Ik vroeg het met af, want ik weet wel dat iedere nacht als de metro's stoppen met rijden er nachtbussen komen die hetzelfde traject rijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef James1988 het volgende:
Qua treinen weet ik het eigenlijk niet. Het OV in Berlijn zelf gaat wel tot in de kleine uurtjes door. In het weekend rijdt de S5 bijvoorbeeld zelfs in de nacht nog een halfuurdienst, en de U8 rijdt een twintigminutendienst.
Dat is de spanningssluis tussen Roosendaal en Essen. Overigens weiger ik het tweede deel van de prijsquote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende:
Tijd voor een spelletje!
Waar is dit?
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft wint eeuwige roem en een geheel onverzorgde voetreis naar Berlijn
Roosendaal uiteraard, streetview.quote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende:
Tijd voor een spelletje!
Waar is dit?
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft wint eeuwige roem en een geheel onverzorgde voetreis naar Berlijn
Met Google: een treinstel mat '36. Is natuurlijk geen goederenwagon.quote:Op zondag 4 november 2012 09:17 schreef dennistd het volgende:
Over welk spoorvoertuig gaat dit briefje?
[ afbeelding ]
Correct! Gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op zondag 4 november 2012 09:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is de spanningssluis tussen Roosendaal en Essen. Overigens weiger ik het tweede deel van de prijs
Flink ritje voor een Mat'36quote:Op zondag 4 november 2012 09:17 schreef dennistd het volgende:
Over welk spoorvoertuig gaat dit briefje?
[ afbeelding ]
Mobiel zag het er viersporig uitquote:Op zondag 4 november 2012 09:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Roosendaal uiteraard, streetview.
Oh nieuwe pagina al, nu lijk ik niet meer slim![]()
Ben je de afgelopen week niet aan het werk geweest?quote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fris nieuw uitzicht op mijn werk.
[ afbeelding ]
Die electrische Spurtsquote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fris nieuw uitzicht op mijn werk.
[ afbeelding ]
Dat wordt nog leuk vanaf december als die stoptrein door gaat rijden naar Puurs. Voor de complete omloop zijn precies 4 treinstellen nodig...quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef greavy het volgende:
Oorzaak: De 4 Varkensneuzen die Nederland in mogen (zijn de enige 4 zonder TBL1+) zijn niet inzetbaar om 'diverse oorzaken' aldus een kennis bij de NMBS
Deze staat pas sinds gisteren op 40, wijsneus. Eerder stond hij op 26.quote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen week niet aan het werk geweest?
Geel zien we in deze hoek bijna nooit.quote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef b2py het volgende:
Weer eens wat anders dan al dat rood en geel
ICM en IRM is toch geel?quote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Deze staat pas sinds gisteren op 40, wijsneus. Eerder stond hij op 26.
[..]
Geel zien we in deze hoek bijna nooit.
Nounou, rustig maar. Ik bedoelde dat ik 'em vrijdag daar al zag staan en ging er vanuit dat 'ie daar al langer stond. Het leek mij vanaf de brug gezien ook een enkeltje, vandaar dat ik er ook vanuit ging dat het om een ander stel ging dan die twee die eerst samen in de tuin (26, neem ik dan maar aan) stonden. Zo.quote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Deze staat pas sinds gisteren op 40, wijsneus. Eerder stond hij op 26.
Woensdag rond 15u kwam ie binnen op 56b (via 56a), maar ik kon aan spoor 5 zien dat ook daar sandite aangebracht was, vermoedelijk vanuit de ochtendslag.quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef greavy het volgende:
Ziggy³, weet jij toevallig of de Sandite-trein (88401, 88402) in Leeuwarden aan het perron komt (of spoor 6), of op het emplacement blijft?
38 km enkele reis. 76 per dag, 380 per week, flink wat meer dan je dacht dus.quote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Flodder450 het volgende:
Delfzijl-Groningen, is rond de 30 km, 2x per dag, 5 dagen in de wek, voor bijna 2 maand nu
Dat is een AanSluitKast voor de ATB-vvquote:Op zondag 4 november 2012 18:14 schreef MaxMark het volgende:
Weet iemand wat die gele kast is/doet?
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor locatie![]()
Ligt aan het humeur van de trdl. Waar maar net plek is. Vanmorgen heb ik hem op 5a binnen genomen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef greavy het volgende:
Ziggy³, weet jij toevallig of de Sandite-trein (88401, 88402) in Leeuwarden aan het perron komt (of spoor 6), of op het emplacement blijft?
Das inderdaad veeel meer dan ik dachtquote:Op zondag 4 november 2012 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
38 km enkele reis. 76 per dag, 380 per week, flink wat meer dan je dacht dus.
En het is trouwens Emmen (kwestie van seinnummer 462 opzoeken in een document met ATB-vv-seinen en dat in combinatie met spoor 571, zoals rechtsonder op het bordje aan het spoor te zien is)quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is een AanSluitKast voor de ATB-vv
Ik ga dagelijks van Arnhem naar Amsterdam Sloterdijk heen en weer. Ben benieuwd hoeveel kilometer dát isquote:Op zondag 4 november 2012 15:48 schreef Flodder450 het volgende:
Delfzijl-Groningen, is rond de 30 km, 2x per dag, 5 dagen in de wek, voor bijna 2 maand nu
Ik geef het op.quote:Op zondag 4 november 2012 18:14 schreef MaxMark het volgende:
Weet iemand wat die gele kast is/doet?
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor locatie![]()
dennistd heeft het een paar posts hier boven op z'n Sherlock Holmes ontdektquote:Op zondag 4 november 2012 19:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Enige sein 462 die ik heb kunnen vinden in de database is die op Rotterdam Noord Goederen, maar dat is hem niet..
Oei oeitwitter:NS_online twitterde op zondag 04-11-2012 om 17:31:24Maandag uitloop werkzaamheden: maandag de hele dag geen treinen maar bussen Maastricht - Beek-Elsloo en Maastricht - Valkenburg. #MtStd reageer retweet
De treinen zijn volgens mij niet beschadigd... En uitzonderlijk stoppen, is dat stoppen op een bijzondere manier?quote:Beschadigingen aan het treinmaterieel: Antwerpen-Centraal [B] - Roosendaal (nl) 02.11.2012 15:48:00 - 04.11.2012 23:59:00 Antwerpen-Centraal [B] - Roosendaal (nl)
Beschadigingen aan het treinmaterieel:
De L-treinen (27xx) rijden vandaag niet tussen Essen en Roosendaal wegens een defect aan het materieel.
Hierdoor zal de IC-B (Brussel-Zuid - Amsterdam-Centraal-Station) vandaag uitzonderlijk stoppen te Essen
Gelieve naar de aankondigingen te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |