Back to work. Leuk detail: plan is om eind vd middag de gaan rennen, en ik zit hier alvast in mijn hardloopkleding scheelt weer omkleden en het zit lekker![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Maarrreeee.... schattig broekje hoor NIMBY![]()
Lol volgens het kaartje van Adidas is de kleur;
Turbo BrownSpic
Turbo dus dan zal ik er wel heel hard mee kunnen open
Turbo brown...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Lol volgens het kaartje van Adidas is de kleur;
Turbo BrownSpic
Turbo dus dan zal ik er wel heel hard mee kunnen open
Doet me denken aan een bepaalde foto![]()
![]()
![]()
Neeeeee ik zit nog te etengenade!!
Vandaar ook de toevoeging "pic"quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Turbo brown...
Doet me denken aan een bepaalde foto
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Turbo brown...
![]()
![]()
![]()
![]()
sensation brownquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Turbo brown...
Oh, de kleur heet eigenlijk 'TurboBrownSpice'.
Soort van..turbo brown (v/d foto) dankzij het pittige eten v/d avond ervoor.
![]()
Nou Nimby, je zult in ieder geval goed in de smaak vallen bij de dames zondag, volgens mij heb je hem gewoon gekocht als babe magnet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Arquero het volgende:
Nou Nimby, je zult in ieder geval goed in de smaak vallen bij de dames zondag, volgens mij heb je hem gewoon gekocht als babe magnet
Waar werk je dan dat dat kan? Ik doe dat ook vaak hoor, maar ik heb kantoor aan huis, dan kijkt niemand er van op. Omdat niemand het ziet..... Alleen een klant die onverwacht komt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Quoi het volgende:
Ook thuisquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar werk je dan dat dat kan? Ik doe dat ook vaak hoor, maar ik heb kantoor aan huis, dan kijkt niemand er van op. Omdat niemand het ziet..... Alleen een klant die onverwacht komt.![]()
![]()
Kun je die nou ook instellen op kilometers etc.? Ik meen ergens gelezen te hebben dat alleen mijlen, pounds etc. ingesteld konden worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef linebear het volgende:
Mijn horloge is binnenLigt nu aan de beademing
Kan niet wachten tot ik morgen weer kan rennen
![]()
Kapot...
Drie kwartier gelopen, uiteindelijk 7,99 km afgelegd met een gemiddelde snelheid van 10,7 km/h over onverhard terrein - ruiterpaden, vol met bladeren liggende zandpaden - met nogal wat hoogteverschil. (wat ik nog niet echt gewend ben) Na 33 minuten m'n horloge even op pauze gezet, even gelopen en daarna weer lekker verder gegaan. Door de weersvoorspelling had ik me op regen weer gekleed, wat uiteindelijk veel te warm bleek...
Heb wat lichte steekjes in m'n heup. Niet heel erg, maar wel een beetje... ik rust nog even wat langer en ga dan zondag weer rennen
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:12 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Oke dit heeft me nieuwsgierig gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Turbo brown...
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga zometeen voor het eerst in een tight hardlopen. Zonder zwartepietentoevoeging
Ik ga morgen weer lopen, een tweede rustdag is vandaag nodig voor mijn voet. Andere plek ontwikkelt een soortgelijk pijntje na de loop van woensdag die ik voor nu negeer want wil het niet weten. Spiertje/peesje ding zal het wezen. Dat of ik heb broze voeten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ja dat kan wel. Probleem zat hem in de website volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kun je die nou ook instellen op kilometers etc.? Ik meen ergens gelezen te hebben dat alleen mijlen, pounds etc. ingesteld konden worden.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef linebear het volgende:
WHOOOOOOOAAAAAAA Een AdiVIZ Kledingpakket gewonnen. Een adidas tights, jas en shirt![]()
![]()
Hoe cool is datquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef linebear het volgende:
WHOOOOOOOAAAAAAA Een AdiVIZ Kledingpakket gewonnen. Een adidas tights, jas en shirt![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef linebear het volgende:
WHOOOOOOOAAAAAAA Een AdiVIZ Kledingpakket gewonnen. Een adidas tights, jas en shirt
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
OK, even testen. Links of rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:35 schreef YUR het volgende:
OK, even testen. Links of rechts?RechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OK, even testen. Links of rechts?Zo lang ie niet doorschijnt kan rechts bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al is links ook wel cool. Maar dan zit je wel met de tights in het korte broekje
![]()
Vettttquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef linebear het volgende:
![]()
OK, even testen. Links of rechts?rechts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
OK, even testen. Links of rechts?Mijn mening was niet voldoende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OK, even testen. Links of rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar wel camouflageprint, dus ik snap dat ze m niet zietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef linebear het volgende:
[..]
links zit een korte broek overheen (zwarte piet style )
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef linebear het volgende:
[..]
Omdat ik cool ben? Nee, via facebook (Run2Day)![]()
![]()
![]()
Ik zie allemaal mensen van alles winnen. Ik win verdomme nooit watquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef linebear het volgende:
[..]
Omdat ik cool ben? Nee, via facebook (Run2Day)
Maar gefeliciteerd![]()
![]()
Waarom dragen vrouwen sjaals binnen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef computergirl het volgende:
mijn mening is: waarom in godsnaam 2 broeken dragen?![]()
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie allemaal mensen van alles winnen. Ik win verdomme nooit wat
Maar gefeliciteerd![]()
Volgende keer winnen wij iets![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:30 schreef linebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom droegen kamikazepiloten een helm?
Een short over een tight kan wel degelijk effect hebben voor de liesstreek en de edele delen. Met name bij kou blijft het zo extra warm(verder vind ik het ook wel modieus en minder 'exposed')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
omdat het leuk staat of omdat ze last hebben van kou?quote:
Beide gaat niet op in dit geval: het ziet er niet uit en het is niet koud![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
omdat het leuk staat of omdat ze last hebben van kou?
Beide gaat niet op in dit geval: het ziet er niet uit en het is niet koudDie koude wind tegen je piemeloeris aan is best koud
![]()
Leugens!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik draag een sjaal om m'n vadsige buik te verbergen[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Grote flat in de buurt opzoeken en indoor training houden trap op naar links trap op naar rechts enz.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef Miezziej het volgende:
Buienradar ziet er niet positief uit voor mij...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zit nu op mijn werk Q-music te luister, hebben ze het ineens over een foto van een hardloper onder de poep, haha ja hoor het was hem weer!![]()
![]()
Potdomme wat een mooi ding die SPIbelt! Mijn SGS2 past er net in. En dan nog mp3 speler er bij in.
Je voelt 'm niet!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Idd echt een topuitvindingquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Potdomme wat een mooi ding die SPIbelt! Mijn SGS2 past er net in. En dan nog mp3 speler er bij in.
Je voelt 'm niet!![]()
![]()
Gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
omdat het leuk staat of omdat ze last hebben van kou?
Beide gaat niet op in dit geval: het ziet er niet uit en het is niet koud
Hoi!
Na wat geniepig meelezen toch ook meeposten.
Op 14 december mijn eerste wedstrijd in jaren, spannend! 5 km om 8 uur 's avonds door het mooi verlichte historische centrum van Brugge.
Heeft er iemand nog tips voor trainingsschema? Ik doe het nu zowat op goed gevoel (rustige duurloop-tempoloop-interval). Vooral mijn interval is nog nodig om er wat snelheid in te krijgen... Doel is onder de 23 minuten terecht te komen. Geen idee of dat gaat lukken want is mijn eerste 'lange' loopwedstrijd.
Ik ga trouwens straks mijn eerste tight in jaren gaan komen, loopt toch veel comfortabeler en sneller dan een trainingsbroek...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Hoe/wat/waar/wanneer loop je nu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
Op 14 december mijn eerste wedstrijd in jaren, spannend! 5 km om 8 uur 's avonds door het mooi verlichte historische centrum van Brugge.
Heeft er iemand nog tips voor trainingsschema? Ik doe het nu zowat op goed gevoel (rustige duurloop-tempoloop-interval). Vooral mijn interval is nog nodig om er wat snelheid in te krijgen... Doel is onder de 23 minuten terecht te komen. Geen idee of dat gaat lukken want is mijn eerste 'lange' loopwedstrijd.
Ik ga trouwens straks mijn eerste tight in jaren gaan komen, loopt toch veel comfortabeler en sneller dan een trainingsbroek...Dus afstand, hoe vaak, hoe ver..etc?
![]()
Onder 23 minuten is behoorlijk rap!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
Ik ga trouwens straks mijn eerste tight in jaren gaan komen, loopt toch veel comfortabeler en sneller dan een trainingsbroek...F means you're fucked![]()
Zo, ik ben vol de regen ingegaan en potverdikkie wat liep dat lekker! Je gaat er wel harder van lopenDuurloop van ongeveer 5k was de bedoeling, 4.6k gelopen en - te gek, want dat moet langzamer voor duurloop - daar 29:50 over gedaan. Ws door het weer.
Aan het eind kwam er een streepje zon door en kreeg ik een mooie regenboog kadopot goud niet gevonden helaas
Bij de 4k kreeg ik trouwens een beetje kramp in mijn kuit.......... rekken kuit voelde ook niet zo fijn naderhand. Voortaan: iets rustiger aan.![]()
Lekker toch, zo in de regen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik ben vol de regen ingegaan en potverdikkie wat liep dat lekker! Je gaat er wel harder van lopenDuurloop van ongeveer 5k was de bedoeling, 4.6k gelopen en - te gek, want dat moet langzamer voor duurloop - daar 29:50 over gedaan. Ws door het weer.
Aan het eind kwam er een streepje zon door en kreeg ik een mooie regenboog kadopot goud niet gevonden helaas
Bij de 4k kreeg ik trouwens een beetje kramp in mijn kuit.......... rekken kuit voelde ook niet zo fijn naderhand. Voortaan: iets rustiger aan.
Welke was dat ook weer?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:18 schreef gcjoel het volgende:
Zit nu op mijn werk Q-music te luister, hebben ze het ineens over een foto van een hardloper onder de poep, haha ja hoor het was hem weer!![]()
![]()
Dat met die kuit heb ik nu ook al vanaf dinsdag, gevoel alsof ik er kramp in gehad heb. Vooral traplopen en autorijden (koppeling!) gaan niet echt plezierigquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:23 schreef Quoi het volgende:
Bij de 4k kreeg ik trouwens een beetje kramp in mijn kuit.......... rekken kuit voelde ook niet zo fijn naderhand. Voortaan: iets rustiger aan.
Komende zondag weer lopen, dan meer weer wat korter.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
I do notquote:
Ik loop heel onregelmatig, maar badminton 1-2*/week en zeker 1-2*/week ga ik lopen. Maar zo het typische opbouw en dan weer even niet patroon wat ik probeer te doorbreken met een wedstrijd... En dat doe ik ongeveer al 6 jaar zo. Daarvoor veel intensiever gelopen maar ook kortere afstand.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe/wat/waar/wanneer loop je nu?Dus afstand, hoe vaak, hoe ver..etc?
Afstand hangt er van af, vaak interval en dan maakt het niet zoveel uit. Bij duurloop gaat dat tussen de 5-10 km zitten. Woensdag 5 km gelopen, traag opgebouwd en ik kwam rond 24:30 min uit.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik loop trouwens helemaal niet graag lange afstanden, maar iets anders helemaal alleen trainen is moeilijker... Vandaar een snelle 5 km in plaats van opbouwen naar een halve marathon.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Je loopt niet graag lange afstanden, maar je gaat opbouwen naar een halve marathonhon?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oeps, zie edit...quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Je loopt niet graag lange afstanden, maar je gaat opbouwen naar een halve marathonhon?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Bolt koopt al zijn schoenen via het internetquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen kopen via internet kan sowieso goed fout gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bolt krijgt al zijn schoenen van zijn sponsorquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Bolt koopt al zijn schoenen via het internet
Ik heb zijn schoen aangeraaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bolt krijgt al zijn schoenen van zijn sponsor.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
ik vind hem iets te vrouwelijk, als ik dan toch moet kiezen ga ik voor YUR's camo shortsquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Quoi het volgende:
Abrikooskleur, dat is het!![]()
ik vind em leuk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar dan wel zonder tight! Die rechtse foto was echt wel beter!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind hem iets te vrouwelijk, als ik dan toch moet kiezen ga ik voor YUR's camo shorts[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en vuurwerk afsteken??quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb wat lichte steekjes in m'n heup. Niet heel erg, maar wel een beetje... ik rust nog even wat langer en ga dan zondag weer rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad...die linkse kan echt niet!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder tight! Die rechtse foto was echt wel beter!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke, dan geef ik de voorzet wel voor de lapo hunters.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kwartet....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: