Ik vroeg het met af, want ik weet wel dat iedere nacht als de metro's stoppen met rijden er nachtbussen komen die hetzelfde traject rijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef James1988 het volgende:
Qua treinen weet ik het eigenlijk niet. Het OV in Berlijn zelf gaat wel tot in de kleine uurtjes door. In het weekend rijdt de S5 bijvoorbeeld zelfs in de nacht nog een halfuurdienst, en de U8 rijdt een twintigminutendienst.
Dat is de spanningssluis tussen Roosendaal en Essen. Overigens weiger ik het tweede deel van de prijsquote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende:
Tijd voor een spelletje!
Waar is dit?
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft wint eeuwige roem en een geheel onverzorgde voetreis naar Berlijn
Roosendaal uiteraard, streetview.quote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef James1988 het volgende:
Tijd voor een spelletje!
Waar is dit?
Degene die als eerste het correcte antwoord geeft wint eeuwige roem en een geheel onverzorgde voetreis naar Berlijn
Met Google: een treinstel mat '36. Is natuurlijk geen goederenwagon.quote:Op zondag 4 november 2012 09:17 schreef dennistd het volgende:
Over welk spoorvoertuig gaat dit briefje?
[ afbeelding ]
Correct! Gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op zondag 4 november 2012 09:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is de spanningssluis tussen Roosendaal en Essen. Overigens weiger ik het tweede deel van de prijs
Flink ritje voor een Mat'36quote:Op zondag 4 november 2012 09:17 schreef dennistd het volgende:
Over welk spoorvoertuig gaat dit briefje?
[ afbeelding ]
Mobiel zag het er viersporig uitquote:Op zondag 4 november 2012 09:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Roosendaal uiteraard, streetview.
Oh nieuwe pagina al, nu lijk ik niet meer slim![]()
Ben je de afgelopen week niet aan het werk geweest?quote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fris nieuw uitzicht op mijn werk.
[ afbeelding ]
Die electrische Spurtsquote:Op zondag 4 november 2012 13:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fris nieuw uitzicht op mijn werk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |