quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:HASKERHORNE - Een groep Ajaxsupporters heeft woensdagavond een tankstation langs de A7 bij Joure leeggeroofd. Ze namen zonder te betalen koeken, blikjes drinken, chocola en snoep mee. De politie, die door het personeel werd gealarmeerd, heeft 21 personen aangehouden, zo meldde de politie donderdag.
ze hadden idd het geld ook moeten jattenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Kan het nog dommer?![]()
Do 01 nov 2012, 09:48| lees voor
Ajaxfans roven tankstation leeg
[..]
En maar zeiken dat ze te veel combi's krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Kan het nog dommer?![]()
[..]
21 personen aangehouden. Met zijn 21e een tankstation plunderen.. Stelletje debielenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Kan het nog dommer?![]()
[..]
Had maandag al 90 minuten gespeeldquote:Op donderdag 1 november 2012 10:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom speelde onze nieuwe half NL/FR-vriend niet?
Ik zie hem liever dan Sporkslede.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had maandag al 90 minuten gespeeld
Beide grote talenten. Sporkslede had alleen pech met die eigen goal waar hij al vrij weinig aan kon doenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Sporkslede.
Zo dom. Dat doe je toch op de terugweg. Dan kan je tenminste nog je nitraatbommen gebruiken. Sukkels.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Kan het nog dommer?![]()
[..]
Gasten lekker een stadionverbod van een jaartje of 10 geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Kan het nog dommer?![]()
[..]
Je zult zien dat we zaterdag winnen om daarna Zwolle of Roda-uit punten te verspelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:04 schreef TIM-846 het volgende:
Zou fijn zijn als we zaterdag eens een keer niet gelijk spelen.
Zou zomaar kunnen maar die 3 plekken erboven kunnen ook nog, ik heb nog geen ploeg gezien in deze competitie die er bovenuit steektquote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Je zult zien dat we zaterdag winnen om daarna Zwolle of Roda-uit punten te verspelen.
2012-2013 ongeslagen vierde!
waatquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Scorende-debutant-Denswil-erg-blij.htm
denswil kent cruijff en van basten niet
Alles kan, maar alleen bij gratie van psv en/of twente. Alleen wanneer zij opzichtig falen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar die 3 plekken erboven kunnen ook nog, ik heb nog geen ploeg gezien in deze competitie die er bovenuit steekt
niet geheel onmogelijkquote:Op donderdag 1 november 2012 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alles kan, maar alleen bij gratie van psv en/of twente. Alleen wanneer zij opzichtig falen.
Ik hoop dat de reactie "eerlijk gezegd niet" meer sloeg op 't feit dat ie niet wist dat JC en MvB ook bij hun debuut scoorden. Anders moet ie zich diep schamen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een randdebielen. En maar klagen dat je tegenwoordig niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd kanquote:
hij bedoelde dat hij de doelpunten niet kendequote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wel hoorquote:
Tuurlijk slaat het daar op. Hij weet echt wel wie Johan Cruijff of Marco van Basten is hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoop dat de reactie "eerlijk gezegd niet" meer sloeg op 't feit dat ie niet wist dat JC en MvB ook bij hun debuut scoorden. Anders moet ie zich diep schamen.
Ach,hilarische beelden soms. WTF moet je met bossen bloemen en dergelijkequote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een randdebielen. En maar klagen dat je tegenwoordig niet meer normaal naar een voetbalwedstrijd kan.
Ga eens bier verkopen ofzo inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
Als je het dan nog bij een pomp in Duitsland ofzo doet. In Nederland hebben ze alleen maar cola. Kansloze bedoening.
En mijn God wat een nietszeggend interview weer. Zijn die gasten zo verlegen voor de camera of hebben ze nét genoeg geestelijk vermogen om een bal te trappen en meer niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
What....de......fuck.........quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel heeft geen down natuurlijk kent hij San Marco en Cruijffquote:Op donderdag 1 november 2012 16:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
What....de......fuck.........
Ik kan me dit haast niet voorstellen met de Cruijff soap en alles. Van Basten was ook nog trainer paar jaar terug. Maar het komt er wel zo uit dat hij zegt dat hij ze niet kent.
Ik ben jaren geleden gestopt met het kijken van AjaxTV, wat een verschrikking voor mijn ogen elke keer weer..quote:Op donderdag 1 november 2012 16:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En mijn God wat een nietszeggend interview weer. Zijn die gasten zo verlegen voor de camera of hebben ze nét genoeg geestelijk vermogen om een bal te trappen en meer niet?
Was het van plan maar de kosten werden mij te gortig. Had er graag heen gewild, aan de andere kant schijnt het een saaie stad te zijn waar je nergens binnenkomt, hoewel het wel een leuk tripje blijft.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nog meer mensen van hier die naar city - uit gaan?
Davy Klaassen en uuh....quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik moet met school op excursiee.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nog meer mensen van hier die naar city - uit gaan?
Hehe, als je dat voorstukje zou weghalen en alleen zou afspelen vanaf "zeggen johan cruijff en marco van basten je iets" dan sta je wel voor lulquote:
quote:Boerrigter: het doet veel pijn
In het Parool stelt Derk Boerrigter veel last te hebben van de nieuwe rugblessure. Hij werd tegen ONS Sneek met een knietje in zijn rug geraakt. De aanvaller had meteen pijnstillers genomen. 'Het doet veel pijn. Het is alsof er messen in mijn rug worden gestoken. Het is een andere plek, maar ik kan niet zeggen of het dezelfde blessure is.'
Speciaal voor de loting deze app maar gedownload dan!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef tammepiet het volgende:
Kwart over 11.
Sbs.nl/plus ofzeauw.
Voordat ik het filmpje keek leek mij dat ook een 100% zekere zaak, maar na het kijken twijfel ik oprechtquote:Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoop dat de reactie "eerlijk gezegd niet" meer sloeg op 't feit dat ie niet wist dat JC en MvB ook bij hun debuut scoorden. Anders moet ie zich diep schamen.
Volgens mij is het eerste wat je bij Ajax krijgt de geschiedenis. Denswill weet echt wel wie het zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordat ik het filmpje keek leek mij dat ook een 100% zekere zaak, maar na het kijken twijfel ik oprecht
Één van de zes clubs in NL welke ons haten dus iig een uitverkochte Euroborg. Lekker beladen bekersfeertje, niets mis mee.quote:
nog steeds? was toch alleen even omdat we daar een paar spelers vandaan haalden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Één van de zes clubs in NL welke ons haten dus iig een uitverkochte Euroborg. Lekker beladen bekersfeertje, niets mis mee.
Iedereen haat ons toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Één van de zes clubs in NL welke ons haten dus iig een uitverkochte Euroborg. Lekker beladen bekersfeertje, niets mis mee.
'Lexie gaat op jodenjacht', niet wequote:Op vrijdag 2 november 2012 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vandaag hier om de hoek op het kasteel geweest. wordt er als immers gaat warmlopen weer 'we gaan op jodenjacht gezongen'
Hansie Hansie zei de heletijd Wim.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al met al was het wel gezellig met willem en hansie hansie
Hij is slecht man, bakt er echt niets meer van, nu hij weer pijn heeft van zn rug zal hij waars niet meer spelen.quote:
Fiesta!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is slecht man, bakt er echt niets meer van, nu hij weer pijn heeft van zn rug zal hij waars niet meer spelen.
Hersenloze supporters, waar heb je ze niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
Leuke loting. Te doen. En aardige club op die hersenloze supporters na.
quote:Boerrigter raakte soms geen pepernoot
Derk Boerrigter is eerlijk in het Algemeen Dagblad. 'Eerlijk gezegd heb ik de vorm van vorig jaar nu gewoon niet. Op de training was er zelfs een periode dat ik geen pepernoot raakte', zegt de aanvaller in het Algemeen Dagblad.
Boerrigter moest in de wedstrijd tegen ONS Sneek noodgedwongen naar de kant met opnieuw een rugblessure. Of hij de wedstrijd tegen Vitesse haalt? 'Dat valt nog te bezien. Het is afwachten, maar het voelt in ieder geval niet prettig aan. Voorlopig ga ik door de grond bij elke beweging, of ik nu zit, lig of sta.'
Waar is de vorm van Boerrigter gebleven? 'Je moet eens weten hoe ik me voel. Ik had me voorgenomen om dit seizoen nog beter, sterker en beslissender te worden dan het vorige. Maar op dit moment is het tegenovergestelde het geval. Ik heb redelijke wedstrijden afgewisseld met mindere. Eerlijk gezegd heb ik de vorm van vorig jaar nu gewoon niet. Op de training was er zelfs een periode dat ik geen pepernoot raakte. Hoe dat kwam, ik weet het écht niet. Ik doe er alles aan om het terug te krijgen. Werk keihard aan mezelf, doe extra dingen na de training. Afwerken, eigen oefeningen. Maar het is niet zo dat je even met je vingers knipt en daar is het weer.'
6 maar?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Één van de zes clubs in NL welke ons haten dus iig een uitverkochte Euroborg.
Volgens mij kom je niet eens aan 6, dat is wat anders dan dat winnen van Ajax het hoogst haalbare is.quote:
Hetzelfde verhaal met Sulejmani alleen die bakt er zonder blessure ook niets van.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is slecht man, bakt er echt niets meer van, nu hij weer pijn heeft van zn rug zal hij waars niet meer spelen.
Denk dat hij Feyenoord, ADO, PSV, Utrecht, Groningen en Twente bedoelt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij kom je niet eens aan 6, dat is wat anders dan dat winnen van Ajax het hoogst haalbare is.
Stiekem vinden Psv'ers Ajacieden wel liefquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat hij Feyenoord, ADO, PSV, Utrecht, Groningen en Twente bedoelt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem vinden Psv'ers Ajacieden wel lief
Maar wij hun nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem vinden Psv'ers Ajacieden wel lief
Dat kan wel maar Groningen Ajax haten, valt wel mee en Twente moet natuurlijk topclub acteren maar van die haat geloof ik ook niks mede omdat het halve stadion niet zolang geleden nog voor Ajax was.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Groningen daarbij hoort, dan hoort daar nog wel een aantal clubs bijquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie ze als het boze, niet helemaal in orde, buurtjongetje, ze doen zo boos,maar ach, wie kan er nou echt boos worden op zo'n jochie?quote:
Als ik ze zie zitten op de tribune vraag ik mijzelf altijd af of ze verdwaald zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ze als het boze, niet helemaal in orde, buurtjongetje, ze doen zo boos,maar ach, wie kan er nou echt boos worden op zo'n jochie?.
iedereen is nou eenmaal jaloers op de beste club van nederlandquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:22 schreef NY_Giant het volgende:
Die Ajax-haat zie ik ook vaak bij ploegen die geen natuurlijke vijand hebben. Zoiets van "dus dan maar Ajax..." Waar komt die haat van Utrecht bijvoorbeeld eigenlijk vandaan? Omdat we ooit wat spelers hebben overgenomen? Dat gebeurt wel vaker volgens mij en hoort bij het voetbal. Het kan ook niet stammen uit het verre verleden want het clubje bestaat pas een paar decennia. Zo was er ook een tijd dat AZ het wel leuk vond om Ajax te haten. Dat kwam volgens mij ook alleen maar doordat ze het zelf sneu vonden dat eigenlijk niemand een hekel aan hen had.
Met Veltman, Denswil en Andersenquote:Kenneth Vermeer
Toby Alderweireld
Christian Poulsen
Eyong Enoh
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lucas Andersen
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Stefano Denswil
Mitchell Dijks
Viktor Fischer
Ryan Babel
Geen lukoki ook, maar geen Sulejman isquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Met Veltman, Denswil en Andersen
En Boerrigter dus
Zonder Sulejmani.
Inderdaad, ook geen lukoki, nog geblesseerd dan denk ik?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geen lukoki ook, maar geen Sulejman is![]()
Sulejmani is gewoon over, beetje hetzelfde idee als Leerdam bij Feyenoord, met het enige verschil dat Sulejmani in z'n eentje meer gekost heeft dan de hele Feyenoord selectiequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geen lukoki ook, maar geen Sulejman is![]()
Enoh liet woensdag ook weer zien dat hij niet bij Ajax thuis hoortquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Vermeer
van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Blind
de Jong - Poulsen - Schöne
Sana - Eriksen - Babel
Zoiets denk ik en dan Poulsen of Enoh i.v.m. de verzwakking van de verdediging tov. Moisander
Enoh is geschorst en een heldquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh liet woensdag ook weer zien dat hij niet bij Ajax thuis hoort
Geschorst voor zaterdag? Hij heeft amper gespeeld en 1 gele kaart gehad afgelopen woensdag.quote:
hij had rood bij jong ajaxquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Geschorst voor zaterdag? Hij heeft amper gespeeld en 1 gele kaart gehad afgelopen woensdag.
Een held die niet kan voetballen, niets tegen die jongen, hij werkt hard maar is gewoon niet goed genoegquote:
Poulsen houdt de bal beter in de ploeg, al komt dat natuurlijk wel door z'n risicoloze tikkies breed en terug, het is inderdaad wachten tot één van de talenten opstaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:07 schreef J2T het volgende:
Liever Enoh dan Poulsen.
Het liefst Boccarra of Sporksklede natuurlijk.
Het verschil is dat hij dit zelf ook weet en het prima vindt als jeugd met meer talent op zijn plek staat en hij op de bank zit. Heeft een goede mentaliteit (tov zo'n beetje de hele selectie) en zal nooit zeuren als hij er naast staat. Daarnaast is hij gewoon een positief persoon en probeert hij echt wel zijn voetbalvaardigheden te verbeteren, maar door zijn blessure heeft hij een terugval. Daarvoor ging het namelijk best aardig met bikkelen en snel de bal afspelen naar een medespeler.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een held die niet kan voetballen, niets tegen die jongen, hij werkt hard maar is gewoon niet goed genoeg
Ik heb hoge verwachtingen, ben ook totaal niet kapot van Moisander dus hoop dat Denswill zijn kans grijpt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:33 schreef CaasS het volgende:
Benieuwd wat Denswil gaat laten zien tegen Bony...
Eerste echt serieuze wedstrijd voor hem.
Ik neem aan dat Alderweireld dat op moet lossenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:33 schreef CaasS het volgende:
Benieuwd wat Denswil gaat laten zien tegen Bony...
Eerste echt serieuze wedstrijd voor hem.
Reis, Havenaar, of Van Ginkel dan. Buiten dat zal hij hem sowieso wel een keer tegen komen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Alderweireld dat op moet lossen
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef CaasS het volgende:
ow en de terugkeer van Theo![]()
Die mag man of the match worden...als Ajax maar wint.
Theoquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef CaasS het volgende:
ow en de terugkeer van Theo![]()
Die mag man of the match worden...als Ajax maar wint.
Het was ook niet de eerste speler aan wie ik dacht toen Frank zei dat er spelers moesten gaan opstaan dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Die ontwikkeling van Blind is echt de grootste verrassing van het seizoen voor mij
Boilesen gaat Blind dik voorbij mits hij fit blijft. Blind kan je doorschuiven naar CVM eventueel maar daar heb je ook weer talentvolle spelers aan de deur kloppen. Een situatie die ik toejuich.,quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het was ook niet de eerste speler aan wie ik dacht toen Frank zei dat er spelers moesten gaan opstaan dit seizoen.Maar ere wie ere toekomt. Jongen doet het goed.
Volgend jaar dan Denswil, Moisander, Blind, Dijks en Boilesen voor slechts 2 posities. Ook benieuwd hoe dat gaat lopen.Wat als Denswil het goed gaat doen, kan je Moisander dumpen. En Boilesen kan je nooit inzetten, als Blind het zo blijft doen.
Ik heb het idee dat hij richt op lange hoek. Hij lijkt er naar te kijken vlak voordat hij schiet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag mogen we deze eindbaas trouwens feliciteren met zijn verjaardag. Onvergetelijk.
Of toch een linkspoot op RCV. Toby zal eind dit seizoen wel weggaan aangezien ze al 8 maanden bezig zijn met zijn contractbesprekingen. En anders volgend seizoen op de bank met het huidige beleidquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het was ook niet de eerste speler aan wie ik dacht toen Frank zei dat er spelers moesten gaan opstaan dit seizoen.Maar ere wie ere toekomt. Jongen doet het goed.
Volgend jaar dan Denswil, Moisander, Blind, Dijks en Boilesen voor slechts 2 posities. Ook benieuwd hoe dat gaat lopen.Wat als Denswil het goed gaat doen, kan je Moisander dumpen. En Boilesen kan je nooit inzetten, als Blind het zo blijft doen.
Is ook weer overdreven, jongen speelt aardig maar dat valt wel snel op als de rest slecht speelt, ik blijf hem niet echt geschikt als linksback vinden, tegen een echte rechtsbuiten, zelfs van middelmatig niveau heeft hij het moeilijk, geluk voor hem is dat echte rechtsbuitens steeds minder voorkomen en links in de zone is hij wel goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Blind is idd echt verbazingwekkend, van iemand waarvan iedereen dacht dat ie maar moest stoppen naar elke week de beste.
Al richtte 'ie op z'n eigen doel, geniaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij richt op lange hoek. Hij lijkt er naar te kijken vlak voordat hij schiet.
Mwah...de meesten spelen al weken matig terwijl je bij Blind gewoon goeie vooruitgang zietquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook weer overdreven, jongen speelt aardig maar dat valt wel snel op als de rest slecht speelt, ik blijf hem niet echt geschikt als linksback vinden, tegen een echte rechtsbuiten, zelfs van middelmatig niveau heeft hij het moeilijk, geluk voor hem is dat echte rechtsbuitens steeds minder voorkomen en links in de zone is hij wel goed
Idd, fanatieke zijde? Geef mij maar een skybox..warm achter glas en lekkere snackenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Leonos het volgende:
Weinig zin om morgen in dat koude stadion weer te gaan zitten
Ik hou nog een slag om de armquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah...de meesten spelen al weken matig terwijl je bij Blind gewoon goeie vooruitgang ziet
Daar heb ik me ook behoorlijk in vergist. Die had ik eigenlijk al wel afgeschreven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Die ontwikkeling van Blind is echt de grootste verrassing van het seizoen voor mij
speelt anita nog een beetje in engeland?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hou nog een slag om de armvoor die positie tenminste, hij zou met het zelfvertrouwen wat hij nu heeft ook op Anita's plek kunnen spelen.
volgens mij in totaal 9x basisquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
speelt anita nog een beetje in engeland?
Hij kan er spelen maar het is geen echte buitenspeler.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:25 schreef J2T het volgende:
Iemand die misschien weet of Andersen ook op rechts kan spelen?
Bij Ajax - PSV ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:21 schreef Tyron het volgende:
Wanneer krijgt Vertonghen eigenlijk zijn afscheid?
Nouquote:
Ik hoop dat Slop en Van der Aat binnenkort ook vertrekken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.
Ik ben er geweest, het stelt echt geen moer voor...
Ik heb de behoefte niet om er te komen, geldklopperijquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.
Nee? En dan ook nog 17.5e vragenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.
Ik denk dat Heitinga terug komt, omdat hij het WK wilt spelen en bij Everton niet meer onomstreden is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dan is de 'ervaring' van Poulsen ook geen smoes meer en kan hij lekker banken of weg en mag Boccara in zijn plaats.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
Heitinga moet gewoon plaats voor worden gemaakt als hij komende zomer terug wil.
Het leven is keihard.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef Leonos het volgende:
Weinig zin om morgen in dat koude stadion weer te gaan zitten
Oké "Tyron", sinds wanneer mag je alleen maar reageren op posts die een paar minuten geleden zijn geplaatst?quote:
Sinds wanneer is het leven keihard?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oké "Tyron", sinds wanneer mag je alleen maar reageren op posts die een paar minuten geleden zijn geplaatst?
Als ik eerlijk ben zit ik niet zo te wachten op Heitinga. Ben bang dat hij gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat Heitinga terug komt, omdat hij het WK wilt spelen en bij Everton niet meer onomstreden is.
Andersenquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:19 schreef stoeltafel het volgende:
Beetje vertrouwen in vandaag? Als het positiespel goed is dan heb ik er wel vertrouwen in. Hopelijk doen Anderson en Fischer mee. Heb daar meer vertrouwen in dan Sana en Babel vind ik ook wat minder de laatste weken. Hij oogt wat onrustig. Over Poulsen moeten we het maar niet hebben damn wat was hij slecht tegen Feyenoord. Zovaak zo dom balverlies.
hij wilt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat Heitinga terug komt, omdat hij het WK wilt spelen en bij Everton niet meer onomstreden is.
Speelt niet tegen Ajax dustwitter:21LVA twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 16:01:24Good luck to my team mates today, difficult game, I hope to start training with the team next week and see if I am ready for next weekend reageer retweet
Prima opstelling.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Schöne; Sana, Eriksen, Babel.
Wissels: Cillessen, Enoh, Andersen, Boerrigter, Veltman, Dijks, Fischer.
Handig toch een verdedigende middenvelder die alleen maar centraal achterin staat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:38 schreef S0nic het volgende:
Poulsen krijgt het gewoon voor elkaar om met de week rukker te spelen
^^quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:38 schreef S0nic het volgende:
Poulsen krijgt het gewoon voor elkaar om met de week rukker te spelen
Wat een onzin. Ajax heeft wel meer punten achtergestaan en terug gekomen. In de Mickey Mouse league kan alles.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Als je vandaag verliest dan haak je nu al af, wel erg vroeg in het seizoen.
Het blijft geen feest. Zie ik niet gebeuren dat de anderen allemaal instorten en Ajax wel even alles zal winnen in de 2e competitiehelft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax heeft wel meer punten achtergestaan en terug gekomen. In de Mickey Mouse league kan alles.
Het kan... Maar het wordt inderdaad weer een lastige inhaalrace.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het blijft geen feest. Zie ik niet gebeuren dat de anderen allemaal instorten en Ajax wel even alles zal winnen in de 2e competitiehelft.
Dat waren geen overgangsjaren, dat was gewoon een totale chaos.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Net als de laatste twee jaren.
Uitschieters heb je altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef CaasS het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit alleen aan de spelers ligt of dat Frank gewoon achterlijk is.
Kwaliteitstekort ok, maar er wordt wel gewonnen van Man City waar het tactisch wel stond.
Ook, maar je hebt wel De Jong, Babel en Hoesen. Maak daar een spits van dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Er mist ook een echte spits.... dat breekt je in dit soort wedstrijden wel op
Weinig kwaliteit ok, maar dan moet je het beter doen dan nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uitschieters heb je altijd.
PEC Zwolle wint ook wel 's een wedstrijdje.
Iedereen ziet dat dit kwalitatief het zwakste Ajax in jaaaren is.
je kan ook een paar ontslagregelingen maken voor een aantal spelersquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar straftraining morgen. Met die fucking slappe instelling
Sana...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
je kan ook een paar ontslagregelingen maken voor een aantal spelers
Het is de Boer zijn schuld dat hij Vertonghen en Anita kwijt raakt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ook, maar je hebt wel De Jong, Babel en Hoesen. Maak daar een spits van dan.
Frank is de weg kwijt.
Nee, maar zo dramatisch....quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is de Boer zijn schuld dat hij Vertonghen en Anita kwijt raakt?
Kampioen worden we iig niet meer, het is overquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:28 schreef DrommelsDrommels het volgende:
is dit AFC of Ajax?
Sjek zou het ook nie weten
Of de selecties van PSV, Twente,Vitesse en Feyenoord moeten omkomen bij een vliegtuigcrashquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kampioen worden we iig niet meer, het is over.
Idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Burrito het volgende:
Het is ook zo saai, er wordt ook he-le-maal niets gecreeerd. Een beetje gezaping rondspelen, zonder enige creativiteit.
Waarheid. Het is doodsaai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Burrito het volgende:
Het is ook zo saai, er wordt ook he-le-maal niets gecreeerd. Een beetje gezaping rondspelen, zonder enige creativiteit.
Siem ''Aanvoerder zonder mening en uitstraling''quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef 16meter het volgende:
Siem is misschien ook niet helemaal de aanvoerder die dit Ajax nodig heeft.
3 Centrale verdedigers. 4 Man aan de zijkanten (backs en buitenspelers) en 3 centraal die alleen maar diep gaan. Pure kansloosheid.quote:
Siem, Eriksen en Poulsen (quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarheid. Het is doodsaai om naar te kijken.
Ruimtes maken als Vitesse met z'n elven achter de bal staan...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Siem, Eriksen en Poulsen () zijn alledrie conservatieve spelers. Die joggen rond en doen wat pasjes, maar zo creeer je geen ruimte. Je moet je man uitspelen en ruimtes trekken. Dit zou dan op de vleugels moet gebeuren maarja..Sana en Boerrigter zijn vrij dramatisch op 't moment
Dat zijn ze idd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Siem, Eriksen en Poulsen () zijn alledrie conservatieve spelers. Die joggen rond en doen wat pasjes, maar zo creeer je geen ruimte. Je moet je man uitspelen en ruimtes trekken. Dit zou dan op de vleugels moet gebeuren maarja..Sana en Boerrigter zijn vrij dramatisch op 't moment
Babel kan prima fungeren als aanspeelpunt, is van origine ook een spits. Maar dan gooit Frank weer Eriksen als valse spits er in die moet opbeuken tegen de verdedigers van Vitesse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Er mist ook een echte spits.... dat breekt je in dit soort wedstrijden wel op
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd wat de Boer gaat zeggen.
Ik acht het rechterrijtje waarschijnlijker dan een comeback.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Deze ploeg mist helaas gewoon kwaliteit. Begrijpelijk als je voor 25 miljoen verkoopt en 5 inkoopt, maar toch frustrerend. Nou ja, dan maar weer een miraculeuze comeback in de tweede seizoenshelft.
Babel laat weer precies zien waarom we zo blij waren dat hij weg was. Die speelt ook al een paar potjes op rij kut.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Babel kan prima fungeren als aanspeelpunt, is van origine ook een spits. Maar dan gooit Frank weer Eriksen als valse spits er in die moet opbeuken tegen de verdedigers van Vitesse.
Aha. Dus als Vitesse dat doet dan kan je gewoon niet meer gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ruimtes maken als Vitesse met z'n elven achter de bal staan...
Ja maar dat werkte zo goed tegen City !quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Babel kan prima fungeren als aanspeelpunt, is van origine ook een spits. Maar dan gooit Frank weer Eriksen als valse spits er in die moet opbeuken tegen de verdedigers van Vitesse.
Er komt geen comebackquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Deze ploeg mist helaas gewoon kwaliteit. Begrijpelijk als je voor 25 miljoen verkoopt en 5 inkoopt, maar toch frustrerend. Nou ja, dan maar weer een miraculeuze comeback in de tweede seizoenshelft.
Dat Eriksen gefapquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er komt geen comeback
Dit wordt een tussenjaar. Buiten een paar spelers om (zoals Eriksen en Babel imo) is het meeste allemaal middelmaat. Het verkoop van Vertonghen kan niet worden opgevangen. Het verkoop van Anita ook niet door Poulsen. Die was deze wedstrijd het meest slecht.
Als linksbuiten is hij gewoon niet geschikt. Dat mag wel duidelijk zijn nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Babel laat weer precies zien waarom we zo blij waren dat hij weg was. Die speelt ook al een paar potjes op rij kut.
Lees je post nog eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er komt geen comeback
Dit wordt een tussenjaar. Buiten een paar spelers om (zoals Eriksen en Babel imo) is het meeste allemaal middelmaat. Het verkoop van Vertonghen kan niet worden opgevangen. Het verkoop van Anita ook niet door Poulsen. Die was deze wedstrijd het meest slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dan zul je moeten combineren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Burrito het volgende:
[..]
Aha. Dus als Vitesse dat doet dan kan je gewoon niet meer gevaarlijk zijn.
nou... Nu had ik het idee dat er bij siem tenminste nog een beetje strijd was. Maar als ik cijfers mocht geven:quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef 16meter het volgende:
Siem is misschien ook niet helemaal de aanvoerder die dit Ajax nodig heeft.
Gefap? Oh hij heeft weer een wedstrijdje niet gescoord en hij is meteen kut? Ik heb medelijden dat Eriksen in een kut team zoals dit staat.quote:
De passing van Poulsen, al heeft hij 10 minuten de tijd dan nog weet hij de pass te verneukenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Probeer Boccara gewoon en andersen. Boerrigter er in brengen heeft ook niet echt veel zin, gezien zijn prestaties.
Die gaat gewoon weg aan het eind van het jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefap? Oh hij heeft weer een wedstrijdje niet gescoord en hij is meteen kut? Ik heb medelijden dat Eriksen in een kut team zoals dit staat.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Lees je post nog eens.Oke gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verkoop? kom op, manquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het verkoop van Anita ook niet door Poulsen. Die was deze wedstrijd het meest slecht.
Ok hup door naar de LOI.quote:
Wat een gelul, Eriksen eiste tenminste ballen op. De Jong was zoals gewoonlijk weer onzichtbaar waardoor Eriksen er weer helemaal niks mee konquote:
We hebben gewoon een echte spits nodig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eriksen eiste tenminste ballen op. De Jong was zoals gewoonlijk weer onzichtbaar waardoor Eriksen er weer helemaal niks mee kon
De Jong verschuilde zich weer ouderwets ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eriksen eiste tenminste ballen op. De Jong was zoals gewoonlijk weer onzichtbaar waardoor Eriksen er weer helemaal niks mee kon
Ik vind jou altijd wel realistisch, maar je kan Frank echt niet de schuld geven. De enige fout die hij maakt is dat Poulsen er instaat, maar voor de rest zou ik het ook niet weten.quote:
Kan ook omdat hij de selectie zo kansloos vindt dat hij het niet meer weet hoor. Ligt niet perse aan hem.quote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
We hebben met Anita gewoon het kampioenschap verkocht
Sana en boerrigterquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel realistisch, maar je kan Frank echt niet de schuld geven. De enige fout die hij maakt is dat Poulsen er instaat, maar voor de rest zou ik het ook niet weten.
Elke wedstrijd andere opstelling, constant wisselen. Boerrigter rechtsbuiten, Poulsen blijven opstellen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel realistisch, maar je kan Frank echt niet de schuld geven. De enige fout die hij maakt is dat Poulsen er instaat, maar voor de rest zou ik het ook niet weten.
Babel kan ook totaal niet mee in het combinatievoetbal. Let maar eens op, elke bal wordt aangenomen en gekaatst of hij draait, loopt met de bal en speelt dan af. Hij kan gewoon niet mee in het combinatievoetbal dat Ajax voor ogen heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Babel laat weer precies zien waarom we zo blij waren dat hij weg was. Die speelt ook al een paar potjes op rij kut.
Nee. Maar wel met Vertonghen EN Anita. Dat waren samen met Eriksen en de Jong op dat moment dragende spelers en daar haal je er 2 van weg, dan stort het kaartenhuis nou eenmaal in.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
We hebben met Anita gewoon het kampioenschap verkocht
Ik ben zeer tevreden met frank. Tenminste niet oppurtunistisch en tenminste wel met een lange termijn planquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kan ook omdat hij de selectie zo kansloos vindt dat hij het niet meer weet hoor. Ligt niet perse aan hem.
Boerrigter stond er vandaag niet in en voor Sana heeft hij niet echt een beter alternatief, of hij moet Fischer er ingooien.quote:
Afgelopen 2 jaar kampioen, Stekelenburg, Vertonghen, Anita en Suarez zijn de laatste twee seizoenen verkocht en er is niet veel voor terug gekomen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Elke wedstrijd andere opstelling, constant wisselen. Boerrigter rechtsbuiten, Poulsen blijven opstellen.
Hij weet het nog niet.
Ik ook spel idee is niets mis mee. Maar eerlijk. Elke wedstrijd een andere opstelling?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met frank. Tenminste niet oppurtunistisch en tenminste wel met een lange termijn plan
Boerrigter viel in en wat had hij anders moeten doen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ook spel idee is niets mis mee. Maar eerlijk. Elke wedstrijd een andere opstelling?
Boerrigter rechtsbuiten?
Dus vastigheid. Zoals vorig jaar elke week Ebecilio en ozbiliz op de flanken. Het is nu elke wedstrijd iets anders.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Afgelopen 2 jaar kampioen, Stekelenburg, Vertonghen, Anita en Suarez zijn de laatste twee seizoenen verkocht en er is niet veel voor terug gekomen.
vermeerquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter viel in en wat had hij anders moeten doen?
Kom maar op met de opstelling.
Het is niet elke wedstrijd iets anders? Babel en Sana staan de laatste wedstrijden gewoon altijd op de flanken en af en toe Boerrigter. Maar af en toe hoor je te rouleren, maar daar kan je niet de schuld van het puntenverlies op afschuiven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus vastigheid. Zoals vorig jaar elke week Ebecilio en ozbiliz op de flanken. Het is nu elke wedstrijd iets anders.
Niemand laat het dan ook echt zien op de flanken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus vastigheid. Zoals vorig jaar elke week Ebecilio en ozbiliz op de flanken. Het is nu elke wedstrijd iets anders.
Jeugd, en vastigheid.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter viel in en wat had hij anders moeten doen?
Kom maar op met de opstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |